Annons:
Etiketteranimemanga
Läst 1511 ggr
ParaKiss
2009-04-30 08:05

Anime NYHETER

Här kan ni skriva om Anime nyheter ni får nys om. Denna tråd ska bara innehålla nyheter om anime och gärna lite info om animen och datum om när den släpps.

Om ni vill diskutera mera omkrink Anime nyheten så skapa gärna en ny tråd för det =)

(övriga inlägg och diskutioner i denna tråd tas bort)

Annons:
Emmell
2009-05-29 05:01
#1

Idag kommer Hyakujitsu no Bara OVAn ut på DVD i Japan..! ^_^ Det bör väl inte dröja så värst länge innan den finns tillgänglig för oss (online) heller. <3

Titel: Hyakujitsu no Bara (aka Maiden Rose)

Längd: 30 minuter

Genre: drama, action, yaoi

Plot: Handlar om två soldater i krigsförande länder; Klaus har svurit sin lojalitet som riddare till kommendören Taki. Snott från nån sida: "For all their genuine feelings, what will come of love made cruel by the violence of war?"

Seiyuu tachi: N/A? Möjligen - men absolut inte säkert - samma casting som på drama CDn? Dvs Chiba Susumu (Matsuri i Sukisyo, Ichijou i VK) i rollen som Taki och Inoue Kazuhiko (!!) (bl aYuki i Gravitation) som Klaus.

Subtitles: kommer att subbas av aarinfantasy.

Prime Times hemsida.

Trailer:

Emmell
2009-05-29 05:03
#2

Idag kommer Hyakujitsu no Bara OVAn ut på DVD i Japan..! ^_^ Det borde väl inte dröja så värst länge innan den finns tillgänglig för oss (online) heller

Titel: Hyakujitsu no Bara (aka Maiden Rose) Längd: 30 minuterGenre: drama, action, yaoiPlot: Handlar om två soldater i krigsförande länder; Klaus har svurit sin lojalitet som riddare till ett högre befäl, Taki. "For all their genuine feelings, what will come of love made cruel by the violence of war?"

Seiyuu tachi: N/A? Möjligen - men absolut inte säkert - samma casting som på drama CDn? Dvs Chiba Susumu (Matsuri i Sukisyo, Ichijou i VK) i rollen som Taki och Inoue Kazuhiko (!!) (bl aYuki i Gravitation) som Klaus.

Subtitles: kommer att subbas av aarinfantasy.

Prime Times hemsida.

Trailer:

Emmell
2009-05-29 15:20
#3

(Ok, it's official, jag hatar iFokus. Jag skulle ändra mitt inlägg, men av nån anledning tyckte iFokus "ja, vi gör det till två OLIKA inlägg!", och så hackar hela sidan så jag inte kunde se nåt förrän nu. =_=)

Men för att inte trippelposta i onödan kan jag ju tipsa om att Aoi Hana kommer ut som Anime i juli, men nåt exakt datum har jag inte sett än? Se ANN för mer info.

emee
2009-06-11 01:34
#4

?Nausicaä of the Valley of the Wind? finns nu på svenska med namnet ?Nausicaä från vindarnas dal?. Filmen är gjord av Hayao Miyazaki som t.ex. har gjort ?Det levande slottet?, ?Spirited away? och ?Kickis expressbud?. Den här versionen har Japanskt och engelskt tal(jag antar att dom menar det med språk) och svensk och finsk textning^_^

cdon.com

sfbokhandeln

Upp till toppen
Annons: