Annons:
Etiketterkonserterkonventevent
Läst 846 ggr
ParaKiss
2/13/09, 9:46 AM

Metaltown 2009

Nå flera än jag som har sett WOW artist listan för Metaltown 2009 i GBG den 26-27 Juni??

Kolla in här: http://www.metaltown.se

Nå som ska på det? Själv så vill jag bara dit så mkt. Men jag vet inte om pengarna räcker. Biljetterna var ju jätte dyra! Och sen så äre ju så snart efter Expo :/

Annons:
[Tan-chan]
2/13/09, 10:45 AM
#1

Så drygt att det ska kosta så mycket, samt att det inte verkar finnas några endagarsbiljetter. Om det hade funnits endagsbiljetter hade jag gärna gått, men vägrar betala 1200 kr för att se tre japanska band. (=_=)

ParaKiss
2/13/09, 10:54 AM
#2

mjo håller med. osso spelar som säkert bara några låtar -_- Men skulle vart skoj o gå. men tyvärr så tackar jag nej för det. pga ekonomin osso känns det för på  expo. osso är jag inte så mkt för festivaler heller :P osso funderar jag ändå på att hitta på något anant i sommar än nå konsert o sånt. blivit så mkt sånt den senaste tiden ^^ har nästan vara lust o slappa.

[Tan-chan]
2/28/09, 12:35 PM
#3

Jo, jag var också tvungen att tacka nej till Metaltown. Dessutom skulle väl placet vara smockfullt med alkoholpåverkade människor, vilka jag inte tycker är speciellt givande att vara bland. (^_^,) Och 1200 kr för att komma in och se tre band som dessutom kommer spela utomhus… It's not worth it!

LaSadie
2/28/09, 1:49 PM
#4

Biljetterna är alldeles för dyra för mig. Jag har gratis boende tack vare att jag kommer därifrån men alldeles för dyrt då jag ska Arvika med och har bara studiebidrag att leva på…

[Tan-chan]
3/1/09, 5:59 PM
#5

#4: Jo, då blir det ju knaprigt om man bara har studiebidraget att slösa. (^_^,)

Upp till toppen
Annons: