Annons:
Etikettmusik
Läst 1816 ggr
[Deleted Account]
3/31/11, 5:07 PM

2011 Miyavi konsert!! (Tips?)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hnnng, fick just veta att jag vann en konsertbiljett till Miyavi!!
This.. ;W; totally made my day.
Det här blir min allra första konsert (18 år, ehu..) och om det är inte för mycket att begära skulle jag gärna vilja ha tips på vad att tänka på innan man går på en konsert.
Tack i förhand!

Annons:
[Tan-chan]
3/31/11, 5:12 PM
#1

Hoppas du får det riktigt kul! Och grattis än en gång!

Har skickat dig tips angående konserten. xD Kan också tillägga att om man har tillgång till det så ska man ha platåskor om man är kort för att komma upp en bit så man ser över huvudena på folk som står framför om man inte lyckas hamna längst fram.

[Deleted Account]
3/31/11, 5:48 PM
#2

Japp :D fick tips, så det behövs nog inte längre.
Oh, jag har platå skor! :'x men kan tyvärr inte gå så stadigt i dom.

Nordqvist
4/1/11, 4:07 PM
#3

Grattis!! :D Vad kul!
Jag var på min första konsert i somras (Är 25!!) och jag tycker inte man behöver tänka på mer än att ha roligt! ;)

[Deleted Account]
4/1/11, 9:40 PM
#4

Jo, tänkte också bara Go for it! >w< men får inte glömma vatten <- megaviktigt

Mmorot
4/6/11, 7:21 PM
#5

Ska också dit. Men om man tar med sig vatten, måste man inte springa på toa hela tiden då? Har inte varit på en konsert på eeeevigheter.

AnnaMoonshadow
4/9/11, 4:44 PM
#6

#5 det beror ju helt på vad man har för blåsa xD jag tycker det är jätteviktigt med vätska, inte kul att svimma mitt i ett hav av människor direkt :( Och man behöver vatten för att kunna skrika och skratta och sjunga med också ^__^ 

Öronproppar är också något jag aldrig går utan på konsert, har lite känsliga öron. Köper man lite dyrare proppar på ex apoteket så förstörs inte ljudkvalitén heller utan det blir bara behagligare  :)

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Annons:
Upp till toppen
Annons: