Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1288 ggr
[Ai-chan]
2010-01-18 14:52

Hej hej!

Hej hej! Ai-chan här. Fd. Parakiss osv. ^^

I am back… Ni som känner mig sen tidigare :P

Kort och gott… Annie här. Bisexuell. 23 år (86a). (24år 20e feb. kom ihåg de;P) Bor i Hälsingland/Bollnäs. Intressen är det mesta runt Japan så som Anime, Manga, j-musik, gå på j-konserter, japanska, osv. Tycker även om djur, natur, festa (fast det blir sällan), vännerna, shoppa, resa när man har råd (typ aldrig), film, musik över huvudtaget, hardstyle/shuffle, spela Go, datorn, lana (händer allt för sällan tyvärr!), läsa. gymma, m.m.

Vad är jag annars för en tös? hmm… Är väll en glad lugn tjej. Försöker så ofta jag kan ha leende på läpparna. Jag tycker om humor, skratt och glädje. Och att ha roligt. Försöker vara ofta positiv i det mesta. Har varit med om en hel del i mitt liv så mitt självförtroende är inte det bästa. Men jobbar hårt på det! Jag är djurvän och har lite djur själv. Och jag tycker det är väldigt mysigt & skönt att vara i naturen, och ja, bara vara. Är rätt så blyg och försiktig utav mig. Tystlåten och lite utav ensam varg. Men försöker vara mera frammåt. Ibland går det bättre ibland går det mindre bra. Alla dagar ser ju så olika ut ändå! Äh. Bättre ni lär känna mig istället… Svårt att beskriva sig själv. Alla tycker ändå så olika om hur man är!

Utseende: hmm.. ca 174 lång, min riktiga hårfärg är mellan blond men brukar kunna bli lite allt möjligt i håret. Mullig. Blåa ögon.  

Vill gärna hitta flera nya vänner. =)  Både tjejer o killar.

Och singel är jag inte. ^^

och här finns jag…

bdb: Azeman
helgon: Oneechan (sällan in)
Lunar: Ai_chan (nästan aldrig in)

Facebook har jag med.

Och msn: Anniiie86a@hotmail.com

Annons:
[VictoriaR]
2010-01-18 17:44
#1

Hej Hej! Jag har hälsat på dig på ABS? Var det inte du som typ stod vid ingången med bara en tröja och jag tyckte typ jättesynd om dig så jag frågade om du inte frös? ._____.

Eller så var det inte du :3

Hej ialf^^

[Ai-chan]
2010-01-18 17:49
#2

jo jag var dit o stog där lätt klädd ^^  men va många som man hälsade på så :D smet lite fram i kön å :D

Klorex55
2010-01-22 00:29
#3

Trevligt att råkas  *manligt handslag *

[Ai-chan]
2010-01-22 10:33
#4

Hej hej! Tack d'samma :D Men dig tror jag har träffat en gång redan :P

Pu-Chan
2010-01-22 22:30
#5

Hihi, jag tror det var du som jag o vicci hälsade på^^ det var längst fram i kön och sen var du tvungen att flytta bak :)

Upp till toppen
Annons: