Annons:
Etiketteranimemanga
Läst 1612 ggr
ParaKiss
2009-01-31 19:08

Fruits basket

Undra om det någonsin kommer att bli fortsättning på Fruits Basket animen? Så drygt när Anime serier slutar och man måste fortsätta o läsa i mangan för att veta mera :P

Annons:
[Tan-chan]
2009-01-31 19:12
#1

Tyckte inte direkt om den animen så mycket. Men skulle inte sitta fel med en fortsättning ändå för jag vill ju veta mer.

ParaKiss
2009-01-31 19:15
#2

Jo precis. Känns som att hon ska sluta med att bli tsm med någon dom killarna. men man vet ju aldrig.

Tycker hon passar ihop med båda lika mkt ^^

Undra om man ska ta o köpa hem mangan bara för att man vill veta fortsättningen. Men man vill hellre se den som Anime ^^

ajja, dåligt slut :D

[Tan-chan]
2009-01-31 19:17
#3

#2: Jag skulle nog läsa den online istället än att köpa hem den. Men sedan så är jag ju inte sådär hyper-intresserad i den så tror inte jag kommer göra det heller. Haha!

ParaKiss
2009-01-31 19:19
#4

hehe ok :D själv så har man svårt att läsa på datorn så det blir nog till å köpa. när man nu har pengar :P

Emmell
2009-02-01 00:01
#5

Fruits Basket är en av dom bästa serier jag läst <3 gillar animen med, men den är ju bara typ som en promo till mangan, det är så mycket mer som händer i böckerna..

#2, Vill du jag ska svallra vem hon slutar upp med? XD haha.

ParaKiss
2009-02-01 00:16
#6

#5 noooo :P inge spoilers!! :P Läre köpa mangan, för när du säger så så slutar hon me någon :P förhoppnningsvis. gha. måste ha mangan. men kommer inte ha råd förrens till sommaren :P

Annons:
Emmell
2009-02-01 00:19
#7

Klart hon blir tillsammans med NÅGON, det är ju en shoujoserie. ;)

ParaKiss
2009-02-01 00:20
#8

haha vet :P men säg inge gha.. man blir så nyf. måste ha mangan xD Är mangan lång?Hur många? *orkar inte leta upp o kolla* :P

Emmell
2009-02-01 00:22
#9

Lovar att inte spoila. ;)

Efter att du sett animen - vem gillar du bäst av alla personligheterna? Hatori är min favorit, jag typ idoliserar honom haha, men jag älskar nog ändå Akito mest (speciellt i mangan).

23 böcker.

ParaKiss
2009-02-01 00:42
#10

oj pust. 23 böcker *ser pengarna flyger iväg* Men kommer nog fyllas ut bra i bokhyllan ;)

Vet inte vilken karaktär som är bäst. Tror jag gillar dom flesta :D Men katten kanske mest. Kyo. Eller va han hette :P

Emmell
2009-02-01 02:48
#11

"Eller va han hette", meh, hur kan man inte minnas namn! :D Jag gillar också Kyou. Men jag gillar liksom också dom flesta.

Shigure gillade jag med - med betoning på ändelsen för dåtid. Sen började jag ogilla honom. Sen började jag hat-gilla honom. Nu vet jag inte riktigt, it's complicated, men jag tror jag kind of gillar honom. :D

Haha ja, det är jobbigt med alla dessa långa serier, dom ruinerar ju en.

Nordqvist
2009-12-28 15:55
#12

Jag ÄLSKAR Fruits Basket!

Vart finns Mangan att köpa? Jag vill oxå ha en fortsättning på animen! jag har sett den 100 ggr nu och sitter och fantiserar efter varje gång jag har sett den hur det ska fortsätta! men jag vet inte om, ifall att det kommer en fortsättning, om man ska köpa mangan och förstöra fantasierna! Tungan ute men samtidigt så är man ju lite nyfiken!

[Tan-chan]
2009-12-28 16:06
#13

#12: Kolla inne på Science Ficktionbokhandeln. Där säljer de sjukt mycket Manga. www.sfbok.se (^_~) Sedan finns på Adlibris också.

Annons:
AnnaMoonshadow
2010-11-01 16:14
#14

yes, de finns på sf.

måste ju verkligen råda folk att läsa mangan från början även om man vill veta fortsättningen från animen. Det är så mycket som tas bort i animen.

Jag verkligen älskar Fruits Basket <3

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Liss
2010-11-01 16:27
#15

Mangan är otroligt mycket bättre än animen. Som sagt, så är handlingen mindre än hälften i animen. Och att animen skulle tas upp igen, har jag inte hört om något alls :c

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Ai-chan]
2010-11-01 17:15
#16

Dom borde dra upp Fruits Basket till Anime igen.
Eftersom dom otroligt nog lyckads dra upp Inuyasha på det sista igen fast dom inte skulle. Men men. Håller ändå på med mangan nu för tiden så =)

Mangan finns att köpa på SF, Adli, Bokus, Tradera ibland, mm. :)

Azmaria
2010-11-01 18:18
#17

Mangan är klart myyycket bättre än animen! kommer ihåg att jag predikade om Fruits Basket animen vs mangan i någon tråd här…men kommer inte ihåg vilken. :/

Make Pasta not War, Vee~

Liss
2010-11-01 19:32
#18

Hehe, man behöver inte ens predika om det. Det är rätt självklart att mangan är bättre.

Men man kan alltid hoppas att någon bra producer drar upp den igen.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Upp till toppen
Annons: