Annons:
Etikettövrigt
Läst 2094 ggr
DanceOnRainbows
5/10/11, 7:47 PM

Heellu~

Mehe, jag känner för att presentera miiig >:

Såatteh, jag är Tammy. *vinka* Men jag kallas Hano. o.<
Jag har vart på Uppcon typ.. två gånger, Meuwcon 03 en gång och iår Confusion :B
Dock blir det nog inte nå mer Uppcon för mig, men Närcon :3

Öhö.
På fritiden så umgås jag med folk, leker med min rosa studsboll <- den har glitter i siiig! \*gunga fram och tillbaka\* -> och spelar. Jag älskar TV-spel och vill ha ett nintendo 64 :c
Mitt favoritspel atm är nog Portal 2 <3 "Because IM A POTATOE!" :'>
Annars gillar jag Glee >:

Jag är nog inte så mycket för anime/manga nuförtiden, men förut så var jag typ.. jättejättejätte-intresserad, samt kunde flytande japanska. Jag är otroligt språkbegåvad och har jättelätt för språk, men jag tröttnade så nu kommer jag inte ihåg något mer o,o
Anyhow. Jag diggar Hitman reborn, Ouran highschool, Junjou romantica n'stuff. Har sen inte fått tycke för Naruto eller Hetalia, Hetalia mest för jag förstår dom inte o_o *korkad*

Jag älskar alla färger, men om jag måste bestämma så lila. För blandar man blått och rosa så blir det lila :'3
Jag är väldigt färgglad också, färg FTW! <3

Öh, ah.
Hej eller nått (((((8

Annons:
Onslow
5/10/11, 7:59 PM
#1

Välkommen hit och hoppas att du ska trivas! :)

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

[Tan-chan]
5/10/11, 8:00 PM
#2

Men supervälkommen till galenskapernas forum! Var inte rädd för att ge dig in i diskussionerna. Vi är rätt så knäppa här. xD Det är jag som är forumvärden Tan-chan. Yoroshiku!

Jag var också på Confusion i år! Om du såg en Rin från Togainu no Chi så var det jag. (^0^) Och jag ska på Uppcon och Närcon i år också. xD

Awesome att du är språkbegåvad! Jag är värdelös på språk! (^_^,)

Äntligen någon som inte gillar Naruto! ♥♥♥ xD

Ja, färger är awesome! Är själv en färgsprakande karamell och det är så sjukt härligt! xD

DanceOnRainbows
5/10/11, 8:05 PM
#3

# 1

Tack! >w<

#2

.. oh wait.. Min kompis cosplayade Akira därifrån <- tror han heter så owo *har inte sett serien*

Meh, Naruto blir så tråkigt :c Liksom, när dom ska fightas så är det inte "*slåss* >:" utan "När jag var fem.. Så snodde du min spade.. Pga det så kunde jag inte bygga ett sandslott.." och så blablablabla och jag blir helt "Get on with it! ,w,"

Meep, det är lite nice det c: Har MVG i engelska samt VG i franska c: Hade fått MVG om jag försökt mer, men jag gillar inte franska :c

Färger FTW! <3 Man skiner upp när man ser färger c':

[Tan-chan]
5/10/11, 8:18 PM
#4

#3: Helena menar du?! Jag klängde som fasen på henne där - äkta Rin-style typ. xD

Är det hon på den här bilden?

Haha ja, LOL! Jag somnade efter 13 avsnitt in i Naruto 3 gånger! Nu skojar jag inte. Jag bokstavligen somnade och så vaknade jag upp och hade dräglat ner min zackosäck tre gånger i rad (försökte verkligen ge serien en chans och fatta varför alla var så hajpade när det gäller den). Failade brutalt! xD

Jag har MVG i engelska och svenska, men det är allt. Kuggade så det sved som fasen på spanskan. Läste det i 6 år men kunde inget bättre än "Hola! Que hora es?" (Hej! Hur mycket är klockan?) LOLOL!

Ja, visst gör man! Och det är ju bara så awesome att det är så inne men färger denna sommar! Lättare att hitta saker i butikerna. Förut har det ju varit så tråkiga färger och tantkläder i butikerna. Nu sprakar det så hemskt i butikerna så man får nästan en psykadellisk upplevelse av att kliva in i någon butik. xD

CHoPSTix
5/10/11, 8:36 PM
#5

2# Jag gillar inte heller Naruto!

Goodbye Kitty <3

[Tan-chan]
5/10/11, 8:42 PM
#6

#5: Mer awesome ju! Vi kan bilda en klubb och vara awesome tillsammans! xD

Annons:
[Ratass]
5/10/11, 8:48 PM
#7

jag är med! å ja menar inge elakt mot andra so faktiskt cosplayar narutos..tjosan. men seriously.. det är typ flera hundra likadana gubbar. har sagt flera gånger att de borde anordnaen tävling att man ska ta kort på så många typ, sasukes man kan.. så narutosnubbar och L.. mer fantasi :P L är fn itne ens en cosplay i mina ögon.. å nu spårar ja ur lite XD fast spåra ur kanske man itne kan på det här forumet?

Azmaria
5/10/11, 8:49 PM
#8

Hej och jag vill oxo hälsa dig välkommen! ;D

Azmaria är jag, från finland faktiskt. ;)

Haha Naruto gillar inte jag heller, men lol hetalia är min favorit serie faktiskt. x,D haha o jag diggar faktiskt din motivation: "för den är oförståerlig" för det är min motivation varför jag gillar hetalia.. LOL. XD

btw jag gillar oxo portal, men har tyvärr inte spelen(har endast spelat hos min kompis) men när jag väl har skaffat en spelapparat(PS eller ngt liknande) så skall jag se tll att äga spelen ;)

oh btw jag är oxo påväg till Närcon i år.  ^^

kul o höra av fler folk här på forumet  så blir det mer aktivitet ;D

Make Pasta not War, Vee~

[Tan-chan]
5/10/11, 8:54 PM
#9

#7: Word! xD Dock tycker jag att det är kul om någon verkligen lyckas cosplaya bra Naruto. Samma med Bleach och Hetalia. De tre serierna har änna spårat ur lite på cosplayfronten, men kan vara häftigt om det är en samlad grupp där alla är en karaktär, och inte dubletter och så. Inget ont menat heller från min sida, men det är lite tjatigt nu nä rman vet vad för cosplays man kommer se där. (^_^,)

Och nej, spåra ur kan man absolut inte. Jag är en snäll forumvärd, men föredrar dock om man KAN hålla sig till ämnet en aning i alla fall. Men jag är värdelös på det själv, så forumet är ett enda kaos på grund av det. LOL! xD

#8: Vi får träffas allihop från forumet på Närcon också! xD

[Ratass]
5/10/11, 8:56 PM
#10

#9 nä precis, är det en riktigt sjukt bra cosplay, sure, men cosplayar man bara för att..som att vara luffy elelr nåt, nä men kolla ja har en stråhatt då är jag han.. lite långsökt men anyway.. om man är lik på nå sätt då är det ju pricken övver i och ett måste å cosplaya en Naruto.

Men ja förresten hej på dig Dance XD jag blev ny idag så täntke inte på att välkomna dig då haha

[Tan-chan]
5/10/11, 8:58 PM
#11

#10: Jag förstår precis vad du menar, tyvärr… (^_^,)

Azmaria
5/10/11, 9:25 PM
#12

#9 & 10 Håller med också. Det är alltid lite kul o se variation på cosplayers + att om man är en karaktär som inte är så känd så är man "ensam" om den på ett Konvent . ^^

LOL jag vet jag vet, jag skall oxo cosplaya en från hetalia, MEN jag valde en sådan karaktär som inte nästan syns i serien och som jag tror att många inte kommer att cosplaya som. ^^' + att det är min favorit karaktär förstås. LOL. oh god. xD

#9 jaah! dig skall se på Närcon och  såklart, jag vill se så många personer som helst från forumet ;D skulle vara awesome med en forumträff på Närcon för dem som kommer dit. ;D

Make Pasta not War, Vee~

[Tan-chan]
5/10/11, 9:28 PM
#13

#12: Så sant! Men du är ju inte någon av de där klassiska som man ser konstant på konvent: Ryssland, England, Sverige… Ja, du vet. Så du är liksom förlåten för du tänker rätt. xD

Ja, forumträff FTW!

Annons:
Azmaria
5/10/11, 9:36 PM
#14

#13 aw det är ju bra det ^^ och det är ju sant ;3 men det var nära att jag skulle ha haft en ryssland cosplay för att jag tyckte att jag liknade mycket på han. LOL Men som tur är så fick jag Korea cosplayen i huvudet, så han fick det bli!. + att har har ju av det mesta som är awesome(k-musik, k-dramor, spel etc, haha) XD

;D XD

Make Pasta not War, Vee~

Liss
5/10/11, 9:37 PM
#15

Jag har inte ens sett Naruto! ^^ Har dissat alla dem där. Naruto, Bleach, One Piece etc… jag orkar inte ens försöka. Eller jag har faktiskt sett 10 avsnitt av Naruto och 5 avsnitt av Naruto shippuden… sen dog jag! ;c

Välkommen förresten! ;)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Ratass]
5/10/11, 9:39 PM
#16

har inte heller sett nån av dem, blir nått avsnitt dock å och då när pojkvännen laddar hem det nya och jag är i närheten :P man blir inte särskilt pepp av att deta hur otroligt många avsnitt det är ^^'

[Tan-chan]
5/10/11, 9:40 PM
#17

#14: Awesome tänkt där! xD Fast hade ju inte gjort något om du var Ryssland också om du verkligen hade fått till det sådär klockrent bra. Finns vissa som köper en rock och syr på lite stuff och syr en halsduk och köper en militärhatt, och sedan är det bra typ. (^_^,)

#15: Jag försökte ge serierna en chans, men klarar inte av dem. xD

Liss
5/10/11, 9:41 PM
#18

Ja, jag har sagt att jag möjligtvis försöker mig på dem - ifall någon varnar i förväg vilka avsnitt jag INTE behöver titta på alls, då dem är Fillers ^^

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
5/10/11, 9:43 PM
#19

#18: Filter är asbra så att man kan filtrera bort allt onödigt. xD

Fast nu har vi kommit waaaaay off här! Nu ska jag vara lite sträng och hänisa denna diskussion till OT-tråden, eller att man skapar en ny. xD

Stackars DanceOnRainbows kommer bli förvirrad. LOL!

[Ratass]
5/10/11, 9:44 PM
#20

oj XD haha hade helt glömt bort vad det var för tråd man skrev i ^^''

Annons:
Azmaria
5/10/11, 9:51 PM
#21

LOL välkommen till forumets värld..där man tappar bort sig i trådarna.. XD

#17 sorry OT, men jaa en anledning till vrf jag valde Korea. Enklare dräkt att sy. Skulle jag har valt ryssland, njaa cosplayen skulle inte vara så bra. LOL.

Make Pasta not War, Vee~

[Tan-chan]
5/10/11, 9:56 PM
#22

Åh ja! Jag är sån värdelös forumvärd så det går som det går. Är lite som en labyrint/psykadellisk värld där man inte hittar något eftersom ordning inte existerar. xD

Men tycker att ett forum är ju till för att diskuteras. Man brukar ju hamna på andra ämnen från ett annat ämne liksom… Men ja, nu flyttar vi över denna diskussion till något annat ställe och stökar till där istället. LOL! xD

Liss
5/10/11, 10:10 PM
#23

Jag skulle kunna vara tyskland.. bara vara mig själv. LOL… världens dåligaste skämt! .. förlåt.

Och nu ska jag sluta.. vet dock inte hur det är ot i en välkomstråd? Och en tråd leder till en annan tråd.
Du är ingen dålig Sajtvärd heller Rin.. det är så mycket trevligare med sånhär sammanhållning. ^^

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Ratass]
5/10/11, 10:12 PM
#24

se det så här, ts får ju en trevlig överaskning nästa gång hon loggar in ;P å se hur poppis tråden blev xD

[Tan-chan]
5/10/11, 10:15 PM
#25

#23: Naaw! ♥

#24: Haha ja! Förvirrad kommer hon bli i alla fall. xD

Azmaria
5/10/11, 10:18 PM
#26

#23 ahaha. inget dåligt skämt när du fick mig o skratta, fast det beror på huur du menar dig själv(omg dirty thoughts again, not good) ursäkta igen att jag bumpar upp OT(smisk på¨facet, igen)

och non noon mon cheri #22. Bättre Sajtvärd finns inga, så du vet, ;D när stämningen har blivit så awesome som den är. ;)

Okej här med fortsätter jag denna diskussion i OT tråden.

Make Pasta not War, Vee~

[Tan-chan]
5/10/11, 10:22 PM
#27

#26: Haha! Jag ger upp detta med OT-restriction. xD

Naaaaw! Gulleplutt! ♥♥ Mer awesome sajtmedlemmar får man också leta efter! Finns inga finare människor än ni!

Annons:
[Ratass]
5/10/11, 10:27 PM
#28

der itne ut som om vi lyckas hålla oss borta från den här tråden, vilken e skumt då vi terroriserar tre trådar samtidigt XD

Liss
5/10/11, 10:27 PM
#29

#26 Hahaha, alltså.. nu kanske det blev lite fel. Tan-chan förstod hur torrt mitt skämt var.. eftersom det enbart är baserat på att jag är tysk själv.
Jag vet ingenting om karraktären i animen … hade jag vetat det, hade skämtet kanske varit roligare xD

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Azmaria
5/10/11, 10:29 PM
#30

#27 Aawww det värmde mitt hjärta~ ^^ en ore-sama award of awesomeness till dig. ;D Super kul att sajten har blivit som den är <3

(btw..hur får man svarta <3 upp? o.O har försökt men failat.) xD

-insert fail here- okej..jag fortsatte i denna tråd endå…LOL

#29 Ahaaaa det förklarar saken, okej ;) och jaa skämtet är roligare om man känner till karaktären. LOL. xD han är väldigt..emm rak på sak, sträng och piskan i handen typ…(öhh.) men endå godhjärtad o sånt. huhu. xD

Make Pasta not War, Vee~

[Tan-chan]
5/10/11, 10:31 PM
#31

#28: LOL! Ja! Det går bara inte att hålla sig borta! xD

#30: Alt + 3 på siffertangenterna till höger. Och Alt + 13 eller 14 för n oter. xD ♪♫

Azmaria
5/10/11, 10:37 PM
#32

#31 tja det sög för denna laptop har ingen siffersystem längst till höger. Haha xD jag får vänta med att prova på min stationära dator sen..när den är frisk. xD

B)

Make Pasta not War, Vee~

Liss
5/10/11, 10:38 PM
#33

#30 … vänta…. Men det ÄR ju jag! xD Jag är alldeles för öppen och säger saker som folk häpnar över. Piska har jag med ;)
Godhjärtad vet jag dock inte  XD

Finns massor man kan göra med Alt + siffrorna till höger. Typ ☻<--- dont know what.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
5/10/11, 10:41 PM
#34

#32: Då failade det. xD

#33: ja precis! Jag har försökt få fram en ☆ men det fungerar inte med vårt system dock. Eller jag vet inte om det fungerar för alla andra men inte mig? xD

Annons:
Liss
5/10/11, 10:50 PM
#35

#34 Du gjorde just en stjärna? ╩ --- haha!

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Azmaria
5/10/11, 10:50 PM
#36

#33 ahaha, vilket sammanträffande då XD

lol vad skall det där ALT tecknet föreställa? xD ser ut som en bränd köttbulle. XD

#34 jepps..fail igen, XD och det där tecknet såg lika mysko ut som Liss. haha. x) är det en fisk eller ngt? xD

Make Pasta not War, Vee~

[Ratass]
5/10/11, 10:51 PM
#37

en bränd köttbulle!! omg!!1ahahaaa, ja är så trött nu ^^'

Azmaria
5/10/11, 10:54 PM
#38

#37 ahaha, I know..min fantasi lever på natthumor nu..*gäsp* xD

Make Pasta not War, Vee~

DanceOnRainbows
5/10/11, 10:55 PM
#39

# 4

Men ja, det där är min fru, Kyo! QwQ
Hon, jag samt en till hängde runt och hade jättekul på Confusion :B
Mest för vi vart dissade av våra sällskap <_<

Håhå, flera som inte diggar Naruto! c:

# 7

Håller totally med dig där.. ehe, totally.. xD Nej, men, det är ju typ så :B Har aldrig cosplayat något från varken Death note eller Naruto >:

# 8

Hej på dig du! 83
Haha, min käre kompis Usagi tvingade mig titta på sex episoder av Hetalia och jag fattade seriöst nada o.< Sen har dom inte med några judar. Då blev jag ledsen. ):
Fast jag gillar Tyskland, även fast han är typ mesig :c Jag tycker han borde vara sådär jättejätte-manlig och otrevlig istället xD

Håhå, highfive för Närcon! 8D

Jag har spelat ut Portal och håller på med Portal 2 för fullt just nu c8 Åh, älskar det spelet så mycket att det gör ont <3

# 10

Hej på dig du 8DDDDD *vinkar*

#15

Man tackar! ^____^

För övrigt; HAHA, jag fattar inget. xD
MEN FORUMSTRÄFF FTW! <- *skrika allmänt jättehögt i grammofon så alla hör mig*

Liss
5/10/11, 10:59 PM
#40

#36 Ahahha, en bränd köttbulle..

verkar se olika ut på olika datorer. För jag ser en stjärna där tan-chan skrivit. Medan Azmaria ser en död fisk xD haha!

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
5/10/11, 11:00 PM
#41

#35: Kopierade det från en LM.C-låt. xD

#39: Haha, vad awesome sammanträffande! xD

Min favorit är Finland. "Moi moi!" Mest för att han är en superbra uke (med Sverige då): sådär blond och söt. Mitt idealjag! LOL! xD

Men bra! Grammofoner gillar vi! (^0^)

Annons:
[Tan-chan]
5/10/11, 11:01 PM
#42

#40: Jag löste gåtan! Vi alla ser det vi vill se… (O_O)

DanceOnRainbows
5/10/11, 11:04 PM
#43

#41

Jaaaaaag kan lite finska 83
Typ Tervetoula! Eller nått. xD

Grammofoner <3 Skulle vela ha en renbågsfärgad faktiskt <: Jag har en ganska mörk röst, så jag hörs inte så bra om jag inte typ tar i >: Så jag skulle allt behöva en!

Liss
5/10/11, 11:08 PM
#44

Btw, min favofärg är också lila… lite random sådär. Men ville bara tala om det. xD

¤42 Inte jag.. jag ser bara det jag MÅSTE se! allt annat ignorerar jag … :P

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
5/10/11, 11:08 PM
#45

#43: Awesome! xD Jag är en finneballe i grunden, men jag kan bara den där supergamla riksfinskan som inte talas längre typ. xD Man har så mycket slang i dagens Finland så folk kollar konstigt på mig när jag pratar finska med dem, och vise versa. xD

Varför inte en grammofon som sprutar ut regnbågar? (O_O) Jag har samma problem med min röst. xD

(Av någon konstigt anledning så tror jag att Liss reagerar skumt på ordet "sprutar"…)

[Tan-chan]
5/10/11, 11:09 PM
#46

#44;: Så för att få din uppmärksamhet så att du ser mig så måste jag trycka mig framför ansiktet på mig? För du vill inte se mig? (T_T)

[Ratass]
5/10/11, 11:10 PM
#47

sprutt sprutt!! not the only one.. elelr så äre det bara jag

[Tan-chan]
5/10/11, 11:12 PM
#48

#47: Men LOL! Nu har vi två pervos på detta forum! Liss! Du har fått konkurans! xD

Annons:
DanceOnRainbows
5/10/11, 11:13 PM
#49

# 44

Lila is the shit! 83 Speciellt typ ljuslila~ >3<

# 45

Jag kunde återigen, flytande finska. Men ja, tröttnade igen antar jag o3o
Håhå, så kan jag dränka folk! Smart där! x3

.. Är det bara jag som tänker på typ blommor när man säger spruta? .w. *konstig*

Liss
5/10/11, 11:13 PM
#50

#45 Ahahha OMG .. spruta regnbågar är ju klassiskt. Det är dem bästa orgasmerna. (det känns som om du får mig att framstå som någon väldigt snuskig nu, käraste pojkspoling xD) eller är det jag själv som får mig att framstå så? …. tåls att tänka på.

#46 Neh, det finns alltid undantag. Ser jag något väldigt vackert som hypnotiserar mina sinnen är det klart jag ser det.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Ratass]
5/10/11, 11:14 PM
#51

hon/ni som triggar mig XD

Har inga alls att prata/umgås med så nu när ja fick chansen så töms alla humorföråden :P

Azmaria
5/10/11, 11:19 PM
#52

#39 haha oftast brukar man bli o gilla hetalia när man förstår "iden" med serien och har..tja kommit in i serien och har sett ett antal episoder 8) och judar jaa. Endast i dubbade versionen nämner de faktiskt om judar(som svart skämt dock) och kanske de är lika bra att de lämnar bort dem annors så skulle serien få en hejdlös debatt osv. osv. xD

men jag håller med, liite mer seriöshet till serien x3

*high five tillbaka* jadåå forumträff skall det bli, för mig slipper ni inte XP så det så.

btw, jag vill oxo spela portal 2 ;_; de verkar lika awesome som 1:an.

#40 ..haha "ylläri" att jag ser det som är..korkast.. XD

#41 + att han bringar julen med sig överallt han går..hihi.. ;3

#42 yes, min trånga laptop skall allt ställa till det. xD död fisk..det var som attan..jag vill oxo se en stjärna. x)

#43 jag vill oxo ha en regnbågs färgad, då skulle jag kunna leva lyckligt i alla mina dar…typ ;)

btw, varför skall alla mina kommentarer bli så långa? o_O

Make Pasta not War, Vee~

[Tan-chan]
5/10/11, 11:20 PM
#53

#49: jösses vad du tappar intresset när du väl kan flytande! Haha!

Ja, vi får försöka tänka ut något sätt att spruta regnbågar på folk. xD

Tack, äntligen någon som tänker på annat än pervosaker. xD

#50: Tror du har lyckats med det själv. LOLOL! xD

Oki, då ska jag göra mig så vacker jag bara kan så du inte går förbi mig på UC! Jag ska få dig att vända huvudet bakåt, fem gånger (!!!), innan du har fattat vad du har sett. xD

#51: Töm allt du har på ditt hjärta här på forumet! xD

[Tan-chan]
5/10/11, 11:22 PM
#54

#52: ja, och vem gillar inte julen? xD Och han faktiskt markerar en gång för alla att Jultomten kommer från Finland. xD

LOL! Du är de långa kommentarernas mästare! xD

[Ratass]
5/10/11, 11:23 PM
#55

oyasumi ^^

Annons:
Liss
5/10/11, 11:23 PM
#56

#53 Oh wait… förstod du inte att det där var en indirekt komplimang ditt långsamma odjur! Här försöker man vara romantisk.. men neeh, det enda som når fram är snusket :cc … Ack du grymma värld!

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
5/10/11, 11:26 PM
#57

#55: Oyasumi! (^0^)

#56: Oh… Men… Du vet ju att jag är en airhead… Gomenee… *puppy eyes a la uke*

Azmaria
5/10/11, 11:31 PM
#58

#54 precis, hetalia ändrar synen på amerikaner som tror att jultomten kommer från nordpolen. Rätt skall vara rätt. ;)

Haha, jadå, se upp till mig för jag skriver lång när jag vill, så det så! XD

jag borde få diplom.

och till resten av er: LOL + och jag dog igen på #47s kommentar. natthumor, vad vore jag utan dig. ;3

Make Pasta not War, Vee~

Liss
5/10/11, 11:35 PM
#59

#57 Haha, neeh jag ser bara det jag MÅSTE och du förstår bara det du VILL ;D Vi är ett väldigt udda men välfyllt par. … välfyllt?

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
5/10/11, 11:37 PM
#60

#58: LOL! Ska skriva ut ett vackert diplom till dig som en sann JiF:are och dela ut det inför alla på Närcon. xD

#59: Välfyllt indeed. (^_~)

Liss
5/10/11, 11:39 PM
#61

#60 Välfyllt med regnbågar, lycka och sockervadd.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Azmaria
5/10/11, 11:41 PM
#62

#60 Aahahah, jag tar emot det i så fall med Stolthet! (+ säger det ur en regnbågs mikrofon. >:D) XD XD

Make Pasta not War, Vee~

Annons:
[Tan-chan]
5/10/11, 11:41 PM
#63

#61: Och något annat också. (^_~)

Men gaaah! Du har smittat av dig på mig! (O_O)

[Tan-chan]
5/10/11, 11:41 PM
#64

#62: Awesome! xD

Liss
5/10/11, 11:43 PM
#65

#63 Bytte vi personlighet nu? För nu förstår jag inte vad du menar xD Vattenlek?

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
5/10/11, 11:46 PM
#66

#65: Lol! Jag tror vi skiftade personlighet via cyberspace. xD

Liss
5/10/11, 11:47 PM
#67

#66 Jag tänker …. kärlek! såDÄså!

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

CHoPSTix
5/11/11, 4:56 PM
#68

haha ^ ja, det skulle ju vara kul ^

Goodbye Kitty <3

Upp till toppen
Annons: