Annons:
Etikettcosplay
Läst 3730 ggr
[Tan-chan]
5/11/11, 1:14 AM

Neurowear - Rörliga kattöron

Detta är bara så fantastiskt för oss cosplayare! Jag vill ha sådana här!

Det är så att ett japanskt företag vid namn Neurowear har skapat kattöron som rör sig utefter hjärnvågorna! Detta är inget skämt! Öronen kan vridas bakåt, framåt och alla håll och kanter!

Helt fantastiskt, och jag bara längtar tills dessa kommer ut i handeln och jag får lägga vantarna på dem. Nästa steg är väl en kattsvans som kan röra sig och som inte bara hänger ner mellan benen. xD

Källa: ANN - Moving Cosplay Cat Ears Demonstrated In Japan

Annons:
Liss
5/11/11, 1:24 AM
#1

Haha oh my dear lord. Vilka skapelser… ^^

Fast en svans som rör sig har jag ett minne av, från någonstans… hmn.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
5/11/11, 1:29 AM
#2

#1: Du får upplysa mig om den där svansen! xD

Men spännande som fasen! Neurowear har sagt i sin blogg att de kommer komma med fler projekt som ska reagera på hjärnvågor. Ska bli riktigt spännande att se vad de hittar på. xD

Inga uppgifter om när öronen kommer att finnas på marknaden eller tlll vilket pris, men de kommer komma!

Liss
5/11/11, 1:31 AM
#3

Ja, det är riktigt coolt att det faktiskt reagerar på hur man tänker. Teknologi alltså… ♥

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
5/11/11, 1:31 AM
#4

#3: Ja, en fantastisk uppfinning. xD

Azmaria
5/11/11, 9:30 AM
#5

Naaaaaw jag vill oxo ha ett par sånadär när man kan köpa dom, hoppas dom inte blir alltför dyra o_o

men otroligt söta! ;3

x3

Make Pasta not War, Vee~

[Tan-chan]
5/11/11, 10:41 AM
#6

#5: Jag har en konstig känsla av att man får ge runt 1000 kr för dem. Eller mer… Men jag ska ha sådana ändå! Kosta vad det kostar vill! xD

Annons:
Azmaria
5/11/11, 11:25 AM
#7

#5  jaah, stackars plånbok, får lida lite grann, xD meen när man väl har köpt dom så vet man att man har gjort ett superval och är värd pengarna X3

Make Pasta not War, Vee~

CHoPSTix
5/11/11, 4:58 PM
#8

naw, söta ^

fast som sagt.. Det blir nog lite plågsamt för plånboken..

Goodbye Kitty <3

Onslow
5/11/11, 5:13 PM
#9

Haha, ett par sånna där ska jag också ha! Kosta vad det kosta vill!

Tänk en söt liten Lina som går runt i en sweet loli-klänning och har kattöron so rör sig <3

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

Nordqvist
5/13/11, 2:33 PM
#10

Awesome! I wanna!!!

EmoSasuke
5/4/12, 2:15 AM
#11

Nej men OMG VAD SÖTA! Vill ha!!!!!!!!!!!!!!! Någon som vet om man kan köpa dom i Sverige än? :3

~Master and Monster~

-Welcome to the nine circles of Hell. Which one do you belong to?-

Vill ni läsa min blogg? Vill mer än gärna ha hjälp, skriv då ett PM så får ni användarnamn och lösenord, och även adressen såklart, så ni kan läsa den. OBS! Det är oftast ingen rolig läsning…

KlaDkAkA!:D
5/10/12, 8:07 AM
#12

omg! nej så söta!!!! vart kommer man kunna köpa dom?! :DD

måste ha! och dom ser så va säger man ''naturliga'' inte som sånna här vanliga tyg ögon o.o

http://www.thehensbag.com.au/images/upload/image/headwear/pink_fluffy_cat_ears.jpg

Aily
5/11/12, 10:35 AM
#13

Neurowear är en organisation, inte ett företag. Öronen kostar mellan 800-1000 skr. Lansering utanför Japan är nog på G.

Ehm… Svans… Jag vill inte ens försöka fundera över var man ska fästa den… Oskyldig

 

Annons:
Upp till toppen
Annons: