Annons:
Etiketteranimemanga
Läst 1358 ggr
Sealster
7/22/11, 11:29 PM

School Rumble Säsong 3 "San Gakki"

Ok, så jag har inte haft svinbra koll på denna serien på ett tag eftersom det var några år sedan jag såg den, meeen nu vill jag se resten..

så vart kan man se säsong tre som utlovades när tvåan tog slut? hittade ep 25-26 men skulle nog vilja se början först. Hittar dem ingenstans.. Finns dom, eller blev serien nerlagd?

Vill någon som vet ge lite klarhet i detta?

/Jag sjunger hellre än bra och hellre dåligt än inte alls

Annons:
[Tan-chan]
7/22/11, 11:37 PM
#1

Hm… Jag vet inte vilken serie det är, men det finns säkert information om det! Det måste det finnas.

Jag kan kolla upp lite och försöka rota i morgon på the world wide web om du vill? Är för seg och trött för att göra efterforskningar i kväll. (^_^,)

Sealster
7/23/11, 9:19 PM
#2

Det förstår jag att du är, klockan är ju waaay past bedtime efter halv tolv, själv låg jag i sängen och skrev det sista jag gjorde..

Försökt leta runt lite, men det verkar dåligt på den fronten.. av vad jag sett verkar det vara nerlagt, men ajg måste veta 110% xD

/Jag sjunger hellre än bra och hellre dåligt än inte alls

[Deleted Account]
7/24/11, 8:15 PM
#3

Underligt att du kunde hitta episod 25 och 26 av säsong tre (School Rumble San Gakki) då det bara kommit ut episod 1 och 2 ännu o_o Båda två finns att se på Youtube, passa på innan de tas bort pga copyright xD
Däremot har säsong tre släppt en OVA, även den finns att hitta lätt på youtube. Enligt internetforum så följer säsong tre inte mangan, men eftersom jag inte är helt insatt på det så vet jag inte om det stämmer.

Sealster
7/24/11, 8:37 PM
#4

Så det finan mao två avsnitt och en OVA?

Underligt att dom hette 25 och 26 med, men efter att ha sett det ena av dem så står edt klart att det är de två första och dessutom avslutande avsnitt..

/Jag sjunger hellre än bra och hellre dåligt än inte alls

[Deleted Account]
7/24/11, 9:52 PM
#5

Avslutande?! X_x oj, så mysko. Måste vara den kortaste Anime säsongen hittills.

[Tan-chan]
7/24/11, 10:03 PM
#6

Vad jag kan hitta så är det bara två avsnitt av tredje säsongen. Alla animesidor jag har kollat på säger att det finns bara två och att serien är avslutad.

Annons:
Sealster
7/24/11, 10:07 PM
#7

Den kortaste säsongen jag varrt med om också..Då kan jag sluta hoppas på mer av den då *wah wah wah* ..

Tack för infon hörrni! :)

/Jag sjunger hellre än bra och hellre dåligt än inte alls

[Tan-chan]
7/24/11, 10:09 PM
#8

Hatar när de gör sådana. Fast så brukar ju inte OVAs vara så långa heller, så man ska inte förvänta sig mycket då heller mer än awesome animation. xD

[Momiji]
7/25/11, 12:27 PM
#9

Dom gjorde bara dom 2 sista avsnitten i serien. Har läst varför men kommer inte ihåg.

Sealster
7/25/11, 7:12 PM
#10

#8: Nej man får ta det för vad det är, en liten förlängning :)

#9: Därför man blir lite förvirrad av inledningen, men har man missat 24 avsnitt så förklarar det..

/Jag sjunger hellre än bra och hellre dåligt än inte alls

[Momiji]
7/25/11, 7:24 PM
#11

Precis, man får läsa mangan istället Glad

Sealster
7/25/11, 9:56 PM
#12

Det é ju inget jag har som vana att göra, men det kan man ju göra med,, finns det nått schysst ställe där man kan läsa det online?

/Jag sjunger hellre än bra och hellre dåligt än inte alls

[Momiji]
7/25/11, 11:30 PM
Annons:
Upp till toppen
Annons: