Annons:
Etikettsajten
Läst 1113 ggr
AnnaMoonshadow
2011-10-16 12:46

JiF-kanalen behöver tips!

Hej gänget! Jag sitter just nu och försöker förbättra våran Youtube-kanal, för att ni ska kunna få tag på fler intressanta ideer och tips. Tänkte därför vända mig till er för hjälp med detta.

Vi har flera olika spellistor igång, och dessa tyckte jag det var dags att uppdatera lite.

Vi har en som heter Anime Trailers and OP, och där har vi helt enkelt en samling tips med awesome serier. Grejen med denna listan är att man lätt ska kunna få en liten inblick i de representerade serierna ser ut och handlar om, utan att för den skull behöva leta särskillt djupt. Så har ni någon favoritserie som inte är representerade? Ge mig ett tips, lägg gärna till videon i länk eller dyligt så att jag hittar den snabbt. Och kom ihåg: inga stora spoilar eller långa videos. Det ska vara korta smakprov på bra serier ;)

Sen har vi en lista om Japanese Fashion och inspiration, denna är helt enkelt till för att ge er tips och ideer när det kommer till mode och utseende att göra (och nej, vi menar inte alls att detta är något som är ett måste för att vara JiF:are, bara ett hjälpmedel för de som är intresserade). Har ni några bra tips på "gör det själv"-videos? något ni lärt er mycket i ämnet från? tipsa oss så vi kan sprida det till andra ^___^

Vi har en spelliksta som heter Japanese Food, så har ni några bra recept-videos så vet ni vart dessa ska ;)

Sedan har vi då Japanese Music, där vi vill sprida glädjen med allt vad Japan har att erbjuda i musikväg, vad gillar ni? Det viktigaste ni ska tänka på här är att all musik ska vara japanskt, spelar ingen roll att Korea kanske gör bättre poplåtar just nu… ;)

Vi har ju också en lista med Skoj, denna sak helt enkelt fyllas med roliga videor som på ett eller annat sätt kan koplas till detta förlovade land i öst.

Och slutligen så har vi Cosplay Make-up, där Tan-chans videor för tillfället ligger helt ensamma. Har ni några bra att tipsa om?

Så snälla, nu hjälps vi åt till att fylla denna kanal med allt bra ni kan hitta. och saknar ni något så hojta till så ska vi nog kunna fixa det med :D

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Annons:
AnnaMoonshadow
2011-10-16 13:10
#1

Förtydligande: i musiklistan är det låtar på Japanska som gäller, då kan även sångaren/gruppen komma någon annanstans ifrån ^__^

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Zolah
2011-10-16 21:07
#2
AnnaMoonshadow
2011-10-16 22:23
#3

Det har vi några avsnitt med, några favoriter som kanske saknas? :O

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Upp till toppen
Annons: