Annons:
Etiketteranimemanga
Läst 1065 ggr
[Tan-chan]
2011-04-01 22:49

Sett OVAn till Sekai-Ichi Hatsukoi?

Jag tror jag dör. Jag såg OVAn till den kommande BL-animen Sekai-Ichi Hatsukoi. För er som inte vet det så är denna serie en ny sådan från författaren till Junjo Romantica - och TV-serien kommer att sändas på fredag i Japan.

Den gjorde mig inte besviken. Tvärt om! Röstskådisarna var så enormt duktiga att jag blev kär direkt i deras tolkningar av karaktären, och allt det romantiska fick mig att tjuta värre än ett brandlarm.

Det var så chockerande bra att jag har tappat minnet. Jag tror jag lipade vid ett tillfälle…

Annons:
Liss
2011-04-02 01:38
#1

Hoho! Jag såg den precis!! :D
Om man inte läst mangan blir man nog lite snurrig, måste jag väl säga. Men det är ju en OVA, så då är det förutsatt att man vet en del sen innan.

Men gud så Go den var! Jag älskar rösten till Takano! Älskar hans reaktion när Ritsu berättar om, när han såg hur Takano räddade kattungen. Thihih…
Sitter som en liten fangirl och guppar i sängen :P

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

candyaddictedunicorn
2011-04-02 14:32
#2

Jag kollade på den för några dagar sen och fan vad gullig den var!

Jag häll på att smälta till en varm, rosa och bubblande pöl på golvet då Takano räddade den där kattungen! Giih *__*

"Fall seven times, get up eight!"

The GazettE är mitt liv!

 

fanipala.blogg.se

Azmaria
2011-04-02 16:46
#3

jag måste se, jag måste se, jag måste seee! x3

:D :D

Make Pasta not War, Vee~

AnnaMoonshadow
2011-04-04 10:18
#4

jo, den var jättemysig <3 jag hade inte läst serien innan men jag satte igång direkt efteråt ;D

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[Tan-chan]
2011-04-04 11:32
#5

#2: Ja, jag med! Jag smälte till en bubblig rosa pöl som hade små jordgubbar flytandes omkring i det. xD

Upp till toppen
Annons: