Annons:
Etiketterkonserterkonventevent
Läst 4223 ggr
Pu-Chan
11/19/09, 9:41 PM

UnsraW till Stockholm, Klubben!

Nu har vi äntligen fått information om kommande konsert! Det bandet som ska komma till Klubben, Fryshuset är UnsraW! Konserten kommer att hållas 5 Februari (en fredag)

mer info:http://newnippon.net/unsraw.htm

Annons:
[VictoriaR]
11/19/09, 9:47 PM
#1

VAAAAH,Jag dööööör!!!

Vi ska gå,vi ska gåå!! :D <3<3

Synd att New Nippon har arrangerat bara..

Pu-Chan
11/19/09, 10:17 PM
#2

haha, jaa~~^^<3

Äh, jag pallar inte bry mig om det där längre, vi får vara glada att de kunde komma till sverige.

[VictoriaR]
11/19/09, 10:45 PM
#3

jaa!!

..men jag vill inte att Mika ska säga något elakt till någon i bandet, han är ju bra på det -.-

[Tan-chan]
11/19/09, 11:56 PM
#4

Jag måste dit! Inte för att jag gillar bandet sådär supermycket, men finns två låtar som jag så hemskt gärna vill höra på konserten då om de skulle spela dem. (^_^) Får se om jag kan få någon med mig härifrån, eller så får jag åka själv. (^0^)

[Tan-chan]
11/20/09, 6:36 PM
#5

#3: Bara för att du skrev att Mika är duktig på att vara dum mot bandmedlemmar så blev jag lite nervös inför att beställa tåg och sånt när det börjar bli dags. Haha!

Liksom NN är ju duktig på att ställa in event, och om Mika verkligen är dum mot folk i banden så är ju risken stor att de ställer in. (O_o)

Hur är han dum då? Tänkte så han inte säger typ "Ni j-band är kokobello!" eller nåt, och så blir bandet så arg att de inte vill komma till Sverige. Hahaha!

[VictoriaR]
11/20/09, 7:48 PM
#6

#5 Han förolämpar bandmedlemmarna..

Nu kommer jag inte riktigt ihåg vem han har varit elak mot,Pu-chan vet nog bättre.

Han har ialf bla sagt till D'espairsRay och Girugamesh att de är dåliga live

Han höll på att få en flaksa i huvet av Kaouru eller Tsukasa bara för att han hade sagt att dem inte kunde spela sitt instrument.

Han har säkert varit för jävlig mot fler band..

Nu är det ju så att rykten sprids, så tex kommer inte Gazette komma till Sverige,om New Nippon anordnar, bara för något band i samma bolag som Gazette, har blivit utsatt för Mikas skitsnack.

Annons:
[Tan-chan]
11/20/09, 8:05 PM
#7

#6: WTF?! (O_o) Okej, jag visste att Mika från NN var lite off för jag har ju snackat med honom på msn och sånt (han var så weird så tog bort han efter tre snack), men att han var SÅ off är ju bara… Liksom… WTF?! (O_o) Man kan ju undra vad han tänker med i och med att han är en arrangör liksom…

Vill ju se Gazette, men nu lär man väl få vänta tills en festival anordnar en spelning med dem nästa sommar (om bandet vill komma 2010 det vill säga). Men det hade varit roligare med en full konsert på Klubben eller nåt…

[VictoriaR]
11/20/09, 8:19 PM
#8

#7 Har du pratat med Mika på msn?? omg o__O

Alla jag har pratat med på konserter hatar Mika och New Nippon, han är inte särskilt populär alltså…

Väldigt konstigt att han över huvud taget säger sådant till banden, då kommer dem ju inte vilja anlita New Nippon länre. Plus så är New Nippon back redan.

Du kan ju alltid hoppas att Live Nation tar hit Gazette :)

[Tan-chan]
11/20/09, 8:29 PM
#9

#8: Japp, jag har pratat med honom på msn. Fråga mig inte varför. En kompis som hade honom på msn bjöd in mig i deras konversation en gång och så snackade vi lite några gånger.

Jag kan säga att han är verkligen dryg och tror mycket om sig själv. Nu är jag inte sådär jätteförtjust i skitsnack och sådant, men han är bara otrolig på ett negativt sätt. Den bilden jag fick av honom var typ "Jag snackar med japanska band och det ingår i mitt jobb, och därför är jag högre uppsatt än ni andra dödliga". Nu vet jag inte om han verkligen är sådan, men det var den bilden jag fick av honom. (^_^,)

Och nu när jag fick reda på att han förolämpar banden och sådant… Det var droppen. Jag förstår verkligen varför folk ogillar honom och New Nippon. Det skulle inte förvåna mig om UnsraW ställer in konserten på grund av honom och hans lekstuga till företag.

Man vet ju också att DIO undviker att komma till Sverige. Nu vet jag inte längre ifall det är för att de säljer så dåligt, eller om det är på grund av Mika. (O_o)

Jo, man får hoppas på att Live Nation eller Skrikhult tar hit Gazette. Bara inte Live Nation eller Skrikhult låter NN vara delaktig så som de har varit på de senaste konserterna, för då ställer nog Gazette in. (O_o)

Men tillbaka till topic:

Hur länge ska man köa till detta tro (om man ska åka)? Jag vill ju såklart hamna längst fram, men jag vet inte hur populärt bandet är för det är sällan man hör talas om dem. Sedan har jag ingen lust att sitta där själv och köa i 13 timmar, för jag tror inte att någon från Trollhättan är intresserad av att komma med när jag har frågat runt… (^_^,)

[VictoriaR]
11/20/09, 8:44 PM
#10

#9Tror inte det blir mindre kö bara för att UnsraW är mindre känt än andra japanska band, sen så finns det ju människor som går på alla japanska konserter, och köar länge , även om de inte känner till bandet bra. Skulle inte förvåna mig om någon tältar.

Så ha inte en bild av att alla börjar köa typ 11 :P

Jag ska i alla fall köa i typ 12 timmar, för jag gillar det här bandet :)

Det finns mycket människor att prata med på konserter, bara du vågar prata med folk blir det inga problem med att köa själv ;)

Jag och Puxxi kommer ju dit tidigt på morgonen, då kan du ju prata med oss..inte för att vi brukar prata, men ändå, man kan ju försöka,haha

[Tan-chan]
11/20/09, 8:53 PM
#11

#10: Nä, det tror inte jag heller att det blir. Mindre kö det vill säga. (^_~) Men ibland så kan ju folk komma senare. Om vi tar till exempel när MUCC spelade i Göteborg så var det bara typ 20 personer i kön fram till en timme innan insläppet typ. (O_o)

Prata med folk har jag inga problem med, men det är bara det att man åker ända från Trollhättan helt själv, dagen innan, och sedan sitta i kön och därefter knalla tillbaka till vandrarhemmet för att sova en natt till innan man sedan åker hem. Hela resan känns lite ensam.

Men det skulle ju vara skoj ändå att åka själv, men vet inte om jag är så sugen på det inför det här bandet i och med att jag inte gillar dem sådär jättemycket. Det hade varit en annan sak om det var ett band som jag verkligen gillade.

Men gaaaah! Jag VILL höra Gate of Death och In the Fact under en live-spelning, och TÄNK om de spelar dessa två låtar (eller i alla fall en av dem)?! Då kommer jag ångra mig att jag inte åkte ju! (T_T) Det är bara på grund av dessa två låtar som jag vill åka. LOL!

Vad krångligt det skulle bli. (=_=,) Får fundera lite (och hoppas på att någon av er övertygar mig till att åka).

Edit lite senare: Glömde säga att jag kommer ju också gilla bandet ännu mer efter konserten (har gjort detta med DIO och MUCC, så varför inte med UnsraW också?), så det skulle ju inte vara alldeles tokigt att åka ända till Stockholm för den anledningen också…

[VictoriaR]
11/20/09, 9:08 PM
#12

#11 Jag tror du kommer ångra dig om du inte går på konserten ;) Som du sa, bandet kanske överraskar dig, och du kommer gilla dem mycket mer efter konserten (så var det för mig med An Cafe) Plus så kommer det dröja minst ett år,kanske två innan du får chansen att se dem igen!

Är det inte lite tidigt att redan nu säga att du kommer åka själv? Konserten är ju i februari, någon kanske kommer vilja följa med dig tills dess :)

[Tan-chan]
11/20/09, 9:17 PM
#13

#12: Jo sant. Det kommer garanterat dröja innan de kommer tillbaka. (^_^,)

Det är det inte i och med att dem jag har frågat har så dåligt med pengar så de har inte råd om de ska köpa biljetter till Uppcon 10 också. (^_^,) Det är ju rätt så kostsamt att åka från Trollhättan till Stockholm för 2 nätter, speciellt om man redan har begränsat med pengar. (^_^,) Och så har de skola också. Det kommer jag också i och för sig ha om jag kommer in på motormanutbildningen efter jul. Men två dagar kan jag vara borta för en konsert. (^_~)

Liksom: 460 för vandrarhem, ca 350 kr för tåg, 320 för konsertbiljetten, och sedan mat. Och merch måste man ju ha. (^_~) Liksom detta är en bra bit över 1000-lappen. (^_^,)

But… It'll be worth it… Right…?

Annons:
[VictoriaR]
11/20/09, 9:45 PM
#14

#13 att behöva betala över 1000kr för att gå på en konsert,kan tyckas dyrt att vissa.

Men om man nu älskar musik (vet att du gör det!) är det definitivt värt att betala så mycket pengar. Du kan kanske unna dig en konsert istället för att lägga pengarna på något annat du vill ha?

Du har lyckats komma in på utbildningen du ville ha (grattis!^^) bara du kan balansera konserter och skola, ska du absolut gå!

[Tan-chan]
11/20/09, 9:51 PM
#15

#14: Jo, det är mycket för mig som får bara 2000 kr i månaden, och det ska räcka till andra personliga kostnader också. (O_o) Men samtidigt ÄR det värt det om man gillar musik, som du sade.

Hihi, tack! Men har inte kommit in än. Har skickat iväg ansökningen till skolan så jag får vänta till början på december innan jag får besked. Men som du säger så är det ju ingen fara om man lyckas balansera skola och konsert.

Klorex55
11/21/09, 5:55 PM
#16

Waaat så du vill inte ha med mig då, för mig har du inte frågat alls ju :o

Bandet verkar ju as coolt ^^

[Tan-chan]
11/21/09, 5:56 PM
#17

#16: Men du har ju skola och har ju sådana där dumma schemas som ni inte får reda på förrän några veckor innan! (O_o)

Klorex55
11/21/09, 6:14 PM
#18

Mjo schemat kan ändras när som hellst, och då vet man ju att man kan lika mycket som man inte kan ^^ Man får chansa annar händer det ju inget lixx

[Tan-chan]
11/21/09, 7:05 PM
#19

#18: Jo sant. Men då drar vi och hoppas på att din skola inte kommer på några dumma idéer. *garv*

mauwlin
11/24/09, 3:08 PM
#20

aaaaaaaaaaaaaaah!!! jag MÅSTE gå!!!!!!!

Annons:
[Tan-chan]
11/24/09, 5:07 PM
#21

#20: Hah, åk med oss igen då. (^_~)

mauwlin
11/24/09, 7:58 PM
#22

ah, ska ni dit?? jag hakar lätt på XD

[Tan-chan]
11/25/09, 12:34 AM
#23

#22: Japp, jag och Johan ska dit så som det ser ut nu. Eli-san kaaaanske hakar på om hon får råd. Hon vill, men hennes ekonomi är lite tight. (^_^,)

mauwlin
11/25/09, 9:38 AM
#24

åh, hoppas hon får råd =)

skulle inte biljetterna släppas idag??? hittar dem ingenstans D:

[Tan-chan]
11/25/09, 5:23 PM
#25

#24: Biljetterna har väl släppts vid 12:00-tiden så som de brukar? Nu finns de här.

Jag har inte råd att köpa biljett denna månad på grund av att man ska ju köpa julklappar. Hade velat köpa biljett redan nu… (T_T)

[VictoriaR]
11/25/09, 6:18 PM
#26

Tror inte det är någon brådska medatt köpa biljetter,de brukar finnas kvar tills samma dag som konserten ska hållas…

precis som #25 kan jag inte köpa biljetter nu,måste köpa julklappar/födelsedagspresent först

mauwlin
11/25/09, 10:05 PM
#27

just det x) tänkte inte så lång, men det brukar gå att se dem även om man inte kan köpa än =P

Annons:
Azmaria
11/26/09, 9:37 AM
#28

sku va najs o fara :) synd att de e i sverige, då blir de mer o kosta :P

Make Pasta not War, Vee~

[Tan-chan]
11/26/09, 2:18 PM
#29

#28: Ja just det! de stannar ju inte till i Finland om inte J-Rock Soumi försöker förhandla med dem. (^_^,)

Azmaria
11/26/09, 5:25 PM
#30

#29 ja de e ju lite synd :/ hade försökt kolla upp om de skulle ha nån liten konsert i Hesa eller något, men nej, inte vad jag har läst :P meen man kan ju hoppas med jrock suomi som du sa. ^^ om inte, så får ja tvinga nån av mina systrar eller kompisar att komma me över till stockholm >:)

Make Pasta not War, Vee~

[Tan-chan]
11/26/09, 6:41 PM
#31

#30: I vilket fall som helst, om de så gör ett stopp i Finland eller att du måste åka till Stockholm, så hoppas jag att du får se dem. (^_~)

Azmaria
12/6/09, 10:50 PM
#32

…. jäkla skola, fick reda på att våra provveckor(som vi inte får missa) kommer att vara på samma gång som konserten. Hallelujah dit for den konserten också -.- jag jublar. 

 :(    nej jag e int glad..dom sku kunna ha ordnatkonserten typ 2 veckor efter, då sku jag ha bra chans och fara och lyssna.. eller nej de skulle jag inte, jag har ju "de gamlas dans" sen senare som är ennu viktigare. damn med  stress månader, man har ju int chans och göra det man vill  :S

aja, ingen konser för mig…igen.

Make Pasta not War, Vee~

[VictoriaR]
12/6/09, 10:59 PM
#33

#32 Vad synd :( Du kan i alla fall glädja dig åt att det kommer fler band nästa år..

Azmaria
12/6/09, 11:31 PM
#34

jao, då ska jag nog ta chansen och fara. :)

Make Pasta not War, Vee~

Annons:
[Tan-chan]
12/7/09, 12:06 AM
#35

Någon som har köpt biljetter ännu? Vill också köpa nu men har inte råd bara för att jag får 1400 kr mindre per månad nu helt plötsligt. Jag kanske inte får råd att åka heller. (T_T)

Kan inte ni alla starta en fond åt mig typ "Tan-chans åka på konserter-fond" och ge en massa bidrag dit?! (^0^)

(Skojar)

Azmaria
12/8/09, 6:05 PM
#36

whoa, :D kan hända att jag får ändå fara ^^ med skolan får jag det faktiskt ordnat med att jag kan skriva proven senare efter konseren :) ( tack gymnasiet för ett bra system med förnyat förhör ^^) + så frågade jag lov av mina föräldrar och de sa att vi sku fundera på saken(mest med hur vi sku ordna med båtresan när jag fortfarande är 17år och vad jag har för mig måste man vara 18+ för att åka med båt över till sverige under kvällen/natten).

dessutom bad jag en vän som sa "ja" med glädje att hon sku gärna kunna följa med ^^ fast hon inte är såå inne i japansk musik men hon gillar lite hårdare rock :)

så jag hoppas att biljett försäljningen inte tar så snabbt slut för har mycket nu och planera och fundera :)

kostnaderna vågar jag inte ens tänka på, de kommer troligtvis att bli dyrt o.O

Make Pasta not War, Vee~

[Tan-chan]
12/8/09, 6:22 PM
#37

#36: Vad jag minns så får du åka med färjan om du har en skriftlig tillåtelse från dina föräldrar om att du ska hälsa på en släkting. Så låtsas att du hälsar på en släkting i Sverige. (^_~) Men be dina föräldrar att ringa och prata med Viking Line eller vilket rederi du ska åka med så att det är säkert.

Och du kan komma billigt undan om du bokar båtresan tidigt (innan 30 dagar för avfärd). Jag och kompisen kom undan med 275 kr per person tur och retur mellan Stockholm och Helsingfors. (O_o)

Och vandrarhem är inte så dyrt heller om ni ska ta in på det. Det finns en jättemysig som jag brukar ta in på som heter City Backpackers. Det ligger väldigt lägligt till och från Centralstationen där man lätt kan ta tunnelbanan till Fryshuset där konserten ska vara. Samt att färjebussarna går till Centralen också. (^_^)

Och var inte rädd för att biljetterna tar slut, för det gör de inte. Biljetter säljer dåligt i Sverige så. (^_^,)

BYW! Jag kanske får konsertresan i julklapp från pappa så jag kanske trots allt kan åka på UnsraW! YAAAAY!

Azmaria
12/8/09, 6:30 PM
#38

#37 va bra med info ;) ska prata igenom de med mina föäldrar om vad de tycker  och så och föreslå om dina förslag ;) thank you so much ^^ bra med att biljetterna finns länge då behöva man inga stressa med att planera allt. :)

+ kanske vi kan ses på konserten om du far? :) vem vet ,sku va nice om ja såg dig i konsert kön ^^ samma med VictoriaR och andra Japan.ifokus medlemmar ;)

Make Pasta not War, Vee~

[Tan-chan]
12/9/09, 12:51 PM
#39

#38: Hoppas det ordnar sig att du kan åka. (^_^)

Och ja, det hade varit nice att träffa folk från forumet. Jag och ViktoriaR har ju träffats redan i och för sig, men vi har knappt pratat alls. (^0^) Lol!

[VictoriaR]
12/9/09, 9:00 PM
#40

#38 Du kommer garanterat att se mig,Pu-chan och Tan-chan, vi står nästan först i konsertkön ;)

#39 LOL jag vet, haha, vi får försöka bättra oss :P Tjejen som kom till mig och Pu-chan med mat (hon hade en fiol med sig) kommer antagligen också ^^ Vem ska du åka med Tan-chan? Typ "parakiss" och tjejen med orange tuppkam?

[Tan-chan]
12/9/09, 9:35 PM
#41

#40: Hah ja, det är nästan lika bra att man tältar där så tidigt som du, Pu-chan och jag brukar komma. Haha! (^0^)

Det var meningen att hennes tuppkam skulle vara larmröd. (^_~) Men hon kanske hänger med. Hon vet inte än på grund av sin ekonomi. Antagligen följer hon inte med.

Jag ska åka dit med en killkompis och kanske en tjej från Göteborg. De var med på Miyavi också. Och två tjejer som var med på MUCC i Göteborg kanske hakar på med oss också. Får se. Allt är så osäkert med de flesta på grund av pengarbrist. (^_^,)

(Så sjukt avis jag är på folk som spelar fiol eller cello! Vill också så hemskt gärna kunna men har inte råd med varken fiol eller lektioner. (T_T) )

Annons:
[VictoriaR]
12/9/09, 10:43 PM
#42

#41 aha, haha, din kompis tuppkam kanske var röd, det är säkert jag som minns fel :P LOL, skulle vara nice med ett tält så skulle man kunna sova lite 8)

Jag ville spela cello när jag var liten, men mina föräldrar sa att jag skulle spela piano :3 Så det har jag gjort sen jag var 5 xD Heddi är gryymt duktig på fiol!

jaa..jussdt, det är typ 80% att en annan tjej och hennes kompis hänger med mig,Heddi och Pu-chan på UnsraW. Men det är inte säkert för de ska kanske ha nationella prov då .___.

[Tan-chan]
12/10/09, 12:13 AM
#43

#42: Hah, ja ett tält skulle inte sitta fel. (^_~)

Jag spelade också piano ett tag. Men sedan slutade jag med det av någon anledning. Tror författandet intresserade mig mer än att spela. Men jag har min synt kvar i rummet (som jag fick för typ 10 år sedan) som jag brukar spela på ibland. Men nu har man glömt bort nästan allting från när man var yngre och kunde spela. (T_T)

Argh! Okej! Nu har jag bestämt mig! Jag ska lära mig fiol inom 100 års period! *super duper bestämd*

Ah, vad glad jag är att jag slipper allt vad nationella prov heter. Just de proven tyckte jag inte om för de var ju de viktigaste proben och då kunde man inte hitta på något under den perioden dessa prov var. (O_o) Men hoppas de kan komma ändå! De kan ju komma senare om det är så.

[VictoriaR]
12/13/09, 10:41 PM
#44

Nu har jag och Pu-chan köpt biljetter :D

[Tan-chan]
12/14/09, 12:52 AM
#45

#44: Lyllosar! Väntar fortfarande på min julklapp från farsan så att jag också kan köpa min. (^0^)

Azmaria
12/17/09, 10:17 PM
#46

:D nu blir de min första konser ja ska fara på, för nu är de uträtt alltihopa. x) Min pappa lova att följa med över ti stockholm för intresse för resa och för att vi ska slippa över med båt yay, :) och min kompis har jag övertalat så nu vill hon oxo över  ti sverige o höra på UnsraW  x3  så imorron ska vi antagligen köpa biljetter och ordna upp båtresa och boka hotell/vandrarhem osv.

är glad att ja slipper över ti Sverige med min kompis på konser ,de kommer o bli så spännande o nice x3

Make Pasta not War, Vee~

[VictoriaR]
12/17/09, 10:41 PM
#47

#46 Roligt att du kunde gå! Du kommer garanterat att ha jättekuul :D

[Tan-chan]
12/18/09, 2:36 AM
#48

#46: Nä men vad skoj! Jag håller tummarna att du får det jättekul. (^_~) Så får jag så klart säga hej till dig också! (^0^)

Jag ska köpa tågbiljetterna snart så att man får dem ur världen. De blir ju dyrare och dyrare ju närmare avresan kommer. Så tänkte köpa tågbiljetter först och nästa månad köpa konsertbiljett.

Undrar hur tidigt man ska börja köa? Lika bra att kanske släpa med sig tältet. Haha!

Annons:
Azmaria
12/18/09, 11:40 AM
#49

ja de hoppas jag på verkligen att ja ska få :D

ajo just de, jag vet ju ingenting om dehär med köande och sånt.. ^^' när skall man börja köa om man ska få bra platser fram och när kommer de flesta människorna och köa? och finns det något speciellt kö system?  att man inte behöv stanna vid sin köplats hela dagen/tiden?

Make Pasta not War, Vee~

[Tan-chan]
12/18/09, 2:35 PM
#50

#49: Det finns inget kösystem mer än att ju tidigare man kommer ju bättre platser får man. Det brukar vara folk i kön som numrerar alla i kön så att man kan lämna köplatsen då och då, och på så sätt kan ingen tränga sig före andra.

Folk brukar komma rätt så tidigt (Till Abingdon var det 11-12 personer i kön när klockan var ca 09:00), men de flesta brukar börja komma efter 12-tiden någon gång. Jag kom till kön till Abingdon klockan 05:25 och kom på 4:e köplatsen bara för att det var 3 andra som hade tältat där. Så det förvånar mig inte om det är några stycken som köar till UnsraW redan dagen innan.

Men om du vill ha bra platser så ska du helt klart komma tidigt på morgonen.

Azmaria
12/18/09, 5:56 PM
#51

jösses 5 på morgonen :O skulle jag komma så tidigt och köa så skulle jag förvandlas till en istapp efter att ha stått där hela dagen xD om de fortfarande tänker vara en sån här kall kyla :S bra att de tar med könummer så kan man föra sina övriga tjocka kläder före de släpper en in :)

kanske vid 10.00 tiden skulle vara passligt och komma och köa..så man inte hamnar såå långt bak i kön iaf. ^^

Make Pasta not War, Vee~

[Tan-chan]
12/18/09, 6:04 PM
#52

#51: Därför ska man ha en sovsäck med sig och lite extra kläder. (^_~)

Ja, jag funderar också på kanske 10:00 ungefär. Så får man sovit ut lite, för jag var jättetrött och stirrig under ABS på grund av att jag inte hade sovit tillräckligt. (=_=)

[VictoriaR]
12/18/09, 6:17 PM
#53

#51 Nu kanske jag har missförstått dig, men menar du att ingen kan gå före dig även om du ställer in dina kläder i garderoben?

För så är det inte :P Om man står som nr 20 i kön, och väljer att lägga in sina kläder i garderoben kan man komma in som nr 25 i lokalen sen…:3

[Tan-chan]
12/18/09, 6:20 PM
#54

#53: Ja, tyvärr är det så. Jag tycker att det är lite fel system med garderoben. Men jag förstår arrangörerna och vakterna att de vill få in folket så snabbt som möjligt för annars blir ju hela kön rastlös. (O_o)

Jag tänkte lämna in mina grejer sedan på vandrarhemmet typ två timmar innan och frysa ihjäl den sista timmen i kön. Hahaha!

Azmaria
12/18/09, 7:14 PM
#55

#53 & 54: jag menar att man kan föra tillbaka de tjockaste kläderna (och kanske sovsäck som Tan-chan förslog) tillbaka till vandrarhemmet före konserten börjar. så behöver man inte släpa med sig allt det in. :P och medan man gör de så mister man väl inte sin plats och hamnar typ långt bak i kön sen :P

Make Pasta not War, Vee~

Annons:
[Tan-chan]
12/18/09, 7:17 PM
#56

#55: Nej, om du har en siffra på din köplats på handen (de brukar rita din köplats med en spritpenna på handen) så är det absolut ingen fara att lämna kön för att lämna grejerna. (^_^)

Azmaria
12/18/09, 7:35 PM
#57

okej de va de ja undrade, :) fint fint ^_^

Make Pasta not War, Vee~

Azmaria
12/20/09, 4:51 PM
#58

^^,   nu har ja oxo mina biljetter köpta, hotell o båtresan får vi snart ordna tillnäst :D ^_^

Make Pasta not War, Vee~

[Tan-chan]
12/20/09, 7:13 PM
#59

#58: Yaaay! (^0^) Jag själv ska köpa tågbiljetterna snart.

[VictoriaR]
12/21/09, 3:01 PM
#60

lite OT, gillar någon av er som ska på konserten SID?

Har en stoor affisch på dem från SHOXX, men eftersom jag inte gillar bandet vill jag inte ha den. Kan ta med den till UnsraW om någon är intresserad, tycker det är synd att slänga en affisch lixom o_O

[Tan-chan]
12/21/09, 5:52 PM
#61

#60: SID!! SID!!!! ? GIMME! (@_@)

Haha! Lol! Nä, men bandet var (och är fortfarande) ett av mina favoriter för ett litet tag sedan, så jag skulle gärna hjälpa dig att bli av med den. (^_~)

När jag såg ditt inlägg blev det typ "hsdfkalkjv" i hjärnan på mig. Hahaha!

Azmaria
12/21/09, 8:30 PM
#62

60 & 61: neij, tan-chan hann före mig Dx :P lol sku gärna ta emot den oxo, såå ja står oxo i kö för affichen  ^^ (om du sku råka ha någon annan affich i lagret som du vill slänga så tipsa gärna om dem/den oxå, om du har dvs) :P

Make Pasta not War, Vee~

Annons:
[VictoriaR]
12/21/09, 10:42 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#63

#61 Tar med den åt dig då^^

#62haha, tyvär är det bara SID affischen jag vill göra mig av med just nu :P Killarna är i iofs snygga att titta på, men känns lite B att ha affischen uppe när jag inte lyssnar på bandet >.<

[VictoriaR]
12/21/09, 10:43 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#64

Typ så att du ser storleken, orkar inte mäta..

[Tan-chan]
12/21/09, 10:45 PM
#65

#62: Ah, sorry! Känner mig lite elak när du också ville ha den. (=_=,)

#63: Yaaaay! *gör redan plats på väggen åt den*

Azmaria
12/21/09, 11:17 PM
#66

#63: nah, får skylla mig själv att ja inte var tillräckligt snabb :P  nästa gång när nån bjuder ut en affisch ska ja vara snabbare moahaha x)

  65: aa, okej, lite synd dock :P  btw, de va många affischer på din vägg :P vill ha din vägg ^_^

Make Pasta not War, Vee~

[VictoriaR]
12/21/09, 11:21 PM
#67

#66 haha, nah jag har inte så många igentligen. Du skulle bara se Pu-chan. Hon har inget rum, hon bar bland affischer typ x)

men men, jag älskar mina SHOXX, kan inte klippa sönder dem, Cure däremot..mohahahaha

Azmaria
12/21/09, 11:33 PM
#68

på rikitigt? :D Nu får Pu-chan söks sig hit till den här tråden och visa upp foton på hennes vägg ^^, vill see´..

är SHOXX en tidning eller? isf, vart kan man få tag på dem? :3

Make Pasta not War, Vee~

Pu-Chan
12/22/09, 2:25 AM
#69

Wahaha, jag är här! ^_~

Jag kan ta bild snart, min kamera är död, men då sätter jag den på laddning nu ;P

SHOXX kan man få tag på i sthlm, på affären Sun Ai, vet inte om den finns någon annan stans i sverige dock. Man kan köpa massa bra tidningar där, bla då SHOXX, Cure (bra bilder!), Arena 37c och fools mate, finns också jpop mode och blablabla ;D

Annons:
Pu-Chan
12/22/09, 3:10 AM
#70

Äh, måste sova nu, lägger upp imorn ;o

[VictoriaR]
12/22/09, 12:09 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#71

SHOXX, Puxxi har då klippt ut bilder från SHOXX och Arena och FOOL'S MATE, blir skiitsnyggt. Men jag älskar att bläddra i dem så jag kan inte..>.<

Gå till Sun Ai när du är i Stockholm, finns även jpoptidningar,pojktidningar (lol) och Gothic Lolita Bible där^^ plus godis och grejer :)

[VictoriaR]
12/22/09, 12:18 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#72

Cure, de här tidningarna brukar jag misshandla, finns sjuukt bra bilder där som jag sätter upp på väggen (kolla Phantasmagoria 8D). Mana bilderna i Gothic Lolita Bible är det snyggaste som finns *_* <3

Azmaria
12/22/09, 3:45 PM
#73

waah, my eyes :D nu vet jag vad jag ska spana efter när jag far till stockholm i februari <3 dom ser mycket lovande ut ~

var ligger butiken Sun Ai?  är den i centrum eller nånstans på sidan om av  centrum?

^_^

Make Pasta not War, Vee~

Pu-Chan
12/22/09, 9:20 PM
#74

Det ligger på Tegnérgatan, Tbanan Rådmansgatan :) Man kan ta till Hötorget också men det är inte lika smart. Lite svårt att berätta hur man går, men du ska i alla fall korsa döbelnsgatan, det ligger också nära Kammakargatan :)

[Tan-chan]
12/23/09, 1:30 PM
#75

Men dessa tidningar är ju sjukt dyra! (O_o) När jag har varit på Sun Ai så har de kostat så mycket att jag vägrar lägga pengar på dem trots att jag supergärna vill ha dem. (O_o)

#73: Kolla på Eniro.se efter karta och vägbeskrivning. (^0^) Eller i värsta fall kan ni hänga med mig och kompisarna som alltid brukar gå dit när vi är i Stockholm. (^_~)

Azmaria
12/23/09, 2:00 PM
#76

#75 

ska se efter på kartan som du tipsade om men de skulle ju oxo va super om jag o min kompis fick följa med er, eftersom vi kommer definitivt inte ha något lokalsinne när vi är i stockholm  xD men de kan man ju se senare med. (de e ju endå typ en månad kvar ennu.) Sen beror de ju oxo på vilken dag ni had tänkt fara dit. Om ni hade tänkt fara före konseren på torsdag/fredag eller efter åt på lördag. ^_^

Make Pasta not War, Vee~

Annons:
[Tan-chan]
12/23/09, 2:05 PM
#77

#76: Vi kommer på torsdagen och åker hem på lördagen. Men man kan springa upp till Sun Ai antingen under torsdag eller lördag då beroende på när våra tåg går. (^_^)

Azmaria
12/23/09, 2:56 PM
#78

#76: oki, vi har planerat än så länge att vi startar typ på torsdag kväll eller morgon och far hem sen på lördag kväll eller söndag morgon. men vi kan ju ordna det senare ^^

ot: har du facebook lr msn? så kan vi ju diskutera om de skilt sen senare,  istället för att föra denna tråd  i mer offtopic :P

Make Pasta not War, Vee~

[Tan-chan]
12/23/09, 3:46 PM
#79

#78: Jag har inte Facebook, men du kan lägga till mig på msn: spirou_p@hotmail.com. (^_^)

Azmaria
12/23/09, 4:01 PM
#80

#79 oki, har lagt till dig :)

Make Pasta not War, Vee~

[VictoriaR]
12/23/09, 6:04 PM
#81

#75 Det nyaste nr kostar 180 kr, men man kan även  köpa äldre nr för 100kr.

En 174 sidors tjock tidning+ en jätteposter för 100kr är inte dyrt med tanke på vad man får för pengarna :o

[Tan-chan]
12/23/09, 6:12 PM
#82

#81: När jag har varit där och kollat så har tidningarna kostat över 300 kr! (O_o)

Pu-Chan
12/23/09, 10:24 PM
#83

den dyraste är typ genesis (tror jag den heter O.o) och den kostar runt 250, den är faktiskt väldigt bra, fina bilder. Men den är dyrast, men om man tänker på kvaliteten så är den prisvärd!

Annons:
[VictoriaR]
12/23/09, 11:08 PM
#84

#82 Jag pratade om SHOXX, vet inte vilken tidning du såg :o

Har aldrig sett någon musiktidning för över 300kr o_O ialf, SHOXX rekommenderar jag till er som ska till Sun Ai^^

[Tan-chan]
1/1/10, 12:22 PM
#85

Tågbiljetterna är köpta! Nu fattas bara konsertbiljetten och vandrarhemmet. (^0^) Yaaay!

#84: Jag minns inte vilka tidningar det var jag såg, men jag och kompisarna stod och stirrade på dem med klotrunda ögon på grund av det höga priset. Jag och Eli-san (Reasjer på iFokus) hade velat köpa varsin tidning med LM.C, men det var för dyrt så vi gjorde inte det. (O_o)

[VictoriaR]
1/1/10, 2:04 PM
#86

#85 uuuw, jag fattar o_O

Men ni ska gå längre bak in i affären, där Gothic Lolita bible finns, där finns de billiga tidningarna för 100 spänn ;D

[Tan-chan]
1/1/10, 3:06 PM
#87

#86: Ah, oki. Tack för tipset. (^_~)

[Tan-chan]
1/1/10, 3:08 PM
#88

#86: Ah, oki. Tack för tipset. (^_~)

Azmaria
1/12/10, 9:07 PM
#89

yeah, nu har man hotell och båtresan fixad x) såå nu kan ni va säkra på att ni kommer o träffa självaste azmaria i konsertkön.

dock tror jag att vi inte kommer o få första platserna eftersom vi startar på torsdag kväll och kommer typ på fredag morgonen till stockholm.. dessutom ska vi lite utforska stan före vi ställer oss i kön.^^ för de kommer vi inte att hinna med sen på lördgen, för då far vi direkt hem. lite synd men måste hem ganska snabbt för har genast på söndagen en teaterpjäs som ag skall vara med i och vi kommer att ha visa upp den på söndagen för allmänheten.

Make Pasta not War, Vee~

Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
Azmaria
1/12/10, 9:08 PM
#91

ups datan har ett eget liv och dubbelpostar här ^^' gomenasai.

Make Pasta not War, Vee~

[VictoriaR]
1/12/10, 10:22 PM
#92

#89 jag kommer och hälsar på deej 8D Men jag vet inte hur du ser ut så du får komma och poka på mig eller typ ha en skylt eller ngt :3

btw, jag har också råkat få dubbelpost, jag postade inte 2 ggr, det är nog bara min dator som är störd o_O

[Tan-chan]
1/13/10, 10:59 AM
#93

#91: Tog bort din dubbelpost. (^_~)

Självklart måste vi ses i kön! Men du får ha något på dig som gör att vi känner igen dig. (^_~)

Dubbelposter kan ske ibland om det är någon tillfällig tröghet för sidan, att informationen skickas upp två gånger eller något. Men det är ju bara att rensa bort dubbelposterna i sådana fall.

Azmaria
1/13/10, 7:43 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#94

#92 & 93:

jag skickar en porträtt bild så vet på ett ungefäär hur ja ser ut (man vet ju aldrig om ja kmr o frisera till håret ng extra sen på konseren) --->

säkert kommer jag o se er långt framme i kön för har sett någon bild på er här förut såå jag borde känna igen er :P

ah, tackar för att du tog bort de :) jao ,jag tror min data har fått ng virus(igen) som slöar till den extra mycket. ^^'

Make Pasta not War, Vee~

Pu-Chan
1/14/10, 1:02 PM
#95

#94, jag känner igen dig O.o haha, eller så känns det bara som det :P

Jag hälsar gärna på dig i kön! ^^

[VictoriaR]
1/14/10, 8:50 PM
#96

#95 det känns  som att jag känner igen dig, vah puxxi du säger så konstiga saker ibland O_o <3

Azmaria
1/14/10, 9:08 PM
#97

#95:  o.O  scaary, när månne du har fått syn på mig? i somras? då va jag iaf till stockholm ett varv. fast då hade ja långt hår och de sku va omöjlig o komma ihåg mig xD Nice, de e bara ti koma och säga hej ti mig^^ bli int skrämd bara för att ja har ett finlandsvenskt dialekt mumin språk(lol) men ja bara pratar så.  ^_^

Make Pasta not War, Vee~

Annons:
[Tan-chan]
1/15/10, 1:16 AM
#98

#97: Inget att vara rädd över ju. Jag pratar som en påkörd mumin ibland så det gör inget. Haha!

Ska hålla utkik efter dig med, så får vi säga hej! Supersöt bild förresten! (^0^)

Azmaria
1/16/10, 1:02 AM
#99

#98: haha, sån tur att man inga blir ensam om de xD

tackar, lite fail dekorerat, men ville ha dit ng speciellt så de inga sku se så tomt ut.  ^^

Make Pasta not War, Vee~

Azmaria
1/16/10, 5:36 PM
#100

en liten fråga så här nu..får man biljetterna hem på posten eller ska man ta ut dom nånstans sen när jag kommer ti sverige? :)

Make Pasta not War, Vee~

[VictoriaR]
1/16/10, 6:58 PM
#101

#100 Du skriver inte ut själv :P? Annars går det att hämta ut biljetterna hos ATG ombud tror jag (är inte säker på om det bara gäller livenation :3) Vet inte hur det är med posten :o

[Tan-chan]
1/16/10, 7:04 PM
#102

#100: Det beror på hur du ville ha dem efter att ha köpt dem: hemskickade, e-post, uthämtning. Vilket har du valt?

Pu-Chan
1/16/10, 10:36 PM
#103

När jag beställde fanns det typ bara att hämta ut O.o det var ticnet

Azmaria
1/17/10, 6:41 PM
#104

Vi valde nog uthämtning när vi köpte dom från ticknet, men var man hämtar ut dom e en annan fråga.. ^^'

Make Pasta not War, Vee~

Annons:
[Tan-chan]
1/17/10, 10:51 PM
#105

Det är antingen i en kiosk där det står "ATG-ombud" på, typ Pressbyrån och sådant. Eller sedan hos Ticnets eget uthämtningsställe.

[VictoriaR]
1/17/10, 10:56 PM
#106

#104 kolla vilka ombud som finns på internet, är rätt säker på att man kan hämta ut hos Bengans, skivbutik på centralen, så den är i alla fall lätt att ta sig till ^^

Pu-Chan
1/22/10, 8:06 PM
#107

UNSRAW ÄR INSTÄLLT.

Q!¤(/!(%&(&Q!(¤&!!!!!!!!!

J*VLA SKIT

[VictoriaR]
1/22/10, 8:11 PM
#108

UnsraW har blivit inställt! ;______;

Jävla New Nippon, hoppas ni går under och Mika dör! -.-

http://www.newnippon.net/unsraw.htm

[Tan-chan]
1/22/10, 8:19 PM
#109

VAAAAH?!

[Tan-chan]
1/22/10, 8:24 PM
#110

Nu ger jag upp detta med New Nippon. Ska aldrig mer gå på en konsert som de arrangerar.

[VictoriaR]
1/22/10, 8:55 PM
#111

#110 Tänker lite i samma banor, företaget behövs ändå inte!Affären är aldrig öppen och konserterna ställs in 24/7 -.-

Annons:
[Tan-chan]
1/22/10, 9:04 PM
#112

#111: Håller med dig till 110%! Förstår inte varför Mika ens försöker. Tjänar ju ingenting till när han ändå kör företaget i botten.

"Tyvärr måste vi ta detta beslut för att företaget inte skall gå i konkurs."

Yeah, jag undrar om Mika har insett varför företaget närmar sig konkurs…? Det är just pga sådana beslut som här ovan och att butiken nästan aldrig är öppen. Vad förväntar sig j*veln?! Så fort folk ser NN-symbolen någonstans så struntar de ju i att gå för att de vet att det inte är seriöst evenemang då.

I alla fall kommer det bli så nu om det redan inte var så…

Azmaria
1/23/10, 1:35 PM
#113

men va i helvete?!!!! (ursäkta språket) >.< vi har ju ordnat allt! ALLT FIXAT!  så går dom o ställer in det. WTF? T__T nä nu…uuuuhh.de här kommer min pappa inte gilla och höra :S shit!!!

Make Pasta not War, Vee~

[Tan-chan]
1/23/10, 3:12 PM
#114

#113: Ja, jag tänkte på dig med en gång att ni har ju hunnit fixa allt nu. Hoppas det går att omboka. Mika på New Nippon som anordnade denna konsert är opålitlig, och detta vet vi sedan tidigare…

[VictoriaR]
1/23/10, 7:53 PM
#115

#113,114 jaa, ni måste ju ha det sjukt jobbigt nu med vandrarhem,resa och allt! Synd om bandet också :(

Azmaria
1/23/10, 8:22 PM
#116

115, 114: jaa de är nog synd att de hade inställt det :( hade sett jätte mycke fram emot det. resorna kan man ju alltid avboka, och så. men man har ju fortfarande nästan känslan av att man ska på konser om två veckor :/

förrsten, varför ställde dom in det? blev någon av bandmedlemmarna sjuka eller gjorde dom de bara på flit? :O

Make Pasta not War, Vee~

Pu-Chan
1/23/10, 9:54 PM
#117

#116 För att de inte ens hade klarat att sälja 50% av biljetterna:

"Michael Mark har ställt in evenemanget "UnsraW [Reborn] EU Tour '10 @ Klubben, Stockholm"… Michael säger: Kära fans,

Det är med tungt hjärta vi har blivit tvungna att ställa in konserten med Unsraw i Feb i Stockholm.

Med två veckor kvar och inte ens 50% av den nödvändiga biljettförsäljningen (biljetter som betalar kostnaderna) blivit uppnåd.

Vi förstår att ni fans och kunder blir ledsna av detta besked och det blir även vi. Tyvärr måste vi ta detta beslut för att företaget inte skall gå i konkurs. Vi vill fortsätta sprida den Japanska musiken och framförallt glädjen även i framtiden!

Men vi har insett att trenden som var på uppgång under 2007-2008 har nu blåst över, detta betyder att vi alla måste anpassa oss efter verkligheten.

Vi hoppas ni inte tappar förtroendet för oss eller för den japanska musiken, den kommer alltid att finnas i våra hjärtan.

Under nästa vecka kommer vi tillsammans med Ticnet att påbörja återbetalningsproceduren, köpta biljetter kommer att återbetalas. Information skickas via ticnet, om du köpt din biljett via en ATG/ticnet-butik, skicka mail till info@newnippon.net för info om återbetalningen.

Mvh,

New Nippon

17:47"

Det här fick jag på facebook, igår.

jag tycker faktiskt att det är VÄLDIGT konstigt att inte ens hälften sålts. Eller vad tycker ni?

Jag menar, det är två veckor kvar och jag tror att UnsraW ändå är rätt så populära.

[VictoriaR]
1/23/10, 10:40 PM
#118

#117 Ärligt talat är jag inte förvånad, UnsraW är inte särskilt populära, kan inte mäta sig med An Cafe, Miyavi, LM.C.

Fortfarande skyller jag på Mika, tycker det är han som dragit ner populariteten över japanska band med NN rykte.

Annons:
Pu-Chan
1/23/10, 11:18 PM
#119

# 118 jag tror inte att man kan säga hur populärt ett band är, det är inte bara att utgå från vad man själv tror och jämföra med andra band

Jag trodde inte att ABS var så populära, men det fick man ju se på konserten haha ^^ så jag har slutat att tänka i sådana banor :p

[VictoriaR]
1/23/10, 11:24 PM
#120

#119 Tror det finns band som är lite "mainstream", alltså att många fler känner till dem, därför säljer biljetterna bättre. Så tror jag ialf ^^

Pu-Chan
1/23/10, 11:58 PM
#121

#120 Även om andra är maintream och säljer bra så betyder det inte att alla som inte är mainstream säljer dåligt :)

[VictoriaR]
1/24/10, 11:53 AM
#122

#121 mindre "kända" band säljer sämre jo :o

Jag menar både DIO och UnsraW sålde jättedåligt, tror inte det skulle hända på An Cafe eller Miyavi.

[Ai-chan]
1/24/10, 12:17 PM
#123

Men miyavi har jag för mig sålde rätt så dåligt med andra gången han kom till Swe. Men förstås inte lika dåligt verkar det som. Eftersom det kom en del folk o konserten blev av. Men biljettförsäljningen gick inte lika som första gången MYV kom. ^^ Tror inte änns biljetterna blev slut såld.

[VictoriaR]
1/24/10, 1:32 PM
#124

#123 2007-2008 gick biljettförsäljningen för japanska konserter bra, vet inte varför det bara slutade nu :s men Miyavi var ialf inte tvungen att ställa in.

Pu-Chan
1/24/10, 9:15 PM
#125

Haha, alla säger att det är för att alla blivit fattigare under typ lågkunjunktur o sånt shiet, men det har jag i alla fall inte märkt av hos mig haha ^_^

Annons:
[VictoriaR]
1/24/10, 9:20 PM
#126

#125 du lät som värsta överklassaren lol x) Asså jag tror inte heller det beror på det, ett mysterium :o

Azmaria
1/25/10, 2:03 PM
#127

#117 meen ååh. :( de va ju synd att biljetterna inte  såldes tillräckligt bra. :/

Make Pasta not War, Vee~

[Ai-chan]
1/25/10, 2:17 PM
#128

#124 Mjo. dom gjorde ju det. Men en del gick rätt så dåligt då me verkade de som. :P

Pu-Chan
1/26/10, 11:06 PM
#129

#126 Hahah men det är sant, men det är för att jag går runt och är småfattig hela tiden 8D

[VictoriaR]
1/27/10, 9:09 PM
#130

#129 lol, haha x) Jag är också ganska fattig,men känenr mig rik nu för mamma gav mig min månadspeng (efter 3 månader .____.)
Så nu kan jag köpa FOOL'S MATE med Moi dix Mois :D <3

Förlåt för OT :P

[Tan-chan]
1/28/10, 7:15 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#131

UnsraW kanske kommer trots allt. Nu vet jag inte hur pålitligt detta är, men man får hoppas. (O_o)

Azmaria
1/28/10, 8:06 PM
#132

men kom igen o.O vi har ju avbokat, eftersom vi såg att de tog bort unsraw event från ticnet. skulle ju va kul om de kom, men de skulle vara försent o komma med det nu för mig .  >.O men kul skulle de vara meen.. harmit(va e de sv. ordet för det?..harmar? ^^') för min del.

Make Pasta not War, Vee~

Annons:
[Tan-chan]
1/31/10, 12:49 PM
#133

Det är 110% bekräftat nu: UnsraW-konserten i Sverige är inställd. A.S.S. hade försökt ta upp kontraktet med Ticnet igen, men det var för sent för det i och med att NN och Ticnet hade redan påbärjat återbetalningen av biljetterna.

Typiskt!

[VictoriaR]
3/9/10, 8:43 PM
#134

Har någorn fått tillbaka sina pengar än? Tycker NN borde ha börjat med att skicka tillbaka pengarna nu -.-

[Tan-chan]
3/9/10, 9:37 PM
#135

#134: Kollat på NN forumet? Där står det lite om UnsraW-pengarna. Många som inte har fått tillbaka något än. Men kolla där om det har dykt upp någon information.

[VictoriaR]
3/9/10, 10:28 PM
#136

#135 Har redan mailat dem, men det verkar inte som att ticnet har börjat med återbetanlningen än. Man kanske ska starta en tråd där istället, NN gör ju inte ett skit självmant.

[Tan-chan]
3/9/10, 10:34 PM
#137

#136: De har redan startat en tråd om det där de till och med hotar att polisanmäla NN. (^_~)

[VictoriaR]
3/9/10, 10:58 PM
#138

#137 Kan inte hitta tråden, är iofs inte van vid forumet, kan du länka? ^^

Pu-Chan
3/9/10, 11:21 PM
#139

De har börjat att skicka ut information, men det är bara tillgängligt för de som köpt biljetterna.

Annons:
[VictoriaR]
3/9/10, 11:49 PM
#140

#139 amen vadå, får vi pengarna då eller? Vad skrev de? Jag ska ha mina 350 spänn madafakkaaaah -.-

[Tan-chan]
3/10/10, 4:34 PM
#141

#138: Tråden.

Upp till toppen
Annons: