Annons:
Etikettsajten
Läst 1363 ggr
[Tan-chan]
2011-07-05 13:45

Oseriösa medlemmar

Eftersom iFokus på senare tid har drabbats av en del oseriösa medlemmar på olika sajter som bryter mot reglerna och är allmänt otrevliga på det ena eller andra sättet så kan det vara bra att upplysa er om följande:

Om en sådan person dyker upp här på sidan och jag inte har hunnit reagera, skicka ett PM till mig och anmäl inlägget från denna person.

Det finns en liten knapp vid varje inlägg som dyker upp vid mouseover som heter "Anmäl". Klicka då på detta så att inlägget raderas efter ett antal klickningar. Här på Japan iFokus har vi en gräns på 2 klickar, och sedan raderas inlägget.

På så sätt kan vi alla hjälpas åt att rensa bort dessa oseriösa medlemmar så fort som möjlligt, och hålla dem borta från våra favoritforum.

Tack på förhand! ♥

Annons:
KaiPon
2011-07-05 14:20
#1

Vad bra, då vet jag det i alla fall! =D

Hade helt glömt bort 'Anmäl' knappen, faktiskt.. Skäms Märker den inte, heh..

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

[Ratass]
2011-07-05 20:21
#2

haha, vi som inte följer regler som att hålla sig till topic;P vi skulle alla åka ut ^^' men ja, ja ska ha ögonen öppna :)

[Tan-chan]
2011-07-05 20:40
#3

#2: Detaljer! xD Dessutom är vi ju inte kränkande på något sätt (hoppas jag), så så länge vi håller god ton så är det helt okej att vara OT i ALLA trådar. xD

[Dominik]
2011-11-02 01:09
#4

Hela iFokus håller på att bli trollat! Det är helt sjukt, att så många ungdomar har brist på liv och spammar sajter :/

Geru
2011-11-06 01:51
#6

#4 Det är bara för att aftonbladet och så vidare har stängt sina kommentarer, så dom måste gå någon annanstans och klaga över sina liv:p

“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”

-Stephen Hawking

Annons:
[Dominik]
2011-11-06 01:54
#7

#6 Hahahahaha det är sant

AnnaMoonshadow
2011-11-14 22:13
#8

tycker vi har en väldigt bra ifokus-sajt här i alla fall <3

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Upp till toppen
Annons: