Annons:
Etiketteranimemanga
Läst 1614 ggr
Ichigo-Sweetie
12/16/08, 7:05 PM

Romantisk yuri

Hej alla där ute!

Jag undrar var jag kan få tag på romantisk yurihentai.. Är det några som har några bra tips, både på serier och var man akn ladda ner?

Annons:
[Tan-chan]
12/16/08, 7:42 PM
#1

Jag skulle också vilja veta vart man kan hitta Yuri som är riktade till tjejer, för Yuri är ju oftast riktade till killar och då innehåller det dumma ursäkter till att ha sexuellt umgänge. Tycker det är dåligt utbud på riktig romantisk Yuri. Har inte stött på en enda än, tyvärr. (=_=)

Men anidb.net är ju en bra sida där man kan bli medlem på. Där får nämligen medlemmarna access till fansub-sidor till respektive Anime. Och på den sidan man kan också kategori-söka efter olika anime-genré. Men jag har letat i år och dar men har inte hittat en enda vettig Yuri. (T_T)

Var görbra att du tog upp det! Nu kanske man kan få tips? (^0^)

Ichigo-Sweetie
12/17/08, 1:04 PM
#2

Jo, men jag tycker det är väldigt sexigt när det är Yuri som är inriktad till killar.

Det jag är ute efter, först träffas två tjejer, dom blir så som Ichigo och Masaya, men sedan så händer det action och då blir det som porr, det är det jag är ute efter.. Finns något sånt?

[Tan-chan]
12/17/08, 4:58 PM
#3

Haha ja det finns det nog gott om. Testa och bli medlem på anidb.net för att kunna se 18 restricted Anime. Leta därefter igenom listan på länken här nedan. Dock är inte allt Yuri, men detta är den mest detaljerade sökningen på ämnet jag kan finna.

Anidb's yuri-lista

OBS! Endast 18 restricted material, alla ni som är känsliga för ämnet.

Emmell
12/17/08, 6:24 PM
#4

Att hitta "hentai yuri" kan väl inte vara så svårt? ; ) Själv önskar jag det fanns ett större utbud på mer, how to put this… realistisk(?) fem/fem. Nåt med lite djupare relationer än "tjej ser snygg tjej = kärlek = sant". Jag söker snarast nåt i stil med två nära vänner och så massor av subtext. (Tänk i stil med Clamps TouyaxYuki, KuroxFay osv osv.)

Och om man får vara elak; lite mindre fjolliga och storbröstade tjejer, tack. Shojo som genre har många ok tjejkaraktärer, men då är det ju alltid het pairings i centrum.

Det säger väl nånting om den bästa femxfem serien jag sett är typ.. kannazuki no miko. ^^;

[Tan-chan]
12/17/08, 7:00 PM
#5

#4:
Tack! Precis det jag också vill ha. Har inte lyckats hitta en enda vettig sådan som du beskriver. Den enda genrén jag har hittat som kan ha vettig Yuri är shojo-ai eller vad det nu hette, men det är ju inte Yuri. Tycker det är tråkigt med dessa storbystade tjejer som springer omkring och har sig. Tycker inte ens att storbystade anime-tjejer är "fina"… Men det är bara jag det. (=_=)

Wony
1/8/09, 10:08 PM
#6

#4 och #5:

Jag måste nog hålla med… Det verkar vara otroligt svårt att hitta "vettig" Yuri. Jag tycker att det är så utomordentligt tråkigt med Yuri som inte är realistisk, dessutom brukar man väl mest hitta Yuri utan någon som helst intresseväckande handling. Yaoi verkar betydligt lättare att hitta ganska bra Anime inom, men även där verkar det mer eller mindre hopplöst.

Men Yuri verkar ändå väldigt krångligt att hitta. =(

Annons:
Upp till toppen
Annons: