Annons:
Etikettoff-topic
Läst 2397 ggr
[Tan-chan]
2011-07-13 12:07

OT/chattråden #16

Någon som vågar slå vad med mig om att vi kommer vara uppe i OT/chattråden #50 innan året är slut? xD

Här skriver vi om allt mellan himmel och jord! Vad har ni gjort i dag? Hittat något kul på internet? Tips om någonting (musik/film/anime/manga/whatever)?

Annons:
[Tan-chan]
2011-07-13 12:10
#1

#210 i förra tråden: LOL! Den där låten är ju bara awesome. Sitter i huvudet på mig hela tiden. xD

♪ "I love cats. I love every kind of cat. I just wanna hug all of them but I can't, can't hug every cat." ♪ LOL! xD

Btw, I LOL'd when Kaiba snapped. Låter askul när han flåsar på andra sidan luren. Vet inte om han hyperventilerar eller något. LOL! xD

Mandi_
2011-07-13 12:25
#2

yeyy! 2:a ;)

Mvh. Mandi__

fd. CHoPSTiX

Mandi_
2011-07-13 12:26
#3

#1 haha, lol ;)

Mvh. Mandi__

fd. CHoPSTiX

Liss
2011-07-13 14:07
#4

Mandi: Jaa, det var remixen jag hörde.. från Tan-chans blogg xD Satt och asgarva ganska länge..

Även om den nog var ganska fejk.

Tan: Jaa, och fy tusan vad jag längtar!!!! Gör det något om jag typ sitter och håller dig jätte hårt här i soffan, bara för att göra mig själv medveten om att du verkligen ÄR här ;D

Och människor som drar elaka slutsattser är typ… ALLA människor (nästan). Man får inte ta hand om sig själv lite och låta bli att använde internet heeela dagarna för att man vill vara ifred, utan att människor ska tro att man övergett dem och att man är en elak människa själv, för det… bha!

Jag vet inte om jag är sådär jätte sugen på Söderköping idag.. ser inte så jätte lockande ut ute. Och enligt min telefon ska det regna resten av veckan ^^

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Liss
2011-07-13 14:30
#5

Ja just det… glömde!!

Håller med om harry potter. Trean blev jag så besviken på att jag tänkte dissa dem med. Men gjorde aldrig det. Jag försöker ha överseende, då det inte är jätte enkelt att göra super tjocka böcker till filmer. Den näst sista tyckte jag var väldigt viktigt innehåll men otroligt seg… så visst, jag är väääldigt besviken på många harry potter filmer med.
Med vissa saker får man helt enkelt hålla sig till böckerna, dem är alltid bättre. Men ändock har det varit sjukt kul att följa filmerna i 10 år.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
2011-07-13 15:30
#6

#4: LOL! Yah! Originalet är så fake det bara kan bli. She's trollin'! xD

Hahaha! Söt! Så länge du inte kväver mig så får du hålla migi hur hårt du än vill. xD

Jo, sådana finns det gott om. Jag som tex inte har råd att smsa nu får massa sms från folk som inte har Tele2/Comviq, och de tjatar om att jag aldrig hör av mig. Måste då skicka gratis-sms via internet för att de ska fatta. Men då börjar de smsa tillbaka till min mobil ännu mer som att de tror att gratis-sms går att skicka hur mycket som helst. Går ju bara skicka 24 sms per dag med bara ett sms per timme. LOL!

Vad skulle du ha gjort där i Söderköping?

#5: Nja, alltså att de inte har lyckats ta fram allt ur böckerna bryr jag mig inte om. de har bara lyckats riktigt dåligt med HP-känslan i trean och vidare. Ettan och tvåan är liksom klockren HP-känsla, och där känns det som att man inte behöver läsa igenom böckerna för att förstå. Men de senare filmerna är änna anpassade lite efter folk som har läst böckerna. Tror inte de har gjort det medvetet dock, men någonting är liksom off med trean och vidare.

Tycker de hade kunnat behålla regissören och teamet från ettan och tvåan. De var liksom helt klockrena i just känsla. Och allt såg liksom ut nästan precis som jag hade förställt mig då jag läste böckerna innan filmerna kom. Men när de flyttade miljön till det där kulliga stället så blev allt bara… ja… Det var inte som jag hade tänkt mig alls när jag läste böckerna. Buuh för att de förstörde det!

Hade liksom väntat mig slottet omgivet av ett stort gård följt av stort platt gräsområde och sedan den där läskiga skogen. Men i de nyare så har de liksom rört om allt. (T_T)

Annons:
[Tan-chan]
2011-07-13 17:40
#7

LOL! Jag höll på att dö! Togainu no Chi i skyltdocksversion! xD LOLOLL!

Mandi_
2011-07-13 21:41
#8

ärligt talat har jaag aldrig gillat Harry Potter..

Mvh. Mandi__

fd. CHoPSTiX

[Tan-chan]
2011-07-13 21:44
#9

#8: Tycker det är faktiskt väldigt överskattat också. Ändå har jag varit besatt i den storyn, men det har jag varit i många andra också, så har kommit på att Harry Potter är typ totalt överskattad. xD

Mandi_
2011-07-13 21:47
#10

#9 ja, alla rä typ: aaaah Harry Potter- Va?! gillar du inte Harry  Potter?!!- har du ens sett dom?? och, ja- jag har sett dom, inte alla men rätt många, och det räcker. För jag börjar inte precis gilla de mer för att jag kollar på dem..

Mvh. Mandi__

fd. CHoPSTiX

[Tan-chan]
2011-07-13 22:01
#11

#10: Nä, filmerna är dessutom hemskt dåliga tycker jag jämfört med originalberättelsen. Och jag gillar inte ens originalberättelsen sådär värst mycket längre (alltså böckerna). xD

Mandi_
2011-07-13 22:09
#12

#11 ja, det tycker jag med.. har dock inte läst böckerna då jag inte är så mycket av att läsa fantasyböcker, gillar med att se fantasyfilmer- inte Harry Potter då..

Mvh. Mandi__

fd. CHoPSTiX

[Tan-chan]
2011-07-13 22:12
#13

#12: Yeah, och inget fel på det. Det har ju bara med smak att göra liksom.

Annons:
Liss
2011-07-13 22:46
#14

#6 Klart jag inte tänker kväva dig ;O Fast om du råkar kvävas så kan jag åtminstone behålla dig där hela tiden. … Lite läskigt dock, men i alla fall.

Ja, såna människor blir jag vääldigt trött på också. Och det där med telefoner överhuvudtaget. Bara för att man har en mobil MÅSTE man svara hela tiden, dygnet runt. För man kan ju inte vilja ha tid från telefoner också? Ne ne… måste vara tillgänglig jämt, för andra.

Jag skickar sms till dig ändå dock. Utan att förvänta mig svar ;)

I söderköping äter man mest glass. Smultronstället har typ dem största glassarna som finns eller nåt. Tror många åker dit just för smultronstället. Annars var det dans, men jag stod mest och var social och hundvakt åt en åtta veckors liten valp ^^

----
Jag har en vän som är super fanatisk i Harry Potter. Och en som inte ens sett filmerna. Jag själv är väl typ lite mitt i mellan. Ganska lugn så. Tycker just TREAN är skitdålig och dem tappa allt med den. Sen kändes det som det bara gick utför.. men så var väl den här näst sista ganska bra i klass ändå, men långtråkig. Fast det händer ju inte så mycket just då iaf.

Jag tror dem har koncentrerat sig lite FÖR mycket på att få med saker från böckerna - vilket inte går. Så det blir bara halvdant.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
2011-07-13 23:28
#15

#14: Haha bra det! Fick lite konstiga bilder från att jag har ett blått nylle och ligger helt livlös i din soffa. xD

Yeah… Riktigt tröttsamt är det också när folk skickar samma sms flera gånger för att man inte har svarat på den första gången för att man inte orkar. (T_T)

Ang det med HP: Jo, det stämmer nog som du säger. Plus att de har tänkt alldeles för mycket på att göra det storslaget. Det har liksom bara blivit fel.

Liss
2011-07-13 23:42
#16

#15 När folk hälsar på behöver jag bara säga att jag har en mini Avatar i soffan. ;D

Hehe, kan jag tänka mig. Är ganksa jobbigt med folk som smsar och aldrig fattar hinten att man aldrig någonsin svarar … utan bara fortsätter O_O

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
2011-07-13 23:48
#17

#16: LOL! Vid närmare eftertanke så tror jag att jag stannar hemma. xD

Åh ja! Har mött en hel del sådana människor. Sedan blir de arga och skickar riktigt elaka sms från ingenstans, och när man förklarar att man inte har orkat för att man vill vara ifred för det ena eller det andra, så skriver de bara tillbaka "Jaha, okej. Förlåt då!". Man får en lust att strypa dem då. xD

Liss
2011-07-13 23:54
#18

#17 Neheee DU!! Det FÅR du inte! ;D Jag VILL HA en mini Avatar nu. *låter som ett bortskämt barn*

Jaa, men ännu värre när dem faktiskt inte blir arga utan bara fortsätter och fortsätter.. har liksom inte svarat på ett år nu xD

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJJJ jävla fullmåne. Håller på att DÖ!!!!

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Azmaria
2011-07-14 00:01
#19

hohoja det är skojj med olika synpunkter här :) Men vad jag har upplevt angående HP så tycker jag att serien inte är lika "hysterisk" som t.ex. Twilight. Då menar jag med galenheten med fansen osv. xD Visst, det finns massor med galna HP fans(lol men jag är nog inte en av dem, jag är nautral fan, som gillar handlingen) men jag tycker Twilight fans är mer "galnare" speciellt då de kassa filmerna kom ut xD lol konstig synpunk, but whatever.

men som sagt, har jag blivit uppväxt med harry ptter och jag är en fantasy freak, så då klickade HP åt mig och jag har hållit fast det till idag typ. ;)

Det som jag mest gillar med HP är hur Rowling har lyckats skapa den paralella magi samhället. Alla detaljer med trolldoms ministeriet, små ohyra i trädgårdar och svart magi. Och sist men inte minst, hur hon binder ihop böckerna så allt hänger ihop till sist.

Hoppas  jag inte låter nördig här på OT xD det har ju inget med Japan o otakus stuff o göra, Gomene!

XD

Jg såg nyss btw på The Butterfly Effect. creepy psyko film, jag älskar den. LOL.

Nu har jag brun-svart hår btw. På fredag till Åbo o nörda. YAY. :D

Nej men titta, nu skrev jag ett lite längre kommentar. :D vad jag är awesome. BD

Make Pasta not War, Vee~

[Tan-chan]
2011-07-14 00:10
#20

#18: *gulp* Jag gömmer mig i garderoben…

LOL! Jobbiga människor. Typ som den där turken som blev kär i mig när jag var i Alanya 2008. Han jobbade på hotellet och blev sjukt kär i mig, och jag var så dum att jag gav honom mitt nr (av vänskapliga skäl) och plötsligt vill han gifta sig med mig. LOL! Slutade svara när han ringde för fick panik, och han höll på i över ett år. xD

LOL! Stackars Natsuno. xD

#19: Åh, HP har varit lika hemsk som Twilight kan jag lova. Bara att det har tonat ner nu. Folk var ju som besatta förr. xD

Men ja, Rowling ska ha enorm cred för hur hon har lyckats lägga upp allt.

detta är en OT-tråd där det är tillåtet att vara OT. xD

Vill se ditt hår nu bara för det. xD

Annons:
Liss
2011-07-14 00:11
#21

#19 Jag älskar med böckerna. Dem är fantastiska. Liksom fantasy för äldre och ganska realistiskt.

Twilight-fans är galna. (Har faktiskt varit ett när jag läste böckerna :S Filmerna suger balle)

Butterfly effect är awesome! Och att du är svart-brun hårig är säkert awesome med. ^^

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Azmaria
2011-07-14 00:24
#22

#20 haha jag har inget stort minne av att HP fans var super besatta som twilight typ. LOL jag har bara ett minne av att det var populärt och det fanns mycket stuff som såldes inom det. ^^ Men man har ju inte varit på internet under sin barndom, så samma negativa besatthet har man inte upplevt som man gör idag när man är daligen på nätet och ser hyper galna twilight fans som fråar varandra "team edward/team jacob" xD

jag älskar OT allt är nästan tllåtet, det är lagen att skriva vad som helst. I lovin' it 8D

haha i så fall imorgon, o kanske jag visar min korea cosplay då? hm hm hm..jaa det får ni se. ;) För den är nämligen klar nu. hihi ^^

#21 jag försökte faktiskt läsa twilight boken på engelska, men nä, den föll bara inte i smaken. Jag minns att min syrra tvingade mig för hon var super besatt i dom. Mrn nu är hon inte det mera, LOL.

Aha, att den är, det är en sån tur att min syrra äge den filmen, så kan jag se om och om på den xD Jag gillade idén i filmen. :D

Make Pasta not War, Vee~

Azmaria
2011-07-14 00:26
#23

Näe nu måste jag o sova, annors så försover jag mig till jobbet. LOL som jag faktiskt gjorde idag. Kom ungefär 15 min försent o då skippade jag dusch o frukost t.o.m, örk. DX

Och det skall ine hända igen, för jobbigt helt enkelt, Så gonatt Rumpnissar!

Make Pasta not War, Vee~

Liss
2011-07-14 03:35
#24

Damn! Bästa msn konversationen på länge! ♥ xD

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
2011-07-14 10:50
#25

#22: LOL! här hade vi hemska fangirls som gick omkring och dregla över fantasier om hur de skulle gifta sig med Harry eller Draco, och alla som var typ fangirls till Harry "slogs" emot dem som fangirlade Draco.

Det var en gång det var ett slagsmål i skolan på grund av just Harry- och Draco-fangirls. Hahahaha!

Folk var typ totalt besatta. Jag var också besatt, men inte på det sättet. Det var på "det sunda sättet". LOL!

Vill se din cosplay!!!

#24: LOL! The best ever skulle jag säga. Skrattade så jag fick ont i alla skrattmuskler jag har.

(Till er alla andra: Jag och Liss gick verkligen in för att vara en creepy seme och clueless uke. LOL!)

Lis1 säger:
Oh come on… give me a f*cking break kid!

Tan-chan säger:
what? (O_o)

Lis1 säger:
My f*cking glowing stick, needs your companionship. Okay!!! It will feel lonely otherwise… its just how it is!!!

Tan-chan säger:
oh… so what should I do with it? (O_o)

Lis1 säger:
just play and have fun.. do whatever suits you.

Tan-chan säger:
OH! I know this cute puppy! Is it okay if I use the stick to play with the puppy?! 

Lis1 säger:
Nn…. n…nooo… that would be BAD!

Lite senare:

Lis1 säger:
my computer is freazing..

Tan-chan säger:
oh, warm it up then xD

Lis1 säger:
its freaking hot like the sun!

Tan-chan säger:
oh (O_o)

Lis1 säger:
like you!

Tan-chan säger:
I am? (O_o)
now that you say it, I have felt a little feverish lately…
maybe I'm gettin a cold?

Lis1 säger:
*omg this kid is seriously after his time*

Skrattar varje gång! And now everyone can LOL at it too! xD

[Ratass]
2011-07-14 19:02
#26

jag har varit smart och kommit på att Lis skulle vara awesome som payne från ffx2..

Liss
2011-07-14 20:25
#27

#25 Hahahahahahaha!!! aj aj min mage!
hahah "Lite senare" --- snarare "one hour later" … vågade du inte ta med det värsta? :P hahaha! aaaah…

Och jag som sa att jag skulle gå och lägga mig, för att jag hade ont i huvudet och mådde illa… när vi började glömde jag bort mitt illamående helt och så hade det plötsligt gått 1½ timme xD

#26 Haha Why Payne? Jag är inget bra på ffx karaktärerna ^^

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Annons:
[Ratass]
2011-07-14 20:26
#28

ja vet inte.. när ja ser henne så ser ja dig.. om du hade grått hår då XD

[Tan-chan]
2011-07-14 20:34
#29

#26: LOL! vem är det? xD

#27: Hahahaha! Vi har underåriga på forumet! xD

Ja, men jag är ju magisk. Allt ont försvinner när jag är med i bilden. xD (Säger vi…)

[Ratass]
2011-07-14 20:36
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#30

paine, payne.. i dunno

[Tan-chan]
2011-07-14 20:38
#31

#30: Förutom de där klackarna så är det där nästan en kopia av Liss. xD

[Ratass]
2011-07-14 20:44
#32

PRECIS!!!

Liss
2011-07-14 20:52
#33

Hahahaha.. what?? vadå kopia? hur tänker ni egentligen? :P

Och ja, dem där klackarna var ju inte direkt jag… jag är inte sådär het heller.
Vart tusan fick du den tanken ifrån egentligen Lowa? (bara nyfiken alltså)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Liss
2011-07-14 20:53
#34

#29 Ja, du är fantastiskt magisk. ^^ ♥ Like my stick.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Annons:
[Tan-chan]
2011-07-14 21:01
#35

#33: Pffft! Du är jusom tagen ur den där bilden! Och visst är du ju het! Bränner mig ju varje gång jag nuddar dig!

#34: Awh! But do you really have a stick? xD I know I got lots of them! LOL! xD

Liss
2011-07-14 21:07
#36

#35 Nahe??? :O  Hahaha… cant touch this.. dudududud… Det är ju inget bra. ^^

Klart jag har en stick… typ… kanske… uhm.

Ge mig inte konstiga tankar om att cosplaya fler nu.. grr..

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
2011-07-14 21:13
#37

#36: Haha nä då! Ingen fara om du är så het. Jag har masochistiska tendenser så jag kan bränna mig lite. xD

LOL! Ska du cosplaya en "magic stick"? xD

Liss
2011-07-14 21:19
#38

#37 LOL!!!
That would be awesome… I would Go around and rape you all day! Glowing stick to the rescue… or something.

Fint. Då får du gärna bränna dig måååånga gånger ;D

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
2011-07-14 21:20
#39

#38: Skulle betala dig 200 kr om du sprang omkring som en "magical stick". xD

Haha ja, får se om jag vågar. Beror ju på hur het du kommer vara. Vill inte komma hem med tredjegradens bränskador. LOL!

[Ratass]
2011-07-14 21:24
#40

O.o'' här missar man grejer bara man år å fotar de små.. ja liss, kolalde på spoonys review av det där skitspelet verkligen.. åsså fickj a se henne å tänkte direkt på dig, tror det är håret, plus att du säkert kan se så där awesome ut.. fejset å alls, å klackarna får du fanimej ta på dig ;P det kändes så du rent utseendemässigt..

[Tan-chan]
2011-07-14 21:35
#41

#40: Ja, vi är snabba som blixten här. xD

Hur går det för bäbisarna?

Annons:
Liss
2011-07-14 21:38
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#42

#39 Hahaha wweeeeei 200:- !!! xD

Neh då, du kommer säkert inte ens få blåsor. Jag är ganska fisljummen :P

#40 Hahaha.. men varför håret. och … vaaa!!? xD Jag trodde du tänkte på att hon var sarkastisk eller nåt. hmm..
Jävla klackar alltså.. ska alla ha de för!

Och btw! *bilden* DET där var klockrent! XDXDXD

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Ratass]
2011-07-14 21:39
#43

det går massa bra ^^ de beräknas öppna ögonen på söndag :D å de är söta! å kravlar runt å leker hela havet stormat i boet ibland å de luktar gått åhåååå ja knarkar bebisar

Liss
2011-07-14 21:40
#44

ÄÄÄÄÄHH.. va fan! man ser ju inte ens texten :c

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Ratass]
2011-07-14 21:40
#45

yay! ja scora! :D för att itne als vara me i den conversationen huhu!

[Ratass]
2011-07-14 21:41
#46

jo om man öppnar i ny flik så man bara får bilden

Liss
2011-07-14 21:44
#47

#45 Hahaha eller hur! Jag garva så jag satte i halsen :P

#46 Ah, vad smart du är.
Men jag kom på att det inte var så smart av mig.. ska nog ta bort bilden snart igen.. eftersom jag inte vill att mina stalkers ska veta om min bdb xD

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
2011-07-14 21:45
#48

#42: Hahaha nä du är nog hetare än solen. xD

LOL för dem som läser den där kommentaren. Kommer ju tänka "wtf?!" xD

#43: Awh! Så gulligt! Vill också ha djurbäbisar. Helst kattungar. Men det är så jobbigt att ha djur när man reser överallt och sånt.

Annons:
[Tan-chan]
2011-07-14 21:46
#49

#47: Censur… xD

Liss
2011-07-14 21:51
#50

#48 Var det inte du som var det? ;D

Hahah, tror det är många wtf kommentarer på min bdb ibland. Interna nörd-skämt! xD

#49 Haha., kom på att Japan.ifokus inte är mitt.. så kan ju inte ändra hur jag vill. Kan inte ta bort bilden, så fick bli originalbilden ist :P

åhh.. jaa.. djurbäbisar är sött. Höll på att behålla den där hunden jag har i famnen. :c

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Ratass]
2011-07-14 21:54
#51

ja komemr ha svårt å släppa mn bäsar ^^' även om ja bara får behälla två av femton för pojkvännen^^'

[Tan-chan]
2011-07-14 21:55
#52

#50: Haha vi kan var heta tillsammans då. Då kanske vi inte bränner oss om vi nuddar varandra. xD

Men jag kan inte heller ta bort bilder. De har tagit bort den funktionen. (O_o) Om man vill "ta bort en bild" måste man byta bilden till något annat. (O_o)

Liss
2011-07-14 22:07
#53

#51 Förstår det. Är alltid svårt att släppa något man ser växa upp.

#52 Ja, men det låter som en bra deal. Det kan jag tillochmed gå med på ;) Neeh, vi lär ju inte känna av det, eftersom vi har samma temperatur.

va faaan… var tvungen att gå in på bodyart för en gångs skull och kolla., och jaa, går ju inte att ta bort de heller.. om man inte tar bort hela inlägget.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
2011-07-14 22:10
#54

#53: Inte helt samma temperatur hoppas jag, för då blir det ju inte lika kul.

Yeah,  har tagit upp det med iFokus-killarna. Men de har inte svarat på det. Andra klagar över det också…

Liss
2011-07-14 22:19
#55

#54 Okej. du kan vara lite hetare… men tillsammans blir vi ju till en liksom! ;D

Jaa.. det suger ju. Blir ett jäkla skit, ifall någon lägger upp en olaglig bild :s

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Annons:
[Tan-chan]
2011-07-14 22:22
#56

#55: Bli en? Smälta ihop till en röra? Typ Lisstan-goja? (O_o)

Yeah… Riktigt blä av dem. Men tror den funktionen kommer sinom tid. De lägger ju till nya funktioner hela tiden allt eftersom.

[Ratass]
2011-07-14 22:27
#57

plus en glowing stick så kan ni bli ett :O men ändå inte.. hmm..

[Tan-chan]
2011-07-14 22:34
#58

#57: Don't even want to know what you're thinking about. (O_o)

Liss
2011-07-14 22:36
#59

Lisstan gojja xD Låter som något utländskt.

JAG VILL VETA RATASS! dooo tell me .. or doo me… what ever you like.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Ratass]
2011-07-14 22:37
#60

^^' i think you know, or maybe nott.. bara nått ja såg i en film..

Liss
2011-07-14 22:44
#61

I en film? :o

Har dem min glowing stick i en film? … Jag känner mig kränkt redan.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Ratass]
2011-07-14 22:46
#62

nope.. this was a black one..

Annons:
Liss
2011-07-14 22:47
#63

:OOOO Hade dem målat den svart? OMG … min stick!!!

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Ratass]
2011-07-14 22:48
#64

haha XD en lite småhemsk scen från requiem for a dream. hmm , hette filmen så.. låten gör ju det, menj a hela filmen e hemsk ;O

[Tan-chan]
2011-07-14 22:49
#65

LOL på er! xD

[Tan-chan]
2011-07-14 22:50
#66

#64: LOL! DEN?! Ja men den scenen är ju supermysig. Helt fucked up, men ja. xD

Liss
2011-07-14 22:51
#67

Om den var hemsk, kan det inte ha varit min….

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Ratass]
2011-07-14 22:52
#68

haha xd JODÅ DU VAR MED I DEN LISS.. LOL, DU SKA ALLTID VRIDA PÅ SAKER ÅT EFL HÅLL. SOM SYLTURKAR! OJ här blev det caps :P

[Tan-chan]
2011-07-14 22:56
#69

#67: Jag tyckte inte själva den var hemsk. Bara scenen var lite "Uh?"-material. Men tycker scenen är rätt så nice ändå. xD

#68: VA?! Har Liss varit med i den scenen? (O_o)

Annons:
[Ratass]
2011-07-14 22:57
#70

ja, såg du inte det :O hon är ju dääär, pekar..

hela filmen är väl rätt vrickad, men så ska den väl vara i drogvärlden.. men ja mådde bara så dåligt av att se den

Liss
2011-07-14 22:58
#71

Nenene… var scenen hemsk är det INTE jag. Det kan jag lova… för jag och min stick är awesome!

Sitter och söker jobb sammtidigt här… svarta sticks distraherar mig lite xD

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Ratass]
2011-07-14 22:59
#72

söka jobb.. så värdelös sysselsätning T_T

[Tan-chan]
2011-07-14 23:00
#73

#70: LOL! *letar upp filmen i mapparna för att leta*

Åh ja! Riktigt vrickad film! Men jag har sett så mycket vrickade filmer så jag har blivit van vid dem. xD

[Ratass]
2011-07-14 23:01
#74

me dont like psykopatfilmer..

[Tan-chan]
2011-07-14 23:01
#75

#71: Haha! Okej, jag tror på dig och din stick. Håll den bara borta från mig. xD

Tråkigt att söka jobb… Riktigt värdelöst också när det inte ger något på det sättet… Måste ju typ känna folk.

[Tan-chan]
2011-07-14 23:02
#76

#74: LOL! I love them. xD

Annons:
[Ratass]
2011-07-14 23:02
#77

precis, finns inget vetigt å söka för en helelr när man itne har rätta utbildningar å skit.

[Tan-chan]
2011-07-14 23:04
#78

#77: Och inte ens när man har utbildning kan man hitta något… Har hört att man måste vara minst 23 år och ha minst 10 års erfarenhet innan man får söka jobb bakom en köttdisk. xD

Liss
2011-07-14 23:07
#79

Hehe. Jag söker varje månad för att jag MÅSTE söka varje månad. Inte för att det finns något … men det är bara och söka ändå. Även fast det är typ… fönsterputtsare xD

Ja, alla söker ju folk med erfarenhet. Och erfarenhet får man inte utan jobb… och jobb får man inte utan erfarenhet. Fin spiral det där… dem gör det verkligen möjligt ;D

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
2011-07-14 23:11
#80

#79: yeah… sinnessjukt… (=_=) men bara bita ihop och köra på!

Kyaaah! Lyssnar på Yellow Drama CD! Älskar när Taki börjar bli knäsvag inför Goh även om han inte vill det. xD

Liss
2011-07-14 23:13
#81

#80 Jaa.. snart blir jag ju studerande ist. Då slipper jag allt med jobb! xD

Kyaaaah.. jag sitter och fryser. Regnar non-stop ute och ändå måste jag ha fläckten på här framför mig.. för annars brinner min dator upp :'c

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
2011-07-14 23:16
#82

#81: men stackare. Vi har "iskallt" här nere men om jag stänger fönstret så blir datorn också riktigt varm.

Kan hålla dina händer så blir de varma iaf. Fast då blir det svårt att skriva. xD

Liss
2011-07-14 23:19
#83

Hahaha… its so cold in here Tan… where are you! I cant see… I cant find your hands :'c … everything is getting darker.. Whats happening to me… I cant feel anything anymore.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Annons:
[Tan-chan]
2011-07-14 23:20
#84

#83: LOL! Du håller på och dör verkar det som. xD

Liss
2011-07-14 23:23
#85

Oh wait… Min luva gled ner över ögonen :c

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
2011-07-14 23:25
#86

#85: Hahaha! xD

Liss
2011-07-15 00:07
#87

Oh, jävlar. Såhär mörkt har det inte varit ute på jätte länge.. och jag som ska ut med ecko nu :'c *gråter krokodiltårar*

Sen ska jag duscha… för att jag är så kärleksfull mot mina grannar. Sen ska jag se på film… eller Anime. hm…

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
2011-07-15 00:08
#88

#87: Rädd för mörker? (O_o)

Oki, jag själv ska… Uh… Jag vet inte. xD

Azmaria
2011-07-15 00:10
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#89

LOL jag har haft fullt upp hela dagen fick reda på att föräldrarna kommer hem på lördag xD så jag o min syrra hamna o städa grävlings boet aka vårt hus innan mam o pap hinner märka att vi har stökat till det.

Men nu till det lovande cosplay bilderna!!! jag, az..som syd korea från Hetalia, YAY!

mupp hår, för att jag orkade inte på kvällen göra det precis korrekt. LOL

Make Pasta not War, Vee~

[Tan-chan]
2011-07-15 00:11
#90

#89: LOL! Vet hur det är att panikstäda sådär. xD

AWESOME!!! Riktigt snygg! Ser välgjord ut också!

Annons:
Azmaria
2011-07-15 00:12
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#91

haha  o hät kommer närbild, jag gillar inte min mun, den syns alltför tydligt på foton ;(

+ så har jag skrattgropar i ansiktet som sjutton,.snacka om att ha levt ett glatt liv LOL.

Make Pasta not War, Vee~

[Tan-chan]
2011-07-15 00:13
#92

#91: Foundation på läpparna om du inte vill att de syns. xD

Jag ser miffo ut när jag ler eller skrattar, så då är vi två isf. xD

Azmaria
2011-07-15 00:26
#93

#90 haha jaa det kom helt plötsligt, när man hade så mycket annat göra idag t.o.m xD

Oh Thanks~ XD amatör trasa kallar jag den. Men den blev faktiskt bra när jag blev klar med den. o herre jee…lite sy kunskaper har man kvar från högstadiet xD Yes, jag e nöjd över den. o nu drar jag på finncon! XD

#92 tack för tipset, jag skall prova det imorgon, hoppas färgen döljer mina~ :)

high five! välkommen till "skratt grop klubben" ;D xD

Make Pasta not War, Vee~

[Tan-chan]
2011-07-15 00:31
#94

#93: Hatar när det kommer sådär plötsligt. xD

Din ser då mycket bättre ut än mina första trasor. xD

Glöm inte bara att först skrubba läpparna på all överbliven hud, sedan smeta läpparna med läppcerat eller vaselin och låt det "gro" in i några minuter så att läpparna kan dra åt fukten. sedan torkar du bort det överflödiga om du råkar ha för mkt. På så sätt fuktar du läpparna så att de inte blir torra så snabbt. Sedan lägger du på foundation, och sedan pudrar du på det. Pudret är viktigt för det fixerar foundation så det håller längre.

(Du visste säkert allt det men ville skriva allt i ett inlägg istället för flera OM det var så att du inte visste. xD)

Liss
2011-07-15 00:37
#95

AHAHAHAHAHAHHA AJ FAN!!! jag fick näsblod! Gråter Jävla klant!

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Liss
2011-07-15 00:38
#96

Och din cosplay ser jätte bra ut Az!!!

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
2011-07-15 00:40
#97

#95: Vad gjorde du för att få näsblod? (O_o)

Oooh! Eheheh! I know! Joo was thinking abaut mii withaut äni klouds on. xD HAHAHA!

Annons:
Liss
2011-07-15 00:43
#98

#97 hahaha.. I wish!!! Jag  gick ut med gummisulor och det är blött och mörkt ute. Snubbla på trottoaren och faceplanta gräset. Och Liss är för smart för att ta emot med händerna, man kan ju skrapa upp dem. xD

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
2011-07-15 00:45
#99

#98: hahaha! Naaaw! Stackars tårtsmulan. xD Jaja, bara peta upp tamponger i näsan och vänta tills det slutar blöda. xD

Liss
2011-07-15 00:46
#100

#99 Tamponger går ju inte. Näsan är super öm!!! xD

Yeay, inlägg 100 igen!

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Liss
2011-07-15 00:50
#101

Tur att ingen var ute… jävlar vilka ramsor jag la av, när jag märkte att det blödde. Folk hade sprungit iväg och gömt sig.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
2011-07-15 00:51
#102

#100: Oh… papper då? Det är ju supersnyggt med toapapper i näsan. xD

#101: Hahaha, ja det tror jag säkert att de hade gjort. xD Jag hade nog bara blivit förhäxad av att se allt blod…

Liss
2011-07-15 00:56
#103

#102 Mjaa.. sitter med det as we speak! xD

Ecko blev förhäxad.. han puss-rapea mitt ansikte. OMNOMNOM smaka järn..

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
2011-07-15 00:58
#104

#103: Vill också puss-rapea ditt ansikte när det smakar järn! xD

Annons:
Liss
2011-07-15 01:05
#105

#104 Hahahahaa! aawwh.. ♥_♥ …. vänta, bara när det smakar järn? Måste jag göra mig illa igen då.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
2011-07-15 01:10
#106

#105: Men blod förtrollar mig. Livets vätska! Det ÄR livet!

Så ja, du får banka skallen i bordet, eller vill du återskapa din faceplant så är du välkommen till att göra det med. xD Eller så tar du helt enkelt bara och krossar järntabletter och smor in det i ansiktet. xD

Liss
2011-07-15 03:12
#107

#106 Jag väljer det senaste valet xD För att landa på näsan gjorde djävulskt ont! .. jag gör nog inte om det :P

hm… sitter och funderar på om man skulle cosplaya Paine nästa år xD Gillar ju typ bara att crossplaya, men någon gång ska väl vara den första.
Dock måste jag ju blotta magen då… :S

Godnatt kära barn :D

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Mandi_
2011-07-15 11:43
#108

Sitter och kollar på Anime, det är det jag gör på regniga dagar. Jag ska se klart på älskade K-ON! och sedan får jag se om det blir Higurashi eller Clannad (ganska stor skilnad på handlingen mellan dom xD )

Mvh. Mandi__

fd. CHoPSTiX

[Tan-chan]
2011-07-15 12:34
#109

#108: Ja, regniga dagar är typ bäst. xD

Aaahahahaha! I think I died! Hund + helium = EPIC!

Mandi_
2011-07-15 13:32
#110

#109 hahahahahaha, LOL!

btw, har precis kollat klart på K-ON! och det är faktiskt den första animen som jag har kollat klart på (ehee, aa. Men jag blev japanintresserad förra året..)

Mvh. Mandi__

fd. CHoPSTiX

Liss
2011-07-15 15:29
#111

Damn, vad No.6 är bra!!!!

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Annons:
[Tan-chan]
2011-07-15 15:33
#112

#110: LOL! Inte sett klart en enda Anime än förrän nu? Men ja, någon gång måste ju vara den första!

#111: Åh ja! Jag höll på att när jag såg andra avsnittet i natt! Jag klarar verkligen inte av att vänta på nästa avsnitt! Känner mig typ hysterisk när jag tänker att det är en hel vecka kvar!

Liss
2011-07-15 16:26
#113

#112 Jaaa!!! Jag får MASSVIS mes shounen-ai vibbar! Eller är det bara jag? Awesome hur dem har lagt upp den, att det gått fyra år sådär.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
2011-07-15 16:29
#114

#113: Haha! Jag får också sjukt mycket sådana vibbar och är nästintill frustrerad över att inget händer mellan dem. xD Ser framemot att se varför Shion blir vithårig. Han är ju det i ED:n liksom.

Mandi_
2011-07-15 17:10
#115

112# haha, naae faktiskt inte.. men jag har inte tänkt på det så mkt… började kolla i höstas tror jag.. sedan har jag typ inte kollat på fleeeera månader men den här veckan har jag varit heeelt beroende.. mamma tvingade bort mig från datorn igårkväll T^T

Mvh. Mandi__

fd. CHoPSTiX

Liss
2011-07-15 17:11
#116

#114 Ja men ja. Dem är ju lite smågoa mot varandra liksom. När Sion la pannan mot Nezumi's så blev jag lite fnittrig ^^ Och typ "vad vet du om jag sett dig naken.. öhöh" xD

Jaa. fast varför han blir vithårig kan man ju lista ut nu, efter episode två ;)

Jag vill se mer, mer mer!!!!

Och nu kom LDH med mina nerd-glasögon också. Yeaaay! :D

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
2011-07-15 17:13
#117

#116: Haha ja! Jag brast ut i gapskratt när han sade om det där med att ha sett honom naken. xD

Jo, det kan man nog. Men alla andra som har blivit vithåriga har ju [SPOLIER] hittills, så vad gör honom speciell liksom? xD

Awesome med glasögonen! Jag vill också ha massa saker som kommer med posten! xD

Liss
2011-07-15 17:20
#118

#117 Jag med! Haha.. sen fnittra jag lite medann jag tänkte på dem två tilsammans.. ehum xD

Ja, jo. Men jag tror Nezumi har något i rockarmen. Han har säkert någon halvdan lösning som stoppar det mitt i eller något sånt. Eller kanske att det saktas upp? Fast han verkar ju få lustiga märken runt halsen och på kinderna också, enligt OPn och EDn.

Yees :D Haha.. du får väl peruken snart?

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Annons:
[Tan-chan]
2011-07-15 17:24
#119

#118: Haha jag med! sitter och flinar som en idiot när jag tänker på dem två. xD

Jo, han har säkert något som typ "stoppar" processen. Och ja, de där märkena är mysko med. LOL! Ser du, finns ju massor med saker som är spännande med varför han blir vithårig. xD

Vet inte när jag får peruken. Tog ju den på "Free shipping", så vet inte hur länge det dröjer. Samma med linserna. Perukens senaste position var på flygplatsen i Kina för två dagar sedan, så den kommer väl nästa vecka skulle jag tro. Tror den är redan flugen till någonstans i Europa där den ska byta plan. Hoppas det i alla fall för jag längtar efter att få ta på mig den. xD

(LOL! Glasögonen är awesome!)

[Tan-chan]
2011-07-15 17:26
#120

#115: Haha! Ja, men Anime är ju härligt, så vad ska man göra liksom? xD

Liss
2011-07-15 17:33
#121

#119 Haha, jaa jag tycker ALLT är spännande med den där animen. Den bästa på länge. Första episoden sa bara PANG! Kommer följa den som en hök.

*pirr pirr pirr* Många fler shounen-ai pikar vill vi ha! xD

Får man inte jämt free Shipping därifrån? :O Jag valde inte det, men fick det ändå.. och det gick ju jätte fort därifrån med.

Ja, men då kommer den ju snart. I förrgår var mina glasögon etc. i Hong Kong.. och idag kom dem så..

(haha, visst är dem ;) känner mig as het… erhm)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
2011-07-15 17:39
#122

#121: Åh ja! Helt klart den bästa på länge! Ren kärlek från första ögonkastet. Blev liksom kär i den där mysko spänningen mellan Shion och Nezumi, att de liksom retas med varandra men tycker om varandra ändå. xD

Från CosplayDNA? Jo, man får gratis om man inte väljer express. Med express så lägger man till $20 och då kommer de fortare. Var med express jag beställde Alois-peruken. Men denna gång tänkte jag ta det på Free.

Jo, jag hoppas det. Liksom den 13:e var den i Beijing Airport liksom. Då borde den komma snart, för flyg tar ju bara runt 15 timmar därifrån. Knappt det.

Jag skulle seriöst vilja ha sådana riktiga glasögon. xD

Liss
2011-07-15 17:52
#123

#122 Absolut. Och det kändes så "riktigt" också. Deras personligheter är jätte härliga. Första ögonkastet och dem verkar vara mainstream animepersonligheter. Men det är dem inte.. och dem bara dras till varandra sådär. thihihi…

Ja just det… så är det ja. Men som sagt, gick dunder fort med free Shipping med. :)

Hahaha, du får skaffa det ;) Dem här lär du itne se så mycket bättre i dock. Glaset är lite småskumt, jag ser dåligare i dem xD

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
2011-07-15 17:55
#124

#123: Ja, precis! Omn omn omn! Tan-chan likes. xD

Oki, men då förväntar jag mig att jag får peruken nästa vecka då. (^0^)

Ja, men det är ju för att de är ju inte äkta glasögon. Glaset är inte riktigt slipat som på riktiga glasögon. Fanns sådana på Synoptik när jag var där förra helgen. Kollade på dem men de var lite för stora. de vilade på mina kindben, och det ska glasögon inte göra. Kan inte ha vilka glasögon som helst pga att man är finneballe och har extra höga kindben. (^_^,)

[Tan-chan]
2011-07-15 19:42
#125

Sitter och krigar med grannen om vem som kan spela högst musik. LOL! Mitt ljudsystem klår grannen med flera mils längder! Saker på hyllorna skallrar just nu och ett spelfodral ramlade ner från hyllan. xD

Har kommit på en sjukt awesome AMV men jag kan inte göra AMV's på min dator för att den är för seg! Den klarar inte av någonting nu för att den har för lite RAM-minne! Buuuuh! *lipar*

Annons:
Mandi_
2011-07-15 21:36
#126

#125 LOL! blir inte de andra grannarna sura då??

Mvh. Mandi__

fd. CHoPSTiX

[Tan-chan]
2011-07-15 21:46
#127

#126: De i radhusen bredvid blir nog sura, men de ska inte säga något när de väsnas sjukt mycket på nätterna och sent på kvällarna med att mecka med mopeder och köra runt med dem mitt i natten bland alla hus.

Men grannarna i huset bryr sig inte mer än den jag krigar med. Det är bara fyra lägenheter i vårt hus. Det är en gammal villa som är ombyggd till lägenheter.

Jag bor ovanför den som jag krigar med, och dem andra bor på husets vänstra sida och är supergamla så de märker typ ingenting för de hör jättedåligt. xD Grannen under mig blir sur för att oavsett hur mycket hon än höjer så klarar hon aldrig av mitt ljudsystem.

Det börjar typ att hon spelar sådär halvhögt med musik. Jag blir irriterad och sätter igång min musik. Hon blir irriterad och höjer, och sedan blir jag irriterad och höjer ännu mer. Och det fortsätter så tills mitt ljudsystem bara vrålar och saker flyttar på sig på hyllorna, och hon förlorar för att det inte går att höja mer på hennes.

I just love life. xD

Mandi_
2011-07-15 21:48
#128

#127 haha, ok. Inga barnfamiljer nära dig då? de är dem som brukar bli surast..

Mvh. Mandi__

fd. CHoPSTiX

[Tan-chan]
2011-07-15 21:51
#129

#128: Nä, inga som tur är. Bara familjer med barn i 17-års åldern och så gamlingar och medelåldersmänniskor. xD

Min kompis som bor två gator från mig, berättade att en gång när jag krigade med min granne så kunde hon höra ekon från min musik från bergen. HAHAHA! Vi har berg precis bredvid oss där de också har skövlat skogen, så tydligen hade ljudet studsat från de kala bergen ut över resten av området. Vet inte om det stämmer, men det var vad hon sade i alla fall. EPIC om det stämmer. xD

Mandi_
2011-07-15 21:53
#130

#129 heh, lycka till med gamlingarna xD

LOL om det skulle vara sant.. ;)

Mvh. Mandi__

fd. CHoPSTiX

[Tan-chan]
2011-07-15 22:02
#131

#130: Tackar! xD

Liss
2011-07-15 23:04
#132

Tan: Ihihi aaa massa omnomnom! Jag äter gärna upp Nezumi.

Jo, jag vet.. glaset suger. Får typ chisa ett tag innan jag blir van.
Kunde ju ha lånat min pappas gamla. Men då hade jag fått ont i huvudet, eftersom dem är riktiga. Och dessutom vore det dumt att fråga om ett par glasögon när vi inte pratat på ett halvår :P

Det finns sjukt snygga glasögon nu dock. Såg en tjej med ungefär såna som  jag har, fast snyggare bågar.

And I fell asleep in the sofa. Good Morning everyone. ^^

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Annons:
[Tan-chan]
2011-07-16 00:08
#133

#132: Haha jag äter gärna upp Shino. xD

Ah jo, det kan jag tänka mig är lite knasigt när man inte har pratats vid på ett tag.

Åh ja, finns sinnessjukt snygga glasögon! Vill ha nya för jag är trött på mina som jag har nu. Mina är supersnygga, men man tröttnar liksom. Har haft dem i två år nu. xD

Och god morgon på dig med. xD

Nu har jag defragmenterat datorn! Yaaaay! Lite piggare verkar han nu.

Onslow
2011-07-16 18:41
#134

Någon här som kan tipsa om en bra Anime?
Inte yuri/shoujo-ai eller boy/girl. Bara Yaoi, om det ska ingå kärlek av den enkla anledningen att jag bara mår sämre när jag tänker på mina egna (icke-existerande) chanser i ämnet. Med Yaoi är det annorlunda då det inte skulle funka överhuvudtaget, av uppenbart fysiska själ. xD

Gimme bra serier~

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

[Tan-chan]
2011-07-16 19:57
#135

#134: Men inte ska du tänka så! Du är ju ung fortfarande! När jag var i din ålder så tänkte jag inte ens på killar eller tjejer. Du ska se att du kommer ha massor flåsandes efter dig när du blir lite äldre. Du ser ju så söt ut så tror inte att du behöver gå singel.

Hm… Vilka har du sett? Har du sett Sukisho? Riktigt mysig är den! Sedan finns Gravitation, men den har du nog sett. Hm… Junjou Romantica och Sekai-Ichi Hatsukoi har du nog också sett? Ai no Kusabi (från början av 90-tal)? Ikuko Irokoi Romantan? Kirepapa?

Hm…. Haha! Svårt när man inte vet vad du redan har sett. xD

Mandi_
2011-07-16 21:58
#136

om ni har 7 minuter över kan ni väl lyssna på den här.. eller lyssna medans ni gör något annat (från radio 1936) http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=1602&artikel=845937

Mvh. Mandi__

fd. CHoPSTiX

Mandi_
2011-07-16 22:02
#137

#136 lyssna från 6.31

Mvh. Mandi__

fd. CHoPSTiX

[Tan-chan]
2011-07-16 22:02
#138

#136: Hahaha! Vad lustigt det låter! xD

Liss
2011-07-17 00:24
#139

Hahaha LOLOL! Japaner som hoppar, japaner som slänger sig…. xD

#133 Ja, jag förstår att man tröttnar… kommer ju så mycket nytt och snyggt hela tiden med. :D

Godnatt är det väl nu, igen då… för nu sussar Tan-chan.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Annons:
Azmaria
2011-07-17 23:12
#140

Nu är jag hemma från Finncon..

and it was AMAZING!

:'D jag är fööör hyper för att kunna skriva någoting just nu, så jag återkommer imorgon. Och massor med gulliga människor har  jag blivit bekant med, voi voi voi, så roligt vi hade. XD

~ I see london, I see france, I see italy in germanys pants.~  den där frasen har fastnat i huvudet. kommer aldrig att fara bort. Jag är awesome. Godnatt!

XD

random inlägg is random!

pepp pepp inför Närcon! O_O Yeeees!!

Make Pasta not War, Vee~

Liss
2011-07-18 00:53
#141

#140 Hehehe häärligt. Såg lite bilder på FB ;)

Yeees pepp för Närcon!!!

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
2011-07-18 21:28
#142

#140: Awesome! Visst ger Konvent en kick? xD

Jag har ominstallerat hela datorn i dag i hopp om att den kunde köra Pinnacle Studio 14 lite bättre. Visst, när programmet väl fungerar så fungerar det awesome bra. Men datorn kraschar typ hela tiden när jag startar programmet så jag blir tokig på den! Den måste krascha och starta om en handfull gånger innan det fungerar.

Och Firefox är värdelös för tillfället. Den kraschar också konstant.

Grrrr! Tan-chan really REALLY ANGRY! (caps lock attack)

Det är vid sådana här tillfällen som man önskar att man hade en ny och bättre "up to date"-dator än att sitta med den här skrothögen. Men ja, jag får hoppas på att den beter sig bättre när den har fått hämta alla förbaskade uppdateringar.

Men tror seriöst det är ett hårdvarufel på skiten…

MEN!

Jag lyckades göra 30 sekunder av min AMV som jag har fantiserat om i några dagar nu, innan jag tänkte att jag skulle stänga ner programmet för i dag! Dock är jag inte nöjd med den riktigt. Den har liksom ingen sammanhållning what so ever… (=_=)

Liss
2011-07-19 19:25
#143

Liss är depp depp depp… inte ett dug pepp pepp pepp..
Varför ska allt handla om den gröna skiten.
Men utan skiten, klarar man ju inte överlevnads-biten.
Så mycket jag måste ha det till.
Så mycket jag inte har till en enda "bill".
Snart stängs väl mitt internet också ner.
Då finns det inget mer som Liss ser.
Än Ilska, ledsnad och tillslut vanmakt.
Finns inte kvar ett enda skratt.
Så det där gröna, vill Liss faktiskt ha.
Helst idag, imorn och - varenda da.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
2011-07-19 22:37
#144

Låser tråden! Fortsätt på nästa!

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: