Annons:
Etiketteranimemanga
Läst 1325 ggr
Emmell
12/26/08, 5:04 AM

Manga till anime?

Vilka mangaserier hoppas ni på att ska komma som Anime? :)

Jag önskar nån skulle göra Anime av W Juliet och Hana-kimi. Och - men jag är rädd att dom skulle sabba en av mina absoluta favoritserier - av Gouhou drug, inte en hel serie såklart, men en OVA eller två vore inte så tokigt.

Yellow vore inte heller helt fel att se animerad!

Annons:
[Tan-chan]
12/26/08, 5:06 AM
#1

Yellow håller jag med om. Men vill också så gärna se mangan Kamui av Shingo Nanami också i rörelse. Den är så bra!

[Tan-chan]
12/26/08, 5:10 AM
#2

Ah, måste också säga att Jazz, Gorgeous Carat och all Manga av Makoto Tateno också ska komma ut som Anime. Eller kanske inte all av mangakans Manga, men de flesta.

Emmell
12/26/08, 5:22 AM
#3

#2, more Yaoi to the people ;)

På tal om, FAKE tycker jag är värd en ordentlig serie! Inte den där skräp-OVAn som finns nu, pinsamt dålig animering och i mina ögon inte värd att ens jämföras med mangan.

[Tan-chan]
12/26/08, 3:55 PM
#4

Ja, FAKE blev jag gött besviken på när jag såg den. (^_^,) Inte för att jag vanligtvis gillar sådana deckare-serier, men denna var faktiskt bra som Manga. Har inte läst hela än dock.

ParaKiss
1/17/09, 11:22 AM
#5

Jag hoppas också på W Juliet och Hana-kimi ska göras till animen =) Och skip beat görs redan till Anime så det behöver jag inte hoppas mera på. Och sen så finns det en massa Yaoi Anime dom kan förbättra ^^ och även göra till Anime. God Child eller va den hette vill jag se på Anime med =) Har dock inte läst mangan. Men den verkar bra =) allafall det jag läst om den ^^ Fruits Basket hade jag velat se en fortsättning på i animen med. Lika så Inuyasha ^^

[Tan-chan]
1/17/09, 5:19 PM
#6

Jag läste en underbar yaoi-roman här om dagen som heter Dark Walker. Den borde bli serie eller åt minstone en film. (^_^)

#5: Och God Child ja! Men God Shild är ju en fortsättning på Count Cain, så då måste i sådana fall båda göras till Anime. (^_^)

Annons:
Emmell
1/19/09, 3:13 PM
#7

Only the ring-finger knows kan jag också tänka mig som Anime. Kom jag på. :) Fast, baserade på alla böckerna, inte bara mangan.

[Tan-chan]
1/20/09, 7:19 PM
#8

#7: Ja den har jag till och med glömt bort! Håller verkkligen med där.

redblood
8/16/09, 2:28 AM
#9

ja önskar att  hana to akuma kommer ut som Anime :)

[Tan-chan]
8/16/09, 1:35 PM
#10

Haha, hade glömt bort den här tråden. (^0^)

Tycker definitivt att de ska göra Yellow (av Makoto Tateno) till Anime. Okej, det är Yaoi, men den är ju så sjukt bra. (O_o) Också Uchi no tantei shirimasen ka? borde bli Anime! Skrattar så tårarna rinner när jag läser den. (^0^)

Liss
2/24/10, 3:41 AM
#11

Så fort dem gör Yaoi till Anime, brukar det oftast bli till väldigt lätt shounen-ai eller en kort OVA. Men Yellow vore verkligen kul att se som Anime.
Även Rin! Som också är Yaoi.Och Hero Heel… och i oändlighet.

Cat street, Hes dedicated to roses, Monkey high!, High school debut/koukou debut, Penguin revolution. etc Glad Några av dem jag gärna skulle se som Anime.

Dengekei Daisy också. Men den är inte ens klar som Manga. Men en som fortfarande är ongoing och som jag läser blir faktiskt Anime nu i vår. Vilket är himla kul :) - Kaichou wa Maid-sama

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Tan-chan]
2/24/10, 4:54 PM
#12

#11: Yellow ja! Jag förstår inte varför de inte har gjort den till en Anime än. (O_o)

Jag skulle också vilja lägga till några på din lista:

Jazz (har tappat räkningen på antal gånger jag har läst den)
Lover's Pledge
Dear Myself
Togainu no Chi (spel dock, men det finns en Manga också)
Lamento (spel)
Sweet Pool (spel, men en Manga ska också komma)

Liss
2/24/10, 9:56 PM
#13

Jazz är någon jag har missat. Den får jag ta och kolla upp :)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Annons:
[Tan-chan]
2/25/10, 10:28 PM
#14

Ah! Kom på att Innocent Bird skulle vara kul att se som Anime, samt Uchi no tantei shirimasen ka?. (^0^) Hirotaka Kisaragi = love!

Liss
2/26/10, 5:14 AM
#15

Ugh. Och jag håller visst inte reda på saker och ting. För Jazz hade jag visst läst :)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Azmaria
3/1/10, 5:01 PM
#16

skulle gärna se after school nightmare som Anime :D de skulle bli grymt nu när jag en gång har fasnat för mangan ^^

Make Pasta not War, Vee~

Solianna
7/9/10, 11:39 PM
#17

Kiss/Hug är en jättebra Manga som jag iallafall tycker de borde göra en OVA av ^^ Någon mer kommer jag inte på vid tillfället. De resterande mangorna jag har läst finns redan som Anime så :|

Sashhi
7/10/10, 12:05 AM
#18

Yellow, helt klart :) Men inte någon crappy Anime som smutsar ner dess "royality".

Not your mom, not your milk.

emee
7/10/10, 12:54 AM
#19

Jag hoppas att Alice in Heartland blir en Anime ^_^ …hoppas också att mangan blir tillgänglig att köpa i Sverige, jag skulle föredra att läsa den i bokform…

Nordqvist
7/13/10, 9:38 PM
#20

Jag kulle vilja se "Mysterious girlfriend X" som Anime! ^^

Annons:
Muskrat
7/16/10, 4:11 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#21

En comic serie, som rent tekniskt inte är en Manga, men som handlar om en japansk kvinna vars äventyr aldrig upphörde fachinera mig som ung.. Yoko Tsuno. Tror den skulle bli en jäkla bra Anime :)

Upp till toppen
Annons: