Annons:
Etiketterkonserterkonventevent
Läst 3107 ggr
[Tan-chan]
6/9/11, 12:16 PM

NärconX

Så, nu är det på tiden att Närcon får sin egen tråd här på forumet. Vi är några härifrån som eventuellt ska dit, så nu tycker jag att vi peppar inför NärconX!

Vad ska ni cosplaya där? Ser ni framemot någonting speciellt? Prata på och ös tråden full!  \(^0^)/

Annons:
[Tan-chan]
6/9/11, 12:31 PM
#1

Jag ska på Närcon!

Vad ska jag cosplaya? Som det ser ut nu så ska jag cosplaya:

  1. L:et i Tetris (orange lådcosplay) Vi ska vara en Tetrisgrupp där. Vi behöver ett O och ett S fortfarande innan vi är kompletta! Någon som vill haka på det och göra en billig cosplay? Storleken på kuberna ska vara 50x50. Det är en 3D-cosplay. Vi har inte planerat till 100% än, men om någon är intresserad så ska jag hålla er uppdaterade. xD

  2. Alois i Kimono (som jag ska tävla med)

  3. Finland (om jag får råd till hans cosplay. Kanske får sy den ändå för att ha råd).

  4. Om en Akira eller Shiki (eller någon annan TnC-cosplayare från UC) kommer så kommer Rin också. xD

Slutar väl med att jag får släpa 4 cosplays till Stockholm inför Gackt. Kanske ska cosplaya under Gackt också? Stå i publiken i en Tetrislåda. xD

Tetriscosplay:

[Tan-chan]
6/9/11, 1:03 PM
#2

Vi funderar på att göra en sketch också med Tetris, så ni är beredda på att få gå ut på scenen. xD

EDIT: Närcon kräver cosplaypass för sketchen så det blir inte av eftersom alla passen är slutsålda.  (T_T)

EDIT 2; Närcon kanske släpper fler cosplaypass så vi ska vara i standby med en sketch! Den kommer vara KLOCKREN!

Azmaria
6/9/11, 7:24 PM
#3

Yippie yay yay!

haha tetris cosplay, det har jag sett från finncon från..2009(?) på ennvideo på youtube. XD jag hade faktiskt tanken en gång i det till kommande Konvent. Men det bleknade. xD Kanske jag skall joina iallafall? XD måste fundera på saken.

mina cosplays blir följande iaf:

S.Korea från Hetalia

Sovjet Russia från Hetalia.

Jag kan säga på förhand att jag inte har något cosplays pass…ännu..

xD

Och cosplays syende får väntas till 20 då jag kommer hem från en lång resa, damn, jag kommer att ha brått att sy sen . XD

Make Pasta not War, Vee~

[Tan-chan]
6/10/11, 1:24 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

#3: Cosplaypassen är slut nu, men en arrangör som har ansvaret för passen har kontaktat mig angående det och vi kanske får vara med trots alls. Har inte fått svar från henne än men det kommer nog i morgon.

Vi har redan hittat ett S så nu är det O kvar (den gula saken). Någon som vill? Då är vi kompletta 7 tetriskuber som kan vända upp och ner på hela Närcon-scenen! xD

Sktechen kommer vara klockren kan jag lova. Sådär superkul och bara "WTF?" över hela alltet. xD

[Tan-chan]
6/10/11, 1:37 AM
#5

Ny information från Närcon!

De ändrar reglerna för sketcherna så att folk utan cosplaypass får vara med!

Så med andra ord KOMMER VI SKETCHA! xD

Jag eller den andra tjejen som planerar sketchen kommer att spela in en video åt dem andra som är med i sketchen där vi presenterar vår idé och visar hur vi ska göra och sånt - så det kommer finnas en plan som inte är allt för svår att genomföra utan så mkt övning. Eftersom vi alla bor så långt bort från varandra så är videon det enda sättet för oss att förbereda oss, och sedan får vi öva på torsdagen och fredagen.

Självklart har de som är med någonting att säga till om saken om det finns tankar kring sketchen som kan göra den bättre. Alla får vara med om de vill.

[Tan-chan]
6/10/11, 2:06 AM
#6

Nu ska jag visst vara med i AMV-tävlingen också. xD Så det är tre tävlingar för mig nu som gäller. xD Jösses vilken stress och press jag har på mig nu. xD

Det blir cosplaytävling, AMV-tävling och sketchtävling. xD

Annons:
Mandi_
6/10/11, 6:11 PM
#7

vart är Närcon?

inte för att jag hade tänkt att gå.. (biljetterna är nog slut+ att jag inte har en cosplay och våran symaskin är läskig..)

Mvh. Mandi__

fd. CHoPSTiX

[Tan-chan]
6/10/11, 6:48 PM
#8

#7: Det är i Linköping, biljetterna är inte slut än, och man måste inte cosplaya på Konvent om man inte vill. (^_^)

Liss
6/10/11, 9:26 PM
#9

Jag har en biljett och en del planer.. ska bara se hur det blir med min vovve. Blir att sova hemma i alla fall, eftersom det är så nära. Sovsal och Liss går inte ihop, så det är sjukt skönt.

Vad jag kommer cosplaya vet jag inte… om ens något alls. :)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
6/10/11, 9:37 PM
#10

#9: buuh vad fuskigt att sova hemma. xD Hade också kunnat sova i en säng för morsan och syrrorna bor ju där. Men föredrar faktiskt att sova i sovsal än hos dem. LOL! xD

Liss
6/10/11, 9:48 PM
#11

#10 Hehe eller hur. Blir typ lika lång tid att åka hem till mig + lite till, som när vi åkte till hotellet i uppsala xD

Tråkigt när man vill cosplaya något nytt till Närcon men inte har en chans i världen att göra något .. och att vara samma som på Uppcon är ju tråkigt xD

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
6/10/11, 10:09 PM
#12

#11: Öhum.. *host* Jag kan vara en slampigare/klängigare Alois om Ciel dyker upp. xD

Haha nä, tycker det är kul att cosplaya flera gånger samma karaktär. Har ju cosplayat Rin 3 ggr nu, och kommer nog göra det en 4:e gång också på Närcon om någon annan TnC-karaktär jag känner dyker upp. xD Man blir liksom varm i kläderna och lättare att vara in charachter för varje gång, vilket gör det roligare och roligare. xD

(Rin är ju hjärntvättad in i hjärnan på mig nu. Jag tror hans karaktär börjar ta över mig helt - utan att överdriva. xD)

lisa95
6/10/11, 10:27 PM
#13

Jag skall dit :D

Det är bara andra gången jag går på Konvent och första gången jag går på ett såppas stort och alltså första gången som jag skall sova där :)

Jag undrar om ni kan hjälpa mig lite?

Man sover ju i en sovsal, så vad rekomenderar ni att man har med sig? Packning typ.

:)

Annons:
[Tan-chan]
6/10/11, 10:34 PM
#14

#13: Awesome! Då tycker jag att vi ska ses där, xD

Att ha med sig till sovsalen kan vara hygienartiklar (gärna eget toapapper också för det har en tendens att ta slut).

Luftmadrass går bra på sommaren. Däremot om det hade varit på vintern hade jag rekommenderat liggunderlag över luftmadrassen, eller sedan bara liggunderlag. Detta för att luften i madrassen blir kall och kyler ner en under vintern (learned the hard way). Men på sommaren går det bra med bara en luftmadrass om man vill sova bekvämt. Annars är det liggunderlag som gäller. Jag har dock bara med mig två liggunderlag eftersom det blir enklare att resa då.

Sovsäck och kudde.

Hänglås på väskorna! Det är superviktigt!

Någonting bekvämt att sova i.

Handduk om man vill duscha, vilket man vill. xD

Liss
6/10/11, 11:16 PM
#15

#12 Ja, då får du fan vara riiiktigt slampig ;D

Kommer inte Eli-san vara Akira? och dem nya du lärde känna är ju togainu no chiare allihop.

#13 Tan-chan sa det mesta :) bara att tänka logiskt. Det kommer vara en stor sal, med dusch - som alla delar. Och som sagt, då får man ta med sig sina egna toagrejer, om man vill att det ska räcka.. och även duschpartiklar etc. Ett glatt humör och dig själv är det viktigaste dock ;D

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
6/10/11, 11:44 PM
#16

#15: Åh ja, jag har fått smak för att vara slampig. xD Kommer vara en 100 ggr bättre Alois nästa gång. xD

Jag vet inte hur de andra ska göra. Eli skulle kanske vara Akira igen någon av dagarna, men hon ska cosplaytävla som någon från Naruto.

Bah! Narutocosplayare… xD

[Deleted Account]
6/11/11, 12:11 AM
#17

Står överallt att de håller på ta slut, biljetterna dvs >__< väldigt stressigt för mig om inte får pengar förrän på måndag. Måtte det finnas biljetter kvar tills då!

Liss
6/11/11, 2:10 AM
#18

#16 Bra det… jag ska försöka vara en 100 ggr bättre Ciel då. Men ifall hon som var där på lördagen kommer, blir jag nedröstad :P

Ah, just det.. det såg jag något om att hon skulle. Men det är ju fyra dagar, så man kan ju vara lite olika om det är så..

Hehe narutaaards. ^^

I wanne do something else tooooo :'c

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
6/11/11, 10:03 AM
#19

#17: Håller tummarna för dig!!

#18: Äach! Tycker du var den som var mest lik ju på hela Uppcon.

Jo, men precis. Tror hon drar med sig sin Akira också dock.

Måste försöka få ordning på min Finland-cosplay. Men vet i tusan hur jag ska ha råd med det. *sob*

lisa95
6/12/11, 4:23 AM
#20

#14

A det skulle vara jätte kul att ses :D

Tack för tipsen.

Jag hoppas bara att jag kan för jag har inte köpt biljetter än, de står att det finns kvar men jag kan inte köpa på internet utan jag måste leta upp en sådan där direkten butik och köpa där. Jag försökte det igår med gubben i kassan visste inte alls hur man skulle göra :S *suck* Så blir att leta upp en annan butik imorgon och hoppas på det bästa.

Annons:
lisa95
6/12/11, 5:39 AM
#21

Föresten, tänker ni stanna alla dagarna??

[Tan-chan]
6/12/11, 9:28 AM
#22

#20: Ah oki, hoppas på det bästa att du får tag i en biljett!

#21: Jag vet inte hur jag gör. Är med i så många tävlingar så jag antar att jag måste vara där i alla fall på lördag. Senast söndag måste jag upp till Sthlm, men vet inte exakt när.

[Tan-chan]
6/12/11, 7:22 PM
#23

NärconX-biljetterna tog slut för ca 40 min sedan! Blir nog fullt hus! xD

Ni som inte fick biljetter… Ge inte upp! Efterlys på Närcons Facebooksida ifall det finns någon som har ångrat sig!

Liss
6/12/11, 8:30 PM
#24

Jag har ingen aning vilka dagar jag kommer vara där… dem har väl inget schema ute än heller? Jag tror jag struntar i torsdagen i alla fall…

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
6/12/11, 8:36 PM
#25

#24: Om jag var du skulle jag strunta i söndagen istället och gå tors, fre och lör medan folk fortfarande är peppade. På söndagen blir det så dött eftersom alla är trötta, och många planerar att åka hem på söndag morgon. (^_^)

Liss
6/12/11, 8:45 PM
#26

Jag vet inte om jag kommer gå söndag heller :) Fast förvisso är det väl mest pepp på torsdagen, då alla precis kommit dit.

Beror helt på hur allting löser sig också.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
6/12/11, 8:48 PM
#27

#26: Jag och Eli, samt Snacks tänkte bila upp till Linköping så vi är nog där reda på onsdag elller så och tältar igen. xD Men sedan tänkte jag dra antingen på lördag kväll eller tidig söndag morgon.

Men ja, på tors är det ju som mest pepp.

Jo, sant. Sådant väger in också.

Annons:
Liss
6/12/11, 8:53 PM
#28

#27 Ah, vad skönt :)

Får se om jag hittar också ^^ Har aldrig varit vid LiU.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
6/12/11, 9:13 PM
#29

#28: Har inte heller varit där förut. xD

[Tan-chan]
6/12/11, 9:16 PM
#30

Men det stannar ju bussar precis utanför campus så det kan ju inte vara så svårt att hitta dit med bussen.

Liss
6/12/11, 9:51 PM
#31

#30 Okej, det låter ju lovande. Då går ju bussen från station och direkt dit då..

Känns lite tråk att åka ensam med pendeln fram och tillbaka bara. :c
Fan vad opepp jag är just nu. Och bitterfitta idag med. Blää..

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
6/12/11, 10:30 PM
#32

#31: Yeah, synd att du inte sover i sovsalarna så hade vi kunnat mysa och ligga sked i våra cosplays. Hahaha! (^_~)

Men skulle inte Teri sova hos dig också så ni åker tillsammans?

Liss
6/12/11, 10:33 PM
#33

#32 Haha, jag klarar inte av sovsal.. Jag är sjukt grinig om mornarna och seg och blää.. att dela rum med 500 pers eller nåt då, gynnar INGEN! ^^

Teri har ingen biljett ^^ Så hon lär inte åka.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
6/12/11, 10:36 PM
#34

#33: Hm… Kan ju åka med dig en natt då bara för att göra dig sällskap om jag har råd, och om du vill det.

Men åh nä! Vad synd! Trodde hon hade köpt redan. (T_T)

Annons:
[Tan-chan]
6/12/11, 10:45 PM
#35

Glömde: det gynnar mig både ekonomiskt och med pepp. Är också grinig på morgonen, men för mig är det värt att sova i sovsal för att då kommer man alla konventare närmare (+ att man kanske hittar någon att mysa med. xD). Men det är ju såklart en smaksak och vad man är van vid.

(Ooooh yeah! Ingen kommer sova säker i sovsalen med Tan-chan. Hon har säkert antastat hela sovsalen när natten är slut. Typ Alois-personligheten tar över igen på nätterna.)

Liss
6/12/11, 10:54 PM
#36

#34 Ja, om du vill det så.. Men det låter mer som att du vill vara i sovsalen xD
Pendeln kostar bara 49.- eller nåt.

Jag vill inte att alla ska se en agro Liss, på morgonen. Med ståfräs (håret då alltså xD) och tyst och bitsk. Man förlorar mystiken då :P

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
6/12/11, 11:18 PM
#37

#36: Kan ju kolla på hur jag gör. En natt hit eller dit liksom. xD

Hahaha hade varit nice att se dig sån. xD

Liss
6/13/11, 12:50 AM
#38

#37 Haha, har inte du sett mig sån? Du kan ju inte ha missat det, när du vakna här i en hel vecka. ;D

En natt hit eller dit… hörru du! En natt med Liss är guld värt… en natt med Liss och ingen vill återvända. :o

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
6/13/11, 9:35 AM
#39

#38: Haha oj så pass! xD

Hm, jo de mornar jag har vaknat upp där har du varit lite konstig, men har inte märkt av att du har varit en demon typ. Så så illa tror jag inte ditt morgonhumör har varit. xD

lisa95
6/13/11, 1:35 PM
#40

Fasen då jag fick inte tag i ngn biljett :(:( gud vad sur jag är, det funkade ju inte med mammas kort på internet och i de båda direkten butikerna jag gick till funkade det inte heller, den sista sa att man skulle köpa biljetten på nätet och sedan bara hämta ut i butiken :S

På deras facebook sida säger de ju att man inte skall köpa i andra hand för inget hindrar personen man köper i från att skriva ut en egen biljett också liksom. :(

Jag hade ju så gärna velat gå, fan va besviken jag är!

Liss
6/13/11, 10:40 PM
#41

#39 Hahah, lite konstig! xD

#40 Ah, synd.
Jag köpte en så fort jag kom hem från Uppcon, även om jag kanske inte kan åka… Det var nog tur.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Annons:
[Tan-chan]
6/14/11, 12:09 AM
#42

#40: Åh så tråkigt! Ja, det är ju lite lurigt när personen i fråga kan skriva ut en biljett flera gånger. Bättre system som Uppcon har ju där man tilldelar.

Liss
6/14/11, 3:03 AM
#43

Vad ska ni göra för sketch btw Tan?

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
6/14/11, 11:02 AM
#44

#43: En tetrissketch. Massor med tetriskuber och en gameboyspelare på scen. xD

[Tan-chan]
6/15/11, 8:54 AM
#45

Det är inte för sent! Närcon släpper 500 biljetter extra!! Köp köp ni som inte hann!

"Så, vi har beslutat att släppa 500 biljetter extra till vad som ganska uppenbarligen är årets hetaste Konvent! Till dessa släpper vi också 20 platser extra till vårt otroligt populära Artist Alley, och 20 extra platser till vår spektakulära Cosplay-tävling!"

Liss
6/16/11, 4:06 AM
#46

#45 Oj då. Vad härligt. Då blir det större på Närcon också då :D

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

lisa95
6/16/11, 1:09 PM
#47

Iiiieee gud vad glad jag är nu. Hoppas verkligen jag får en biljett, skall sitta och vänta vid datan när de släpps :D:D

[Tan-chan]
6/16/11, 1:18 PM
#48

#47: Awesome! Håller tummarna för dig! ♥

Annons:
Liss
6/16/11, 5:29 PM
#49

Hm, hur många är det då totalt? om dem säljer alla dem biljetterna med… Förhoppningsvis är LiUs lokaler stora.

(sluta stalka mig jennifer ;c)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
6/16/11, 7:19 PM
#50

#49: Det ska bli 2000 allt som allt om de lyckas sälja alla nya 500 biljetter! xD Och ja, ett universitet borde ju ha stora lokaler. Om inte så blir det kramkalas med 1999 andra människor! xD

Liss
6/16/11, 8:08 PM
#51

Hehe niiice :) Fast en skola är ju en skola.. oftast många, mindre rum… och en stor aula eller så.. men jaja. Annars blir det mysigt :P

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
6/16/11, 9:07 PM
#52

#51: Det är ett universitet. De har mkt större salar än vanliga skolor. (^_~)

Liss
6/17/11, 8:05 PM
#53

#52 Öhöh möjligt ^^ men inte som UKK kanske.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
6/19/11, 2:18 PM
#54

#53: Vet faktiskt inte. Högskolan här i Trollhättan är asstor och har enorma korridorer och salar.

Liss
6/19/11, 6:27 PM
#55

Jaja. Det blir nog bwraaa i slutändan.
Nu har jag hundvakt också. Tjololo.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Annons:
[Tan-chan]
6/20/11, 9:37 AM
#56

#55: Härligt!

[Deleted Account]
6/20/11, 2:17 PM
#57

Hnng :( sitter och väntar otåligt på att biljetterna ska släppas på hemsidan.

[Tan-chan]
6/20/11, 2:25 PM
#58

#57: De är tydligen riktigt sena med att släppa. Tror informationen har brustit någonstans mellan Ticster och Närcon, eller vad biljettsidan heter.

Liss
6/20/11, 3:08 PM
#59

Dem har släppt dem nu… men verkar nu mera bara finnas utan sovsal kvar.
Dem var ungefär 1 timme sena med släppet, tack vare problem.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
6/20/11, 3:35 PM
#60

#59: Yeah, utan sovsal för att det inte får finnas fler i sovsalarna eller vad det var.

lisa95
6/20/11, 6:26 PM
#61

I'm back in the game.

Så nu har jag lyckats få tag i biljetter, fick t.o.m med sovsal :D:D

Dock sitter jag på 2 biljetter hehe, allting krånglade så köpte en utan sovsal först, sedan visade det sig att man kunde köpa med sovsal ändå så ja… Nu har jag två haha.

Gud vad jag är taggad nu asså, första riktiga konvetet. Kommer bli så awesome! :D

[Tan-chan]
6/20/11, 6:28 PM
#62

#61: Så det var DU jag läste om på Närcons Facebooksida och tyckte synd om eftersom det krånglade så att man betalade för två. LOL! xD

Oh vad nice att du ska dit! Då ska vi från JiF mötas där och ha kramkalas någonstans tycker jag! ♥ Blev inte av på Uppcon. (T_T)

Annons:
Liss
6/20/11, 7:30 PM
#63

#62 Haha jaa den här gången måste det bli av med en liten träff :D

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
6/20/11, 7:42 PM
#64

#63: Yeah, om inte så … så … så bajjar jag i era väskor i sovsalen på natten!

Liss
6/20/11, 7:43 PM
#65

Tur att jag har bakup plan om sovsalen då xD

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
6/20/11, 7:47 PM
#66

#65: SOV I SOVSAL! Tan-chan commands you! Annars kan jag ju inte överraska dig på det ena och det andra sättet på natten/morgonen. (Med bland annat en bajjkorv i väskan. Och detta var nu det mildaste jag kommer hitta på.)

Liss
6/20/11, 7:52 PM
#67

#66 Ahaha LOLOLOL!!! MEN JAG VILL INTE HA NÅGON BAJSKORV TAN!!!! xD

Men ja jo… har funderat på att sova i sovsalen ändå.. Eller hos min vän som bor i Linköping. För nu har min hundvakt Ecko hela tiden ändå..

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
6/20/11, 8:09 PM
#68

#67: Joho! Du vill ha den mest epic bajkorven som finns, och det är den som komme ur mig!

Ta med en stor luftmadrass och sov som en kung istället i sovsalen så kommer du in i gemenskapen. Även om det inte är sådär fullt behagligt men för min del är det värt det eftersom då känns det verkligen som att man är en i familjen. Fast ja, har man svårt att sova på sådana ställen så ska man ju självklart försöka sova bekvämare någon annan stans för att få så mkt ut av konventet som möjligt.

Fast jag kanske tar med mig en luftmadrass som vi båda får plats på. *flirt flirt*

lisa95
6/20/11, 8:11 PM
#69

Vi måste absolut träffas och ha kramkalas, jag åker ju ensam så det skulle vara jätte kul :) :D:D

#62 (på facebook var det först en mamma som var i samma situation som jag som skrev, men samma hände mig hehe)

Annons:
[Tan-chan]
6/20/11, 8:25 PM
#70

#69: Epic! Du får gärna hänga med mig också om du vill. Inga problem alls. Bara roligare! xD

Ah oki då kanske det var hennes kommentar jag läste då. xD

Liss
6/20/11, 8:39 PM
#71

#68 Hahaha, men yyyyyuuuh!!! Ska jag ha någon jäkla bajskorv får du lova att den luktar godis. Jag förstår bara inte vad jag ska med en epic bajskorv till XD

Haha. Man ser ju ut som skit juuh… och dela toa med femtonhundra människor.. blaaah!
Jo men gör det, för jag har ingen madrass xD

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

lisa95
6/20/11, 8:40 PM
#72

#70 A ja hänger gärna med dig :D Blir grymt :D

Liss
6/20/11, 8:41 PM
#73

Jag åker med ensam :O

Vad ska ni fina folk cosplaya??

Jag vill vara något nytt, men har inte råd… men vill inte vara samma som på uppcon.. vill göra det jag ska göra till nästa år.. men har inte råd eller TID.. fan vill vara något nytt… har jag nämnt att jag vill vara något nytt!!!!!!! xD

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
6/20/11, 8:50 PM
#74

#71: LOL! Kan bara käka godis i två veckor innan så ska det nog vara okej med lukten. xD

Och det är riktigt nice ju med att dela allt faktiskt! Då smakar det som bäst!

#72: Awesome! ♥♥

#73: Du kommer med oss också, vare sig du vill eller inte. I don't care if you cry and scream!

Jag ska cosplaya L:et i Tetris, Finland från Hetalia, Rin från Togainu och Alois. xD Fullspäckat blir det! Tänkte ta med Tetrisen till Gacktkonserten senare när jag ska vidare till Sthlm, så tänkte stå i kön med den och bara freaka gackt ur landet med den. xD

Liss
6/20/11, 10:05 PM
#75

#74 Hahahah.. men neje. Det där var äckligt xD

Jojo. Tappa inte tvålen i duschen bara.

Kommer med? vart då? va? XD

Jag vill vara med i sketchen.. men jag är ingen jävla Tetris :'cc
Hahah,, awesome med kuben på Gackt!

Jag ska vara…. *sob* .. ingen! för jag vill vara någon NY! Kommer väl vara Ciel igen då. Och en enkel variant av Shiki. För klarar inte av att ha hans byxor igen.. dem söög!

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
6/20/11, 10:09 PM
#76

#75: Jag kan tappa tvålen i duschen hur många gånger som helst utan att jag tröttnar på det. xD

Kommer med OSS på Närcon såklart! xD

Du kan vara en Gameboyspelare om du vill. Tror inte vi har någon spelare. xD

Alois ska XXX med Ciel då när den där sablars demonen inte finns i närheten. Wahaha! Blir en öppen måltavla! A sitting duck! xD

Annons:
Liss
6/20/11, 10:15 PM
#77

#76 Hahaha.. ja jo.. jag med! I alla fall om du är i närheten.

Men jaa… va fan trodde du! Att du skulle slippa mig.. GLÖM det!!!

Hur tusan gör man en gameboy och hur får man med den på ett tåg XD

Hahahahahahha… a sitting duck! xD No way man! no way in hell. DU kan vara en anka!

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
6/20/11, 10:17 PM
#78

#77: Slutar med att vi båda tappar medvetet tvålen och böjer oss ner för att ta upp den. Helt i onödan för att vi båda är ukes, om du nu inte har blivit en seme plötsligt. xD

Haha jag fixar en gamboy till dig. Du ska bara ha en t-shirt och keps på dig (gärna en t-shirt med något nördigt tryck på) och låtsas spela tetris, men så buggar spelet som fasen när tetriskuberna börjar springa runt helt random på scen. xD

Oh yes, boy… Oh yes…

Liss
6/20/11, 10:26 PM
#79

#78 Jag har väl jämt varit seme? :OOO I alla fall när jag är kille. (Ja det låter fullständigt normalt)

Hahahaha… ska du fixa till mig. Ska du släpa på allt det då?
Vad är ett nördigt tryck då? ;D

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
6/20/11, 10:31 PM
#80

#79: Hm, jo det har du iofs varit. Du köpte ju ett "Badass seme"-pin från UC så då antar jag att det som står på pin:sen stämmer. xD

Gameboyen är bara 20x15 cm stort och består av papp och silvertejp. xD Får så mkt papp över från min tetriscosplay så tänkte göra en gamboy till sketchen med resterna.

Tänk Nintendo. xD

Liss
6/20/11, 10:39 PM
#81

#80 Så jag blir den enda som ska skådespela? xD Alltså synas och allt. haha…

Fast det där med att spela ett spel gjorde ju det här året på Uppcon redan. Det vet ni va? ;)

Haha.. fan! har inga nintendotryck… hmn.. måste iof införskaffas ändå xD

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
6/20/11, 10:43 PM
#82

#81: Japp! Fast du ska bara stå där och vara förbannad när kuberna inte vill göra det du vill. xD Kan maila manus till dig om du vill. Superenkelt är det att man inte ens behöver öva på någonting. xD

Jo, men de spelade inte TETRIS med Tetriscosplays! xD

Snacks (killkompisen som var Ristuka på UC) ska kanske tävla med sin 2m långa I-tetris. LOL! xD

Liss
6/20/11, 10:46 PM
#83

#82 Ja gör det. :D

Hahaha neeh sant xD
Men vill ni att jag ska vara den som spelar då? Vill inte komma och klampa in, om ni redan bestämt något.

Johan ja.. haha HAHAH!!!!! Epic! är den av något annat än papp? xD

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Annons:
[Tan-chan]
6/20/11, 10:49 PM
#84

#83: Mailar det nästa gång jag loggar in på mailen. xD

Vi har ingen spelare än vad jag vet. Vi har bara komplett tetrisgäng nu. Kan höra med Yoshi som kom med idén om det är så att vi inte har en spelare redan som hon inte har nämnt till mig.

Hahaha skulle se klockrent ut om han kom ut på scen med den där. xD Den består endast av papp, tyg och silvertejp. xD Tror han har en chans att vinna faktiskt, bara för att det är så epic kul! xD

Liss
6/20/11, 10:59 PM
#85

#84 Yes, do so :)

Ja, det är väl bäst. Hehe.. Sms eller nåt när du vet om jag får det. ^^

Haha jaa. Jag skulle rösta på honom! xD

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
6/20/11, 11:04 PM
#86

#85: Yup!

Haha jag hade lätt gjort det! xD

lisa95
6/20/11, 11:42 PM
#87

Föresten, hur skall ni ta er till Närcon?

Åker ni buss?

jag åker bussen från gbg :)

Liss
6/21/11, 12:05 AM
#88

Åker pendeln.. tar 25 minuter ^^

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
6/21/11, 11:10 AM
#89

#87: Åker bil från Trollhättan. Om jag hade vetat det tidigare att du skulle från Göteborg så hade du kunnat åka med oss i bilen. xD Fast bussen är ju helt klart värd att ta! Supperbillligt!

lisa95
6/21/11, 12:30 PM
#90

Aw vad dumt att jag inte visste det innan :( men men :)

Vet du vilken dag du skall åka hem? Om du åker hem innan söndagen kanske jag kan åka med dig ifall du har plats? Annars får jag ta något tåg, vet inte vilken dag jag kommer åka hem på än, troligtvis fredagen eller lördagen.

Annons:
[Tan-chan]
6/21/11, 12:45 PM
#91

#90: Jag åker inte hem. Jag ska vidare till Stockholm för att se Gackt på Fryshuset, så tyvärr åker jag inte hemåt från Närcon. Men mina kompisar (som kör) åker hem på söndag morgon om det är så, och du får säkert åka med dem hit till Trollhättan så tar du bara bussen/tåget härifrån till Göteborg - om du vill. Får förstås betala lite för bensinen, men det är billigare än tåg. xD

lisa95
6/21/11, 12:53 PM
#92

Okej

A jag får se hur jag gör :)

Azmaria
6/21/11, 3:20 PM
#93

ojojo vad jag har missat mycket. XD men jag skall läsa allt ni har skrivit, så jag hänger med i svängarna. ;D

ojojojo jag är sååååå pepp pepp för  det blir mitt första Konvent u-t-o-m-l-a-n-d-s. xD LOL

Jag vill sen sova i samma sal som ni gör, för det skulle vara awesome. xD ;D

Är för övrigt fundersam över färden. Skall jag ta båten eller flyg? Båten, för att jag får resan sjukt billigare(min syrra sommarjobbar på silja line). Men har tyvärr ännu inte möjlighet att resa med min jämnåriga kompis till sverige >.>

Flyget, för att tjaa. Snabbare. Och jag och min kompis slipper över utan att behöva ha föräldrar/äldre personer med på färden osv.

Altenativet lutrar mot båten.. mest för pengasparande. XD

Make Pasta not War, Vee~

[Tan-chan]
6/21/11, 3:50 PM
#94

#93: Självklart ska du sova i samma sal som vi! Jag godkänner ingenting annat! xD

Jag skulle ha tagit båt, men så älskar jag ju havet. xD

Azmaria
6/21/11, 5:00 PM
#95

#94 jajamän! prima grejjer! då säger vi så!. ;D o jag kan säga på förhand att jag inte snarkar eller talar i sömnen.LOL.

xD

jah, båt får det väl bli, om jag måste ha "vuxna med" så får de stanna i stockholm o vänta tills jag kommer tillbaka. LOL igen. XD

Make Pasta not War, Vee~

[Tan-chan]
6/21/11, 6:40 PM
#96

#95: Kan hända att jag kan börja antasta folk i sömnen, men eftersom jag och Liss kommer att antagligen dela luftmadrass så kommer hon nog vara offret i det här fallet, så du kan andas ut. xD

Azmaria
6/21/11, 7:07 PM
#97

#96 LOL men jag vet inget om jag "går i sömnen" ;) höhö *host* så vart man hamnar är en annan sak.. (öööh whut)

men en sak jag påriktigt gör så det är att ta utrymme, sno täcken, dynor etc från andra som sover nära mig. XD jag vet inte hur det kommer sig, men ofta brukar jag vakna med allt omkring mig, som ett…täcke fort. XD  LOL

Make Pasta not War, Vee~

Annons:
Liss
6/21/11, 7:35 PM
#98

Haha! Jag är gärna ett offer!! xD Men inga bajskorvar tack. Dem får du hålla till väskorna.

Och självfallet ska du sova med oss Azmaria ;D

Hahah, jag är sjukt pepp nu. Eftersom jag ska cosplaya "nerd" … det är fina grejer det xD

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
6/21/11, 7:48 PM
#99

#97: Hahaha LOL! Om du snor mitt täcke tar jag ihjäl dig. xD Måste ha det för att dölja det jag kommer göra på Liss på natten ju. xD

#98: Haha ja! Gameing-nörd är typ awesome! xD

Liss
6/21/11, 7:59 PM
#100

Jag rör mig jätte mycket i sömnen xD Så Tan kommer väl typ få ett ben överslängt över sig helt plötsligt ^^
Hur bred sa du att dynan var? :P

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
6/21/11, 8:00 PM
#101

#100: Hahaha tror inte du kommer kunna röra dig så mkt när jag ligger intrasslad över dig typ. xD

Har inte bestämt mig än. Min gamla madrass läcker visst så tänkte köpa en ny så man har någonting mjukt att ligga på. Vill inte sova på liggunderlag i flera dagar igen. Det räckte att kampa utanför Uppcon i 4 dagar. (>_<)

Liss
6/21/11, 8:13 PM
#102

#101 Haha, men har du råd med det då knas? :D

Vi kommer få det såååå mysigt såå xD
Får nog ha namnlappar så Azmaria känner igen oss på Närcon med :P

Vilken dag är cosplaysketcherna ???

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
6/21/11, 8:16 PM
#103

#102: Jo jag måste ha råd ju. xD

Äsch, kan ju bara visa våra fantastiska cosplays på bild så känner hon igen oss där sedan. xD

Tror det är på lördagen. Finns inget schema än.

Liss
6/21/11, 8:26 PM
#104

#103 Det är ju ganska sant. Iaf när vi är Ciel och Alois. Men när jag är geek, lär jag vara oigenkänbar ;D haha eller inte!!

Neeh jag vet. Har inte sett något schema. Tänkte om du visste, eftersom ni pratat med dem ;)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Annons:
[Tan-chan]
6/21/11, 8:31 PM
#105

#104: Haha nä! Om inget annat så kommer du ju vara frontfiguren i Tetrisgänget. xD Bara för Azmaria att hålla koll på ett tetrisgäng och då hittar hon dig som nörd och mig som orange tetris. xD

Nä, frågade och hon ansvariga visste inte heller. xD

Azmaria
6/21/11, 8:36 PM
#106

haha namnlappar vore bra, jag är skitdåligt på att känna igen folk… xD

eller om jag skulle ge ut min tele nummer. så kan jag texta eller värsta fall ringa er om jag är helt ute på Närcon och letar frebilt, XD

LOL jag och min fin fina lokalsinne. ;)

Eller så har jag en namnlapp. Det går ju oxo.. eller så bestämmer vi en träff på ett ställe. ;)

#99 haha, oh shit, jag tror ja kommer att hamna i trubbel då..dubbel trubbel om jag t.o.m. råkar i misstag ta över för mycket…sov utrymme. XD Hahaha, då tror jag att jag kommer att springa i sömnen med händerna klassiskt utsträckta i "väck mig inte, jag springer i sömnen". LOL

Edit: självklart springer jag med ditt täcke iväg till lika. XD

Make Pasta not War, Vee~

Liss
6/21/11, 8:37 PM
#107

#105 Haha, frontfigur xD Typ som Steve Urkel… xD

Haha, det låter ju bra :P Fast är ju ett tag kvar.. men kanske dags att planera.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
6/21/11, 8:40 PM
#108

#106: Eller så postar vi bilder på våra cosplays här på forumet några dagar innan och så känner du igen oss via det. xD Men vi kan ju byta nr också för säkerhets skull.

LOL! Alois med mobil. xD

#107: Haha japp! xD Frontfigur! xD You got tah powah over tah tetrominoes! xD

Liss
6/21/11, 8:55 PM
#109

Haha, bilder på våra cosplays ^^ Ciel och Alois har hon väl kanske redan sett? Och den andra är ju… bara kläder för min del.. och kuber för eran del xD

Azmaria Skicka ett pm på facebook med ditt nummer eller något. ;D Så kan vi messa också.
Så du slipper virra omkring som en yr höna i ett slakteri…

#108 Höhöhö… men inte fan lyssnar ni på mig även om jag är spelaren xD

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Azmaria
6/21/11, 8:56 PM
#110

#108 jepps, låter fin fint. ^^

jag måste lite börja planera, så inget kommer heelt överraskande när man har bråttom med att resa iväg. XD

Make Pasta not War, Vee~

[Tan-chan]
6/21/11, 8:57 PM
#111

#109: LOL! Nä! Vi kör vårt eget race, och när vi väl lyssnar på dig så failar vi hårt. xD

Annons:
Liss
6/21/11, 8:58 PM
#112

#111 Haha! Elakt! xD … eller vänta! är jag dålig på tetris!! WTF!!! xD

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
6/21/11, 9:02 PM
#113

#112: LOL! xD

Azmaria
6/21/11, 9:05 PM
#114

#109 jepps, det skall jag göra ;) precis nu. ^^

Make Pasta not War, Vee~

Liss
6/21/11, 9:09 PM
#115

#114 Jag har inget PM ;@@@

#113 Och du bara skrattar :S *snyft*

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Azmaria
6/21/11, 9:24 PM
#116

#115 det är skickat, checka fb nuu :)

Make Pasta not War, Vee~

Liss
6/21/11, 9:32 PM
#117

#116 Yes, and it wooorks! ^^ Tänkte inte alls på olika nummer till olika länder xD Men nu så…

fast är väl dyrare att sms då också, antar jag.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Azmaria
6/21/11, 9:36 PM
#118

#117  Hell yeah. Jag såg det, hihi ^^ jag brukar inte heller tänka på det, men tanken slog mig snabbt när jag gav numret. xD

 Det är så dumt att det skall kosta så knasigt mycket bara för att man bor över en annan gräns ;( ugh.

Make Pasta not War, Vee~

Annons:
Liss
6/21/11, 9:38 PM
#119

#118 Haha, va fan! Mitt sista svar vill inte :P Blir error ^^ Fick bara skicka två sms …sorry asso ;D

Ja, det är de.. speciellt när det bara är en Silja färd i mellan xD hahaha!

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Azmaria
6/21/11, 9:47 PM
#120

#119 nah gör inget, jag vet ju att det funkar. ;P och ditt nr har jag fått. ^^

haha… och en liten vattenpöl som heter östersjön. liksom..jag bor ju inte i östra finland, utan så lång mot kusten som man kan komma. XD LOL

Make Pasta not War, Vee~

Liss
6/22/11, 12:17 AM
#121

Äsch då, äsch då… petitesser ;D

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
7/2/11, 11:29 AM
#122

Hm… Jag, som är tvillingarna, ska tydligen passa på att hångla på Närcon. Enligt mitt horoskop på Aftonbladet så är en av sommarens hångeldagar för mig just första dagen på Närcon. Bästa matchningen är med någon som är vädur, men absolut inte med någon som är oxe, skorpion eller fisk.

Och allt som står i Aftonbladet stämmer ju till 110%, så nu fattas det bara att hitta någon att hångla med på Närcon sedan. LOLOL! xD

EDIT:

LOL! Nu fattar jag varför väduren och jag passar ihop! Enligt vädurens hososkop så ska denne träffa den rätte (en tvillingarna) på ett smultronställe! Och vem är inte forumets pilska smultron? xD HAHAHAHAHA! Jag höll på att dö!

Så om någon av er på forumet är en vädur så var beredda på att gifta er med mig i augusti! Månggifte går också bra om det finns flera!

[Tan-chan]
7/2/11, 12:27 PM
#123

Men nej! Nu har de lagt "endast för PLUS-medlemmar" på den sidan ju. (>_<) Den var ju askul!

EDIT:

Hittade artikeln gratis! xD Vill ni att jag, den allsmäktige och allvetande forumvärden Tan-chan, spår er sommar i kärlekens tecken, så berätta bara för mig vilket stjärntecken ni är! Helt gratis (eftersom jag är så snäll).

OBS! Kräftan är mobbad av Aftonbladet, så tyvärr går inte kräftan att spå. (De hade glömt bort att skriva kräftan i artikeln. LOL!)

lisa95
7/2/11, 1:42 PM
#124

Åh du får gärna spå mig madam Tan-chan ;)

Skytt är jag

[Tan-chan]
7/2/11, 1:47 PM
#125

#124: Här kommer den, sötnos!

Skytten

Din sommar: Sommaren börjar med att du hamnar som åsnan mellan två hötappar. Det finns två eller flera alternativ och du vill verkligen inte välja, helt enkelt för att du inte vet hur du vill ha det. Detta leder till en sommar med gott om nöjen men ont om romantik — du skjuter hela tiden upp de viktiga besluten. Lagom till sensommaren har du landat och bestämt dig för vilken väg du ska gå. Därför blir augusti den mest romantiska månaden och det kan hända saker som spelar stor roll för ditt framtida liv. När du väl har bestämt dig är du inte alls rädd för att satsa helhjärtat, nämligen.

Flirtiga dagar: 16/7, 31/7, 13/8. Hångeldagar: 25/6, 3/7, 18/8, Sexiga dagar: 29/6, 12/7, 8/8.

Du har störst chans att träffa den rätte 8/8 medan du jobbar hårt.

Bästa matchningen: Oxen. Sämsta matchningen: Jungfru, Skorpion, Fisk.

Annons:
Azmaria
7/2/11, 4:18 PM
#126

#122 LOL jag är oxe XD jag tror aftonbladet talar sanning XD när man tänker på att jag är ryssland på Närcon o du finland XD oh LOL

men spå mig gärna, låt höra vad oxen har för öde! ;D

Make Pasta not War, Vee~

[Tan-chan]
7/2/11, 4:36 PM
#127

#126: LOL! Blir ju inge Finland och Sovjet ju. Men NÄSTA GÅNG så! xD

Här är din spådom! Tyvärr inget datum för Närcon i det, men ändå. xD

Oxen

Din sommar: En stor del av sommaren går åt till andra saker. Du satsar på nöjen, äventyr, sport, hälsa, kanske karriär och kärleken hamnar ganska långt ner på din lista. Utom i juli. I juli gör du precis tvärtom, allt annat får maka på sig så att du kan njuta av kärlek och sex utan att känna dig stressad. Du låter nyfikenhet och lust styra, oavsett om du har en fast partner eller söker någon att leva med. Hela högsommaren blir en erotisk upplevelse. Det kanske inte blir ditt livs mest seriösa sommar men det blir i varje fall hett. Tre-fyra veckor av livsglädje och passion räcker långt.

Flirtiga dagar: 1/7, 29/7, 25/8. Hångeldagar: 6/7, 14/7, 29/8. Sexiga dagar: 26/6, 24/7, 20/8.

Du har störst chans att träffa den rätte på dansgolvet den 24/7.

Bästa matchningen: Fiskarna. Sämsta matchningen: Vädur, Våg, Vattuman.

Azmaria
7/2/11, 4:51 PM
#128

#127 oh jaa skräp, men nästa gång såå ;)

oh lol vad jag dog, för under juli är det ju finncon LOL vad kommer korea riktigt att hitta på? XD far med andra cosplayare anar jag..om inte mer sånt stuff oxo HAHAHAHA XD

14/7 är början på finncon LOL ;)

Make Pasta not War, Vee~

[Tan-chan]
7/2/11, 5:08 PM
#129

#128: Hahaha! Vad det än är Korea gör så får du uppdatera om det när du kommer tillbaka. Vill veta om Aftonbladet har rätt. xD

Azmaria
7/2/11, 5:24 PM
#130

#129 LOL korea har ju blivit bannad från hetaliaför att han greppar tag om japans bröst o påstår att han äger dem(vilket han gör till kina oxo bland fandom LOL) XD XD så jajamän du får höra varje detalj från konventet!

oh god, korea är full of win. Jag kommer nog att greppa tag om alla hetalia cosplayare och säga att jag äger dem och att de är gjorda i korea, då får de reagera. XD seme korea LOL

Make Pasta not War, Vee~

[Tan-chan]
7/2/11, 5:33 PM
#131

#130: LOLOL! Ser framemot galenskaperna. xD

Liss
7/2/11, 7:00 PM
#132

HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA!!!!! skrattar så jag gråter*^

Tanja….. O_O,) … (T_T) …. jag är vädur!!!

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Annons:
[Tan-chan]
7/2/11, 7:05 PM
#133

#132: HAHAHAHAhA! OMG! Du kommer ha svullna läppar på Närcon när jag väl har satt igång då. Och så gifter vi oss också. Måste ju lita på Aftonbladet. xD

Ditt horoskop (god I LOL'd when I read it):

Väduren

Din sommar: Sommaren börjar visserligen bra, särskilt för dig som letar efter en ny kärlek. Men även om en flirt före 4/7 kan visa sig riktigt intressant så är det sensommaren som står för årets glöd och gnistor. Framför allt handlar det om en skön kombination av vänskap och passion, om att hitta den där tonen av varm gemenskap som verkligen kan få ett förhållande att vara livet ut. För dig som hade en partner sedan innan öppnar sig nya möjligheter att finna gemensamma intressen och mål i livet, och följden kan mycket väl bli en väldigt seriös och utvecklande höst. En sommar som utvecklar.

Flirtiga dagar: 29/6, 26/7, 23/8. Hångeldagar: 3/7, 31/7, 8/8. Sexiga dagar: 25/6, 21/7, 18/8.

Du har störst chans att träffa den rätte 18/8 på ett smultronställe.

Bästa matchningen: Tvillingen. Sämsta matchningen: Jungfru, Stenbock, Fisk.

[Tan-chan]
7/2/11, 7:07 PM
#134

Hey!!! Azmaria och lisa95, ni passar ju för varandra enligt lisa95's horoskop! xD

Liss
7/2/11, 7:09 PM
#135

Hahahahaha…. aaaah!
18/8 på ett smultronställe… shit, this is bound to happen!!! OMG! xD

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
7/2/11, 7:13 PM
#136

#135: Hahaha lol! Ja, men det är ju Aftonbladet som är källan så då är det ju så gott som spikat. xD

Liss
7/2/11, 7:23 PM
#137

#136 Ja, eller hur! Jag tror på allt som skrivs! Speeeciellt i AB. ^^

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
7/2/11, 7:25 PM
#138

#137: Ja, jag med! Om det står med svart på vitt så kan det ju inte vara något annat än sanning. xD

Azmaria
7/2/11, 8:52 PM
#139

#134 hahahaha XD XD hoppas du lisa95 är påväg till Närcon iår XD då får träffa din rätta XD enligt  aftonbladets källor XD

Make Pasta not War, Vee~

Annons:
summergirl92
7/2/11, 8:57 PM
#140

Hej ! jag vill också  veta  mitt  horoskop, jag  är  kräfta :)

Är också   föresten  påväg  till Närcon :D

Kommer  bli  så himmla  nice :D

[Tan-chan]
7/2/11, 9:07 PM
#141

#140: Tyvärr har Aftonbladet varit duktig på att glömma bort kräftan. (T_T) Men ska hålla öga på om de uppdaterar horoskopet. Om de gör det så får postar jag det med en gång.

Awesome att du också är på väg dit!!

summergirl92
7/2/11, 9:11 PM
#142

ohh  har  dom  glömt   bort  lilla  mig :O XD

jajamän :D

[Tan-chan]
7/2/11, 9:12 PM
#143

#142: Ja, tydligen. Många som har klagat på det i kommentarerna till artikeln.

Då kräver jag en kram från dig på Närcon! Måste hälsa på alla forummedlemmar/besökare! ♥

Azmaria
7/2/11, 9:22 PM
#144

#140 LOLOL Mei !! att du snokade dig hit igen XD XD min lilla söta Taiwan ;3

haha stackare blev dissad från AB. x)

#142 o henne träffar du direkt, för jag släpar med henne från finland >:D så en kram från dig slipper hon inte undan.

Make Pasta not War, Vee~

summergirl92
7/2/11, 9:33 PM
#145

lol Azmaria :)    jepp det är jag :3

jo jag blev  dissad   T_T

Haha   jo  jag  tror   det med :)

[Tan-chan]
7/2/11, 9:51 PM
#146

Yaaaay! Tan-chan'll glomp summergirl92!!

Annons:
summergirl92
7/3/11, 12:22 PM
#147

:D

[Tan-chan]
7/3/11, 2:56 PM
#148

Låster tåden för att den är lång! Fortsätt i #2!

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: