Annons:
Etiketteranimemanga
Läst 1158 ggr
nighwolf435-2
2/15/10, 4:21 PM

laddar ner köper eller kollar du på interet anime

jag kollar på internet hur gör ni

Annons:
Nordqvist
2/15/10, 5:10 PM
#1

Det enda jag laddar ner är Naruto just nu! Annars kollar och läser jag på internet! :) men hade jag haft råd hade jag köpt lite mer Manga! jag föredrar att ligga i soffan eller sängen och läsa med en bok i handen! :)

Azmaria
2/15/10, 5:12 PM
#2

med Manga så köper jag

vid Anime så tittar jag online på internet. eller laddar ner om det ärr en serie/film jag tycker extra mycket om eller inte hittar den att se online.

Make Pasta not War, Vee~

[Tan-chan]
2/15/10, 5:24 PM
#3

Anime laddar jag ner. Tycker inte det är värt att köpa Anime som är översatt hos företag eftersom de översättningarna är inte alltid ordentliga. Fansub är av 110%-ig kvalité.

Manga däremot köper jag om det finns att få tag i på engelska.

musicpanda
2/15/10, 6:41 PM
#4

Jag läser mest Manga på nätet vilket jag kan spendera timmar på varje dag *host*, ska recensera dessa nångång men eftersom jag läser så mycket så glömmer jag också en hel del :(

Anime som är baserat på sin Manga förlaga har jag gett upp helt till förmån för mangan ist. Man missar så förbannat mycket i Anime som de inte orkat ta med från mangan.

Just nu läser jag mest på Onemanga

men det händer att jag läsr en del jap-orginal också.

Nordqvist
2/15/10, 7:09 PM
#5

#4 Bra sida! (Y) ;)

bea28
2/15/10, 10:28 PM
#6

Jag läser bara Manga på nätet, på onemanga.com, vilket är en superbra sida! Kollar jag på Anime blir det också på nätet, ibland på tv om det går någon bra serie där. Typ Last Exile, Ergo Proxy och Full metal alchemist gick ju på TV4scifi och ZTV ett tag.

Kan hålla med #4, det är nästan omöjlgit att se på mangabaserad Anime, då man missar väldigt mycket.. Det är roligare att läsa mangan. Den enda serie som faktiskt gör sig riktigt bra som Anime är Death note. Kan rekomendera den!

Annons:
nighwolf435-2
2/16/10, 8:28 PM
#7

läser jag läser jag på www.mangafox.com

Upp till toppen
Annons: