Annons:
Etiketterkonserterkonventevent
Läst 3456 ggr
[Tan-chan]
5/23/11, 9:03 PM

Uppcon 11 #5

Det går undan här nu när det närmar sig Uppcon! Här pratar vi om allt som har med Uppcon att göra!

Annons:
[Ratass]
5/23/11, 9:05 PM
#1

Massa massa skrivande!

[Tan-chan]
5/23/11, 9:08 PM
#2

#204 i förra tråden: LOL! Är han inte det då? xD

#205: Min version får INTE finnas där. Tror inte att den gör det heller i och för sig… Men  nu blev jag smått nervös ändå. Du har inte sett något om min karaktär i en annan version, Liss? xD

Men mina cosplays är epic i vilket fall som helst. xD

Liss
5/23/11, 9:31 PM
#3

#2 Hmn… jao, det beror ju lite på hur man ser på det. ^^

Jag har sett att ett STORT gäng med folk från den animen, kommer springa runt på fredagen. Dem säger ingenting ingående om just vilken verision eller så, bara att de är dem karaktärerna. :'c

Jaa, jag hoppas min är epic också. Även om den är köpt ^^ Ska sätta dit lite småpill jag har hemma med.. så det blir lite mer tjoffs på "jackan". Elakt att bara ge mig EN ros faktiskt.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
5/23/11, 9:48 PM
#4

#3: Men buuuh! Hoppas verkligen nu ingen har snott min idé! Och inte din heller! Nu är jag söndernervös. xD

Jag ska fixa alla rosorna. Det är inte alls svårt att tillverka. Såg i går att han har tre rosor på jackan. Tror det är tre på "accessoaren" också?

Liss
5/23/11, 9:51 PM
#5

Jao, vore ju fan nedrigt om några lyckats ta just dem verisionerna faktiskt. Typ tänker likadant "dem finns det många av, så vi gör dem i ett lite udda utsnitt" .. då kommer jag gråta krokodilltårar. xD

Jaa, han har tre!! Fast det andra är ju jäkligt snyggt gjort, så ska inte klaga på henne.. men ändock! … eller jo, ska fan klaga på att asiater är onormalt smala också. ^^

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
5/23/11, 9:54 PM
#6

#5: Fast jag undrar verkligen hur den andra ***** i sådana fall har gjort sin dräkt. OMD! Nu har jag panik! Tänk om den är bättre än min?! (Om det finns en likadan dvs).

Hoppas att ingen annan har vår fantasi när det gäller just det. xD

Men lol, sötis! Jag fixar 6 nya rosor till dig, tillverkade med kärlek (och gift) - från din alldeles egna *****. xD

(Hm… Undrar om jag är ute efter att döda ****, eller hoppa i säng med honom. Eller jag kanske kör en "svarta änkan" och först hoppar i säng med **** och sedan dödar honom. xD)

Annons:
Liss
5/23/11, 9:59 PM
#7

#6 Jag tror inte det kommer finnas någon annan i din verision faktiskt. Men är orolig för min.. den bilden på honom har dykt upp mer och mer, tycker jag.. så jag är skraaaaj!

Hahahhaa… giiift!!!??? :o När du sätter på dem på "jackan" kommer jag bli förevigt din? :P

(Antagligen det senaste valet :S)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
5/23/11, 10:03 PM
#8

#7: Hm… Tror inte den versionen finns heller. Tror han kommer finnas i alla andra versioner förutom just den. Eller så kan det finnas EN till med den versionen. Fast tror inte det.

Därför får vi vara sådana där kungar (prinsar?) och verkligen tillkalla allas uppmärksamhet hela tiden för att vi är sådär fina och mindblowing.

Gaaaah! Nu plötsligt känner jag mig inte nöjd med min hemliga cosplay. Den känns failad. Vet inte varför! (Nu kommer prestationsångesten igen.) Fanns vissa saker som jag kunde ha gjort bättre liksom. (T_T)

LOL! Ja! Ska fånga dig med rosor som har en speciell "doft". xD

Liss
5/23/11, 10:06 PM
#9

#8 Ääähh.. sluta! din hemliga är mer än awesome! Som du säger, även om en hel jävla grupp med såna springer omkring, så ska vi vara än mer mindblowing. Det beror mer på utstrålningen än något annat.. och DEN har vi! Vi kommer vara i karaktär också och vara helt jävla awseomcake!

Den doften gör mig lite nervös ;)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
5/23/11, 10:10 PM
#10

#9: LOL! Jag kommer vara in character som att jag vill ha dig och bara dig. xD Alltså ****. Fast dig också, som ****. Eller ja, dig. Eller uh…? *förvirrad*

Haha! Det är en sådan doft som inte ger sig till känna. Den bara fångar in dig i mitt spindelnät och sedan ska jag rapea dig och därefter äta upp dig. xD

Liss
5/23/11, 10:14 PM
#11

#10 Hahhaa.. ohh lord! det borde vara 18 års gräns på JiF xD

ja men jaa.. mig kan du få, mig som **** är lite svårare. han är inte jätte förtjust i tanken, tror jag. :P

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
5/23/11, 10:16 PM
#12

#11: LOL! Ja, det borde det! xD

Äsch, ***** tål utmaningar. Det har vi ju redan sett. Han klarar allt på sitt psykopatiska och barnsliga sätt. xD

Liss
5/23/11, 10:18 PM
#13

#12 Medan **** blir förskräckt :P

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Annons:
[Tan-chan]
5/23/11, 10:26 PM
#14

#13: Äsch! Han bara behöver Go with the flow och låta @ lösa allt, så fixar det sig till det bästa! xD

Liss
5/24/11, 1:13 AM
#15

Höhö Go with the flow. Känns inte riktigt som om € vill gå med flödet dock/gå med strömmen. xD älskar direktöversättningar.. svenska suger!

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
5/24/11, 8:46 AM
#16

#15: Äsch! @ får € att Go with the flow vare sig € vill det eller inte. xD De kan flöda tillsammans. xD

Nordqvist
5/24/11, 8:49 AM
#17

Min version kommer garanterat finnas!! ^_^ Men inte slika snygg och het! Och säkert inte med 2 så snygga **** och *****!! ;)

Och jag kanske blir evil och tar er båda på hotellrummet! ;)

[Tan-chan]
5/24/11, 4:30 PM
#18

#17: **** är nu € och ***** är nu @ för att förenkla detta med stjärnorna. Din kan vara $. xD

Men ja, finns nog många $ där, men som sagt så kommer de nog inte vara lika snygga som du. xD

Liss
5/24/11, 5:01 PM
#19

#18 Hahahaha! när man vet om vad dem heter är dem där tecknena ganska uppenbara. xD

Tror det är denna grupp som gått ihop, som har en hel del. Men sen tror jag också det kommer vara många ensamma själar. Vi är åtrminstone en grupp på tre och awesome tillsammans. ^^

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Nordqvist
5/24/11, 5:05 PM
#20

Aaah nu när Liss säger sådär så verkar det logiskt! Innan fattade jag inte! XD hahaha!

ja vi kommer vara super awesome! :D

Annons:
[Tan-chan]
5/24/11, 5:28 PM
#21

#19: Men SCHHHH!!! xD

Men har fortfarande ångest för ifall det finns en till av mig där. (T_T)

#20: LOL! xD

Och ja, super special awesome!

Nordqvist
5/24/11, 5:53 PM
#22

men jag är som sagt inte så.. bright! haha!

[Tan-chan]
5/24/11, 6:22 PM
#23

#22: Det brukar inte jag vara heller, faktiskt. xD I'm an official air-head. xD

Liss
5/24/11, 6:24 PM
#24

HAHAHAHA. Vad söt du är Teri! :D

Men jag kanske inte skulle skrivit det högt xD

waaaaaaaaaah!!! uppcon uppcon!!! :D:D:D:D:D:D:D:D::DD:

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Nordqvist
5/24/11, 8:11 PM
#25

9 DAGAR KVAAAAAR!! OMG OMG OMG OMG!!!!! :D :D :D :D :D :S :/ :o :D

[Tan-chan]
5/24/11, 8:21 PM
#26

UPPCON!!!!!!! DIE UPPCON!!!!!!!

(Alltså "the" på tyska. xD)

Liss
5/24/11, 8:23 PM
#27

Fy fan så stressad!! xD

HAHAHAHAHAH.. ALLTSÅ PÅ TYSKA! BÄSTA HITTILLS! xD

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Annons:
[Ratass]
5/24/11, 8:24 PM
#28

IIIIIIM COMIN UP SO YOU BETTER GET THIS PARTY STARTED!!!

[Tan-chan]
5/24/11, 8:28 PM
#29

#28: LOL! xD

Are you ready ready ready for the take off?!

(2PM - Take Off)

Liss
5/24/11, 8:33 PM
#30

"Kimi wa my beautiful hangover" … var vad jag lyssna på just nu. Vet inte riktigt om det passar in xD

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Liss
5/24/11, 8:33 PM
#31

we gonna get down down down, give me love love love…

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Ratass]
5/24/11, 8:34 PM
#32

jorå de passar :P lyssnar igenom massa gamla låtar så just nu lev det typ pinks första album ellern ått

[Tan-chan]
5/24/11, 8:38 PM
#33

#32: I'm gonna give ya lots and lots of love, and get down with you too. xD Or then get down ON you. LOLOL!

[Ratass]
5/24/11, 8:42 PM
#34

o.o va äre du lyssnr på?

Annons:
Liss
5/24/11, 8:43 PM
#35

#33 Höhöhöh *låter som en pervers gubbe* I like the sound of that my dear little pervert.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
5/24/11, 8:44 PM
#36

#34: På rösten i mitt huvud.

#35: Oh, you don't even know how pervy I can be. xD

[Ratass]
5/24/11, 8:45 PM
#37

Oh O.o'' tur att man itne är i närheten då XD man blir ju lite rädd här

Liss
5/24/11, 8:47 PM
#38

#36 I dont!!!?? :o ohohoh… But I think I do! Vi kommer seriöst skrämma slag på folk när vi börjar xD

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
5/24/11, 8:50 PM
#39

#37: LOL! Nä, kan vara farligt vet du. xD Rösten kan hoppa ut ur mitt öra och in i ditt. xD

#38: Slutar säkert att vi båda är superblyga och ingen vågar göra någonting. xD Typ epic anti-climax! xD

[Ratass]
5/24/11, 8:51 PM
#40

haha lol! hoppas ni blir superblyga! ja skulle inte våga titta >.<

Liss
5/24/11, 8:53 PM
#41

#39 Hahahah NO WAY! Är jag i karaktär så är jag.
Har många år på nacken från skådespeleri … och sen är jag ju pervers helt av mig själv också så.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Annons:
[Tan-chan]
5/24/11, 8:54 PM
#42

#40: Näääh! Ska inte tänka sådana tankar!

#41: LOL! Jag är kass på skådesspeleri, och värdelös på att posa också inför foton. xD

[Ratass]
5/24/11, 8:56 PM
#43

men om du är kass på skådespeler i så kan ju liss ta dig med storm ;P för hon är väl karlakarlen i det här förhållandet om ja hänger med alls..

posa..huuu.. sämst är man verkligen, tur med karpen i år att man bara behöver stå där XD

[Tan-chan]
5/24/11, 9:00 PM
#44

#43: Egentligen så är jag det när det gäller @ och €, fast sådär hemligt, men när det gäller Rin så är jag värdelöst barnslig jämfört med min halvbror Shiki. xD

HAHAHA ja, bara stå och se ut om en fisk. xD

[Ratass]
5/24/11, 9:03 PM
#45

haha j men va ska ja göra då XD ^-^v när ingen ens kan se in i fisken :P så de är bara stå är å guppa..elelr inte guppa alls eftersom då blir fotona suddiga XD

Liss
5/24/11, 9:07 PM
#46

Hahah.. Shiki och Rin hatar ju varandra också för den delen. Men jag är verkligen mer manlig än Rin då iaf ^^

€ är mer allvarlig än @… men inte alls manlig heller :P

Du suger nog inte alls på skådespel heller Tan!

Och posa är jag sjukt dålig på med. Bha, stå framför kameran är inte det bästa som finns direkt.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
5/24/11, 9:32 PM
#47

#45: Du får göra denna pose inifrån fisken: (^_^)v

#46: Yeah, jag är typ lika barnslig som Rin. Skulle nästan säga att han är mitt alternativa jag på riktigt. xD

Jag älskar att stå framför kameran, men värdelös på poser är jag för det. xD Vi får öva  lite fort på hotellet. xD

Liss
5/24/11, 11:36 PM
#48

#47 Ja men precis. Det blir så tillgjort när man ska posa.. men man får väl försöka vara i karaktär och inte tänka på kameran då med.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Annons:
[VictoriaR]
5/26/11, 2:55 PM
#49

Seremedy ska vara förband åt Versailles.

Jag är då inte glad åt det här haha…min kompis länkade två låtar och det är ju pinsamt dåligt, för att inte tala om hela bandets koncept haha! Cool

[Tan-chan]
5/26/11, 5:58 PM
#50

#48: Jo, men lättare sagt än gjort när man måste stå still i en viss pose för kameran. xD

#49: Åh… Seremedy….. (=_=) Såg dem live på ConFusion och det var katastrof. Ingen scennärvaro alls heller. Helt värdelösa. (O_o) Alltså de spelar jätteduktigt, men de kan inte kombinera dem till något bra typ.

[VictoriaR]
5/26/11, 6:22 PM
#51

#50 Tittade på en YT video där den blonda killen som klär ut sig till tjej spelade , han är bra tekniskt, med tanke på att han bara är 15 (?). Där har han min respekt.

men hans band och hela *vi leker japaner och klär ut oss* är bara pinsamt. Hur kan man tycka något sådant är seriöst? Han kommer stå och spela för 15 åriga skrikande emo-tjejer hela livet, vilket slöseri med talang alltså..skippa klänningen och börja spela lite riktig metal istället, så kanske du blir något.

Min åsikt, tycker ni jag är elak så har ni rätt Skrattande

[Tan-chan]
5/26/11, 6:25 PM
#52

#51: det roliga är att inte ens 15åriga emo-tjejer skriker och hoppar på deras spelningar. xD Bara dem som inte har något bättre för sig och har sjukt tråkigt försöker ha kul genom att hänga med, men ingenting mer än så. xD

Håller med dig i allt du säger. LOL! de hade tydligen bombat aftonbladet för att de skulle skriva en artikel om dem. Tydligen hade aftonbladet gjort det för att få tyst på dem. Och det var inte ens en seriös intervju. Och så fick de ju skivkontrakt i ett bolag som ägdes av någon av bandmedlemmarnas farsa. xD

[Tan-chan]
5/26/11, 6:25 PM
#53

Fast detta är bara rykten jag har hört, men det skulle inte förvåna mig om det är sant. xD

[VictoriaR]
5/26/11, 6:44 PM
#54

#53 Det där med att bolaget ägs av någon av medlemmarnas pappa hörde jag på årets MYV konsert också, så det kan mycket väl stämma Glad

Liss
5/26/11, 7:26 PM
#55

Hohoho! Yiho eller vad han nu kallar sig, är väldigt duktig på gitarr jaa..

Tror att Seremedy har haft "kontakt" med Versailles.. så kanske kan vara därför dem får vara förband. Dem fick ett gigg i ryssland någon gång också.. det är väl typ allt dem gjort ^^ Annars har dem bara gjort skitframträdanden i sverige. Snackades om att dem till och med hade playback sist. ^^

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Annons:
[Tan-chan]
5/26/11, 7:27 PM
#56

#55: Enligt artikeln i afonbladet så skulle de till Japan och spela. xD

Liss
5/26/11, 7:30 PM
#57

#56 Jaha ja… där ser man. Men deras TRE låtar då eller? .. och köra playback xD

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
5/26/11, 7:31 PM
#58

#57: Ingen aning hur de hade tänkt sig. xD

Liss
5/26/11, 7:34 PM
#59

Det är ganska fantastiskt egentligen. Dem har verkligen fått med allting. En kille i klänning, en kille med scarf framför ansiktet (ooh, myystiskt), en kille som är "manlig" och en kille som är något mitt i mellan och sångaren som ser ut som en långhårig…. ja, jag stannar där. ^^

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[VictoriaR]
5/26/11, 7:37 PM
#60

#55 Finns bild på han "tjejen" och Hizaki, så de har garanterat träffats!

[VictoriaR]
5/26/11, 7:40 PM
#61

#59 haha, ja det ser ju för djävligt ut…

[Tan-chan]
5/26/11, 7:41 PM
#62

#59: LOL! xD

Annons:
Liss
5/26/11, 7:42 PM
#63

#62 Variation liksom xD

Och dem säger själva att dem inte är några wapaneser… lustigt då att dem tagit varenda idé utseendemässigt från det. Och att deras största inspiration kommer från Versailles. ^^

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
5/26/11, 7:43 PM
#64

#63: yeah. Fast ärligt talat så bryr jag mig inte om dem. xD

Liss
5/26/11, 7:48 PM
#65

#64 Haha, neeh inte jag heller. Vet faktsikt inte ens om dem gjort några nya låtar på senaste tiden. Får la se om dem utvecklats något sen sist… (eeeh neeh)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
5/26/11, 7:49 PM
#66

#65: Tror inte heller de har utvecklats alls. xD

[VictoriaR]
5/26/11, 9:36 PM
#67

Hur länge in på kvällen har försäljarna öppet? Säljer de mycket kläder? (Förutom lolitaklänningar)

[Tan-chan]
5/26/11, 9:38 PM
#68

#67: Har faktiskt ingen aning om hur länge de har öppet. Aslänge tror jag.

De säljer lite allt möjligt. vet inte vad de säljer i år eftersom de är upp till varje företag/säljare. UC kan inte kontrollera det.

Liss
5/27/11, 6:34 PM
#69

Inser ni att det faktiskt bara är EN vecka kvar!!! Om en vecka sitter jag på tåget… inte ens det, eftersom jag sitter på tåget vid 05.19 xD

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Annons:
[Tan-chan]
5/27/11, 6:45 PM
#70

#69: Om EN vecka kommer jag gå omkring med min € och stornjuta. xD Jag åker om mindre än fyra dagar! Aaaaah!

Liss
5/27/11, 6:51 PM
#71

#70 Hah jaaa.. en as HET € med världens finaste accessoar ^^
Waaah, fuuusk!

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
5/27/11, 6:55 PM
#72

#71: Ja, och med en asHET @ bredvid. xD Tror UC kommer brinna upp över hur heta vi kommer vara. xD

Nä-ä! Inte alls fusk! xD

Liss
5/27/11, 7:02 PM
#73

#72 Ja, VERKLIGEN! Vi kommer glänsa och beblinda alla med vår glans. xD

Jo-ho.. lite! Fast iof, är det sånt här väder är jag inte så jätte avis på att tälta ^^

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
5/27/11, 7:06 PM
#74

#73: Hahaha kanske ska varna folk på fb om att ha med sig solglasögon eftersom vi kommer vara så maffigt bländande. xD Vi har så sjukt fina kontraster också som passar sådär jättefint ihop, så det kommer bli hur awesome som helst!

Haha det är faktiskt askul att tälta när det regnar. Vi ska ha en systuga mitt på torget i tälten ju. xD

Liss
5/27/11, 8:18 PM
#75

#74 Hahah jaa eller hur! Massor bilder ska det bli på oss också. Hur vi nu ska få tag på dem ^^ Men du hade väl en vän, med en kamera också?

Jaa verkligen. Du är röd och otroligt vacker, på ett väldigt speciellt sätt. Och jag är svart och maffigt ståtlig. .. eller nåt xD

Aaaoo.. det lät faktiskt riktigt mysigt. :cc nu blev jag avis igen. ^^

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Ratass]
5/27/11, 8:32 PM
#76

jag fick en systemkamera ida aav bästaste pojkvännen i födelsedagspresent ^^ så ja kan ta kort på er! :D om det är på fredagen XD

Annons:
[Tan-chan]
5/27/11, 8:39 PM
#77

#75: Japp, Akira tar med sig sin systemkamera.

På ett speciellt sätt? (O_o) Men ja, vi kommer vara superfina! ♥ Längtar så hemskt mycket! xD

#76: Men åh, vad snällt! Vill också ha en sådan kamera, men jag kommer nog aldrig använda den när jag tänker efter. LOL! Tar alltid foton "on the go" typ. xD

Men vore awesome om du också kunde fota så får vi massor med foton! xD Älskar att vara med på foton! *egenkär*

[Ratass]
5/27/11, 8:40 PM
#78

jo samma här, tar ju bara med mobilkameran mentill såna här tillfäleln är det ju jättebra:D plus att ja tar så mycket foton på mina pälsklingar

[Tan-chan]
5/27/11, 8:41 PM
#79

#78: Jag skulle inte använda en sådan kamera på sådana här event heller. Förstör ju min cosplay då. LOLOL! xD

[Ratass]
5/27/11, 8:46 PM
#80

jaha, ja att du itne kan ha en nej :P synd att inet rena använder kamera ^^'

[Tan-chan]
5/27/11, 8:49 PM
#81

#80: Finns det ens någon karaktär som använder kamera? xD Jo, min Rin gör ju det. Han älskar att fota. Men han har en liten digitalkamera (som jag också har fixat till min Rin-cosplay - så han är helt komplett med kamera, samt foton och stuff i väskfickorna. xD)

[Ratass]
5/27/11, 8:55 PM
#82

i higurashi är det ju takano och tomitake.. men hon är så tråkigt tycker ja ^^'

[Tan-chan]
5/27/11, 9:05 PM
#83

#82: Ja just det! Var så himla länge sedan jag såg Higurashi Borde kanske kolla igenom allt igen. xD

Annons:
[Ratass]
5/27/11, 9:07 PM
#84

ja har sett den om å om igen ^^' ehe..

Liss
5/27/11, 9:43 PM
#85

Oh, nice Ratass. Då får du fota massor med.

Lustigt att du inte kan fota på lördagen ;D hahah.. går det inte igenom hålet på fisken ;D

#77 Speciellt sätt = positivt.. xD

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
5/27/11, 9:45 PM
#86

#85: Hahaha! Positivt… LOL! xD

Liss
5/28/11, 12:46 AM
#87

#86 Haha, ja men det lät som du tog det negativt.. typ VADÅ speciellt.. men jag menade awesome. ;D

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
5/28/11, 9:19 AM
#88

#87: Hahaha oki! xD

[VictoriaR]
5/29/11, 1:38 PM
#89

Finns det några här som tänker köa till Versailles, eller nöjer ni er med en platsbiljett? Eller ni kanske inte tänker gå på konserten alls? Oskyldig

Nordqvist
5/29/11, 2:05 PM
#90

jag nöjer mig med plats, är lite för gammal känner jag för att köa! haha! Räcker med kön in till Uppcon! :p

Annons:
[VictoriaR]
5/29/11, 2:15 PM
#91

#90 okey! Har fått för mig att typ ingen som ska till UC tänker köa till Versailles, tänkte bara kolla om någon här ska göra det i alla fall Glad

Nordqvist
5/29/11, 3:15 PM
#92

haha ingen som ska kolla? platserna nedanför är ju inte bokningsbara så dem MÅSTE man ju köa till.. ;) Eller menade du de som köpt biljett men tänker köa ändå?

[VictoriaR]
5/29/11, 4:11 PM
#93

#92 jag vet att de inte är bokningsbara, men eftersom UC är i första hand anime/manga/pop kultur event, så tror jag inte många är där för Versailles skull. Ingen av mina kompisar (även de som är insatta i VK) tänker köa, förutom ett litet gäng, men vi är i princip besatta av bandet så det anses nog inte så konstigt haha! Men kön kanske blir jättelång, har aldrig varit på UC tidigare så jag vet inte Glad *därför jag frågar här också*

Jag har platsbiljett men ska köa ändå, men jag tror inte många andra tänker göra det, grejen med platsbiljett är väl ändå att man ska slippa stå i kö Glad

Liss
5/29/11, 6:14 PM
#94

Tan-chan och jag och hennes kompisar har platsbiljetter till Versailles. Men vi kommer köa ändå, tror jag nog :) utifall att man kommer närmare. ^^

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[VictoriaR]
5/29/11, 6:45 PM
#95

#94 Tänker ni köa hela dagen?Glad

Brukar det vara många som köar hela dagen till bandet? Förvånad

Vi var på första raden när vi såg dem förra året, ska kriga som sjutton för att stå där igen haha! Men man blir ju lite orolig över att inte få den platsen Foten i munnen

Liss
5/29/11, 7:19 PM
#96

#95 Jag tror ärligt talat det är en hel del som köpt Uppconbiljett enbart för att Versailles kommer också. Så jo, jag tror nog kön kommer blir redigt lång ganska fort.
Jag vet inte riktigt hur vi kommer göra faktiskt. ^^

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

AnnaMoonshadow
5/29/11, 8:40 PM
#97

Jag har missat så mycket här på forumet de senaste veckorna T___T så det går när man har ett upptaget liv. Men snart är det UC!!! jag är aspepp och längtar enormt till att få träffa er alla <3

Själv kommer jag nog inte komma dit så jag hinner köa, däremot tror jag fortfarande jag ska försöka baka lite kakor så jag kan bjuda runt med dem :P

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Annons:
[VictoriaR]
5/29/11, 9:16 PM
#98

#96 Då är det fight som gäller!! Samtidigt är det alltid kul och träffa andra Versailles fans som köar ^^

#97 ååh GRATIS KAKOR *_* Ser du ett litet gäng med Versailles-tröjor stå och köa får du gärna komma och bjuda Flört även om du inte känner mig och så…Oskyldig

AnnaMoonshadow
5/29/11, 9:46 PM
#99

#98 jag bjuder alla som vill på kakor :D dock är det Liss som gett mig den smarta iden från början ^_^

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[linnzy]
5/29/11, 9:57 PM
#100

Men Nu är det snart dags! På torsdag-kväll tar jag nattbussen mot Uppsala! YaY!!!!

varför känns det som att jag tror att jag vet vilken som är eran hemliga cosplay som ni snackar om….den verkar ju populär så då är det nog inte så svårt att lista ut….

funderar på om jag ska dra på mig min Kiki-cosplay från förra sommaren..men jag är blond nu och vill inte färga håret…möjligtvis kan jag tänka mig att tona det men jag vet inte….en blond kiki…kan verka lite fail…men när man var liten kunde man va vem man ville med bara lite fantasi….vad tror ni?

Liss
5/29/11, 10:31 PM
#101

#98 Haha jaa det blir väl det ;)

#99 Hahaha, var det inte tårta? ;D haha, jag kommer också ha kakor. ^^ Och det ska bli massa massa skoj att få se dig med :D

#100 Det är möjligt att du kan gissa det. Som sagt är det många som cosplayar från den animen nu mera. :)
Vi kommer dock vara mest awesome.. öhöhö.. erhm.

Och snart kommer Tan-chan avslöja det på sin blogg iaf. Hur hon nu ska det, förstår jag inte riktigt.. då hon inte har dator. ^^

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Onslow
5/30/11, 7:16 AM
#102

Haha, jag ska inte på UC, men vill följa peppen ändå ^^,
Det är väl fritt inträde till torget bara? Isåfall ska jag säkert lyckas lura med någon att åka dit. Uppsala ligger bara typ… en halvtimme härifrån. Heh.

#101 Tidsinställt inlägg? ;)

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

[Ratass]
5/30/11, 9:19 AM
#103

Det är snart dags!!! omg!!>-< har en hel cosplay till att göra på ..fåse nu..ja, 4 dar XD

Nordqvist
5/30/11, 10:23 AM
#104

Jag hoppas på att hitta sista par skorna i morgon och sen ska allt PACKAS!! hur nu allt ska få plats?

Annons:
Liss
5/30/11, 5:23 PM
#105

Jag ska göra allt det sista på onsdag…  (det är inte förrän då jag kan låna en limpistol) fy fan vad stressigt.
Jag vet knappt vart jag har mig själv snart.. vad jag har kvar av smågrejerna på cosplayen eller inte.. vad jag ska ha, vart jag har allt, vad jag ska lägga ner i väskan.. asso. waaaaaaaaaaaaah!!!!! xD

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Onslow
5/30/11, 7:03 PM
#106

Sajtvärd-sama! Vi vill se din cosplay!

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

Liss
5/30/11, 7:20 PM
#107

#106 Sajtvärd-sama har inte tillgång till dator just nu. ^^
Men du kan se den på hennes blogg.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

AnnaMoonshadow
5/30/11, 8:58 PM
#108

#101 det skulle vara tårta men jag hinner omöjligt fixa det, så då blir det kakor istället. Vi får anordna ett riktigt kakkalas :D

åhh, känns inte som om jag hinner med heller! borde skriva ut biljetten men har ingen skrivare, jobbar fullt imorgon och onsdag med så kommer inte hinna till biblioteket. Borde hämta ut tågbiljetterna också för att inte behöva krångla på fredag om något strular. OCh sen ska jag ju baka också xD

glad att jag inte har någon cosplay att fixa med, skulle jag aldrig hinna med! Har snart ingen koll på något länge. Vad skönt det kommer bli på fredag när man väl kommit iväg och man kan släppa allt! <3

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Liss
5/30/11, 9:24 PM
#109

#108 Ohoho, vad blire för kakor?? :P Cookiemonster.

Ja vad skönt det kommer bli på fredag, när man glömt hälften xD

Imorgon ska jag på någon fest/möte med mitt gamla jobb. Sen på onsdag ska jag göra klart ALLT vare sig jag orkar eller inte. Sen ska man börja packa… tågbiljetterna fixade jag, när jag var tvungen och boka om hemresan.

Blir lite tråkigt till tåget bara. Eftersom jag måste typ GÅ ner dit. med all packning. Ännu en anleding till att INTE ha cosplayen på sig redan då xD

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Ratass]
5/30/11, 9:30 PM
#110

kladdkaka for the win här ;P ska göra hela plåtar ^^

Liss
5/30/11, 9:33 PM
#111

#110 Oh gawd! jag kommer rapea dig.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Annons:
[Ratass]
5/30/11, 9:42 PM
#112

:D ja ska då spara till dig! :D för du skulle komma runt 8?

[linnzy]
5/30/11, 9:50 PM
#113

Hahaaaa! Jag hade rätt….eller ja…jag kände på mig att det var den karaktären…kommer vimla av folk från den animen!

Liss
5/30/11, 10:05 PM
#114

#112 Ja, det måste du :'c Och ja, jag kommer vid 08.00.

#113 Yes, kommer vara massor av kuroshitsujikaraktärer. Men inte så slående som oss ;D

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Nordqvist
5/30/11, 10:45 PM
#115

Misa delar ut Drömmar (kakor) på lördag! haha! tyvärr inga hembakade för min ung är cp…. -__-  men har köpt en jätte låda med kakor så det räcker ett tag, ca 3 - 4 min iaf! ;)

#113 men vi kommer vara snyggast! Så det så! ^_^

[Ratass]
5/30/11, 10:46 PM
#116

ni är snyggast men ja är epic! XD

Nordqvist
5/30/11, 10:50 PM
#117

hahaha du är oxå snygg, eller din firre är snygg… eller ni är båda snygga!  Eller.. ja EPIC! xD

[Ratass]
5/30/11, 10:53 PM
#118

haha XD låt oss stanna vid cip, ja komemr då INTE vara snygg i fisken XD

Annons:
Liss
5/30/11, 11:02 PM
#119

Hahahah Ratass kommer vara riktigt epic. Vi kommer vara rent aweasome.. och jag kommer vara …pampig? xD Och torterad av Alois :s ^^

Jag har kolakakor jag.. och dem är hembakade faktiskt. Fast det är inte så många direkt. Kommer väl räka till oss här i några sekunder. xD för dem är grymt goda också.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Liss
5/31/11, 3:09 PM
#120

Ett meddelande från Tan-chan;

Forumträff på fredagen efter invigningen utanför stora salen. (alltså runt 17.00) Hon kommer ha en skylt som det står "JiF här!" på, så ni vet vart ni ska gå.

Så alla JiFare som vill ses vet det :D

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Nordqvist
5/31/11, 10:04 PM
#121

YEAY!!!!!!!!!!!!!

Nordqvist
6/1/11, 9:26 AM
#122

I morgon åker jag och joinanr Tan-chan och gänget i tältet och 08.00 på fredag morgon (Sjuuukt tidigt btw!!) står jag och ska ta emot min Young Master, som inte ser ut som en young master… xD

PEPP!!! PEPP!!!PEPP!!!PEPP!!!PEPP!!!PEPP!!!

PEPP!!!PEPP!!!PEPP!!!PEPP!!!

[Ratass]
6/1/11, 10:06 AM
#123

Ja är så opeppig just nu T^T Det var hur hett som helst igår och åkte bil med neddragna rutor på 90 väg. resultat blev nu att min hals är tjock å ja är snorig >.<'' Försöker tänka positivt så det försvinner hauu~

Liss
6/2/11, 1:21 AM
#124

#123 Jag var också super opepp idag. Ont i magen som fan och bara sjukt trött..  min hals blir inte heller bättre.

Men FAN så kul det ska bliiii!!!! :DDD

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Nordqvist
6/2/11, 11:08 AM
#125

I MORGON SMÄLLER DET!!!! :D

Annons:
[linnzy]
6/2/11, 1:05 PM
#126

Ojdå, forumträffen är då samtidigt som sverigeklubbens på deviantart samma plats också….

Om jag inte minns fel

jag kommer ha en liten namnlapp "Linnzy" med en en lite sverigeflagga!

Liss
6/2/11, 2:25 PM
#127

Om några timmar!!!!!!!

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[VictoriaR]
6/4/11, 10:43 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#128

vad Versailles ägde!!

Jag var fört wehoooo Skrattande Dock var det ju ett j'vla liv innan, UC arrangerade det hela himla dåligt! Skrikandes

Ja och mina kompisar trodde verkligen inte vi skulle komma först ett tag, men vi blev räddade av en snäll staff som hade gjort en lista på alla som köade längst, så vi fick komma in före alla andra Cool

Sjukt bra var konserten i alla fall, eftersom det inte fanns några grindar var man jättenära!  Medlemmarna var verkligen med publiken, ruffsade tom oss i håret och tog i våra händer osv lol Jag fick Teru's plektrum!! :D

Fattar dock inte varför folk måste tafsa så äckligt mycket på medlemmarna…och så var det självklart några som höll på att dra ner Hizaki i publiken -.-'

Äntligen fick man vara med om en signering också! De fick dock bara signera en sak så jag valde min affisch..tog med mig alla skivor i onödan men men jag är glad i alla fall! Skrattande Mycket merch fanns det också, nu är man ju litem fattig men helt klart värt pengarna!

De kunde ha skruvat upp mikrofonen lite, för man hörde knappt vad Kamijo sjöng ibland, och så Seremedy eller vad de nu heter, så löjligt dåligt, men det var kul att bua åt dem i alla fall, elak som man är Cool

Här är låtarna de spelade!

Ascendead Master
Judicial Noir
Zombie
Destiny the lovers

Red carpet day
Sympathia
Philia
Revenant Choir

Nu ser jag fram emot deras Holy Grail turne! Skrattande

candyaddictedunicorn
6/5/11, 3:20 PM
#129

#128 Skitkul att Versailles var bra! :P Jag skulle verkligen ha velat gå på den konserten, skulle ha köp UC-biljett bara för det haha, men hade verkligen inte råd. Oh well, ska se om de kommer hit till Finland på sin Holy Grail turné.
Men alltså jag måste också säga att det var jävla skit stil att bua Seremedy. Liksom, om du inte gillar dem, ha i alla fall en liten gnutta respekt!

"Fall seven times, get up eight!"

The GazettE är mitt liv!

 

fanipala.blogg.se

[VictoriaR]
6/5/11, 5:12 PM
#130

#129 men Finland är ju ett bra ställe att bo på, fick ta mig ända dit för att se dem förra året >.<

haha, jag har verkligen ingen respekt för Seremdy, de spelar otroligt dåligt och jag diggar verkligen inte deras wapanese-stilSkrattande

Jag och mina kompisar får göra vad vi vill på konserter, är det någon som ska säga till oss så är det vakterna. Vill du fortfarande diskutera det här med mig så kan du skicka ett PM. Sådana här ämnen spårar lätt ut och jag vill inte förstöra tråden Glad

[Ratass]
6/5/11, 5:17 PM
#131

nu är man hemma!

[Tan-chan]
6/6/11, 6:04 PM
#132

Nu är Uppcon slut. Peppen har förvandlats till deppen på grund av saknaden efter alla nya som gamla vänner som man lärde känna. Nu är man tillbaka i den gråa och tråkiga vardagen.

Tack alla ni från forumet som jag fick träffa där. Ni var helt awesome och mysiga! Tack ratass som kom med god frukost till mig på fredag mogon. xD ♥♥♥

Annons:
[Ratass]
6/6/11, 6:37 PM
#133

^^ yay tan chan e här! peppen lol :P men starta en ny uppcon 11 tråd ^^ om allt som hände där å ja.. sånt ^^'

[linnzy]
6/6/11, 11:54 PM
#134

Tan-chan! Jag såg dig när jag stod i kö…dock missade jag forumträffen…

Zawty
6/7/11, 12:55 AM
#135

Versailles var awesome! Även om jag stod uppe på läktaren och såg inte toppenbra xD Men sjukt bra konsert och sådan bra stämning. Det bandet bryr sig verkligen om sina fans.

Och jag tyckte faktiskt Seremedy var toppenbra denna gång! Kan ju ge lite secret info att Versailles vägrade spela ifall om inte Seremedy var förband åt dem (de är kompisband)

Hängde även med Versailles en stund innan de skulle med sin taxi utanför seremedys turnebuss, YEAH 8D Det är något att sätta på listan av awesome saker man gjort. …Hade pratat med dem om det inte vore så att de verkligen.. Verkligen.. Sög på engelska.

På signeringen så bad jag en icke fan kompis att signera en extraposter ;D

För övrigt var uc rätt awesome, men det blev för mycket för mig tillslut. För stort, mat och sömnbrist… Osv osv. Så fick åka hem tidigt på lördagen.

[VictoriaR]
6/7/11, 1:23 PM
#136

#135 Att Versailles inte skulle spela om Seremdy vägrade vara förband tror jag inte på för fem öre, vart har du fått den infon ifrån? Jag vet att Hizaki gick på deras konsert i Japan, men det andra tror jag verkligen inte på. Men du får gärna visa dina källor så kan vi nog reda ut dettaGlad

Zawty
6/7/11, 2:45 PM
#137

#136: Öhm… Seremedy själva…? Tyckte att grejen att de umgicks i Japan, och att de umgicks efter signeringarna på uc är bevis nog att de är kompisar men.
Jag tror det inte är okej för mig att berätta hela historien för allmänheten, vilket får mig att låta ännu mindre trovärdig. Men what to do…

Jag är verkligen ingen som ljuger, eller säger något med säkerhet om jag inte vet det med säkerhet.
Förstår inte varför jag skulle ljuga om det >_>

[Tan-chan]
6/7/11, 3:23 PM
#138

Själv så tror jag inte att Versailles inte skulle spela om inte Seremedy inte fick vara förband. Det skulle innebära dålig pr för dem, och att få gig som säljer i Europa är redan tillräckligt svårt för dem. Och tror inte de hade gjort sina fans besvikna genom att plötsligt ställa in sin spelning bara för Seremedys skull.

De hade nog gått upp på scen oavsett vad.

Dock tyckte jag inte om Seremedy heller. De spelade en bra låt dock, men det var inte tillräckligt för mig att säga att jag gillar dem. Men så är jag inget stort fan av Versailles heller, så tror inte deras musik passar mig så bra. Fanns bara en låt med Versailles jag gillade också, och det var den enda som jag hade hört innan. xD

[VictoriaR]
6/7/11, 4:26 PM
#139

#137 haha, ja du och Seremdy får säga vad ni vill. Skulle själv bara tro på det om någon från Versailles kom och sa det, man får väl skriva till Teru's blogg och fråga? Glad

Förstår inte vad Versailles skulle förlora om Seremdy inte varit med, antagligen skulle de bara spelat längre Skrattande

Men du får självklart hålla fast vid den åsikten om du känner för det Flört

Annons:
Zawty
6/7/11, 4:59 PM
#140

#139:

Tja, av orsaker så skulle inte seremedy få spela först kan jag säga utan att avslöja för mycket. Och Versailles blev sura. De kanske skulle spelat ändå, och hotade uc med det. Jag minns inte riktigt.

Men tro vad ni vill. Jag vet vad jag själv vet så!

[Tan-chan]
6/7/11, 5:44 PM
#141

#140: LOL! Om det stämmer så tappade jag respekten för Versailles helt. Att hota UC för en sådan sak är bara… Ja…

Zawty
6/7/11, 5:47 PM
#142

#141: Alltså det där med hotningen är jag inte riktigt säker på. Jag är duktig på att missuppfatta.
Men sura att seremedy inte fick spela blev de, men minns inte riktigt vad de gjorde för att de skulle få det sen.. Något sa de till uc iaf.

Men nu ska jag hålla mun innan det blir mer missförstånd

Liss
6/7/11, 9:11 PM
#143

#142 Tycker ärligt talat du får sluta prata om hela grejen, eller spridda såna rykten. För det är jätte dålig reklam för Versailles.

Jag vet mycket väl att Seremedy har haft kontakt och träffat Versailles tidigare. Och jag kan tänka mig att Versailles kanske reagerade, ifall Seremedy inte skulle spelat - för att vara snälla.
Om Seremedy förstorat upp det, för att dem tyckte det var en cool sak - är en annan femma. Riktigt dålig stil att förstora upp det och göra det till en sak för dem dock.

Jag tror och hoppas att Versailles är större än så. Seremedy kan jag inte säga något om. Dem söker bara fame genom Versailles.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Zawty
6/7/11, 9:43 PM
#144

#143: Här försöker man säga sanningen men får skit tillbaka.

Men okej. Drar mig ur denna tråd. Ni får tro precis vad ni vill. För ni vet ju bäst själv. Jag är ingen som vill skapa bråk, bara vill klargöra sanningen.
Byebye!

[VictoriaR]
6/7/11, 11:15 PM
#145

#143 Håller med dig till 110%.

Nordqvist
6/8/11, 1:20 AM
#146

Alltså.. Det finns bättre band som de promotar, som tex Matenrou Opera. Så jag tror inte att de bryr sig SÅ extremt mycket om seremmm… whateher de hette… De kanske ville ha dem som förband och så fick dom det bara för att de är från Sverige och vi är i Sverige och de spelade i Sverige.. Hade de spelat i Japan hade de INTE fått vara förband kan jag ju lova!

Jag skiter i vilket, Sere.. Vad fan heter de? Seremedy! Seremedy kan bli skitbra bara de slutar leka garage band och kopiera andras stilar och skaffar sin egen grej och över på med scenvaro!!! Låtarna är ok, men de sjunger för sig själva, för deras egna ego! När de lär sig att sjunga för publikens skull så kommer de bil bra!
Och versailles kanske tänker likadant och vill hjälpa dom! De har ju sitt egna bolag om jag inte har fel, där de promotar och rekryterar nya band! Eller tar jag fel nu?

Jag tycker att sånt här snack bara drar ner bandet och jag är säker p åatt de inte hotat någon! Vill de inte spela så spelar de inte…. Vill de spela så skiter de nog i vem som är förband, de är där för fansen! Inte för förbandet!

Inget att bli sur över och lämna tråden för. Det går rykten hela tiden om alla och allt… Sen får man tolka som man vill. De enda som vet sanningen nu är väl Versailles…..

Jag har dessutom hört att seremedy gör ALLT för att bli kända… Riktigt kändiskåta jävlar…. Men det kanske inte stämmer! Vad vet jag! Hörde det från en kompis som är kompis med en i bandet…. Eller jag har två kompisar som har kompisar i bandet.. Anyway… Sanning eller inte! Endast DE vet! Så inget att bråka över!!

Annons:
Liss
6/8/11, 1:40 AM
#147

Hahah! En väns, väns, vän berättade för mig att hans väns vän kände en vän som trodde så…

Rykten sprids på ett väldigt "fint" sätt, och förstoras upp väldigt fort. Som sagt, tycker verkligen inte man ska prata högt om något sånt där med gott samvete.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[VictoriaR]
6/8/11, 9:36 AM
#148

#146 Precis, Versailles tyckte det var trevligt att träffa Seremdy men att de bara spelar där för deras skull är västa skämtet.

hahaha, Seremdy hade  verkligen ingen kontakt med publiken, var helt dött när de spelade. Till skillnad från när Versailles kom fram och alla bokstavligt talat stormade scenen Skrattande

#147 Internet är ett superenkelt sätt att sprida rykten på, någon annan läser tråden och skriver det på ett annat forum (lite omgjort förståss, det måste ju låta bra) Sen så får bandet en massa skit , som inte ens stämmer Skrikandes

Finns ju forum med regler om att man inte får starta upp ryktestrådar, något att införa kanske?

Nordqvist
6/8/11, 9:51 AM
#149

#148 JAG höll på att storma till scenen! haha! Hoppa ner till första parkett och skita i hur högt det var och vem jag landade på! :D
Men det var awesome ändå eftersom vi där uppe fick en slängkyss av honom, Kamijo (Like the sexiest man alive!) :D hihihihi!

[VictoriaR]
6/8/11, 10:55 AM
#150

#148 va hoppade du genom läktaren? Man kan ju typ dö haha! Skrikandes

haha, ja helt plötsligt började en massa människor springa mot scenen, trodde man fick ställa sig upp men inte lämna sina platser, fast det gällde visst inte lol Men kul var det i alla fall!!

finns det någon här som var i närheten av mig, som man kanske skulle känna igen? xD  Det blonda håret vid Teru ska vara jag lol

http://konventsbilder.se/image/show/17457#large-image

[Tan-chan]
6/8/11, 12:18 PM
#151

#148: Det är inte aktuellt med en regel om att man inte får starta trådar med rykten. Eftersom det finns rykten som också stämmer så tycker jag det är fritt att starta en sådan tråd.

Tex: "Har ni hört om att NN ska få en uppföljare?"

Forumet handlar inte bara om musik, och rykten om Anime och Manga (och annat förstås) är en guldgruva för dem som inte har så bra koll.

Så nej, vi inför inte en sådan regel. (^_^)

Satt uppe vid den döda läktaren (Seriöst, vad är det med människor? Bara för att man sitter på en läktare så kan man inte hoppa och ha skoj?) där bara några få personer höll upp peppen och skrek och hade sig (Ja, vi alla vet ju vem som skrek värst av oss… xD).

Liss
6/8/11, 3:30 PM
#152

Vem skrek värst ???? xDDD

Min röst är fortfarande inte tillbaka btw. Min mamma säger att jag måste uppsöka sjukhuset om den inte kommer tillbaka snart. Men jag funderar på att låta det vara… Gillar min wiskeyröst! xD

Men jaa, tråkiga svenskar uppe på läktaren. Därför var man ju tvungen att hålla peppen. I och för sig kollade jag inte bak speciellt mycket. Men framför oss var det enbart Tan-chan och jag och Teri som hejja som idioter. ^^

And we got kisses for it!!! :DDDD

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
6/8/11, 3:46 PM
#153

#152: LOL! Gillar hes röst. xD vill också ha en. xD *börjar skrika sönder rösten*

Jodå, det var några bakom oss som höll på med. Men inte alls så många som jag hade velat. Tråkmånsar. Ska aldrig sitta uppe på läktaren igen. Det lovar jag här och nu.

Annons:
Liss
6/8/11, 4:07 PM
#154

Haha, neeh ingen läktare för konserter i alla fall. ^^ Invigningen fick vi ju en jävla bra plats där nere, i mitten också.. bara att köa lite :P

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Liss
6/8/11, 4:07 PM
#155

Och jag gillar min röst med just nu.. tycker den låter lite smexig.. men det gör ont! xD Så det är nog inte värt det.. hela struphuvudet är svullet.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[VictoriaR]
6/12/11, 10:51 PM
#156

Ville bara säga att frågan till Teru ang Seremdy skickas in inom snar framtid, känns lite töntigt men det är trevligt att reda ut sådana här rykten Glad

Länkar när han har svarat så kan alla läsa Skrattande

Liss
6/12/11, 10:59 PM
#157

#156 Nice :)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[VictoriaR]
6/23/11, 8:43 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#158

Eftersom några som gick på UC är fans av Versailles, tog en bild på deras nyaste album jag fick hem idag, har ni inte beställt den så gör det! Jättevärt pengarna,!! Glad

Du får en fotobok 100 sidor med en historia på engelska (äntliigen!!)

affisch, 5 versioner av PVn+ intervju, samt en extra poster från CDJapan/DVD kommentar från yesasia Skrattande

Upp till toppen
Annons: