Annons:
Etikettoff-topic
Läst 2077 ggr
[Tan-chan]
2011-05-25 21:29

OT/chattråden #13

Jag säger bra LOL! xD Helt awesome vad vi alla snackar!

Här skriver vi om allt mellan himmel och jord! Ös på med random OT-snack!

Annons:
[Tan-chan]
2011-05-25 21:32
#1

I dag har jag varit på Sjöfartsmuseet! De hade en hysteriskt rolig och realistisk simulator där inne för att styra fartyg! Jag är ju typ expert att styra en tanker i storm, så det gick superbra för mig. xD

KaiPon
2011-05-25 21:36
#2

Nice, låter kul ;3

Jag typ har trååk. XD Nyss duschat. Inte trött än, får se då jag somnar. x3

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

[Ratass]
2011-05-25 21:40
#3

jag har köpt nya strumpbyxor! XD köpte ett par förut som ja skulel ha till karpen men efter att ja måla så blev det ju helt galet fel färg, så idag hitta ja ett par på indiska som var nästan exakt :O yayz

[Tan-chan]
2011-05-25 21:46
#4

#2: Jodå, kul var det. xD Borde också duscha…

#3: Haha är de röda eller vad har du för färg på dem?

[Ratass]
2011-05-25 21:51
#5

som min pojkvän sa, rödrosa ^^' men ja, mer åt det röda hållet, tyckr den itne ser rosa ut längre, men defenitivt inte orange..som de första paret ja köpte var

KaiPon
2011-05-25 21:54
#6

Börjar faktisk vänja mi vid mitt korta hår nu, men önskar at det kunde växa. I alla fall så pass att det inte ser ut som att jag har kala fläckar! >_<

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

Annons:
[Tan-chan]
2011-05-25 22:20
#7

#5: Jag tror de får "rätt" färg ändå när du får på dig dräkten och allt.

#6: Kala fläckar? xD

KaiPon
2011-05-25 22:30
#8

AKA det ser ut som att jag är delvis flintis <.< Färgade håret svart till Miyavi, och har nu utväxt. Jag är natuligt mörkblond.. <.<

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

[Tan-chan]
2011-05-25 22:33
#9

#8: Ah, okej då förstår jag. Försöker undvika att färga i mörka färger för då ser man smått flintis ut i vilket fall som helst. xD

Azmaria
2011-05-26 00:08
#10

Noooo jag missade OT-12 när den avslutades. ;(

sånt är livet när man har fullt upp, meeeeen jag skall bättra mig B)

Make Pasta not War, Vee~

[Tan-chan]
2011-05-26 09:38
#11

#10: Haha ja, det har varit lite tomt här utan dig. xD

[Ratass]
2011-05-26 15:47
#12

tanchan var på confusion?

[Ratass]
2011-05-26 15:50
#13

uuah en tillbild, msåte vara du för den där var så söt!! ^^ med rynkad näsa! :D

Annons:
[Tan-chan]
2011-05-26 17:53
#14

#12: Japp, jag var på ConFusion! xD Vem har rynkad näsa? (O_o)

[Tan-chan]
2011-05-26 18:22
#16

#15: OMFD! Att du hittade den! xD Fattar inte heller att de lade upp den bilden. Ser ut som något… Jag vet inte… LOL! Finns med på massor av foton från konventet. Spec från discorejvet när jag dansar vid bubbelmaskinen. xD

Titta hellre på den här bilden, eller denna. xD

Liss
2011-05-26 19:09
#17

#15 HIhi, yes thats Tan-chan fo sho!! :D

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Ratass]
2011-05-26 19:16
#18

men du e ju så grymt söt på den jag hittade ^^

Azmaria
2011-05-26 19:23
#19

#11 LOL ni har ju haft det skönt när Az inte har varit i närheten och stöka till och vrida till forumet…typ..eller kommit upp med konstiga missuppfattningar…

xD

but now, I'm back >;D

#16 killen du sitter bredvid, vem är han cosplayad som? ;D jag tycker jag känner igen karaktären med stora klubban.. xD jag har sett andra foton från din blogg från uppcon där han var med, men jag kunde inte komma ihåg vem han var..någon skapad från internet eller? xD

Make Pasta not War, Vee~

[Tan-chan]
2011-05-26 19:24
#20

#18: Nä, ser helt mongo ut! xD

#19: Det är WT Snacks från 4-chan. xD

Annons:
Liss
2011-05-26 19:45
#21

Jag hoppas jag får pengar typ jätte snart.. dock får jag väl inte det innan affären stänger :c Är så nedrans hungrig att jag självdör.. och så nedrans sugen på Power King xD ÄR DET 27:e SNART!!!!

Nu ska jag ut med min hundelihund! … sen ska jaaa… dricka Te?

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Ratass]
2011-05-26 20:46
#22

man är så otroligt smart ibland. alal fem lampor i taklampan hade ju gått.. å när man byter så släcker man ju för å inte få en stöt, gjorde de , skruva ur en lampa å satte i en ny för ja hade bara en kvar.. hmm den verkade också sönder för den lyser inte, aja.. det går typ tre dar å u av ren reflex när ja komemr in i rumemt tänder ja i taket, å lampan lyser.. står där å gapar en stund å fattar inte alsl varför den trasiga lampan lyser.. kommer sen på att efter jag bytte så testa ja ju aldrig att tända med knappen.. duck på en själv..

Liss
2011-05-26 20:54
#23

#22 Hahahahahhahaha!!!! Sådär smart är jag ganska ofta. ^^

Har du facebook eller något förresten Ratass.. satt och tänkte på det precis.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Ratass]
2011-05-26 20:55
#24

det känns hemskt hur dum man kan var :P så jag har missat tre kvällar avatt kunan måla på karpen XD haha. jodå et har ja :D Bara att söka på Lowa :3

[Tan-chan]
2011-05-26 20:56
#25

Jag är väl den enda som inte har Facebook på den här sorgliga planeten. xD

[Ratass]
2011-05-26 20:57
#26

^^' du hade väl itne bdb heller?

Liss
2011-05-26 21:00
#27

#24 Vänta nu!!!! ÄRU SERIÖS!!! Bor du i Norrköping??? :O

#25 LÅNGT ifrån ensam om det du… och det är ju självvalt. Vilket är ett ganska så bra val egentligen ;D

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Annons:
[Ratass]
2011-05-26 21:00
#28

O.o hau? nej.. norberg ^^' ja är den med råttan på mig.. trorj a var över i slistan hauuu!!!

[Tan-chan]
2011-05-26 21:01
#29

#26: Nope, har inte bdb heller. xD Har bara detta forum, min blogg och MSN. xD

#27: Okej, nu räknar jag inte med alla människor som faktiskt inte ens har en dator. xD

[Ratass]
2011-05-26 21:02
#30

Om ja konstigt nog itne finsn ,testa Lowa Malmström då ^^'

Liss
2011-05-26 21:04
#31

#28 Waaah.. tänkte väl. Fick chocken xD Ganska komiskt om vi bodde i samma stad ^^

#29 Haha, neeh men vet en hel del som inte har facebook för att dem bojkottar det xD

#30 Okej :D

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
2011-05-26 21:05
#32

#31: AWESOME! Då är jag inte så ensam som jag trodde. xD Men jag vet att jag är den enda i hela skolan som inte har det. xD

Liss
2011-05-26 21:08
#33

#32 Haha, jaa det är väl typ standard att ha det nu mera tyvärr. Nya telefonkatalogen, bara att man inte behöver ringa varandra och det slutar upp att man hörs mer sällan .. eftersom man ser ALLT som andra gör och tillslut tröttnar på att läsa om folks JÄVLA middag!

Jag skulle inte heller ha FB om jag hade ett val. Men jag är så sällan på MSN ist så jag har all kontakt på FB. Och eftersom mina vänner är så utspridda också.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Ratass]
2011-05-26 21:10
#34

ja har väl facebook för å slipap ha folk ja ändå itne pratar me på msn, å råttuppfödare åsånt shit :P plus att när man träffar nytt folk ute som vill ha kontakt så äre automatiskt, har du facebook.. ^^'

Annons:
[Tan-chan]
2011-05-26 21:13
#35

Alla blir chockade när jag säger att jag itne har Facebook. Har lett till att jag är rätt så utanför klassen när det gäller att hitta på saker efter skoltid för alla skickar facebookinbjudningar! Hahahaha! LOL! De glömmer bort att säga det till mig sedan, och så hör jag det via ryktesvägar. När de väl inser att de har glömt mig så är de jätteledsna och vill till och med bjuda mig på krogen som förlåt. Skyller på att "Alla har ju facebook, så man är helt inställd på att alla också har det.".

Inte för att jag är intresserad av att sitta i en dum park och dricka något, eller gå till krogen och sedan ta hand om alla som blir fulla bara för att jag är den enda nyktra…

DET är sorgligt! xD

Liss
2011-05-26 21:23
#36

#34 Precis.. det är mycket jobbfolk och såna som har samma "hobby" också, som man egentligen inte snackar med speciellt mycket.. Bara det är något viktigt så.

#35 I början i min skola så satt vi alla på facebook i mobilen och försökte skriva rekord på antal inlägg på en killes status. Vi satt på lektionerna och alla som inte hade facebook i mobilen blev ju jätte utanför. ^^ Skit larvigt egentligen! xD

Fast facebook är väldigt bra ändå när man träffar nytt folk. Jag HATAR att prata i telefon, så det underlättar :P

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
2011-05-26 21:25
#37

#36: Träffar jag nytt folk lägger jag till dem på MSN eller sedan byter nummer - på det gamla hederliga sättet. xD Har fungerat hittills, och har haft tur att ge ut nummer och MSN till vettiga människor faktiskt. Annars är det ju bara att radera eller blocka om de är jobbiga eller ointressanta.

Liss
2011-05-26 21:38
#38

Jag är ganska snål med att ge ut någonting alls till folk faktiskt. Ingen vänsamlare som vissa andra på facebook.

Hmn… sitter och funderar massor. Har haft en sånhär period förut, men funderar på att ta ut min septum piercing. Men jag VET att jag kommer sakna den om jag gör det.

Men jag saknade min off center labret också.. men är super glad att jag tog ut den nu mera. Och septum har blivit mer och mer fjortis piercing. :c *snyft* dumma ungar som ska göra alla piercingar "populära".

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
2011-05-26 21:40
#39

#38: Jag funderar också på att ta ut min på läppen, men det är mest bara för att det blir enklare att cosplaya då och det är inte direkt en vettig anledning tycker jag. (O_o)

Yeah, dumma snorungar… (=_=¤)

Azmaria
2011-05-26 21:42
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#40

#20 ahaaa, okej, jag som trodde jag visste alla 4chan fenonem, men icke, denna karaktär visste jag inte om. xD vad menas med b& på klubban? :D

btw, grannar kan vara bra knasiga ibland, höhö. speciellt om man har pingstfolk som grannar. LOL

iallafall, vi har sedan..jaaa..3år sen tillbaka lagt upp stenar under vårt staket som stöd för den är lite instabil vid ett ställe. stenarna har alltså varit ett bra stöd för vårt fina gula staket. Idag höll våra granner på med något grejjande på deras pingstgård och täckte något material under ett plast skydd. Vi bryr oss inte om deras byggande, men de jäklarna stal våra stenar som press! och det störde oss. >:(

jag menar, come ooon, det var tydligt på vår mark uppradade under vårt staket som stöd, o så tar pingstfolket dem till sitt behov. Grrr..

Men vi stal stenarna tillbaka på kvällen. Så ha! plastet får väl flyga omkring så mycket det vill, men stenarna, de behåller vi. Så det så.

XD

titta nu..dom där alla tog vi tillbaka, hoho. x)

Make Pasta not War, Vee~

[Ratass]
2011-05-26 21:47
#41

haha XD ni ska BESTÄMT ha era stenar omg lol!! ja fattar hur det känns men liskom.. när man läser det.. haha MEN STENFANSKAPEN ÄR VÅRA!

Annons:
[Tan-chan]
2011-05-26 21:48
#42

#40: B&??? Det är ju typ "b-and" = "band". Alltså bannad. xD Det är ett typiskt 4-chanfenomen. det är ju WT Snacks som är typ ikonen för 4chan vad jag vet. xD

HAHAHA! EPIC!

Liss
2011-05-26 21:49
#43

#39 Neh, vill du ha den annars så är det ju ingen vettig anledning :)

Och jag kan ju bara vrida upp min i näsan för cosplayen.
Men gaah jag vet inte. Det är så otroligt svårt att skiljas från metall man haft i mer än 4 år nu… Kommer känna mig jätte naken och vilja kompensera med något annat :P

Men min näsa är ganska fin utan septum ^^

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
2011-05-26 21:52
#44

#43: Tycker din näsa är fin i vilket fall som helst. xD

Azmaria
2011-05-26 21:57
#45

#41 AHAH I knoow. känns som det skall bli ett stenkrig här..med pingstfolk, LOL

#42 oh god, xD clueless is the shit hos mig. >.O jag har inte vetet det för att jag har inte sett WT snacks så ofta på 4chan. XD  hahaa, jaja så har man lärt sig något nytt idag

och jepp victory till oss..än så länge, xD

Make Pasta not War, Vee~

Liss
2011-05-26 21:57
#46

#44 Haha xD Jao.. men ringen är så liten så den märks ju knappt ändå.

Jag kan göra två i tungan ist. … Eller en vertical i läppen. Damnit!

Haha LOL! nu fick jag en viss låt i huvudet som inte går bort. Och mina händer rör sig lustigt då och då.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
2011-05-26 21:59
#47

#45: Hahaha! Jag hejar på er! xD

#46: LOL! Vill jag veta HUR dina händer rör sig? xD

[Ratass]
2011-05-26 22:18
#48

Äre nån av er btw som vill ha min überderpajifskylt på lörda? liiite svårt å hålla i den medan ja är i fisken XD om inte så får ja väl bara lämna den nånstans i huset på freda kväll å se om den dyker upp med nån annan på lrdan ^^'

Annons:
Liss
2011-05-26 22:32
#49

#47 Dem rör sig bo - peep bo peep… så det var inte så farligt ^^

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
2011-05-26 22:45
#50

#48: Häng den på "kronan" på fisken då? xD Bara knyta band ju. xD

#49: Haha oki, bra. xD Fick konstiga bilder i huvudet på mig. Bla en där du har en katana i handen och massa blod bara sprutar överallt. xD

[Ratass]
2011-05-26 22:50
#51

får se ^^' kartongen ja använta dill baksida är riktigt hård å tung för å vra kartong, får int riskera att ryggfenan blir helt sne ^^' får ha ett papper till å lägga bredvid "TAKE ME WITH YOU" ingen kan väl motstå det ;P nu ska ja lägga mig i sängen å skära till skylten lite och fixa pokemon badges. natti på er

[Tan-chan]
2011-05-26 22:51
#52

#51: Ah, det förstås!

Oki, natti natti! ♥ Lycka till!

Liss
2011-05-27 02:12
#53

Haha, riktigt seriös skylt det där :D

Tycker du kan lämna den efter fredagen, så får man se om den dyker upp ^^

Jag vill ha imorgon nu, så jag kan sy klart allt. Och ändå sitter jag uppe så imorgon inte kommer lika fort.. ganska dumt.

Jag ska nog titta på något musikprogram, för att fangirla lite. Eller ska man sova ändå… damnit!!! varje kväll. Varför har jag TVÅ jag för… går ju inte att resonera. xD

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Azmaria
2011-05-27 17:13
#54

örk. jag vill ha en ny ritplatta -.- visst det är inget fel på den jag har nu(förutom att den lider av ADHD fel) men största irritationsfelet ät att den är för stor till min dataskärm. >.O varje streck man ritar blir pyttesmå i PS. ;/ och jepp, jag har fifflat med storleken o allt i PS, men icke. + så är den jobbig att använda. Så en ny skulle inte vara dumt, isf. en A6 eller en A5.

sorry onödigt snack från mig. but whatever. xD

Make Pasta not War, Vee~

[Tan-chan]
2011-05-27 18:46
#55

#54: Jag har en A6. (^_^)v Superbra är den!

Annons:
Azmaria
2011-05-27 18:50
#56

#55 ooooh niice, jag visste inte att du ägde en ritplatta :D jag har just nu en A4. -.- men en A6 skulle vara bättre. Då skulle jag kunna ta med den på små resor oxo. :) ;D

Make Pasta not War, Vee~

[Tan-chan]
2011-05-27 18:53
#57

♪ If you're h*rny! Let's do it! Ride it! My pony! Trallalaa! ♪

#56: Jag har en Wacom Volito2. skitkass är den egentligen, men den duger gott och väl för mig som aldrig ritar. LOL! xD

Liss
2011-05-27 19:03
#58

Jag kanske borde duscha och skölja ur min blekning nu? .. har suttit i en timme.. höhö! xD

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
2011-05-27 19:09
#59

#58: Åh ja, det borde du nog! Inte undra på att du tappar hår när det sitter i så länge. På mig räcker det i ca 30 min. xD

Ska också duscha nu. I morgon kommer Eli-san (Akira) och ska fota med mig som Rin. Samt att hon ska ta fina bilder på @ som jag ska ladda upp på måndag kväll på bloggen.

TITTA IN PÅ MIN BLOGG DÅ så får ni se min cosplay, så känner ni igen mig i kön sedan. xD

kom på Liss, att du kan ju byta om i vårt tält sedan om du vill, innan vi plockar ihop dem? På så sätt kan du ha cosplayen i kön också. xD Jag funderar nämligen på att göra det istället för att byta om på hotellet. Då kommer man fortare till UC.

Liss
2011-05-27 20:13
#60

#59 Haha, jag sitter alltid med blekning i 1 timme eller mer. Mitt hår är så mörkbrunt, så det behövs. Och det är så jäkla starkt så det går fint… oftast. Om man inte är osmart och bleker på precis blekt hår ;)

Och allt hår är KVAR! yeay! :D

Ooh.. ska du redan avslöja det på måndag :O

Hmn.. jag vet inte, det gör väl ingen skillnad egentligen. Och det är ju så mycket pill med rosorna och rosetterna och det?? Men joo, jaa det kanske går. Linserna väntar jag med tills hotellet dock. Måste se i en spegel då xD

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Ratass]
2011-05-27 20:14
#61

så man får se din hemiga?!

Onslow
2011-05-27 20:34
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#62

LoL nörd = Jaaaaag!

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

Annons:
[Tan-chan]
2011-05-27 20:37
#63

#60: Awesome att allt hår sitter kvar. xD

Ja, men jag åker ju på tisdag morgon så hur ska jag kunna avslöja det senare? Måste vara innan UC så att folk ska känna igen mig i kön ju.

Jag kommer ha med mig spegel annars. xD Och mycket pill är det, men det fixar jag innan du kommer dit.

#61: Japp, på måndag! xD

#62: Hah! LOL!

Liss
2011-05-27 21:40
#64

#63 Jaa visst är det xD Luggen är lite skör dock… men det blir den alltid av blekning, medan håret är blött ^^

Joo iof. Men jag tänkte ju mer "TA-DAAAH" när man stod i kön. ^^ Fast vill du skriva ut det på bloggen för att folk ska veta, så självklart.

Ahaa.. haha! Ja men då kan ju det med funka då. Fast känns bekvämare i ett hotell att mojja med peruk. Men får see.. jag lär säkert vilja ha på mig det när jag väl är där. Då får du säkert hjälpa mig massor dock. ^^

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
2011-05-27 21:44
#65

#64: Mjo hade också velat det, men det är så många som ska känna igen mig så måste typ lägga ut det på bloggen så att folk vet vad/vem de ska titta efter.

Jo visst är det bekvämare, men det är ju epic att ha allt på sig i kön och flasha med det inför alla andra. xD Liksom man går in i ett tält som en vanlig tråkig människa (okej, nu är vi varken vanliga eller tråkiga men whatever) och kommer ut som € och @. Helt epic. xD Dessutom finns ju inte mycket bättre att göra i kön. (O_o)

Fast vet inte riktigt hur jag gör. Känns lite tråkigt att riskera att ha sönder cosplayen när man ska släpa på all packning mellan hotell och UC.

Liss
2011-05-28 00:43
#66

#65 Jaa självklart som sagt :) Det gör inte speciellt mycket.. då kan jag avslöja på bdb, på måndag också… Inte för att det är värt så mycket. Men i alla fall xD

Jaa det är epic :P Men hur stort tält har ni egentligen xD Låter som värsta partytältet. haha! Och då tränger jag ju mig i kön (A)

Jo, men precis.. det är den biten jag tyckte var jobbig liksom. Att gå i allt det mellan hotellet och med packning. Därför jag ville vara bekväm medan man är i kön med all skit. Och sen byta om på ett säkert sätt på hotellet och sen komma "TA-DAAh" ist :D

Jag tror iaf på sista valet.. :) Även om det kanske tar lite längre tid. Men vi får skynda oss tillbaka. Så vi inte missar något. Då har folk redan sett alla dem där andra från samma Anime och så kommer vi lite senare, slående mycket bättre.. öhöhö..

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Liss
2011-05-28 00:46
#67

Jag håller btw på med en packningslista. Har skrivit båda cosplay. Som jag kommer pricka av sen när jag packar.
Men jag tänker på det övriga… vad tusan har man med sig?

Jag har skrivit tågbiljett, såklart (annars glömmer jag dem ^^)plånbok med kort och ID, och smink, handduk, tandborste, chestbinder, underkläder, … men vad mer? eller räcker det? xD

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Liss
2011-05-28 01:01
#68

Och förresten..

GRATTIS RATASS! :D

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
2011-05-28 09:39
#69

#66: Tränger gör du ju inte eftersom du hämtar väl ut inträdespasset innan 12? Har för mig att det gick att hämta ut bandet vid 8 på morgonen på fredagen. Då behöver man ju inte stå i kön. xD Jag står i kön bara för att liksom, men sedan när det är dags för insläppet så traskar man ju bara in. Fast i vårt fall blir det ju till hotellet.

Och vi har två tremannatält.

Oh, I like the way you think. xD Fast kunde man verkligen checka in vid 12 på hotellet? Hittar det inte någonstans. xD Tror man får maila dem så man är 100% säker.

#67: Handduk? Fast det finns nog på hotellet. Fast jag måste iaf ha med mig det. Hygienartiklar som shampo och annat. DEO!!! Kan annars lägga upp min lista på bloggen så får du se. xD

Annons:
KaiPon
2011-05-28 14:25
#70

JAG GILLAR PÄRON! 8DD

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

Onslow
2011-05-28 14:29
#71

This is the way you left me,
I'm not pretending.
No hope, no love, no glory,
No Happy Ending.
This is the way that we love,
Like it's forever.
Then live the rest of our life,
But not together.

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

Nordqvist
2011-05-28 18:51
#72

TADAIMA! Sort of… I morgon är det minnesdag…. Känns tungt, men idag är det utekväll med bästar grabbarna och Madde! haha! (Om Madde nu sätter sin feta röv i rörelse!) (Den är inte fet, bara ett uttryck!)

Tan: Pony låten var ju awesome!!

Jag dricker vin nu och ska snart ta min punkterade cykel till affären och köpa cigg till min käre Totte så jag slipper röka upp hans! haha! Ja jag feströker… Funderade på att ha Misa peruken ikväll, men vill inte riskera att förstöra den! Jag är awesome ändå! ^_^

Liss
2011-05-28 20:48
#73

#69 Ja, det gör vi förhoppningsvis. Men lär ju vara kö till förbiljetterna också. Dem är nog inte bara att hämta heller. Även om det är vid 08.00.

Jo, det ska vara vid 12.00 .. jag har för mig att det är så jämt på hotell.

Jaa, jag tar med egen handduk också. Man brukar få en liten vit sak på hotell :P
Ohh.. shampoo och balsam. Mina är ju dunderstora pumpar ^^ .. hmn.. deo, parfym. jaa.. just det.

snacks har jag skrivit också.. väldigt viktig under tågresan XD

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
2011-05-28 21:06
#74

#73: Vissa hotell har ju efter 1400 har jag sett. (^_^)

Liss
2011-05-28 23:05
#75

#74 Hmn.. ja vem fan vet. Vi har ju pratat om den där jävla bubbelpoolen hela tiden och så visar det sig att det kanske inte finns någon.. så vi kanske har fel med tiden med XD Men jag är gaaanska säker på 12.00 ändå.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
2011-05-28 23:08
#76

#75: Tror Teri får maila eftersom det är väl på hennes namn som hotellet står på? xD

Annons:
Azmaria
2011-05-29 01:05
#77

oohjaa jag har nu sytt från klockan 21.00 till nu, 02.00. XD men långt har jag kommit, yay. ^^

o herre gud, inträdesprov på tisdag till miljöbiologi. @_< jag kommer o faila sååå mycket. men det gör inget egentligen, för jag skall ändå inte in dit nu iår. >:P men man kan alltid söka in så man får en plats som man kan spara till följande år(som jag planerar nu).^^

Make Pasta not War, Vee~

Nordqvist
2011-05-29 12:51
#78

Jag ska ringa och höra i veckan hur det är med hotelelt! Men jag gissar på att det är efter 14.00 faktiskt! Eftersom de brukar ha utcheckning kl 12 och så ska de hinna städa osv…

Liss
2011-05-29 18:11
#79

#78 Ja, jag läste igår att det är 14.00 .. så det är bra om vi kan få reda på om vi kan lämna packningen där i något skåp eller så, så länge.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Nordqvist
2011-05-29 21:38
#80

Jag ska höra med min kompis om vi får ha sakerna hos henne ett tag…

Jag har feber, eller den är på väg ner nu. Första gången på typ 6-7 år som jag har feber! Är jätte trött, men vill verkligen inte sova nu! haha!

AnnaMoonshadow
2011-05-29 21:43
#81

vad mycket man missar på detta aktiva forum :O jag haar inte varit här de senaste veckorna mest för att jag knapt haft tid till att bara slöa framför datorn. Har fullt upp med jobb/utbildning, vänner och sömn.

Nu laddar jag dock inför uppcon som kommer bli den mest awesom helg jag haft på länge. är dubbelt så laddad som vanligt eftersom jag missade UC förra året:/

Continue the adventure that some people call life! <3

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Liss
2011-05-29 22:24
#82

#80 Mm .. hoppas det går :)

Jag har haft ont i halsen i en vecka nu.. eller inte riktigt ont.. mer bara att det är något som inte bryter ut. Lite nervös för att jag kommer bli skitsjuk typ under uc eller nåt xD

Och så får jag lyckoattacker hela tiden, när jag hela tiden inser att det snart är UC. ^^

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Liss
2011-05-29 23:03
#83

ahahahahahahahahah!!!!

Ute och går med min hund, han skäller åt en annan hund, jag orkar inte bry mig så låter honom stå och skälla tills han är klar.
Vi går vidare och jag ser en tant stå och glo ut från sin balkongdörr i dörrglipan. Jag vinkar och säger högt "HEJ!" jätte glatt. Hon springer in fort som tusan, eftersom hon blivit upptäckt. Hahahahah… Aj min mage vad jag garva.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Annons:
Nordqvist
2011-05-29 23:26
#84

Är jag sjuk på UC så letar jag bara upp roliga piller hos pappa och fd svärfar (han har roliga grejjer!) och så tar jag allt jag kan och har roligt på Uppcon och så kan jag dö sen på måndagen eller nåt! haha!

Onslow
2011-05-30 06:58
#85

Jag viiiiiill till UppCoooon! Men jag kände (känner…) ingen som gillar Japan ("hallåååå… Anime och Manga är för småbarn") eller något i den stilen och fick inte åka själv. Waaaaah! Vill kunna delta i peppen ju!

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

Nordqvist
2011-05-30 10:26
#86

När jag berättade för pappa om mina cosplats tyckte han att jag var… Vad var det nu han sa? Hmm…  FLUMMIG!! Undrar varför jag aldrig berätta något för min pappa…. -__- *Baka*
Tur att jag har världens bästa mamma istället då! :)

Onslow
2011-05-31 18:58
#87

Vilken Loli skulle jag passa som? ^^,

Står just nu mellan Guro, Sweet, Country och Gothic. Kommmer skaffa linser, don't worry ;)

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

Azmaria
2011-05-31 20:35
#88

#87 hmmm….sweet Lolita? :3 den tycker jag är såå söt. x3.

men country skulle inte heller vara så dumt, för den har jag inte sett många av, hehe. xD

Make Pasta not War, Vee~

CHoPSTix
2011-05-31 20:48
#89

#85 Vi kan sörja tillsammans.. ska inte heller dit :/

Goodbye Kitty <3

CHoPSTix
2011-05-31 20:51
#90

Bara jag som gillar den gamla nyan cat bättre?? (jag menar den rosa.. inte den gula)

Goodbye Kitty <3

Annons:
Onslow
2011-06-02 16:40
#91

Made my day. LoL!

Haha, lyricsen är kanske lite.. grova. xD

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

KaiPon
2011-06-07 09:45
#92

Kom inte in på folkhögskolan jag sökte till Rynkar på näsan Så sjukt mycket ångest över det D:

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

Onslow
2011-06-07 19:59
#93

Sitter och läser Death Note. Lina gilla!

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

Azmaria
2011-06-07 22:57
#94

hej ho! jag lever ännu. det var bara det jag tänkte säga.

vita mössan på huvudet, check, urvalsprov till konst över, check.

England, here I cooome!!! (lol)

:D

nu är jag oficiellt student och har riktig sommar lov. YAY. :D

Make Pasta not War, Vee~

Nordqvist
2011-06-08 09:59
#95

jag ska på arbetsintervju vecka 27!! På en förskola en bit härifrån! :D Woho!

[Tan-chan]
2011-06-08 12:25
#96

#92: Tråkigt att höra!

#93: Yah! Den är awesome!

#94: Grattis till studenten! Jag önskar att jag fortfarande hade tre år kvar i gymnasiet. Vill inte bli vuxen alls. xD

#95: Grattis! Håller tummarna!

Jag försöker bestämma mig vart jag ska hänga mitt mobilsmycke som jag köpte från Uppcon. det är med Trancy vapen på (Kuroshitsuji). Frågan är om jag ska hänga den på mobilen eller på min väska? Om jag ska hänga den på mobilen måste jag ta bort min Gaykanin och Spandexkanin från Mochi Mochi Kawaii Café, som jag köpte förra året på Uppcon.

Trancy vapnet är så stort. (T_T)

Mandi_
2011-06-08 15:13
#97

jaha.. hur var det på uppcon då? (för er som var där..) själv var jag inte där T^T

Mvh. Mandi__

fd. CHoPSTiX

Annons:
[Tan-chan]
2011-06-08 15:17
#98

#97: Det var helt awesome! Kom hem med runt 20 vänner rikare. xD

Hoppas du kan åka på det nästa år. Härligare familj får man leta efter. ♥

Mandi_
2011-06-08 15:34
#99

#98 haha xD

jag vill verkligen dit!

Mvh. Mandi__

fd. CHoPSTiX

[Tan-chan]
2011-06-08 15:47
#100

#99: Snart så! (^_~)

Tycker det är synd att föräldrar tror att Uppcon är någonting farligt eller osäkert. Men så är ju inte fallet alls. Det är nog världens tryggaste plats, skulle jag vilja påstå. Känns tryggare där än hemma till och med. xD

Onslow
2011-06-08 17:00
#101

Jag vill också åka! men är så sjukt rädd, för en massa saker. Vågar inte bjuda med mig någon, har med min sociala fobi att göra, jag är jätterädd att det ska bli tråkigt och att man bara ska gå runt och typ "jahaaa, vad gör vi nu då?" och att alla ska tänka att jag är tråkig, konstig, osv osv eftersom jag sa att UC skulle bli kul. Har en kompis som älskar Anime, ibland går vi in i fangirlmode och bara squelar åt söta animekillar och tjejer och sådär. Haha! Hon har iallafall sagt att hon kan tänka sig att hänga på. Men - mest är jag rädd för att inte passa in. Alltså, alla ni här på forumet t.ex är helt fantastiska - medan jag aldrig känner att jag kan passa in någonstans. Jag är inte en sådan där person som bara känner för att liksom "going crazy" och bara flumma runt och sådär, jag är en vanlig, tråkig "go-with-the-flow"-person. Märks på forumet också, alla ni är så söta och roliga och flummar på, medan jag… Well, bara sitter och läser. Om jag skriver något är det knappast sådär roligt, och sådär. Jag försöker ju, men det blir ju inte så bra. Jag vågar helt enkelt inte sticka ut från mängden, eftersom jag är rädd att folk ska tycka att jag är konstig, ful, jobbig, taskig osv. Jaja. Fan vad långt det blev nu! O____o Sååååriiiii. Ni behöver inte läsa om ni inte vill xD

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

[Ratass]
2011-06-08 17:34
#102

#101 ja är ingen fantastisk person XD tan-liss- teri är det Oskyldig

MEn ja, ALLA passar in där även om man så är "tråkig" ^^' hittar man inte på nått för tillfället att göra så sätter man sig bara nånstans å tittar på alla andra som cosplayar å sånt :) satt 4 timmar på ett golv och bara tittade på människor. ^^' Gå runt å fota kan man ju också. JAg flummar inte heller runt, inte det minsta, för jag är för blyg. ochså som vi flummar runt här, hauu, ja gör inte sånt irl heller ^^

Liksom, när ja cosplayade första dan, kommer två små pikachupyjamasnissar och släner sig på en för de gilalr karaktären, sen börjar de dansa å vill att ja också ska, hela min kropp bara låser sig för jag blir så blyg ^^' å de är en masa yngre än mig haha..

Så du skulle lätt kunna hänga med mig om du inte vill flumma runt ^^

Onslow
2011-06-08 18:29
#103

#102 Haha, jag vill ju flumma runt, vill ändra min  personlighet, men det är inte så lätt ^^,

Alla i mitt "gäng" i skolan eller vad vi ska säga är väldigt skrattiga och glada och underbara människor, och de tror sägert att det är en komplimang att få höra "meh, du är ju normalast. Vi är lite konstiga ^^,". Får än bara att känna sig mer utanför och framförallt tråkig.

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

Onslow
2011-06-08 18:31
#104

Och Ratass, du är super-awesome du med ^^,

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

Annons:
[Tan-chan]
2011-06-08 18:35
#105

#101: Jag kan lova att jag hade också extrem social fobi. Men detta var innan jag började gå på Konvent. Konventen ändrade det och fick mig att göra en 180 och plötsligtbli utåtgående och flummig. Samma med alla konserter jag har varit på.

Alla på Konvent, oavsett vam eller vad man är, är välkomna. Alla älskar alla, typ. Visst finns det rötägg, men dessa är så offantligt små i antal på Konvent att jag aldrig har märkt av dem på alla Konvent som jag har varit på. LOL!

Så tycker du ska ta steget och gå på ett Konvent någon dag. Det är verkligen den tryggaste platsen på jorden, och det är det enda stället (förutom er här på forumet) där man får sådan enorm summa kärlek och kramar att det ör som en helt annan värld. Det känns som alla som är där är en enda stor familj.

Det går inte att förstå förrän man har varit där. (^_^)

Och på Konvent finns det alltid något att göra. Finns massor med föreläsningar, film/animevisning, tävlingar, speedmeeting (som jag rekommenderar för de blyga) och massor med annat! Det är bara att välja och vraka! xD

Mandi_
2011-06-08 21:19
#106

#105 aa, jag får väl kanske börja med Rencon och sedan se om det finns några biljetter kvar till uppcon.. Det knäppaste är att pappa skulle säkert bli uttråkad, och mamma skulle säkert inte kunna vara i en sån miljö..

Mvh. Mandi__

fd. CHoPSTiX

Nordqvist
2011-06-09 00:57
#107

jag är inte heller en "wow" peron, men på Uppcon blev jag det! och efter! XD

Idag är jag pissed på allt och alla!! Jag är arg på min så kallade vän och på en pojke och på mittt ex och helt slut som människa och försöker vara glad och pepp varje dag men är sjukt nära gränsen trots att det mest händer bara bra saker…. Gaah blir så frustrerad och hatar mig själv för mitt tankesätt….

[Tan-chan]
2011-06-09 11:20
#108

#106: Men de kan inte lämna dig där då och hämta upp dig vid en tid?

Kommer vara lite förvirrande och degt första gången. Men nästa gång är det mkt lättare när man vet vad som händer på Konvent.

#107: Klappar dig på huvudet.

I dag blev man en av de gamla kossorna - känns det som i alla fall. Nu är man 23 år. (=_=)

Mandi_
2011-06-09 11:49
#109

08# joo, kanske..

Grattis!

Mvh. Mandi__

fd. CHoPSTiX

Liss
2011-06-09 16:14
#110

Jag är inte ett dug fantastisk! ^^

Och jag kan säga att jag var ganska osocial på Uppcon. Jag är jätte öppen och utåt och glad annars… Men på uppcon hade jag så fruktansvärt mycket annat i huvudet och eftersom det var mitt allra första Konvent blev jag lite ställd också.

Självklart har man inte saker att göra precis heeela tiden. Men det är ju bara att sitta och glo på folk, gå omkring bland försäljningen, etc.
Jag kände mig jätte tråkig på uppcon, eftersom det finns väldigt mycket pepp folk. Och jag kände mig inte alls pepp på grund av privata grejer.

Men… det är som en enda stor familj. En familj på 3000+ pers. Det är regnbågsfärgat och alla är glada. Alla pratar med alla och jag fick till och med fangirls som hoppade på mig. Ifall någon tappade något (som en kamera) så var folk snälla och lämnade in det till disken. Det är som en helt annan värld.

Och när man åker därifrån, märker man hur tråkigt sverige är - som inte ens hälsar på varandra eller ser varandra i ögonen.
Nästa år kommer bli mer awesome än awesomeast… Då är jag inte ställd för allting nytt och kan kanske vara mig själv lite mer.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Azmaria
2011-06-09 19:39
#111

#108 Hundra tusen grattisar till dig Tan-chan!! ^o^

nononon..vänta tiull du blir 50+(eller nått upp till Bilbos ålder,höhö), då kan man fundera på ordet "gammal". ;)

Make Pasta not War, Vee~

Annons:
[Tan-chan]
2011-06-10 01:25
#112

#111: Tack så mkt! ♥♥  LOL! Hemskt är det redan nu. xD Vågar inte tänka på när jag blir lika gammal som Bilbo. xD

#110: Joho, du är visst fantastisk och underbar!

Nordqvist
2011-06-10 09:24
#113

GRATTIS TAN!! <3 (Och är du gammal, vad är jag då?)

När Tan och Liss var på cosplay tävlings tjasan blev jag ensam och då gick jag runt och kramade random folk bara för att ha något att göra! ^_^ Så det finns alltid något att göra!!

[Ratass]
2011-06-10 10:20
#114

grattis tan-chan!

[Tan-chan]
2011-06-10 13:33
#115

Tack hörni! ♥♥

Onslow
2011-06-10 14:00
#116

Förlåt att jag skrev så sent, Tan-chan ;__; GRATTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS TAAAAAAAAAAN-CHAAAN~

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

[Tan-chan]
2011-06-10 16:36
#117

#116: Tack sötis!! Ingen fara om det blev sent! xD

Onslow
2011-06-10 17:22
#118

Tycker ni det är lite "lamt" att cosplaya som Lawliet från Death Note? ^^,
Letar Konvent nära nu och vill testa att cosplaya för första gången… Kär i karaktären och det vore ju en superlätt cosplay, lite för lätt, eh?
Sen återgår vi till problemet med mitt feminina ansikte och min tandställning. -_____-'

Btw, jag ska beställa den här; http://www.399animeshop.com/anime/death-note/death-note-book-replica-size.php
(Ja, när jag fangirlar en Manga gör jag det ordentligt xD)
Ska tydligen vara alla regler, och alla namn Light har skrivit ner, och alla pappersbitar han rivit av ska saknas… Plus tomma papper då, såklart.
Bara typ 190 kronor om jag räknar rätt? Åsum!

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

Annons:
[Ratass]
2011-06-10 17:27
#119

SJälv så tyckerj ag inte att L är en cosplay..

Jeans, vit tröja, svart hår.. kalrt.. finns så otroligt många som är honom :/ vardagskläder är inte cosplay känenr jag..

[Tan-chan]
2011-06-10 17:56
#120

#118: Tycker du ska cosplaya vad du känner för, och ingen cosplay är lam. Men som #119 skriver så är det många som cosplayar honom. Fanns tonvis på Uppcon liksom.

Personligen tycker jag att om man vill ha lite blickar åt sitt håll så ska man cosplaya någonting som ingen annan cosplayar. Så som jag gjorde med min kimono-Alois, eller som Rasass gjorde med sin Magikarp. Det är mycket roligare när man blir uppskattad för sin cosplay än att bara gå runt och inte få någon uppmärksamhet alls. Been there, done that.

(Till nästa års UC kommer jag vara någon som jag inte har sett i norden/europa?. Jag har fått enorm smak för cosplays som ingen annan cosplayar här. xD)

Dock tycker jag att även om det är vardagskläder så är det ändå en cosplay om man har härmat kläderna från en karaktär. Dock är det svårt att se vem man cosplayar om man inte har någonting på sig som utmärker karaktären lite extra. Mötte en konventskompis på UC som cosplayade Yuki Eiri från Gravitation. Såg inte alls att det var han förrän hon sade det själv.

Men satsa du på det du känner dig trygg i och den karaktären du känner för!

Mandi_
2011-06-10 18:02
#121

Funderar på om jag ska cosplaya Mio eller Mugi-chan från K-ON!

fast det blir ju lite enkelt.. det har jag tyckt hela tiden..

jag får väl helt enkelt cosplaya som något annat. (det blir roligare för mig med..)

Mvh. Mandi__

fd. CHoPSTiX

[Tan-chan]
2011-06-10 18:05
#122

#121: Välj den karaktär som du tycker om. Låt ingen annan påverka ditt val av cosplay. Huvudsaken är att du har kul och är nöjd med din cosplay. (^_^)

Mandi_
2011-06-10 18:08
#123

122# Joo, det är väl så.. fast jag tänkte på det från början också.. men jag kanske ska cosplaya Chokolat eller Vanilla från Sugar Sugar Rune.. även om jag tycker att de är rätt dåligt tecknade..

Mvh. Mandi__

fd. CHoPSTiX

Onslow
2011-06-10 18:29
#124

Hah, tänkte det med ^^, Gillar Lawliet bara. Och har letat Cosplays väldigt länge, som jag trivs i. Har sjukt många problem att hitta en passande cosplay eftersom jag är så jävla lång (175cm), har ett väldigt feminint ansikte och så tandställningen dårå. Alla mina favoritkaraktärer är antingen killar, eller korta.

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

[Tan-chan]
2011-06-10 18:55
#125

#123: Spelar ju ingen roll om de är dåligt tecknade eller inte. Min konventskompis cosplayade Thor från Marvel under Uppcon. Såg jättebra ut ändå även om serien är superdåligt ritad. xD

#124: Tandställningen spelar ingen roll. Syns ju inte om du har munnen stängd i fotona om du oroar dig för att den syns. Och jag har också ett brutalt feminint ansikte, men om man sminkar det noga så kan man faktiskt få det att se lite manligare ut. Bestäm dig för en cosplay först och sedan löser du problemen som kommer så gott du kan.

Och det är ofta ett plus om man är feminin eftersom animekillar är rätt så feminina.

Annons:
[Tan-chan]
2011-06-10 20:27
#126

Oh my GOD! xD YGO TAS FTW! xD

Nyeh nyeh cat!

KaiPon
2011-06-10 21:18
#127

BWAHAHAHA <'3 Oh how I love thee, Total Biscuit! <33 XD

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

Liss
2011-06-10 21:29
#128

Tror inte jag sett någon cosplaya den jag ska cosplaya nästa år, överhuvudtaget? .. Har du sett någon cosplaya honom Tan-chan?? (säg inte vem jag ska cossa though ;))

Det kommer bli klockrent… och fy fan vilket arbete som ligger framför mig. Är glad att jag har ett år på mig.

(Jag känner mig själv i och för sig.. kommer stressa sista månaderna ändå xD)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
2011-06-10 21:39
#129

#128: Jag har sett EN som har cossat den karaktären, men det var i Japan så det räknas inte. xD

Ugh! Själv har jag mkt arbete framför mig med min nya cosplay. Måste svarva i plexiglas! Skiten kommer att gå sönder. LOL!

Liss
2011-06-10 21:45
#130

#129 Ah nice!! :DD (Bara för det så tänker alla på den animen till nästa år ;))

Ja fan… min har ju med grejer i plexi.. typ. Hm… fuck!

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
2011-06-10 22:11
#131

#130: LOL! Yeah, fattas bara det. xD Fast ingen kommer vara lika pampig som jag i alla fall! Ha! These mere mortals have no idea how to build shining sccessories and program them, stuff! *epic face*

Har din det? (O_o)

Liss
2011-06-10 23:17
#132

#131 These mere mortals? huh.. vem tänker du på? :P

Japp, han har ett diamantsvärd… hm..

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Annons:
Nordqvist
2011-06-10 23:31
#133

Själv ska jag föröska mig på att sy en Yuna från FF x2 för hon är awesome och söt! ^^ och jag med? haha! Nä men jag gillar henne! :D och jag har hittat cosplay tjejer här i Norrtälje som syr (Bla Wedding Yuna på UppCon i år!) och jag är välkommen och joina deras grupp, så jag kommer ha massa hjälp (Hoppas de har massa med tålamod oxå! haha!)! Så awesome!

[Tan-chan]
2011-06-10 23:47
#134

#132: Syftar på alla andra av den karaktären som jag ska cosplaya. xD Inga av dem har haft lysande svärd. xD

Diamantsvärd. Går att göra av vanlig plast också. Fast ja, plexiglas är ju att föredra. Men det är så poröst material att råkar du slå till det en gång någonstans så går skiten av och splittras. xD

Så jag kommer inte att använda mina svärd mer än under tävlingen och efteråt, eftersom jag antar att folk vill fota efter tävlingen om de tycker att man är bra.

#133: Awesome härligt! Ser framemot din cosplay, och spec dig i den! xD

Nordqvist
2011-06-11 00:27
#135

#134 jag med! hihi! ^_^ Hoppas jag har råd med den bara!!

Liss
2011-06-11 05:35
#136

Gaaah.. läste Tan-chans blogg för första gången efter Uppcon nu.. och jag sitter och gråter xD Hahah.. orka vad känslig jag blivit då.

Ännu en gång! - Ge mig Uppconfolk NU!!!!!

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Liss
2011-06-11 05:41
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#137

Oh, glömde säga att jag färgat håret till någon mystisk orange/brun/röd färg… Och jag har tagit ur min septum-piercing… och klockan är 06.00 snart, det är ljust ute och jag har inte sovit ännu. Fint!!

OCH jag gilar att flascha mitt Uppcon-band. Går runt på stan och letar efter blåa band på folks handleder… undra om folk uppfattar mig som konstig.

Blablabla.. nu ska jag se film och sen försöka sova.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
2011-06-11 10:01
#138

#137: Oooh! Snyggt! Verkar vara en populär färg för jag har sett den på asmånga nu. Riktigt nice!

Nordqvist
2011-06-11 11:29
#139

Hahaha jag letar oxå efter Uppcon band! XD jag vet ju att det finns några härifrån! :D SNYGGVE LISS! <3

Annons:
[Tan-chan]
2011-06-11 14:53
#140

Låser tråden! Fortsätt på #14!

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: