Annons:
Etiketterfilmtv-serier
Läst 1015 ggr
ParaKiss
1/12/09, 7:49 PM

Hana Yori Dango (L-A)

Någon som har sett Hana Yori Dango live action? *japanska versionen* Tycker den är så bra :D Jag gillar animen rätt så mkt med. Men tror jag gillar HYD live-action mera ^^ hehe

Tsukasa Domyouji är ju så söt ^^ Även Rui Hanazawa var fin på sitt sätt =) Men som vanligt föredrar jag Domyouji även i Live Action som jag även gör i animen. Gillar hans personlighet =) Kan tänka att man får skratta en hel del med hans små fel i japanskan o sånt :D

Annons:
[Tan-chan]
1/15/09, 3:54 PM
#1

Har inte sett den, men har haft animetorka så kanske borde ladda ner den! (^0^)

ParaKiss
1/15/09, 5:23 PM
#2

Gör det!! :D

nyappy1
4/11/09, 1:39 AM
#3

ohhhh… den e bäst asså live action då ^^

haha ja hans fel i japanskan är bäst asså o(^.^)o 

har ni sett nån mer drama/film med Matsumoto Jun (Tsukasa Domyouji)Skrattande

ParaKiss
4/11/09, 11:23 AM
#4

Japp jätte härlig!! =))

Vad MatsuJun är med i kan du hitta här: http://en.wikipedia.org/wiki/Jun_Matsumoto =) Finns en del =)

nyappy1
4/11/09, 2:51 PM
#5

jo, jag vet ^^

Jag har sett 

* gokusen

* hana yori Dango 1,2 och filmen

* kimi wa petto

* bambino

* Myu no anyo papa ni ageru

* Och ska snart se yoiko no mikata 

ja det var min lista på dramor jag sett med matsujun ^^

Pu-Chan
10/14/09, 8:45 PM
#6

MatsuJun <3

Jag har inte sett så många dramor med matsu än. :/ har du sett hela bambino!, var hittade du den? xD hittade bara första episoden :p

Annons:
Thea-Cazzy
10/14/09, 8:56 PM
#7

I love Jun!! Men har inte sett Hana Yori Dango XD haha XD men Bambino är bra!! :D

Pu-Chan
10/14/09, 11:27 PM
#8

du MÅSTE se Hana Yori Dango :0 Hahah xD seriöst, så guullig där~<3<3

mai93
5/8/10, 7:23 PM
#9

ja,har sett lite

tycker att dramacrazy.com och mysoju.com är bra även om dem e på engelska<3

Liss
5/9/10, 2:36 PM
#10

Jo. Har sett Hana yori Dango. Båda säsongerna plus sista filmen är riktigt bra! Bättre än animen.
Annars har jag inte sett något mer med Matsumoto Jun ännu. Men det blir i framtiden. Har liksom fastnat på annat i mellan. Har ju inte ens tid till att se allt jag vill, sammtidigt. :)

Men har sett Hanazakari no kimi tachi e, som är med Oguri Shun - som är Rui Hanazawa i HYD. Den serien är himla bra med.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

HaNa-chan
6/14/10, 2:42 AM
#11

Hana yori Dango var den första dramat jag såg. jag tyckte Domyouji oxå var roligt med alla sina små fel i japanskan. Men jag blev mest av allt förälskad i Hanasawa Rui och efter ett tag började jag gilla de andra boysen med. Det var även så jag blev  Arashi fan efter att ha hört wish och love so sweet vid varje avsnitt.

Pu-Chan
6/15/10, 10:24 PM
#12

Boys Before Flowers, alltså den koreanska versionen tycker jag nästan är bättre, nu när jag sett den :)

Liss
6/22/10, 6:40 AM
#13

#12 Håller med! :)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Annons:
AnnaMoonshadow
10/16/10, 12:09 AM
#14

matsumoto jun är en av mina absoluta favoriter bland asiaterna så självfallet har jag sett HYD. Dessutom var det en av de första j-draman jag såg så den har dubbel betydelse för mig.

Att sen historien är otroligt fin är ju också en bidragande faktor till varför jag älskar den <3 HYD ingår i min topp tio av dramor ^_^

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Upp till toppen
Annons: