Annons:
Etikettsajten
Läst 919 ggr
ParaKiss
2009-06-09 23:06

OT: Förlåt!

Vill bara be om ursäkt om att jag inte har varit nå aktiv. Vare sig i trådar eller nyhets skapande.

Har varit väldigt mycket med skolan här. Är fortfarande en del kvar. Men går nu min sista vecka. Så efter den hära veckan så blir det rätt så lugnt!

Även mått lite dåligt. Då man har psykiska problem.

Och sen nu har man även blivit jourhem åt en kattfamilj med en sjuk kattmamma och hennes 4 småa kattungar som jag matar och sköter om. Och dom tar större delen utav min tid just nu. Samtidigt ska jag ta hand om mina andra djur (3 katter, 2 marsvin, 2 hamstrar, 1 igelkott, mm.). Så det är lite små körigt. Har inte kommit in i rutinen ännu med kattfamiljen. ^^

Men så fort det har blivit sommar lov så får jag lite mindre att tänka på och förhoppningsvis blir jag även lite piggare och orkar med lite mera och kommer då försöka o fixa lite bland nyheterna här och trådarna, mm.

Om ni skulle råka ha nå nyhets artikel, tävling eller något. Så säg gärna till!

Men jag kollar ändå in titt som tätt o så. Men jag hoppas ni står ut ett tag till… ^^ Ni verkar sköta er så bra själva ändå! =)

Annons:
[VictoriaR]
2009-12-14 17:59
#1

Halloo :) Vi har klarat oss väldigt bra, Tan-chan har hållit forumet aktivt och sett till att vi sköter oss ^^

uuh, denna eviga skola, blir verkligen skönt med lov nu!

Ser fram emot att ha dig aktiv på forumet igen :)

Upp till toppen
Annons: