Annons:
Etikettsajten
Läst 970 ggr
ParaKiss
2009-01-17 11:49

medarbetare mm. sökes

Söker nu efter en till Medarbetare som vill hjälpa till här i forumet. Med att hjälpa till med å hålla det aktivit, skriva artiklar, hålla igång med Anime och Manga nyheter, osv. Och hjälpa oss lite. För vi har mkt annat just nu bredvid oss. Så vi behöver någon som har mera tid också och som har stort intresse för Japan, Anime, Manga osv. ^^

Söker även efter en artikel författare. En som är intresserad utav att skriva och göra artiklar. Om eller något med Japan att göra.

PMa mig om du är intresserad och berätta om dig själv och vad du kan göra för forumet. =) Och kanske tidigare erfarenheter mm.

Annons:
ParaKiss
2009-01-31 18:33
#1

Puttar upp. Vore bra om någon som är intresserad och vill hjälpa till med forumet dök upp =)

LaSadie
2009-01-31 19:26
#2

Jag kan vara med och låsa trådar och radera trådar *hahahaha* det har jag vana från japanska forumet på helgon :D Fast det är mer städat här än där… TUR!

ParaKiss
2009-01-31 19:46
#3

#2 Tyvärr så har jag en sån tråkig erfarenhet på anime/manga och j-musik forumen på Helgon. Oftast blir man dålig bemött tycker jag och man är skraj för att skriva något där :D

Men här ska vara en sån vänlig och trevlig och glad sajt som möjligt :D

Om du vill bli Medarbetare så hjälpa till o hålla koll så det är trevligt typ o hålla i ordning diskutioner så dem inte går åt fel håll. Hjälpa till och hålla igång forumet så det är aktivt. gärna skriva någon artikel ibland om du vill det . och gärna tipsa runt om forumet osv =)

LaSadie
2009-01-31 20:26
#4

meeen ni skriver ju sånna dumma frågor :D

Upp till toppen
Annons: