Annons:
Etikettoff-topic
Läst 4581 ggr
AnnaMoonshadow
2011-09-19 22:43

OT/Chattråden #24

här kan ni snacka på om allt!

Fortsättning från #23

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Annons:
Azmaria
2011-09-19 22:45
#1

och jag inviger tråden med en klapp som avbryter tystnaden här~ *klappar händerna* 8D

Make Pasta not War, Vee~

AnnaMoonshadow
2011-09-19 22:47
#2

*klappar Azmaria på huvudet*

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Azmaria
2011-09-19 22:50
#3

#2 Siir…no touching AZ please. lol juust kidding *kram tillbaka* x3

Make Pasta not War, Vee~

[Ratass]
2011-09-19 22:50
#4

yes! råttarslen is the shiet! XD

Azmaria
2011-09-19 22:57
#5

#4 I knew it! XD

Make Pasta not War, Vee~

[Ratass]
2011-09-19 22:59
#6

busted! typ XD

Annons:
[Tan-chan]
2011-09-19 23:01
#7

LOL! Hann inte ens reagera på det ni skrev i förra tråden. xD Men av någon konstig anledning känner jag mig förföljd av kannibaler som bor på det här forumet… Typ som folk vill äta upp mig och och sånt…

Har stadgat mig i mitt nya hem (som är mitt gamla från för ett och ett halvt år sedan) och har haft en låååång pratstund med roomie. Känns skönt att få komma hemifrån lite, och längtar till i helgen. ♥

Tack för alla fina kommentarer också! Love you!

AnnaMoonshadow
2011-09-19 23:08
#8

#7 äta dig? nää, jag nöjer mig med  att slicka lite xD och en massa kramar och pussar så klart <3 Kommer försvara dig mot de där läskiga kanibalerna.

TAN-CHAN ÄR MIN!!!!

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[Tan-chan]
2011-09-19 23:14
#9

#8: Hahaha! Så länge du inte äter upp mig så är allt okej! xD Tack för att du beskyddar mig, matte!

(Vart håller min seme hus nu då som ska protestera mot #8?)

Onslow
2011-09-19 23:30
#10

Ny tråd, mååånga nya möjligheter~ Var beredda på pointless talk à la Lina-style!

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

AnnaMoonshadow
2011-09-19 23:33
#11

#9 bahaha så klart att du ska ha en verbal fajt över dig xD

#10 kör hårt!

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

AnnaMoonshadow
2011-09-20 00:22
#12

kya kyaa~~ Jag SKA se Budapest Diary!

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

AnnaMoonshadow
2011-09-20 19:12
#13

Fasikens vad dött det var här idag T____T

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Annons:
Azmaria
2011-09-20 21:32
#14

oooooowwww magknip a la pain!

hata skolmaten, den suger. Full med konverserings grejjer så man får ont i magen efter varje måltid >_>

snacka om att vår förra skola var guld på matlagning! man känner ju sig lite bortskämd t.o.m. Och så mycket de satsade o gjorde kvaliteten bra. Saknar det nu så mycket. :(

från o me nu gör jag egen mat. -.-

Make Pasta not War, Vee~

[Tan-chan]
2011-09-20 22:39
#15

Jag luktar gott just nu. Bara så ni vet. (^_^)

Azmaria
2011-09-21 09:21
#17

ni e knasiga barn ni. :3

Make Pasta not War, Vee~

AnnaMoonshadow
2011-09-21 12:16
#18

#15 kom hit så får jag lukta <3

Vea har fullt upp med skola denna vecka, ska läsa ut ca 300 sidor till på fredag. Har i alla fall lyckas skrivit klart nästan hela inlämningsuppgiften, den behöver bara finputsas lite. Sjukt att den måste vara inne kl 12 imorgon när den inte ska användas förens typ ett dygn senare… Blir sån press att hinna klart med allt då!

Det är fint väder idag i alla fall, kanske man ska försöka gå ut och gå lite senare, var så länge sedan jag kom ut och rörde på mig känns det som :/

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Onslow
2011-09-21 15:53
#19

Usch, vilken hemsk dag det har varit!

Orientering med skolan, i spöregn. Skogen var överbeväxt och dyngsur. Och så jäkla stor!

Varken jag eller hon jag gick med kan läsa kartor, så vi bara hängde på då vi såg någon, eller frågade om de visste vart vi var. Det tog oss 3 timmar av irrande att hitta 2 kontroller, vi kom tillbaka till början hela tiden vad vi än gjorde. Vi var genomblöta, hela vi, det plaskade liksom när man gick, och jag som har glasögon såg inte speciellt mycket. Dessutom bestämmer de sig för att gå sönder, så ena glaset sitter jättelöst… Iallafall, vi sprang vidare och lyckades hitta en tredje kontroll som låg mitt inne i skogen vilket inte gjorde oss mindre blöta precis… Man är blöt, smutsig, trött, hungrig och har sår överallt, så man mår inte direkt som sitt allra bästa jag. Vi tröttnar och tänkte bege oss tillbaka för att ge upp, och möts av en nästan tom samlingsplats. Jaha? Så vi går fram till lärarna och frågar om de andra redan ätit och sprungit ut igen.
"Nää, alla andra har åkt hem. Ni är sist kvar. Ni kan käka och åka hem om ni vill"
Det visade sig att vi varit ute i nästan 4 och en halv timme och att alla andra åkt hem en timme innan oss. Men vi sätter oss för att äta, och drar hemåt. Jag har inget som helst lokalsinne, så min fantastiska dag är inte slut än!

Jag hittade till busshållplatsen där vi stigit av, det var ca 8 minuters gångväg från samlingsplatser. Men självklart är ju det fel sida av vägen, så jag går runt, runt och letar efter rätt busshållplats.
Efter en kvart får jag nog och ringer mamma. Hon försöker disskutera med mig men jag blev tydligen rätt okontaktbar då jag fick fullständig panik, jag visste inte vart jag skulle eller vart jag var påväg. Hon lägger på och ringer senare.
Jag hittade iallafall busshållplatsen till slut och lyckades ta mig den ca 1,5 timmes långa vägen hem, kall, blöt och smutsig.

En lååång, varm dusch och en stor kopp Te senare sitter jag här. ^^,
Jag vill fan aldrig orientera mer, haha!

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

AnnaMoonshadow
2011-09-21 15:59
#20

#19 oj, låter inte som någon bra dag :/ Men du får se till och göra det bästa av kvällen istället ;)

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Annons:
Onslow
2011-09-21 16:01
#21

#20 Haha, nä, så himla superkul har det inte varit precis. xD
Ska glo på Hetalia och mysa med bra musik, så det blir nog bra.

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

AnnaMoonshadow
2011-09-21 16:07
#22

#21 Det låter som en väldigt smart plan ;)

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[Tan-chan]
2011-09-21 17:10
#23

#18: Om det bara var så enkelt. xD

#19: LOL! Jag minns när jag hade orientering i skolan. Då gick vi totalt vilse i ösregnet och blev sedan jagade av en stoooor fågel som lät som en kalkon. Minns inte vad den där fågelsorten heter men den ser ut som en kalkon nästan.

LOL! så rädda vi var för den och den sprang efter oss och kuckla och höll på. xD

Jag ser typ knopar och tampar framför mig. Håller på med en knopkurs i skolan och på fredag har vi prov där vi ska kunna visa upp hur man gör grundläggande knopar som är viktiga att kunna. LOL! Istället för att ha ett skriftligt prov så ska vi stå framför en stock och knuta knopar. xD

Mandi_
2011-09-21 19:15
#24

Herregud vad jag känner mig oaktiv!

nu får jag väl ändå rycka upp mig lite!!

datorn kraschar hela tiden och jag får logga in med mammas mobil. Fast jag gillar inte det så då blir det att jag är oaktiv istället.. Men nu är datorn fixad! det är väl bara en tidsfråga innan den krashar igen… :'(

Mvh. Mandi__

fd. CHoPSTiX

[Dominik]
2011-09-21 20:25
#25

Omg! Idag har jag gjort matteprovet. Jag ahr inte gjort det på typ 3 år och nu gjorde jag det bara så här. jag var nervös as hell, skakade hela tiden. Men det kändes som att jag kunde nästan allting. Jag hoppas på att jag kommer att få ett G eller t o m G+.

Har också städat Anubis akvarium och den lille ödlan bor nu med honom. hoppas att dom inte dödar varandra.

Mandi_
2011-09-21 20:36
#26

Nu kommer en till fråga om det japanska språket.. från mig..

Kollade på ett avsnitt av Clannad och där sa de typ sodesu (vet inte om det stavas så men det låter så) Betyder det samma sak som Ja??

för när de sa det så stod det ''yes'' antar att det betyder ja men jag vill bara kolla med någon som vet ;)

bättre att fråga än att anta :) det brukar bli rätt om man frågar :D

Mvh. Mandi__

fd. CHoPSTiX

AnnaMoonshadow
2011-09-21 21:16
#27

#25 hoppas det gick bra :)

#26 tror det är när man håller med någon om något. Tror också att det egentlinen är två ord då desu brukar vara något man lägger till när man riktar sig till någon i ett samtal. Vet inte om du förstod min förklaring? men det stämmer ok med en översättning till Yes i alla fall :P

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Annons:
[Tan-chan]
2011-09-21 21:20
#28

Jag hotade min rumskompis med att jag skulle lämna en "monstruös korv" i toaletten innan hon skulle duscha om hon inte skyndade sig. LOL! Hon störtdök in i duschen efter det. xD

Jag har tråkigt! Vill kunna följa en Anime igen! Den enda jag följer nu är Ao no Exorcist men den är slut snart. (T_T) Längtar tills andra säsongen av Sekai-Ichi Hatsukoi börjar!

AnnaMoonshadow
2011-09-21 21:22
#29

#28 jag längtar till Sekai-ichi med! <3 Och jag ska inte vara något för BL? O___o

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[Tan-chan]
2011-09-21 21:34
#30

#29: En tjej KAN inte låta bli BL. Det tar sig in på det ena eller det andra sättet oavsett vad man "tycker" om BL. xD LOL!

Liss
2011-09-21 21:42
#31

#26 I Svenska kan man översätta det till "jaha" typ. Så det är ju en form av "yes" :) Man medhåller i stort sätt.

Jag har jobbat, är trött, ont i huvudet och har unnat mig mat för en gångs skull. Eller ja, åtminstone revbensspjäll och mackor med B&J till efterrätt :P
Så ska jg leta efter något att kolla på.. någon film eller drama. Borde väl fortsätta med Gokusen S2, var det jaa.. höhö. Får la se. ^^

Igår såg jag en film som hette Shaolin. En film med Andy Lau och jacki Chan, på Mandarin. Snacka om att Jacki har blivit gammal :'c … Men den var riktigt bra. Ääälskar Kung-fu filmer.

Nehe.. nu ska jag käka min glass och bli onåbar igen…
PÅ FREDAG BLIR DET GÖTEBORG, PÅ LÖRDAG BLIR DET LISEBERG OCH TAN-CHAN MYS OCH PÅ SÖNDAG….vet jag inte. Annat än att vi ska åka hem någon gång på dagen :P

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Ratass]
2011-09-21 21:48
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#32

Dö av cuteness nu ppl

[Ratass]
2011-09-21 21:49
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#33

En kopp råttbäsar!

Liss
2011-09-21 21:52
#34

#33 Haha, varmt och gosigt med alla råttarslen.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Annons:
[Tan-chan]
2011-09-21 21:53
#35

JAG SKA ****** LISS! *öhum*

Men aaaaw!! Råttarsle! Vilka fina bäbisar du har!

[Ratass]
2011-09-21 21:55
#36

de är så jäkla fina att ja håller på å dö!!! börja nästan grina av cuteness då kine skrek åt mig å komma å titta på dem då alla 10 ligger i den där :P

Liss
2011-09-21 21:55
#37

#35 :OOOOOO Sex bokstäver… hohoh.. Nu vågar jag inte ens gissa Skäms

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Ratass]
2011-09-21 21:57
#38

SMISKA!!!

Liss
2011-09-21 22:05
#39

#38 Haha, det var INTE vd jag gissade på Skäms

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
2011-09-21 22:09
#40

#36: Haha lol det förstår jag!

#37: Vad har du i tankarna? LOL! Tänker inte säga något för då kommer du fly från mig. xD

[Ratass]
2011-09-21 22:11
#41

TAFFSA!!

Annons:
[Tan-chan]
2011-09-21 22:12
#42

#41: LOL! Tror du verkligen jag är så oskyldig? xD

[Ratass]
2011-09-21 22:18
#43

nä!! men ja komemr inte på nå ord!!!

[Tan-chan]
2011-09-21 22:18
#44

#43: LOL! Bättre kan du! xD

[Ratass]
2011-09-21 22:21
#45

ett snuskigt ord på sex bokstäver..

svenska eller engelska?

skyller påatt ja är sjuk så ja inte kan tänka

Liss
2011-09-21 22:23
#46

KNULLA!!!!!

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Ratass]
2011-09-21 22:25
#47

men det är ju fem.. vänta.. nej det e det ju inte.. fasen.. febern är inte snäll mot mitt matematiska.. ja.. whatever ^^', ja gårå lägger mig i stället å ser på film eller nått, pallar inte sitta upp >.< sms terra mig gärna mina sötnosar!

Liss
2011-09-21 22:26
#48

Haha, stackars lilla arsle! sänder kärlek ♥ ♥

Och sorry till alla mindreåriga, ni får blunda på kommentar #46. ;D

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Annons:
[Tan-chan]
2011-09-21 22:28
#49

LOLOL! K*u*la? xD Inte riktigt kanske. xD

Liss
2011-09-21 22:30
#50

Inte? :o … vad tusan ska du göra med mig då. Gråter <-- neeh, gråter inte. Svettas av nervositet.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
2011-09-21 22:35
#51

#50: Nieehehehehe! xD Det återstår att se! xD

AnnaMoonshadow
2011-09-21 22:46
#52

jag kommer inte heller på nå annat bra ord på sex bokstäver förutom det på K ;)

Vea tänker krypa till sängs nu. Mycket tidigare än vanligt. Men hon ska nämligen upp och köra bil halv sju imorgon! Puss och god natt <3

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[Tan-chan]
2011-09-21 22:47
#53

#52: Men LOL! Vad tror ni om mig?! xD

Natti natti, matte!

Liss
2011-09-21 22:48
#54

Det var jag som fick dem inställda på det ordet, så nu går det inte att tänka något annat. … hmm..

****** = BADKAR ;D Lite fel böjning på ord i den meningen dock :P

Natti natt Vea.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
2011-09-21 22:50
#55

#54: LOL! Lite fel böjning ja. xD

Nä, nu ska jag borsta tänderna och nanna. Sockerkicken från allt godis dalade nu så nu vill jag sova så jag orkar med alla knopar och splitsar i morgon.

Bwaah! Me don't wanna! Det är supertråkigt! (>_<)

Natti natti alla! ♥

Annons:
Liss
2011-09-21 23:00
#56

#55 Elakt att gå och sova utan att berätta vad det stod ;'c ..

Sov så gott alla söta människor.
Jag fick ont i magen av all glass xD Men huvudvärken lättade iaf… bytte liksom platts på värken.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
2011-09-22 15:00
#57

Jag har oooont i fingrarna! Har suttit och sytt ett slags rör av rep. Var rätt så kul men mina fingrar är ömma.

Min roomie är inte hemma på hela dagen i dag så jag har ingenting att göra! Buuuh! Har tråkigt!

Mandi_
2011-09-22 16:19
#58

#27 okej då fattar jaf :)

hyfsat soligt idag då.. ska väl sätta mig och glo på ett eller två avsnitt av Clannad (det gäller ju att passa på nu när datorn fungerar) annars har jag väl inget annat för mig ;)

Mvh. Mandi__

fd. CHoPSTiX

Onslow
2011-09-22 17:29
#59

Uuuh, mår inge bra idag. Vill helst bara krypa in under täcket och stanna där resten av livet…

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

Liss
2011-09-22 18:49
#60

Vad alla är neggo då!!!! Hej hopp gummisnopp, nu blir vi genast glada och välmående xD .. (rätt människa till att säga det)

Här är det klarblå himmel just nu. Skickade iväg en regnbåge till Tan-chan i Göteborg, så hon fick två :D Tyckte jag var en fin tanke av mig. *nickar stolt*

Jag borde fan packa… höhöh! Åker ju imorrn. :O

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
2011-09-22 20:07
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#61

Tan-chan somnade framför webcam. LOL! Den spelade in i typ 40 minuter innan min farsa ringde och väckte mig. LOL!

Hade astråkigt i och med att min roomie inte är hemma, så tänkte experimentera med min webcam på datorn. Upptäckte att inpelningsfunktionen i datorn är sönder så ljudet får störningar när jag spelar in det. Så experimenterade lite med att spela in ljud på mobilen istället.

Men så kom jag på att jag skulle kolla mina mail, och efter det glömde jag bort att webcamen var på så jag fortsatte surfa på youtube, smsa och sånt. Sedan tänkte jag "Jag blundar lite" och så somnade jag fram tills typ 10 min sedan då farsan ringde. Efter det såg jag att webcamsfliken var på aktivitetsfältet och kom på att jag spelade ju in med den. Hahahaha!

Har aldrig sett mig sova förut, så det var hysteriskt kul att kolla på hur jag slocknade på soffan och sov. Mumlade visst något såg det ut som vid ett tillfälle. LOL!

Azmaria
2011-09-22 22:03
#62

oh "sneezus" vilken dag!

först vanlig skoldag, sedan en jäkla stor höstmarkad som räkte till klockan 9 på kvällen. Jag har åkt tivoli attraktioner, mått illa, ätit mums-skräp-mat, haft en uke moment och varit random och umgåtts med människor. x3

samt frysit ihjäl nästan, lol! jag hade endast t-skjorta på mig för min huppari(övretröja) var i tvätten XD såååå..kallt var det när vi gick hem. :S XD

Nu o sova, skall klockan 8 vara på lektion imorgon, hiihaa!

Make Pasta not War, Vee~

Annons:
AnnaMoonshadow
2011-09-22 22:37
#63

Vea är inte tråkig och förutbestämdbar! Hon är impulsiv och ska åka till Stockholm på lördag! min helg blev genast så otroligt mycket bättre <3 H&M och Sf är måsten  ;) och jag får fett med pengar imorgon vilket kommer göra det hela så mycket bättre ^_______^

Idag har jag försökt tagit ikapp den missade sömnen inatt, samt hinna med att göra klart uppgifterna till seminariet och läsa i min bok. Har ju gått sådär :/ Men kommer ju ha sex timmar att ta igen på bussen också x)

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[Ratass]
2011-09-23 11:29
#64

#61sötskrutt XD

Har äntligen lyckats tagit mig upp ur sängen! Det blev rejäl förkylöning med feber och hela köret, blä!!!

AnnaMoonshadow
2011-09-23 12:15
#65

Själv har man hunnit med rätt mycket idag ;) Förberett seminarium och genomför det. Gick asbra kan jag tillägga! äntligen börjar man kunna säga saker.

Sen har jag kollat lite drama <3 och lagat lunch. Blev nudlar och egg rolls. Det var första gången jag försökte mig på dem men de blev riktigt goda (även om de var förbaskat fula att se på xD).

Nu har jag suttit och kollat runt lite på nyheter i J-pop-världen för att se om jag hittar något stoff att skriva nån artikel om.

Sen blir det till att sätta sig och plugga lite till ^___^'''

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[Ratass]
2011-09-24 17:50
#66

nån av er som spelar minecraft?

AnnaMoonshadow
2011-09-25 01:46
#67

#66 nopp :P

Varit i stockholm hela dan idag, var awesome! träffade Teri <3
Berättar mer om det imorgon, är för trött nu, tänkte egentligen bara posta 2ne1's japanska video för "Lonley" som precis kommit ut:

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Onslow
2011-09-25 16:57
#68

Jag borde inte vara inne på youtube, jag blir bara irriterad när jag hittar vissa videor. xD

Som den här tillexempel, baserad på RPGn HetaOni… Man blir så otroligt frustrerad över att den bara är fanmade! Jag vill verkligen att det ska bli en film/anime/whatever. De är tecknade asfint, animationerna är helt ok osv.
Steve (alienen) är ju så söööt. xD

Visst är det hög "vill-se-faktor"?
Som sagt, både jag och min kompis sitter och är otroligt frustrerade av att det bara är en fanmade trailer.

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

Liss
2011-09-25 19:37
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#69

Tan-chan och jag är coooola!

Jag är hemma nu och har haft en underbar helg med underbara människor. Ville inte släppa Tanja alls när vi skulle åka idag. Och när hon sa att hon ville kidnappa mig och låta mig bo med dem, så var jag påväg att görat också. :'c
Men har ju min vovve här… thats the only reason actually. Otherwise I would never Go home!

Jag fick åtminstone en hel del Manga att trösta mig med, därifrån.

Jag är trött och det värker i hela kroppen. Min hund är trött och somna direkt i soffan. hm… Hårt att ha det bra. ^^

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Annons:
Azmaria
2011-09-26 09:36
#70

#68 jag vet exakt hur du känner dig, för jag känner precis desamma. ME WANT HETAONI AS A REAL MOVIE, like now.

>.< XD

hade btw skola på lördag..me not gusta precis.

meeeen.. det ledde till att jag är ledig nu på måndag. höhö, me gusta that again. 8D

Make Pasta not War, Vee~

Azmaria
2011-09-27 11:23
#71

oooch så dödade jag denna chatt. Lovely~ 8D

muhahahaah…

Make Pasta not War, Vee~

[Tan-chan]
2011-09-27 12:51
#72

Jag är sjuk! (T_T) Jag är så sjuk att jag inte ens orkar öppna kylskåpsdörren! Och jag är hungrig! Och ensam hemma! ME WANT MY ROOMIE!!!

AnnaMoonshadow
2011-09-27 15:29
#73

Fya vad dålig jag har varit på att vara in här på sistone T__T men jag har så förbaskat mycket att göra med packande och läsande :( sorry mina vänner! det lungar nog ner sig lite efter helgen då jag äntligen ska ha kommit på plats :D fast då kommer jag inte ha nå internet….

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Mystogan
2011-09-27 19:04
#74

#35: Hrrm, tycker att du ska säga ordet nu ^^' xD

Onslow
2011-09-27 19:06
#75

#74 Yayy, Helluuuuuu Ellish~
Välkommen till Japan iFokus-familjen!

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

Mystogan
2011-09-27 19:09
#76

#75 Hellu på dig me skitunge ;)

Men du får ta o säga de ordet nu, annars…. xD

Annons:
Mystogan
2011-09-27 19:10
#77

#75 ANNARS SER INTE JAG KUROSHITSUJI! xD

Onslow
2011-09-27 19:12
#78

Men hallå!! Jag ska väl inte straffas för vad Tan-sama säger och inte, haha!

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

Mystogan
2011-09-27 19:20
#79

#78 Hrrm Ouups, tänkte fel xD

AnnaMoonshadow
2011-09-27 19:52
#80

Yeay! det rör lite på sig! Har gått så trögt här på forumet de senaste dagarna, vad händer med alla? O__o

Jag har inget liv så behöver aktivitet här på forumet för att inte dö av leda!

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[Ratass]
2011-09-27 19:53
#81

Jag undrar var teri är O.o''

liss har ja heller ingen aning va hon gör, jobbar?

tan chan går i skolan..

jag jobbar då och då, och har en kull rådisar att ta hand om.. men eftersom de inte vart nå liv här så har inte heller jag skrivit något ^^' har inte haft nå å komma med

Azmaria
2011-09-27 19:55
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#82

Gör Goh (från Yellow) Shimeji i paint tool Sai men failar för jag använder en såndär  touch platta på min laptop XD gör den versionen från en helbild med färg, för det e den versionen jag skall cosplaya i vinter, lawl.. XD min kompis Zack gör Taki, han blev snyggare. :3

preview~

Make Pasta not War, Vee~

[Tan-chan]
2011-09-27 20:18
#83

LOLOL! Det ordet följer med mig till graven! xD

LOL! Hittade en epic hugging pillow på Lelouch, så ni alla Lelouchfans out there… Hold your breath and behold this epic smexy pillow!

Omnomnomn! Vill ha den där kudden där han ligger på sängen. Helt hysteriskt smexig pose han har. Perfekt uke-pose! xD

http://www.animenewsnetwork.com/interest/2011-09-25/code-geass-gets-lelouch-hugging-pillow/dakimakura-cover

Annons:
Mandi_
2011-09-27 20:33
#84

Fridrottsdag imorgon då ;D
funderar på att köpa en Kigurumi från kigurumi-shop hyfsat billigt också då ;D och det finns också den modell jag vill ha ;D

Mvh. Mandi__

fd. CHoPSTiX

Mandi_
2011-09-27 20:35
#85

#80 hehe,  jaa. Jag är väl en liten segis ;) har ganska mkt att göra men när jag kommer in i ''skollivet'' så kommer det nog att ordna sig ;) (haha, 5 veckor och jag är fortfarande inte skolvan ;D )

Mvh. Mandi__

fd. CHoPSTiX

AnnaMoonshadow
2011-09-27 21:35
#86

#84 jag har gått och kikat på owl-kigurumin och tror jag ska köpa den när allt med flytten är fixat :D

Whabb whabb vad jag slösar med tid, har typ lyckas läsa hälften av det jag ska idagT__T  men jag är ändå glad för syster har bokat biljetter till Magnus Betnér i November <3

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Liss
2011-09-27 22:07
#87

Blö blö blöö…

Tre nätet har varit nere halva dagen idag, inte förrän nu är det uppe igen. Var nere i hela Sverige… Blev fundersam när jag gick på stan och inte kunde ringa någon, så gick in på tre och fråga. *grrr*

Jaja. Inte mycket att säga …
Har unnat mig Sushi efter allt på stan. Sen kollat film, sen somnat som en liten bumbibjörn i soffan PÅ ecko. Och nu har jag suttit och varit sms konsult för en väns tatuering ett tag. ^^

Imorrn blir det jobb. Så ska väl se en film till och sen sova.

Avslutningsvis, som inledningen, blö blö blöö

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

AnnaMoonshadow
2011-09-27 22:12
#88

#87 jag läste "tre nätter" först och fattade ingenting xD

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Onslow
2011-09-28 06:57
#89

Skolfoto idag… Alla andra har redan fått sina bilder, utom vår lilla skitskola då. Ha, ha, haaa… -___-

Livrädd att sminket ska se för mycket ut. Jag tål inte smink egentligen, så jag kommer ha väldigt ont i ögonen ikväll… Men jaja. Jag brukar gå osminkad så jag är inte så van heller…

Hoppas jag blir snygg iallafall. Någon gång ska väl vara den första. ;)

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

Azmaria
2011-09-28 09:21
#90

möh. vakande 8 för någon skickade sms till mig på morgonen….men jag steg upp  halv 9 istället. XD och har timme kolckan 9..fuu…men med lite rasertakter på benen så hann jag till min lektion.

jag är happii.

men samtidigt stressad…

för vet inte vilket hotell jag skall bo på under desucon i januari.

tror det slutar antagligen med att jag bygger en igloo på gatan och bor där istället

C:

Make Pasta not War, Vee~

Annons:
[Tan-chan]
2011-09-28 11:14
#91

#89: Det finns smink till allergiska. Ett tips! Lite dyrare kanske men de finns.

AnnaMoonshadow
2011-09-28 13:27
#92

Jan Geun Suk har skaffat FB!!! Han uppmanar på twitter att alla hans fans addar honom!

Jag är så glad nu! ;) sitter och väntar på att han ska acceptera ^__^

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Liss
2011-09-28 15:26
#93

#88 Hahah, förstår det. ^^

#92 Men LOL! xD

*raaaaap* nehe, ut med hunden då. sen tjäna lite pengar.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Liss
2011-09-28 15:27
#94

Och nu hörde jag min mobil… sms … hm… antingen Tan-chan eller Teri. Who would it be xD

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Nordqvist
2011-09-28 16:24
#95

Idag ska jag göra KIMCHI!! jag hoppas bannemig att det blir gott! jag vart totalförälskad i det när jag åt det i helgen!

(Vart nyss livrädd för min telefon när Liss skickade sms!!)

Sen ska jag dö på soffan ikväll tror jag! var på gymmet idag och kommer INTE kunna gå i morgon….

Längtar till nästa helg (7-9 okt) för då åke rjag och hälsar på Liss! passar på innan hon flyttar ÄNNU längre bort! </3

Mandi_
2011-09-28 16:30
#96

#95 LOL!! Läste fjärtar på Liss. Det blev lite fel… Fast jag fattar inte hur jag kunde få hälsar till fjärtar

Mvh. Mandi__

fd. CHoPSTiX

Nordqvist
2011-09-28 17:18
#97

Oki det blir inte någon kimchi ikväll för jag orkar inte städa! haha! men det blir pankakor ikväll! Woho!

Annons:
AnnaMoonshadow
2011-09-28 17:35
#98

#97 åhh pannkakor <3 Tänk dig Teri, när du är hos Liss är jag inte långt därifrån ;)

Packning har gått bra idag med, nästan klar nu! lite kläder som ksa tvättas och typ tandborste och sånt kvar… Har läst okej med text idag med! fast det går ändå seegt. Imorgon måste jag börja snickra på inlämningsuppgiften så får köra lite aktivt läsande samtidigt då :)

Planeterade nyss om mina bäbisplantor också, ska ge bort den finaste till syster och resten ska med i flytten. mamma-plantan (som jag förövrigt fått från min pojkvän <3)  är också omplanterad och finklipt inför hösten ^__^

nä, kanske ska jag försöka komma någonstans med lite mer plugg? innan jag helt ger upp, åker till farmor och hämtar stekpanna och sen åker hem och kollar drama?

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Onslow
2011-09-28 19:16
#99

Jag älskar att ha vänner med samma sjuka humor som jag!
Och den är bara konstig, haha…

Jag och min kompis kan till exempel rita retarded Ameri- och Iggyblobs och tycka att det är askul…
Nu idag skulle hon kalkera från en kompis mangatecknarbok som vi kommit överens om är sjukt… derpy. Herp le derp är ett vanligt uttryck då vi bläddrar genom den. xD
Iallafall så skulle hon rita en s.k. bishie till boken hon håller på att skriva. Grejen är ju att författaren inte kan rita… Så bra…

Så ser jag likheten från HetaOni och skriker "OH MY GOD DET ÄR EN FUCKING STEVE!!!" (ursäkta mitt språk…)… Och så skulle jag rita färdigt hennes "Steve" medan hon skriker "AKUPUNKTION!!" och trycker in sin penna i min arm vilket hon brukar göra då hon är irriterad på mig. Det blev väldigt… Spännande.
Vår humor är unik indeed. Derpy, much. xD

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

Liss
2011-09-28 21:19
#100

#95 Vad har du för jäkla mördarmelodi på din mobil isf ^^
And whats with the broken heart. Tycker det är väldigt kul att jag flyttar ;D höhö. Sushi!

#98 Haha, ska vi sitta och tänka på dig Vea. Vi kan ha en tyst minut och sända energi. ;)

Idag blev det kinamat för min del, efter en hård dag med jobb. *fniss*… dans.. hårt jobb.. yeah right.

NEHEEE!!! … om man skulle… hitta något att glo på.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

AnnaMoonshadow
2011-09-28 22:43
#101

#100 det kan ni ju göra :) själv kommer jag sitta i Katrineholm och INTE tänka på er den helgen *lådsas som att hon inte är avundsjuk*. Jag vill också ha kinamat!

glo på detta (appropå humor):

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Liss
2011-09-28 23:14
#102

#101 Haha ;D

Jaa, jag skratta gott till den där videon. Heechul var verkligen as söt som tjej btw. Jag blev helt O_O … precis som alla andra. haha! "no no no no no BABO!" xD

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Nordqvist
2011-09-29 19:00
#103

#100 Det är bara ett pip och en vibb! Skit läskigt! haha!

#101 Hahaha aawww vad söta dom var! <3

Liss
2011-09-29 19:26
#104

#103 Ja jo.. det är ju en väldigt läskig signal ;D

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Annons:
Nordqvist
2011-09-29 21:28
#105

#103 haha ja är man trött och halvsjepsar så… ;) haha!

Nordqvist
2011-09-30 10:55
#106

Oh dear jag höll på att försätta mig själv i en katastrofal sits nyss! jag tror seriöst att jag är shopping beroende!!! jag höll just på att klicka hem kläder från en hemsida för 460 kr när jag bara har 1300 kr kvar på kontot!! Vad tänkte jag med? "Jag klarar mig på 800 kr.." FRAM TILL DEN 20:e? NEVER! *Pjuh* Tur att jag stoppade mig själv innan jag hann trycka "pay" på PayPalkontot!! :S men att jag ens kom SÅ långt är illa!!

AnnaMoonshadow
2011-09-30 13:37
#107

#106 jo du får se till att tänka dig för, men det har nog hänt de flesta vid något tollfälle xD

Jag tycker att alla som är 2ne1-fans ska rösta på dem i MTV's Iggy-tävling om världens bästa nya band

Ja som jag säkert vid det här laget tjatat in i era huvuden så flyttar jag nu i helgen, detta resulterar i att mitt internetanvändande kommer bli ganska sporadiskt för en tid. Hoppas ni klarar er utan mig i någon vecka! (lovar att jag ska försöka komma in lite då och då i alla fall <3)

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Nordqvist
2011-09-30 15:54
#108

Jag skulle ju städa idag… men jag är förkyld, har huvudvärk, mensvärk och ryggvärk (jag låter som en Ipren reklam! haha!) så jag är lite seg! men jag MÅSTE städa för jag får pojkvännen över på besök i morgon och ja.. man ska väl iaf inte visa sin värsta sida förrän man gift sig va? haha!

#107 Will miss you! <3 Lycka till med flyttandet!! :D

Liss
2011-09-30 17:37
#109

Jag orkar inte med mig själv :@ Har inte ätit alls idag… mår bara illa. Dumma mig! Inte ens sugen på B&J glass och då är det fan illa. Hatar när jag kommer in i dem här perioderna, när mat smakar bajs.

Hm… annars har jag varit duktig. Gick faktiskt upp efter bara sju timmars sömn, ist för 12 timmars sömn ^^ erhm..

Sen visade jag min blogg för mamma, hon bara "Det är inte du som skrivit det här va?" … Jag; "Va fan det är ju MIN blogg, vem annars skulle skriva det" .. Hon; "Men jag vet väl inte… oj! Vad duktig du är!" .. Jag; O_O … "ehm… neeh. nothing special."

Idag är det sjukt fint väder btw… och så har man inget att göra. Jag vill GÖRA NÅGOT!!!!

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Nordqvist
2011-09-30 18:15
#110

#109 du ÄR duktig på att skriva Liss!!

jag har städat! Woho! och det gick på en dag bara! bara för att Tindra höll sig undan.. hehe! Hon är ute fortfarande och leker! Dags för middag men är inte sugen på något alls…. 
Lyssnar på awesome musik och vill att det ska bli kväller snart så Tindra kan sova och jag kan njuta av ett avsnitt drama och asen se läskiga zombie filmer! hihihihi! <3

Liss
2011-09-30 18:23
#111

#110 Awwh ;$ Thank you.
Jag fiska inte kommentarer dock, tyckte bara det var en kul reaktion. ^^ haha

JAG VILL FORTFARANDE GÖRA NÅGOT!!!!! Vet inte vad det är med mig idag.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Annons:
[Ratass]
2011-09-30 19:17
#112

Jag måste åka till ica och köpa en tandborste..

Azmaria
2011-09-30 19:27
#113

RAAAAWWRR HUUUNGRIIIGHHH..*äkta finlandssvensk dialekt: jahk villh ha maaaaaaaat.

hej på er jif-nördar. Jag tänkte bara säga att jag inte har tillgång till mat på ett helt veckoslut, me gusta.

Make Pasta not War, Vee~

Mandi_
2011-09-30 20:06
#114

Sitter och kollar på idol. Eller… Det har ju precis börjat. Idag orienterade vi i skolan. Hamnade ju i väärldens bästa grupp (ehmm) jo, men jag hamnade med klassens jobbigaste tej och klassens mest tysta kille.. Meen det gick väl bra (vi låtsas..) Fick ett par heelys idag. Men herregud vad det var svårt!!

Mvh. Mandi__

fd. CHoPSTiX

[Tan-chan]
2011-09-30 20:10
#115

Vill nypa någon i rumpan.

[Ratass]
2011-09-30 20:13
#116

PIck mee pick mee!!!!

[Tan-chan]
2011-09-30 20:14
#117

#116; *nyp*

[Ratass]
2011-09-30 20:15
#118

Yaaay!!!!! :D:D

Annons:
Liss
2011-09-30 20:24
#119

LOL .. charmigt när man är ute med Ecko och hör ett plingande ljud bakom sig.
Jag vänder mig om fort och ser ingenting. Ecko och jag går igen… *pling pling pling* … vänder mig om fort igen. Och där står en katt och glor på oss ^_^,

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
2011-09-30 20:33
#120

Oh vad awesome det hade varit att ha en krog med show på menyn. Liksom att folk går på krogen för att njuta av ett nummer eller så. Inte en strippklubb nu, utan typ burlesque! Åh så nice det hade varit att jobba med det! Typ vara ägaren eller nåt.

Liss
2011-09-30 20:42
#121

HAHAHAHAHA… GRÅÅÅTER!!!

Sitter och sjunger as högt på toa… "Yo-ho-ho and a bottle on the Go. It's my duty to please that booty."

Ironiskt.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Nordqvist
2011-09-30 20:55
#122

Jag har sökt jobb på en fritidsgård i Nacka! :D Det känndes väldigt bra det jag skrev till dom och jag hoppas dom hör av sig! Annars fortsätter jag praktiken här i Norrtälje!

[Tan-chan]
2011-09-30 20:55
#123

#121: LOL! Den låten är så Go. xD

Azmaria
2011-09-30 21:02
#124

#117 du glömde miiig D8

Make Pasta not War, Vee~

Liss
2011-09-30 21:02
#125

#122 Vart är Nacka? O_o

#123 Hhöhöh eller hur.. speciellt på toa.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Annons:
[Tan-chan]
2011-09-30 21:04
#126

#124: *nypeliNYP*

#125: Åh ja! xD

Ligger inte Nacka lite utanför Sthlm?

Liss
2011-09-30 21:07
#127

#126 De var det jag tänkte med.. men var inte säker. ^^

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Azmaria
2011-09-30 21:10
#128

#126 *activate Grell-mode; AH Ahnnn. X3*

(u know ,från den där making-of där han får en gång smisk..o för något perverst ljud som vanligt.)

Make Pasta not War, Vee~

[Tan-chan]
2011-09-30 21:20
#129

#128: LOL! Ja, vem kan glömma det. xD Jag skrattade så jag grät när han gjorde det där ljudet där. xD

Nordqvist
2011-09-30 22:04
#130

#125 Stockholm! ^_^

Glömde ju säga att jag äntligen börjat på min kimchi idag!! :D Så om ca 5 dagar får jag avnjuta den… *can't wait!*

Azmaria
2011-09-30 23:48
#131

#129 min absoluta favorit scen 8D >w< that why I love Grell!! X3 mmmmhm

btw kära Jif-vänner this one.

Make Pasta not War, Vee~

[Tan-chan]
2011-09-30 23:59
#132

#131: LOLOLOL!

Annons:
AnnaMoonshadow
2011-10-01 05:58
#133

vad ni skriver O___O Det borde vara olagligt att vara uppe den här tiden T___T men idag flyttar jag :D

Har sovit typ 4,5 timmar inatt, och 5 timmar igår, jag kommer inte palla det här >____< men idag får jag träffa M igen efter massa massa lång tid! <3

puss på er mina vänner!

*nyper Tan i rumpan*

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Onslow
2011-10-01 15:54
#134

Nu ska jag vara ond~

But you just lost the game. LOL.

Alla mina vänner typ dödar mig varje gång jag säger det out of nowhere.

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

Liss
2011-10-01 17:54
#135

#130 Bring it to mee! :D

#131 HAHAHAHAHA!!!!

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Mandi_
2011-10-01 20:09
#136

*nyper tan-chan i römpan* Visst är det coolare att säga römpan än rumpan???;D

Mvh. Mandi__

fd. CHoPSTiX

[Tan-chan]
2011-10-01 20:15
#137

#133 & 136: LOL! Jag blev visst nypt tillbaka. xD

Och LOL det låter roligare med römpa. Men coolt…? Uh… LOL! xD

Azmaria
2011-10-01 21:29
#138

min shopping dag i helsingfors blev en nörd-otaku-träff istället XD

Jag och min pokemon for till ett mangacafé och träffade konventmänniskor. Oj tusen vad roligt vi hade. XD finska otakun är så ljuvligt perversa och öppna LOL! till skillnad från vanliga befolkningen i landet….

inte nog med det, jag har bitmärken på halsen och handen..

LOL too much pocky game!

Make Pasta not War, Vee~

[Tan-chan]
2011-10-01 21:38
#139

Men LOL! Vill också ha ett sånt café här! Men Sverige är så tråk att det inte finns nåt sånt i alla fall vad jag vet om!

Annons:
Azmaria
2011-10-01 22:42
#140

#139 det är faktiskt awesome. Det är inte så stort men de går bra för dem för alla otakun söker sig dit endå och köper stuff om om igen. :3

+ så finns det massor med utbud på Manga och doujinshis att läsa <3

awww vad tråkigt, men jag tyckte det finns(eller har funnits?) där i sverige ett Manga café..eller liknade..eller? :3

Make Pasta not War, Vee~

Liss
2011-10-02 06:29
#141

Gaaaah… hållt på hela natten, så känner mig som en påkörd grävling. Och jag är så jävla hungrig att det känns som ett litet monster gräver i magen.. antagligen kallas just det monstret "hunger"… Men har inget av intresse hemma. Bröd :c …

damnit! DÖ I EN ELD!!!!!!

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Nordqvist
2011-10-02 16:22
#142

#141 Liss du kan inte vara gravid ännu! jag har ju inte varit hos dig än! xD

[Tan-chan]
2011-10-02 16:46
#143

#142: LOL! Jag hann före! Knapra på den du! xD

Liss
2011-10-02 17:18
#144

#142 HAHAHAHAH! VAAA!!! är jag gravid för att jag är hungrig? :'c Ganska svårt att bli det utan sperma dock.. så jag vet inte riktigt hur du ska lyckas Teri ^_^

#143 Wait what!!! Jag vill inte ens bli gravid juhh!!! :'CCCC

Vad har ni för konspiration!

Well… nu har jag ätit lite iaf.. LOL, typ 12 timmar senare xD Men iaf. Var ju tvungen att sova lite med ^^

Vad ska man göra nu då! Seriöst det är något fel på mig… jag har aldrig varit såhär rastlös av att bara sitta och glo på drama/anime/filmer förut. I need a shoot!! please help meeee! Jag har blivit översocial :C

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Azmaria
2011-10-02 17:49
#145

ärr de bara jag som tycker det..eller har liss blivit uke här…

juuuuuuuuust sayin…

-shot-

Make Pasta not War, Vee~

Liss
2011-10-02 19:04
#146

#145 DU SKA BARA VARA TYYYYST!!!!!!!! xD

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Annons:
Nordqvist
2011-10-02 19:50
#147

#143 Haha trodde du ja! ;)

#144 Monster i magen = gravid! xD Och jag har mina metoder… ;)

#145 hahaha tycker du? ;P

[Tan-chan]
2011-10-02 20:06
#148

#144: LOL! It's my behbeh! Like it or not! xD

#145: Word! xD

#147: Vadå trodde? Det är ju så! Liss har ingen aning om vad jag gjorde mitt i natten på hotellrummet när hon låg och sov förra helgen i Göteborg. So, sorry hun. Jag hann före. xD

Liss
2011-10-02 21:11
#149

#147 Hahaha.. jaa joo, det är ju ett monster förvisso! Turligt nog inte ett sånt monster xD
Jag vill inte ens veta dina metoder ;'c … ta inte med dig något lustigt i helgen tack.

#148 WHAT THE LE FU!!!! Var det därför jag hade så ont i hela kroppen :'c Trodde det var träningsvärk från en hel dag på Liseberg… men… men…

och UNWORD!!!! Jag är SEME!! SÅ ÄRE BARA! GAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!

För att prata om vardagen ^_^ Sitter och dricka brustablett med järn och c-vitamin. Se om jag blir något bättre med det. Men jag har en misstanke om att det kommer bli värre. För då får jag ju tillskott.. och då kommer jag bli ännu mindre hungrig. xD

Fick mjukglass från ICA också, för att avstämningen stämde. *fniss*

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
2011-10-02 21:18
#150

#149: NIEEEHEHEHEHEHE! *evil smirk*

Nänänä, erkänn nu att du långsamt börjar luta mot ukehållet. Så är det bara. xD

Du vet väl att brustabletter är bevisat värdelösa? Ska vara sådana som man köper från apoteket i burkar enligt min läkare, om man nu inte får specialtabletter utskrivna. Men enligt läkaren så fungerar vanliga vitamintabletter från apoteket också.

Och mindre hungrig tror jag inte du blir. Jag blev hungrigare av det. Först i början hände inget, men sedan efter någon vecka blev jag lite hungrigare än normalt, och nu har jag långsamt börjat äta rätt så normalt. Får i mig en full måltid om dagen och jag får i mig liiiite frukost i alla fall. Tidigare fick jag inte i mig någonting alls på morgonen.

Det var typ som att kroppen återställde sig lite. Och att börja äta normalt återställer ju kroppen ännu mer, så det blir en god cirkel av det istället för en ond.

Fast alla reagerar ju individuellt. Låt oss hoppas att du reagerar ungefär som jag. ♥

Jag kollade klart Angel Beats precis, och det var nog en av de vettigaste animes jag sett egentligen. Den hade liksom en stark och vettig storyline mitt i allt det ovettiga. Blev genast en av mina absoluta favoriter!

Liss
2011-10-02 21:29
#151

#150 Aldrig i hela mitt liv!!! Jag är en stolt seme som inte är rädd för att vara lite "uke"söt ibland.. sådäääså!!! ;D

MEN BHAAAA … varför sa du inte det till mig för! 31:- i soppåsen då.. jaja, får dricka upp röret iaf.. den var god xD

Jag hade tänkt gå till hälsobutiken annars. För dem har rena kosttillskott etc. Men dem hade ju inte öppet såhär dags.. så tog bara något för att testa.. Menar ICA var väl inte bästa stället att hitta sånt direkt ^^

Mjo.. fast mitt sitter ju sjukt hårt psykiskt också. Så jag tror inte jag kommer börja äta normalt, bara för att jag får i mig lite järn och c-vitamin faktiskt. Snarare åt andra håller som sagt, för då tänker jag "ja men då får jag i mig de nödvändiga.. what ever" … Att jag mår illa av mat och inte kan äta - är på grund av min självbild…  inte för att jag naturligt mår illa av det liksom… eller ja, både och egentligen. Men skit samma. Vet inte ens vad som är fel på mig i grunden xD

Ja.. något kan vi ju hoppas på ♥ haha..

HHAHAHAHAHAHA… AS GARV!!!! ECKO RULLADE AV SOFFAN OCH NER PÅ GOLVET. HAN SÅG AS CHOCKAD UT…

är det illa att vara så skadeglad?

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
2011-10-02 21:45
#152

#151: Hahaha uh… yeaaah… I believe ya (NOT)

Trodde du visste det? (O_o) Har varit känt jättelänge nu. Läste rapporter om det redan för två år sedan. Stod i tidingarna och på hälsovårdsmyndighetens hemsida (eller vad den myndigheten heter).

Men ja, de är ju goda så se det från den ljusa sidan. xD Jag använder mig av "Mitt Val Kvinna" och D-vitamintillskott zom tillval. Den första innehåller alla möjliga vitaminer. Man ska bara äta en tablett om dagen. Den andra innehåller D-vitamin för att bland annat förstärka skelett (det var det som hjälpte när mitt skelett värkte. värken försvann på typ en vecka.)

För mig handlade det inte om tankesättet utan kroppen blev automatiskt hungrig av vitaminerna. Tänkte också först så att "detta är ju tramsigt" och "nu behöver jag inte anstränga mig att äta ordentligt", men kroppen sade att den ville ha mat. Vart helt psykad först när jag insåg att jag blev hungrigare och klarade av att käka på morgonen utan att må illa och spy upp det. xD

Så hoppas din kropp ändå vaknar till lite av dem. Jag har tex blivit mycket muntrare och typ harmonisk av dem. Typ balanserad eller något. Svårt att förklara, men de har helt klart gjort en skillnad.

Men ja, självbilden din är ju något som borde göras något åt. Tror inte det hjälper att säga det men jag tycker du är helt perfekt som du är. Har ju sett dig näck så jag vet vad jag talar om (and it was attractive). LOLOL! xD

Skadeglädje är den enda sanna glädjen. (^_~)

Liss
2011-10-02 21:55
#153

#152

Hahaha,,, jag läser inte tidningen :'c Damnit. Jag lever i mörkret.. ^^
Jaja, där ser man. Fast det kunde jag egentligen listat ut själv med lite tanke om saken. Jag menar, det är ju ganska uppenbart.. något man blandar ut med vatten etc kan ju inte vara sådär jätte hjälpsamt.

Okej.. Man skulle väl egentligen ta något som innehåller alla vitaminer som sagt. Eftersom jag nog har stor brist på ALLT!
Så joo det är ju förklarligt. Äter man inte, får man inte i sig något bra alls. Knaprar man sedan vitaminer av alla dess slag.. (plus järn, som jag nog behöver) så är det klart det måste bli någon slags reaktion ändå.
Så kroppen kanske förändras och säger ifrån eller till om saker, det tror jag nog.
Men så är det som sagt den andra biten som ska hänga med också. Men det kanske det gör i processen.

På morgonen är den enda gången jag äter ist… ^^ frukost är det enda jag äger i matväg i mitt hem liksom.
Men det låter ju bra att du blev balanserad, haha. Kan ju vara värt. Ska kika på hälsokostbutiken imorrn eller nåt.

Hahaha… awwwh. Så säger du bara :$ Men neeh, tyvärr hjälper inte andras ord hur mycket dem än tjatar. Det är endast en själv, som kan göra något åt en själv. :)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Annons:
Nordqvist
2011-10-02 21:59
#154

#148 jag befruktade henne med sms!! HA!

Jag dricker c-vitamin för att det är gott! haha! och för att jag tror att det ger en placebo effekt som gör mig frisk! hehehe! Ska försöka svälja ett piller elelr två några gånger (Jag HATAR att svälja piller! inte ens ett mini litet p-piller får jag i mig!) och se om jag mår bättre på vintern! Blir ju så deppig då…. Och b-vitamin ska tydligen hjälpa mot det!

Liss
2011-10-02 22:04
#155

#154 Med SMS????? O_o Du måste ha en förjävla hi-tek telefon du!

Alltså, välmående ligger ju faktiskt mycket i psyket. Så TROR man att man blir bättre av något, kan man oftast bli det också. Lustigt nog.

Jag hade jätte svårt för att svälja piller förut.. men så skaffade jag mig b-vitamn piller ett tag och dem var enorma. Efter det kan jag svälja två |-----------------| så stora tabletter sammtidigt. ^_^

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
2011-10-02 22:05
#156

#153: Nä, precis. Plus att vatten löser upp många vitaminer. C-vitamin är ju vattenlösligt bland annat. Förstår inte hur de täntke när de gjorde tabletterna till brustabletter som ska lösas upp i vatten, som i sin tur löser upp vitaminerna. Bird brain no 1. LOL! xD

Jo, tror någon slags förändring kommer ske, och förhoppningsvis till det bättre. Mitt psyke hängde ju med i processen i och med att jag blev mer balanserad, så det är inte alls omöjligt att ditt också gör det till viss del. Självklart försvinner inte problemen, men de kanske underlättas och blir lättare att hantera?

Inte bra att du bara äter på morgonen, men de säger ju att frukosten är den viktigaste måltiden, så där ligger ju något positivt i det negativa. (^_^)

Haha nej jag lovar att jag inte "bara säger så". Hade jag vågat hade jag typ kramat dig hela natten även om du hade försökt slå eller sparka mig av dig. Men som sagt så vågar jag inte på grund av… Yah…

(Uh… Tror nog inte jag har sagt något sånt till någon förut. Eller i alla fall inte på det sättet. LOL!)

Men nä, det är ju så att det inte hjälper vad andra säger och tycker. Problemet ligger hos en själv och det är bara en själv som kan göra något åt det. Fast i och för sig kan det hjälpa med en liten knuff då och då från folk runtomkring.

[Tan-chan]
2011-10-02 22:08
#157

#154: Pffft!

Btw så hjälper inte c-vitaminerna i vattenlösligt alls typ eftersom bland annat c-vitamin är vattenlösligt. Men om man tror tillräckligt så är allt möjligt. Folk har ju fått "medicin" som egentligen var inkappslat socker utan att de visste det, och trodde att denna "medicin" skulle hjälpa. Och visst gjorde det det för att de själva trodde så hårt på de. xD

#155: Du vet väl att den där sträckan blev typ över 10 cm på min skärm. Blev helt "HOLY SHIT! SÅ STORA?!" först innan jag tänkte efter. Hahahaha! xD

Liss
2011-10-02 22:18
#158

#156

Ja men precis. Kunde tänka mig det… varför tänker jag inte FÖRE jag agerar i stället. Snacka om att jag hade haft så mycket bättre sinne med pengar då också xD
Jag tror inte dem tänkte alls på det faktiskt. Utan bara att dem kunde skapa något och få pengar för det. Lustigt att dem fortfarande får sälja det då.. grrr*

Jaa, det kan man ju hoppas… Haha, jag säger emot mig själv som tusan just nu. För jag hoppas inte på någonting egentligen. Eller jo, att jag mår bättre förövrigt. Men om jag börjar äta eller inte, är inte så speciellt stort intresse för mig. Men jaja, som sagt.. som du säger så kan det komma med i själva processen.

Haha joo eller hur. Jag känner mig sååå nyttig på morgonen (klockan 16.00 när jag går upp (A) får det ens kallas frukost då?)

Pff… Jaa du. Det var ju jag som kramades mest tycker jag bestämt. ^^
Hahaha vilket sätt? ;D
Jag känner mig super oattraktiv i närheten av dig ärligt talat. Men det är ju fint att du tycker det i alla fall. hehe.

Det ultimata vore att börja äta hälsosamt, flera gånger om dagen. och så vill jag börja träna och få slimad kropp med.. :c:c Men jag HATAR träning. FAIL!

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
2011-10-02 22:44
#159

#158: LOL! Jag har svårt att tänka efter också ibland. xD

Jag tror att tabletterna gör en viss verkan ändå, men det där med c-vitaminerna kan vi ändå glömma. Enligt läkaren så får man i sig så lite c-vitamin att det inte gör någon nytta alls.

Nä, det var det inte för mig heller. Var inte alls intresserad och tyckte det var tramsigt. Men efter att morsan tvingade i mig tabletter och läkaren gav mig utskällningen och sade samma sak som morsan, så tänkte jag att jag ändå gör ett försök. Tänkte dock att det var bara humbug hela skiten, men så visade det sig inte vara det. LOL!

Haha jo det var du som kramades mest. Jag vågar ju inte. LOL! Och vill inte säga varför eftersom det är rätt så privat tror jag. xD

Oattraktiv i närheten av mig?! (T_T) Jag tyckte jag såg ut som ett rostigt och bortglömt ånglok i jämförelse med dig. Hahaha!

Har också varit inne på det där med att träna (För det behövs) men jag har inte heller något intresse av det. Vi båda är fail. (T_T)

Liss
2011-10-02 23:10
#160

#159

Jaja, som sagt.. frå dricka upp dem vart efter iaf. Så ska jag leta upp något bättre imorrn eller övermorrn eller what ever :P

Haha, mina läkare reagera inte ens över mina matvanor. I och för sig frågade han inte speciellt mycket om det heller. Det säger ju hur vanligt det är med ätstörningar - så läkare inte ens reagerar mer ^_^ väldigt fel dock.

Varför?.. det vet jag väl redan egentligen ^^ Så VEM är semen huh, huh, huh??? erhm…

Hahaha, orka att vi har komplex inför varandra. Du är liksom smal och fin (och har mindre bröst än mig - positivt och orättvist) så jag känner mig som en stor fet säl bredvid dig :'c

Jag det behövs VERKLIGEN!!! Mina muskler har tinat bort totalt, förutom dem sista som behövs för att bära upp kroppen :P Fan… jag vill ha tillbaka kroppen jag hade när jag var boxningsledare. (tror fan det är där problemet sitter. Har bilder på mig själv från den tiden och jag sitter och mår dåligt över att jag inte har den spänstiga kroppen mera xD)

FAIL FAIL FAIL!!!!! Vill sno min mammas springband!!!!! :c

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Annons:
[Tan-chan]
2011-10-02 23:23
#161

#160: Superdumt att ingen läkare reagerar. Ingen gjorde ju det på mig heller. De bara skickade hem mig gång på gång.

Så jag blev riktigt paff när denna läkare skällde på mig. Inte för att en läkare ska göra så, men han visade att han brydde sig lite i alla fall. Vart aschockad. LOL!

Jo, du vet det redan så onödigt att fråga och älta på det. xD

Du är semen bara för att du har chansen att vara det! Om den där anledningen inte hade existerat så hade både ****** och ********* drabbat dig kan jag lova. Du hade inte kunnat gå på flera dagar. LOL! xD

Jag är för smal att mina kinder till och med är "ihåliga". Vill ha lite mulligare kinder. (T_T) Och mina tuttar är inte alls mycket mindre än dina! Tycker de är typ samma faktiskt. Ditt hår ligger perfekt oavsett vad medan mitt ser ut som flottigt och stripigt även om det är nyklippt. Kan inte göra något med hårfanet för att det är så tunnt i både kvalité och kvantitet. (>_<)

Mina muskler har också tynat bort efter 4 månaders sittande framför datorn varav endast 3 veckor sammanlagt spenderades ute. Bwaaaah! This is so fail! Vi måste börja träna tillsammans när du flyttar ner hit. Typ skaffa gymkort eller nåt. xD

Jag har aldrig haft en spänstig kropp så kanske därför jag inte har komplex över den? Vart en liten klen uke i hela mitt liv, men så har jag temperament som väger up det mer än tillräckligt. LOL! xD

Vill liksom bara kunna äta normalt och träna lite för att jag vet att det är bra för kroppen så att jag själv mår bättre. Men utseendemässigt bryr jag mig inte alls typ.

Liss
2011-10-02 23:40
#162

#161

Mjo ganska dumt. Men han var inte intresserad av att ta reda på något djupare än att jag hade deprission och ångestattacker xD Sen var det liksom bra.

Mjaa, det är väl inte så bra att skälla neeh. Men .. tror det var dig jag prata om det? Joo just det. Med din pappa med. Att chocka kan göra nytta ibland. Om någon faktiskt säger till en på skarpen helt plötsligt, hjälper en än lite i alla fall.

Fast nu blev jag osäker på om jag tänker på rätt anledning? Men jaja xD haha.. vet fortfarande inte vad alla dina stjärnor står för dock. (närhet och förvirring kanske?)

Ehm… neeh jag ska inte prata om det där. För jag VET att du behöver gå upp i vikt. För din vikt är inte hälsosam för fem öre. Men så skriker mitt puckade andra jag (Lis1) om att du är super vacker som du är. Lustigt nog vill jag vara smalare än dig… and I know it's wrong. Därför tycker jag du är så mycket finare än mig också ^^
Och neeh det är inte samma haha..
Och det där med håret tyckte jag var as roande.. för jag hatar mitt hår! LULZ! Har självfall.. suger!

Hihi jaaa kanske det.
Men det där låter faktiskt awesome! Tycker att vi gör det… men seriöst alltså. Då får vi typ peppa varandra att gå till gymmet också. För jag verkligen AVSKYR att gå till ett gym och hålla på. (boxpass tar sjukt mycket dock och det är ganska roligt - för då får man slå skiten ur någon)

Mee too…

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
2011-10-03 00:09
#163

#162: Jo sant, att chocka behövs ibland. Kanske ska chocka dig? xD

Närhet och förvirring? Pfffft! Förvirrad är jag inte. Det är få gånger som jag har varit så säker som jag är typ, så inget att vara förvirrad över. Try again. xD

Lis1 borde gå och gräva ner sig, för man ska inte vara så smal som jag är, och absolut inte smalare heller! Så lyssna inte på Lis1! Hon är skadlig för dig! Jag tycker du är perfekt och får mig att vilja gosa med dig a la kattunge-style om jag vågade. LOL! Men så är jag en fegis. Haha! Typ bara krama om dig riktigt hårt och.. *drool* Nä, nu slutar jag där. xD

Ditt hår är awesome! Mitt hår är ingenting alls. Har ingen karaktär i det alls. Det bara är dött typ. Går inte att göra något och det vill inte att man gör något heller. (^_^,)

Om man ska träna så hade jag faktiskt hellre velat simma. Man får så hemskt snygga muskler av det. Typ slanka och fina, plus att det är det skonsammaste för kroppen. Eftersom mina leder är så otränade så tror jag det är rent av skadligt för mig att börja gå på gym även om jag tar det försiktigt. Musklerna är jag inte oroad för, utan det är lederna. Har alltid föredragit simma före all annan träning också för den delen.

Liss
2011-10-03 03:11
#164

#163 Hur ska du chocka mig? :O

Jag menade mer att du pratar om min förvirring hela tiden ^^ Men å andra sidan verkar du inte speciellt säker heller.

Buhuu… kan väl inte gräva ner min tredje hälft xD Men jag vet… att jag inte borde det. höhö.
Ala katt style? ;O Ännu ett bevis på att du är UKE kära du! ;D hahahah. Awwh… perfekt! Jag tror du är lite partisk dock. Så kan inte lyssna på dig i alla fall ;) hihihi FEGIS.

Din frisyr och ditt hår var riktigt snyggt, hörru du, du! Och du passar mumsigt bra i svart med. (såg på heavens postman igen nyss - jaejoong är huvudpersonen, killen du klippt dig efter. Av någon anledning börja jag tänka på dig ;D)

Simma äger! Har alltid velat simma.. men det är så fruktansvärt dyrt på badhuset här i stan. Så har aldrig börjat med det. Och håller med, dem musklerna man får av det är fint. Och så tar det mest av simmning med. :)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

AnnaMoonshadow
2011-10-03 07:44
#165

*vandra försiktigt igenom forumet* Ni klarar er så bra utan mig xD

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[Tan-chan]
2011-10-03 08:46
#166

#164: Haha om jag berättar hur jag ska chocka dig så kommer du ju inte bli chockad för då hinner du ju förbereda dig. Fusk ju! xD

Hm, nä sant. Din förvirring gör mig förvirrad (typ smittar av sig). Dunno what to believe and how to act. That is confusing. (>_<)

Jodå, du kan gräva ner det där negativa skev-trollet. Ger bara mer plats åt resten att leka på. En sandlåda med ett barn mindre, liksom. xD

Hmpf… Okay, jag är en uke. Men när du minst anar det… *grrrr*

LOL! Nä fy fasen! Efter att vi åkte Flumride så lade sig mitt hår som en protesterande död sill! Ville typ tvätta ur det i handfatet på toaletten. Haha! xD Ditt såg perfekt ut både före och efter.

Awh! ♥ Zuck on dat, Jaejoong!

Men har de inte sådana där erbjudanden om att om man simmar ofta så får man rabatterat? Typ årskort eller så? Det har vi i alla fall i Trollhättan. Vet inte hur det ser ut i Göteborg dock för har aldrig simmat på deras badhus. Om de ens har badhus. LOL!

Älskar sådana muskler som man får av att simma. De liksom är där men syns inte sådär brutalt mer än att man ser ut att vara i bra form. Gymmuskler däremot ploppar ju ut från kroppen typ och gör att man ser biffigare ut, trots att man är liten i kroppsbyggnad - vilket ser helt fel ut. (>_<)

[Ratass]
2011-10-03 08:48
#167

Jag orkar inte läsa era långa inlägg tralalalala! Nu ska man in å dusha, klä på si gå äta se ndra till jobbet.. Och jag msåte stå utanför badrummet, tända lampan och vänta på ljuset, SEN kan ja gå in T^T

Annons:
[Tan-chan]
2011-10-03 08:49
#168

#167: Jag måste också duscha. I dag åker jag tillbakar till öarna och känner mig som om jag har fått en hink med tjockolja över mig.

Haha LOL! Är du så nojig för mörker? Stackaren! *kramar om*

[Ratass]
2011-10-03 08:53
#169

Efter dina trailers.. ja ^^' Men det går över tillsut! :'D

[Tan-chan]
2011-10-03 08:59
#170

#169: Det hoppas jag. haha! stackare! ♥♥♥

AnnaMoonshadow
2011-10-03 09:59
#171

Det är sjukt jobbigt att skriva på datorn med mitt förbannade finger!
Ja jag flyttade och ja, första kvällen skar jag mig så djupt i fingret att jag var tvungen att ta mig de två gatorna bort till akuten och sy tre stygn T__T dessutom, det jag skar mig med var en helt vanlig matkniv!! O___o Stort paket på fingret nu och det värker så fort jag råkar böja det lite fel….

Men i övrigt är jag kär i min lägenhet <3

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[Tan-chan]
2011-10-03 10:05
#172

#171: Hahaha! Klantiga matte! xD Vilken inflyttningspresent du fick. Eller är det ett omen? Lägenheten kanske är hemsökt? xD

Nä, men gött att du har flyttat och trivs.

Jag minns när jag höll på att skära av mig fingret helt. Var bara någon millimeter kvar på benet i fingret som höll ihop det. Kniven hade gått genom nästan hela fingret. Det var med en förstahjälpenkniv också och de är väldigt vassa. Inte riktigt lika vassa som skalpeller, men inte långt ifrån. Var bara 7-8 år när det hände. LOL!

Nu kan jag göra roliga saker med fingret efter det. xD

Nordqvist
2011-10-03 10:42
#173

Stackars Vea!! <3

FAN FAN FAN FAN!!! Jag skulle till sjukgymnasten idag!!! Hade helt glömt bort det i min snorfyllda hjärna… Nu får jag betala för den dagen fast jag inte var där… Onödig utgift…. T__T Nu ska jag betala 70x3!!! Hu hu hu! 
I den här takten blir det inte mycjet Sushi med Liss… :( jo det SKA jag fan ha!!! *Pappa~*

Azmaria
2011-10-03 21:17
#174

jag och min nye nördiga kompis kommer att vara de mest fabolous utklädda på det kommande halloween partyt i vår skola;

robot unicorn attack och nyancat! VIVA LA DOUBLE RAINBOW POWER. 8'D

seriöst. jag dör.

Make Pasta not War, Vee~

Annons:
Liss
2011-10-03 22:50
#175

#166
Sant.. men det gör det desto värre. Men det är ju så att du kommer inte våga chocka mig iaf. Muhahahaha!

Hehe, jaa det där är… något jag inte tar över iFokus. xD Det har liksom övergått till något lustigt nu.. så aa…

Hahaha, ett mindre barn i sandlådan. Fan vad bra förklaring. Det är ju faktiskt sant. Jag skulle behöva göra mig kvitt mitt negativa jag, och även mitt göra-tänka-efter jag. spontan får man gärna vara, men när man gör sjukt dåliga beslut hela tiden på grund av det så.. grr*

Hahahaha.. VEM VARE SOM BLEV BLÖTAST I FLUMRIDE!!!! WAAAH WWAAAH!! SKA DU HA DIG EN SLÄNG!!! ditt hår var super efter också kan jag tala om. Jag var ju typ som en dränkt katt :ccc

Joo, det har dem. Men årskort och shit är med snordyrt. Så har aldrig ens tänkt mig tanken att börja där. ^^ Säger ju att allt i Norrk är pissigt dyrt, för att det är en mindre stad som är korupt. xD

Beror på vad man tränar på gym också. Om man som sagt kör boxpass eller kör fettförbränning ist för bygga muskler så får man mycket snyggare, smala muskler. Men joo.. simm-muskler är sjukt fint.
Jag hade jätte subtila magrutor en gång i tiden :'c

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Liss
2011-10-03 22:52
#176

#173

Klippte du dig inte nyss också? eller färgade du bara? :P Jäffla slösare!!!! (ska jag säga (A)) Men jaaa, vi SKA äta Sushi! annars får du fan sitta bredvid och titta på xD hahaha.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

KaiPon
2011-10-04 16:38
#177

-har varit sjukt oaktiv här, förlåt D:-

(Fyllde för övrigt år i lördags (A))

Religionen idag var kul :D Satt med två tjejer och vi fick läsa om nånting, och jag satt och förklarade saker dom missuppfattat eller inte förstod. Dom var trevliga! :D

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

Onslow
2011-10-04 19:29
#178

#177 Grattis i efterskott!!

Seg dag, har mest läst fanfiction, haha.
Har det hänt er att ni läst något, eller kanske sett en film eller så, som lämnar er helt "woooah, awesomeness in a can" typ? Den fanfiction-en (?) jag läste var verkligen så. Otroligt bra, helt min stil. Sträckläste och dog nästan när den var slut efter 32 kapitel, haha.

Hade hon som skrev skickat in den till ett bokförlag hade den säkert blivit större än typ Twilight och dem där. Bortsett från att det var en boys love (PrussiaxCanada, mitt nya OTP) då och det finns alldeles för många homofober i världen. Usch.

Lämnade självklart en note till tjejen i fråga om vad jag tyckte. ^^,
Men det gjorde verkligen min dag.

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

Azmaria
2011-10-04 22:26
#179

blalala, zombie-time.

neheh…braaainsss

I mean I like turtles..>_>

Make Pasta not War, Vee~

[Tan-chan]
2011-10-05 17:02
#180

#177: GRATTIS!!!! ♥

AnnaMoonshadow
2011-10-06 11:08
#181

Har internet en stund igen! tur att jag har min pojkvän <3

Dock har tele2 någon form av fel på sitt internet i min lägenhet så kan inte ansöka om det just nu :( blir till att köpa ett mobilt bredband och köra på det ett tag då :)

Jag vill ha godis!

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Annons:
Nordqvist
2011-10-06 15:37
#182

#176 Klippt mig? Näe, det gör jag själv, gratis i så fall! :P jag har reserverat Sushi pengar och köpt en vinare! ^_^ hehe!

#177 grattis i efterskott!! :D

Liss
2011-10-06 17:07
#183

#182 Oki.. såg ut som det :)
Heheh… jag ska köpa hundmat, sen får jag se hur mycket det blir över ^^ Fniss* Imöööörn kommeru! :D

Lustigt när man hade massa pengar för två dagar sedan. Sen gick man på stan en hel dag och köpte vitaminer, ansiktstvätt, consealer, fikade två dagar i rad etc. Det var dock saker jag behövde (förustom fikan :C) men guuu så fort pengahelvete försvinner. Hatart!

Neeh, nu ska jag ösa på med musik och tävla med min alkogranne medan jag dammsugar. :@

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Nordqvist
2011-10-06 18:26
#184

#183 ja i morgon! <3 hihi! jag tar med Kimchi iaf (jag hoppas den blir god!!! Har inte smakat än, ska vänta till skruttan sover!) och sen får vi se! Vi kan ju dela på vinaren (höhö) och så lever vi på kärlek hela helgen… Eeeh… eller nåt! haha! Vi kan äta hundm..a…t… nä…..

Liss
2011-10-06 20:31
#185

#184 Yes, gör det :D Något att mumsa på iaf… Sen kan man köpa Ramen här bredvid för typ 10:- också :P Och så kan vi sitta och glo på Sushi stället och bli mätta på…. något. … (vi ska äta Sushi!!!!)
Asso… vänta lite… neeeh… om du ska äta ecko får du inte komma :'c

Men jag har mjölk iaf. hahaha. och.. nektariner från ICA ;D vill du ha en nektarin från ICA kaaaaanske! ^_^

Bhaaaaa! 3 timmar senare och jag är klar med och städa :S I haze it! Slängde in mig och Ecko i duschen med. Lika bra. Nu är vi sååå fina.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Dominik]
2011-10-06 23:59
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#186

#33 Awww dom e dödligt gulliga, dom stora mössen <3

Nhaj! Gissa vad? Jag fick G på matteprovet. Asså alla grattulerade, eftersom det var mitt första matte G i hela mitt liv. Jag ansträngde mig verkligen mycket.

Igår hade jag Kemiprov och kunde svara på alla frågor…imorgon borde jag få veta vad jag fick för betyg. Jag hoppas verkligen på ett MVG, men det är helt omöjligt. Hehe jaja, jag kan fortfarande hoppas.

Oh juste. Jag vill bidra med en musig bild som jag tag idag :)

Onslow
2011-10-07 07:09
#187

#186 Grattis!!! Lite som att jag låg på gränsen IG/G i spanska förra året, men jag kämpade typ stenhårt sista veckorna och fick ett VG. hur det gick till fattar jag fortfarande inte, though.

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

[Dominik]
2011-10-07 07:55
#188

#187 Hahaha min kompis har också IG i spanskan. Läraren bara kommer fram och tror att alla e på mvg nivå, fast han bara står stil o kollar på henne haahahaha

Annons:
KaiPon
2011-10-07 11:47
#189

KaiPon happie för mina dockor skickades idag så i början på nästa vecka borde jag få hem dom <3

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

Zolah
2011-10-07 15:07
#190

- rullar in - Halloj :D

hu rmår alla?

[Dominik]
2011-10-07 15:43
#191

jag mår överbra! det är ju fredag och musungarna lärde sig att gå :) själv då?

Zolah
2011-10-08 16:06
#192

jag mår ok, lite mycket på g just nu.

men snart är det lov och då kan jag finna mig själv lite bättre ^^

Azmaria
2011-10-08 17:08
#193

shopping runda nr. två. Eftersom jag är lat och hetalia dagen närmar sig med stormsteg så köpte jag spain cosplayen istället. hittade en någonlunda jacka, byxor och linser och resten av små detaljerna har jag hemma.

köpte oxo halloween stuff till min kompis.

lol..skall jag cosplaya i skolan oxo? XD enligt många andra fans på fb så tänker de göra det på riktiga hetalia dagen på måndagen. LOL

Make Pasta not War, Vee~

KaiPon
2011-10-08 19:05
#194

JAG SKA IVÄG OCH KÖPA TÅRTA NU 8DD

har varit tårtsugen hur länge som hellst, och nu ska jag fira att mina dockor är påväg <3

Har haft två aswierd drömmar också o.O En i natt och en vid fem-sex tiden då jag råkade somna också o.O

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

[Dominik]
2011-10-08 19:56
#195

oh det låter verkligen gott :)

jag hade också en strange dream….var en kanin och spelade yu-gi-oh :)

Annons:
KaiPon
2011-10-08 20:32
#196

#195 jag drömde först om att jag var en häxa (Förhäxad stil) men min pojkvän gilladed et inte och ville få mig inlagd, men jag använde min kraft för att slippa undan. Då tog han fram en pistol och jag blev skjuten men kulan typ for igenom mig och träffade hans pappa. Jag helade pappan men min pojkvän sa i alla fall att det var mitt fel att pappan blev skjuten (the fuck o.O) sen somnade jag innan middagen också, och då drömde jag att jag satt i en rullstol. En kompis, Kew, var med i typ 90% av den sen blev vi typ attackerade av nån flr att min farmor var typ eftersökt av elacka människor o.O

Detta är ANDRA gången på kort tid jag drömmer om Kew XD Första gången stabbade jag honom med en tårta.. (Hade sett för mycket Gabriel Iglesias videos innan jag gick och la mig den dagen XD)

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

[Dominik]
2011-10-09 14:59
#197

Hahahaha vilka sjuka drömmar, men ändå jätte kula. Jag brukar drömma om mycket mer konstiga saker hehe :) Ibland är jag en Power Ranger och slås mot morätter. En gång fick jag styra brinnande bajskorvar som skulle förstöra mänsligheten..lol.

Jag städade hamsterterrariet precis, och såg inte att det fanns nån spricka på kanten…jag märkte det när jag såg skit mycket blod på mitt knä, haha blodet rann ut från handen och jag kände ingenting, men det gör jag nu :( Och det fortsätter blöda. Jag ska nog få gå till VC

Mandi_
2011-10-09 15:16
#198

hm.. bakade cupcakes igår (eller.. det var muffins.. men eftersom att jag är magisk så ska jag förtrolla dem till cupcakes på Lördag..)

Zup?

Mvh. Mandi__

fd. CHoPSTiX

KaiPon
2011-10-09 15:18
#199

#197 I natt drömde jag om att min syster blev helt psyco och satte en kniv mot halsen på mig, sen tog hon strypgrepp på mig DD:

Jag påverkas dessutom extremt lätt av mina drömmar, so yeah.. .__.

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

AnnaMoonshadow
2011-10-10 14:54
#200

oj, vilka drömmar ni har :S fast jag hade en natt fylld av ångest och dödsfall med (drömmar ja ;)) så vet ju förstås hur det är.

Känner mig dålig osm faktiskt fått igång internet i nya lägenheten men inte haft tid att vara här på ett tag :( och kommer nog inte bli bättre under denna vecka heller, då det är tentadags igen :/

men sen så mina vänner!

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[Tan-chan]
2011-10-10 15:48
#201

#200: Ingen panik! Ditt liv ska ju prioriteras före JiF!

KaiPon
2011-10-10 19:01
#202

#200 Håller med Tan-chan ^^

För övrigt så har mina dockor kommit idag :DD <33 SJUUUKT GLAD >w<

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

Annons:
[Tan-chan]
2011-10-10 21:32
#203

Min näsa är täppt och jag har haft fruktansvärda nysattacker hela dagen. Har nyst så brutalt att jag tror jag fick en hjärnskada. LOL!

Azmaria
2011-10-10 23:01
#204

har härjat i skolans korridorer klockan 20 på kvällen med mina kompisarXD det var askul, älska internat livet här <3 fuhuhuhuh.

Make Pasta not War, Vee~

Onslow
2011-10-11 06:34
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#205

Och jag klippte mig igår. Tycker jag ser misstänkt lik en lärarinna ut. LOL! Kortare än jag någonsin haft det förut - men ändå.
Och även idag är den där salonkänslan kvar, me love. Så otroligt glansigt och lent!

Vet inte om jag blev nöjd eller inte, haha. Men ni får en liten bild (ignorera hur jag sitter, ville ogärna att ni skulle se min obäddade säng. xD).

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

[Tan-chan]
2011-10-11 16:30
#206

Låser tråden för att den är lång! Fortsätt i nästa!

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: