Annons:
Etikettmusik
Läst 3734 ggr
AnnaMoonshadow
9/1/11, 12:07 PM

Tipsa favoritmusik #5

Då fortsätter vi på en ny tråd eftersom de tidigare blivit rätt jobbiga att ladda. Vill ni gå tillbaka hittar ni de tidigare trådarna här:

Tipsa Favoritmusik

Tipsa Favoritmusik #2

Tipsa Favoritmusik #3

Tipsa Favoritmusik #4

Regler (kopierade från tråd 1):

En tråd för att tipsa om favoritlåtar - inga ändlösa listor med favoriter; bara en enda låt och så en youtubelänk till låten i fråga, så att alla andra också kan höra den! (Om inte låten finns online, youtube eller liknande, får ni faktiskt välja en annan låt, haha.)

För att hålla nån slags ordning i tråden tänkte jag att vi har en enkel regel: man får bara posta en länk/låt per inlägg och inte posta flera inlägg på rad. Dvs efter att X länkat sin älsklingslåt får inte X skriva igen före Y tipsat om en låt.

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Annons:
[Tan-chan]
9/1/11, 12:10 PM
#1

Glöm inte reglerna också!

Jag börjar då! xD (Om inte AnnaMoonShadow hinner före.)

LOL! Tycker om gitarren som Lil Wayne posar med. Det är en Emily The Strange-gitarr. Den har jag haft ögonen på i två år nu. LOLOL! Vilket sammanträffande. xD

Kevin Rudolf - Let It Rock ft. Lil Wayne

AnnaMoonshadow
9/1/11, 12:31 PM
#2

reglerna är inlagda :D

Vet inte om den här videon varit med tidigare… Coolt är det i alla fall :D

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[Dominik]
9/1/11, 5:04 PM
#3

Jag älskar I wanna Go av Britney Spears, eftersom i videon är hon het, snygg, vacker, bitchig o sjunger bra :) (iaf hennes röst är bra fixat)

[Tan-chan]
9/1/11, 5:48 PM
#4

Taio Cruz - Break Your Heart

Videon till denna låt är dock töntig. (>_<)

LOL! Jag ser Clannad-Akio framför mig köra sin fina rap-moves i refrängen till denna låt. xD

AnnaMoonshadow
9/1/11, 8:39 PM
#5

Den här låten växer på mig!

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[Tan-chan]
9/1/11, 8:40 PM
#6

#5: Vilken låt? (O_o)

Annons:
AnnaMoonshadow
9/1/11, 8:43 PM
#7

Nu ligger den rätt! tror inte den uppfattade länken eller nå :O

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[Tan-chan]
9/1/11, 9:15 PM
#8

Yah! Nu syns den!

[Dominik]
9/1/11, 9:51 PM
#9

Sajtem heter Japan.ifokus så jag ska kanske posta min favoritlåt som kommer från typ Japan kanske ? Ni får rätta mig om jag har fel.

Liss
9/2/11, 3:39 AM
#10

#4 Hahaha, kunde inte låta bli att garva åt din sista kommentar där. xD

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Zolah
9/2/11, 7:52 AM
AnnaMoonshadow
9/2/11, 10:04 AM
#12

#9 BUAHAHA XD

Här kommer ett stort avslöjande om Vea: ibland brukar jag leka neko-chan när jag är ensam hemma! så  tror jag ska lära mig dansa såhär med :D

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[Tan-chan]
9/2/11, 11:24 AM
#13

#9: LOL! Vad fasen?! Hahaha!

#12: Jag kan den redan. LOL! xD

Älskar denna låt! Visst, den är på finska. Men man måste inte förstå vad han säger för att man ska tycka det är kul. xD Han pratar om att han tycker att folk i låtar och filmer skrattar så tillgjort, och han tycker inte om det. Så han ska visa hur man gör. xD

Annons:
AnnaMoonshadow
9/2/11, 5:35 PM
#14

#13 haha xD och toppen om du redan kan den, då har vi ju till och med en dans till vårat bröllop <3

en låt jag nyligen lyssnat väldigt mycket på som inte är asiatisk:

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Mandi_
9/2/11, 8:06 PM
#15

oj.. har väldigt många för tillfället.. men man kan ju bara posta en i taget så.. det här är en låt som jag har lyssnat på ganska mkt senaste tiden :)

Luv it!! <33

(videon är inte så fin.. lyssna på sången istället XD)

Mvh. Mandi__

fd. CHoPSTiX

[Tan-chan]
9/2/11, 8:57 PM
#16

Epicness av epic med Dunderpatrullen - Blip Blop A Lula

AnnaMoonshadow
9/2/11, 9:01 PM
#17

<3<3<3

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[Tan-chan]
9/2/11, 9:21 PM
#18

#17: OMFD! Den videon är så hysteriskt pinsam! Har till och med tillägnat ett helt blogginlägg till den! LOL! xD

Miniland
9/2/11, 9:28 PM
#19

Tröttnar aldrig på denna Oskyldig

~I am quiet because if I would speak I would tell the truth and hurt people ~

[Dominik]
9/2/11, 9:29 PM
#20

#19 Den där tycker jag om!

Annons:
AnnaMoonshadow
9/2/11, 9:34 PM
#21

#18 det måste jag ha missat! :O måste letas upp på en gång xD så jättepinsam är den väll inte? xD eller jo kanske…. men de är ju söta och kära ju :P

#19 den är rätt bra tycker ja med :P

Denna har jag precis börjat lära mig dansa:

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[Tan-chan]
9/2/11, 9:35 PM
#22

#21: Tycker det ser ut som att de försöker förföra pedofiler. xD LOL!

AnnaMoonshadow
9/2/11, 9:40 PM
#23

#22 din hjärna är konstig xD eller också är det jag som alltid ser det positiva i allt? Min pojkvän och jag har haft långa diskussioner ang filmer m.m. eftersom jag har en tendens att tycka de är rätt bra bara för att det finns något positivt i dem, medan han är petig :P

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[Tan-chan]
9/2/11, 10:06 PM
#24

#23: Åh ja! Minst sagt konstig, men jag och kompisen är överens om att det måste vara deras mål med videon. Till och med han sade det först innan jag sade det, så jag är inte ensam om att vara konstig! xD

Fast den är så dålig så den är bra. LOL! Har en sinnessjuk teori med det bandet…

Liss
9/3/11, 12:07 AM
#25

Från U-KISS senaste album. Top That. Love the beat and tunes.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Azmaria
9/3/11, 12:12 AM
#26

nu kommer jag med visual-kei, för det har lite torkat ut på forumet tycker jag~

band:Lin

låt: As if forever exists.

lovely låt. 'nuff said.

Make Pasta not War, Vee~

Mandi_
9/4/11, 3:00 PM
#27

kan lyssna på den här i evigheter!! :)

Mvh. Mandi__

fd. CHoPSTiX

Annons:
[Tan-chan]
9/5/11, 11:01 PM
#28

Vet ej om jag har tipsat om denna låt i de förra trådarna. men i sådana fall gör jag om det! xD

Blood On The Dance Floor - Find Your Way

Jag verkligen älskar texten och poängen med låten.

[VictoriaR]
9/5/11, 11:33 PM
#29

Sonata Arctica - Ain't Your Fairytale

Ett av mina favband!

AnnaMoonshadow
9/6/11, 10:14 AM
#30

Har svårt att förstå mig på den här videon, kanske därför jag gillar den? xD

Ni har väll inte missat att vi på vår youtube-kanal har en del japansk muisik i en egen spelningslista, och att listan växer sakta men säkert;

http://www.youtube.com/user/JapaniFokus

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

AnnaMoonshadow
9/6/11, 6:11 PM
#31

Vea tråddödaren >___< och ajg som har ett uberbra tips och så får jag inte tipsa xD

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[Tan-chan]
9/6/11, 6:19 PM
#32

LOL! Nu ska vea få tipsa! xD

Jag tipsar först om T.Raumschmiere - Monster Truck Driver

AnnaMoonshadow
9/6/11, 6:38 PM
#33

Åh Tan-chan, räddaren i nöden <3

själv vill jag tipsa om KARA's nya låt Step, den körs för fullt här hemma!

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[Tan-chan]
9/6/11, 6:56 PM
#34

#33: Jag vet inte… Alltså den låten påminner mig extremt mycket om någon annan låt. Kan inte sätta fingret på det men hela låten påminner om någon annan låt… Och så stör jag mig på tjejerna i videon. Koreaner är så… Vet inte… Försöker för mycket? (>_<)

Gaah! Så bitter jag lät! Var inte meningen! xD

Tipsar om Rabbit Killer and Farleon - Superhero (Fractal System Remix)

Åh! Vilken underbar pepplåt! ♥♥ Älskar hela låten! Detta är inte hela låten vad jag vet, men dess fulla version finns inte på Youtube.

Annons:
AnnaMoonshadow
9/6/11, 7:59 PM
#35

haha bitter-tan <3 Jag blir bara glad av den ;) det är ju en massa glada färger! O__o <3

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[Tan-chan]
9/6/11, 8:03 PM
#36

#35: LOL! Ja, färgerna är som tagna ur en LSD-trip! xD

AnnaMoonshadow
9/6/11, 10:06 PM
#37

#36 haha precis vad jag behöver i min mörka tråkiga vardag xD än sen om de försöker för mycket? ;)

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[Tan-chan]
9/6/11, 10:11 PM
#38

#37: Så länge du får din konstgjorda LSD-trip? xD

AnnaMoonshadow
9/6/11, 10:38 PM
#39

#38 men precis, du förstår verkligen det där  ;)

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[Dominik]
9/6/11, 11:37 PM
#40

Jag har en ny favolåt! Älskar den eftersom jag gillar japanska och koreanska tjejer och 2ne1 är koreaner, heta och snygga <3 <3 <3 och gör bra musik :)

[Tan-chan]
9/7/11, 5:58 PM
#41

Tipsar om denna riktigt vackra låt som gör mig hysteriskt lugn.

Vet inte vem artisten är som spelar denna, men den är gjord av Nitro+CHiRAL och ZIZZ Studio till spelet Sweet Pool. Också originalet av Watanabe Kazuhiro är jättebra, men fiolversionen tar priset i refrängen att jag börjar nästan storgråta. (Är en sucker för fiolmusik.)

Nitro+CHiRAL & ZIZZ Studio - Miracles May (Violin version)

Annons:
[Tan-chan]
9/8/11, 2:47 PM
#42

Putt!! Nu får någon hjälpa mig för jag vill också tipsa om en annan awesome låt nu!!!

AnnaMoonshadow
9/8/11, 5:11 PM
#43

ställer upp för Tan-chan då :D

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[Tan-chan]
9/8/11, 5:23 PM
#44

Aaawh!! Tack, AnnaMoon! ♥

Tipsar (äntligen) om den mest mysigaste låten i världshistorien. Eller ja, så känns det i dag i alla fall. Melodin och texten beskriver min känsla och mitt humör helt till pricken. ♥♥

Bruno Mars - Just The Way You Are (Skrillex Remix)

Liss
9/8/11, 9:07 PM
#45

#44 Thats amaziiiiing!!!!! :D:D:D:D ♥♥♥

Jag har snöat in mig totalt på U-KISS nyaste album just nu :c I lo-lo-love it.

Och då tipsar jag om U-KISS - On the Floor.
(Det roliga är att texten är klockren. Som att det är jag som säger det till mig själv… om man kopplar orden rätt, det vill säga xD Jag kopplar det inte till dans, om man säger så. LOL)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
9/8/11, 9:09 PM
#46

#45: LOL! Ligger du på golvet? xD Kopplade jag det rätt?

Många koreanska låtar faller mig inte i smaken men denna var faktiskt helt okej. (^_^)

AnnaMoonshadow
9/8/11, 10:01 PM
#47

#45 den var riktigt mysig, addad i min spellista xD

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Liss
9/8/11, 10:36 PM
#48

#46 LOL.. meeeh fail! *sadface* :P

#46-47 Jaa, visst är den skön.
Mittenparten påminner om någon gammal disco låt dock. ^^

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Annons:
[Tan-chan]
9/8/11, 10:40 PM
#49

#48: Haddaway - What is love… Det är det den påminner om och också ÄR ifrån. xD

Liss
9/8/11, 11:05 PM
#50

#49 hahaha xD aaah, just det.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

AnnaMoonshadow
9/9/11, 11:37 AM
#51

asgarvade när jag såg den här:

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[Tan-chan]
9/10/11, 4:21 PM
#52

Hurts - Stay

En sinnessjukt mysig låt! Inspirerar mig till en yaoinovell! Haha!

AnnaMoonshadow
9/11/11, 4:15 PM
#53

hittade denna, tycker den var lagom mysig att lyssna på till pluggandet ^__^

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[Tan-chan]
9/11/11, 6:47 PM
#54

#53: LOL! Vilken mysko video! xD_

"She says 'Don't let Go! Never give up. It's such a wonderful life.'"_

Bwaaah! Är helt förälskad i ett band jag hittade som heter Hurts. xD

Hurts - Wonderful Life

AnnaMoonshadow
9/11/11, 9:07 PM
#55

#54 en massa färger igen xD Det var en väldigt skön låt^__^ nu tycker jag någon annan kan tipsa nå också, så inte vi är de enda två i den här tråden xD

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Annons:
[Tan-chan]
9/11/11, 9:11 PM
#56

#55: Och så kommer jag och dödar din färgglada video med en som är supergrå. xD

Ja, nu är det dags att andra också tipsar!

[Dominik]
9/11/11, 9:19 PM
#57

Jag älskar jo också Tokio Hotel, så jag slänger ett video låt :D

Liss
9/11/11, 9:24 PM
#58

En låt att bli bubblig av?

Hyuna - Bubble Pop! (hatar videon och hennes kråmande dock^^ och inte känner jag mig bubblig heller.)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

AnnaMoonshadow
9/11/11, 9:28 PM
#59

#56 haha ingen fara, det ger varriation så alla inser att man kan tipsa om ALL musik i tråden ;)

#58 jag gillar den låten jättemycket men avskyr tjejen XD får blir faktiskt lite bubblig, eller snarare studsig!

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[Tan-chan]
9/11/11, 9:34 PM
#60

#58: IT BURRNS USSSS! (>_<) LOLOL! Tror jag blev traumatiserad där av bruden och alla konstiga ljud. xD Men jag känner mig bubblig… (>_>)

Azmaria
9/12/11, 9:53 AM
#61

yaaah, german disco music, or something….  ಠ_ಠ

brukar vanligvis inte lyssna på sån här musik, men men..den har snurrat på flera bloggar o sidor så den har fastnat i mitt huvud som ett tuggummi XD såå nu gillar jag den! LOL

Låt:  Frauenartz & Manny - disco pogo.

Make Pasta not War, Vee~

[Tan-chan]
9/12/11, 11:25 AM
#62

#61: Tyskar är awesome på att göra elektronisk musik! xD De har ett visst sound som är speciell för just tyskar.

Här kommer mitt tips:

Blue Stahli - Mystique (Korn Remix)

Älskar hur musiken påminner lite om Resident Evil-filmerna. xD

Annons:
[Tan-chan]
9/13/11, 3:53 PM
#63

Putt!!! Har musiktorka!

Azmaria
9/13/11, 8:06 PM
#64

Gloria, ooh gloira, Sound Horizon Kingdom~

en av mina absolut favoriter från SH. Den är så "connectad" till bandet att den sjungs i slutet vid varje konsert och föreställning de har, typ som deras nationalsång. LOL ^^

Make Pasta not War, Vee~

[Tan-chan]
9/13/11, 8:10 PM
#65

Benny Benassi - Who's Your Daddy

Är helt galen i den låten. xD

AnnaMoonshadow
9/14/11, 3:00 PM
#66

BoA <3

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[Tan-chan]
9/16/11, 8:06 PM
#67

Rednek - Game Over (Calvertron Remix)

Liss
9/17/11, 6:55 PM
#68

Hollywood Undead - Bullet !!!!!!!!

"My legs are dangling of the edge, the bottom of the bottle is my only friend. I think I'll slit my wrists again and I'm gone, gone, gone, gone.
My legs are dangling of the edge, a stomach full of pills didn't work again. I'll put a bullet in my head and I'm gone, gone, gone, gone."

Det är lustigt hur en så hemsk låttext kan låta så jävla glad! För jag blir lycklig av den här låten ^^

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Dominik]
9/17/11, 8:46 PM
#69

Det är inte så att jag hatar Rebecca Black, jag tycker att hon e snygg men kan inte sjunga. Så jag lyssnar på parodier istället :)

Annons:
AnnaMoonshadow
9/17/11, 9:03 PM
#70

#68 jag blir också så jäkla glad av den låten med, hemskt egentligen xD men det måste ju ha att göra med gunget och att de låter så glada när de sjunger "gone, gone, gone, gone…" XD

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

AnnaMoonshadow
9/17/11, 9:06 PM
#71

skulle kanske tipsa om musik med? Tja, har lyssnar på denna några gånger idag. Så jävla fin, och med tanke på hur mycket jag grät till filmen så blir jag alltid superrörd av den!

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

NamaeMy
9/19/11, 8:19 PM
#72

Älskar den här. Så himla fin!

Besök gärna min blogg manganews.blogg.se! ^__^

Azmaria
9/19/11, 10:55 PM
#73

U say disco, I say party~! disco disco, party party!

ahahahaha XD såå lustig o beroendeframkallande! nästa låt jag skall sjunga i skolan for sure!

DiscopartyBrothers- disco disco, party party.

Make Pasta not War, Vee~

AnnaMoonshadow
9/19/11, 11:02 PM
#74

#73 buahaha xD

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

AnnaMoonshadow
9/21/11, 1:23 PM
#75

ingen har väll missat att jag är ett stort fan av 2ne1? hittade denna idag, det är en PV på deras japanska verion av Lonley, längtar tills hela videon är ute <3

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Liss
9/29/11, 1:09 AM
#76

En otroligt mysig "lugn" låt… gaaah, jag bara älskar Stereopony! ♥♥

Stereopony ft. Kariyushi58 - たとえば唄えなくなったら/Tatoeba Utaenaku nattara.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Annons:
AnnaMoonshadow
9/30/11, 1:56 PM
#77

#76 fantastiskt mysig låt! Lite mer fart här då ;)

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[Dominik]
10/6/11, 11:39 PM
#78

#68 Den där gillar jag!

Haha det e dags för 2NE1 att erövra den är tråden :P

Onslow
10/7/11, 7:49 AM
#79

Den här gillar jag. ^^,
Någon har säkert sagt den innan, menmen.

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

AnnaMoonshadow
10/10/11, 7:58 PM
#80

Chu chuu~~  på er! <3

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

AnnaMoonshadow
12/15/11, 8:48 AM
#81

putt!

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Snailshit
12/19/11, 11:24 PM
#82

vet inte om någon har lagt upp denna musikvideo men ….öööh… lol? XD

Hey babay!

AnnaMoonshadow
12/20/11, 6:31 PM
#83

#82 tror inte jag sett den tidigare xD

mitt bidrag: Trouble Maker - Trouble Maker <3 (är helt galet kär i denna video/låt)

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Annons:
Azmaria
12/21/11, 6:32 PM
#84

Tipsar om Acid Black Cherry. Denna låt var den första jag fick höra som min kompis tipsade om. Älskar den redan. Låten handlar om "one night stands" där sångaren undrar över varför inte  one night relationer kan vara "mer" än så.

Make Pasta not War, Vee~

AnnaMoonshadow
12/21/11, 9:52 PM
#85

#84 Toppenlåt!

jag låser nu denna tråd, fortsätt i Tipsa Favoritmusik #6

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: