Annons:
Etikettövrigt
Läst 860 ggr
[Ai-chan]
1/28/10, 12:34 PM

OT: Födelsedags party (Bollnäs)

VILKA vill vara me o fira min födelsedag den 20 feb? :D (I Bollnäs / Hälsingland / Gävleborgslän - billig hotell finns i stan o runt om, även vandrarhem om man kommer långt ifrån :P)

Förfest och sedan utgång. Antingen till Sport In eller till Tranan??? (därför ska du va 18+^^) (lutar mest mot sport in ;))
 (Tranan, där man läre ha förköp biljett pga Amanda kommer dit)

Och kanske innan förfesten Kina mat eller nå annan mat? =)

Och present är inte ett måste. Roligare om ni bara hakar på! =)

Annons:
[Ai-chan]
1/28/10, 8:17 PM
#1

Lite mera planerad info:

Tjabba Tjena Hallå i stugan!

Den 20 februari fyller jag 24 år! Inte för att jag vill påminnas om hur mycket man fyller år. Uscha fy vad tiden går snabbt! Men äh. Whatever. En ursäkt till party! ;) Och jag hoppas verkligen att folk kan ta sig tid & råd att komma o fira min födelsedag tillsammans med mig. =) Och självklart vara med hela kvällen! ;)

Den 20 feb så tänkte jag att man skulle kunna gå ut och äta (för den som vill), förfesta hos mig (och så klart spela spel och leka lekar osv) och sedan gå på Sport In och roa oss!

Ut och äta: Vi kommer att äta på Picasso. Om det finns plats där för alla (jag kommer inte att boka bord, livet består utav chansningar ^^). Annars går vi vidare till Hamregrillen. ;) Men vi borde få plats på picasso! Billiga ställen pga jag vill att många ska ha råd att följa med. =) Och sen så att det finns blandat med mat på dessa ställen. Tid: *** (hemligt, fråga om du vill komma^^) ? Hoppas att alla kan då! Vi kan mötas utanför Picasso då. . :)

Förfesten: Som blir hemma hos mig (varning för katter/PÄLSdjur!). Hemma hos mig kommer jag att bjuda på lite fika och gotta för den som vill ha. Ta gärna med något du me! (Dyrt att fixa allt själv & roligare om alla tar me sig lite var för sig med o bjussar! ^^) Och sen så blir det som vanligt, lekar och spel. Om du har nå roliga spel eller lekar så ta gärna med. Lika så om du har bra musik på cd-skivor. Har en mysig cd-spelare! ;) Är även tacksam för tips på bra party musik! Tid: 18.00. Vet dock inte hur länge maten kan hålla på. Men efter 18.00 allafall. =) Maten borde väll inte ta en sån lång tid? ;)

Utgång: Blir till Sport In. Funderade en hel del på Tranan. Men det va för dyrt för min plånbok den kvällen pga Amanda blir där. Något som jag inte änns lyssnar på vill jag inte betala för. Så det blev Sport In dit dom flesta verkar vilja ändå! ^^ Det spelar blandat me musik. Dansgolv finns. osv. Roligt ställe. Så jag hoppas att alla följer med dit och inte smiter iväg! ;) Eftersom partyt fortsätter där. FRI ENTRE FÖRE 23.30! Garerob 20 kr tror jag. Så vi går väll ner runt 22.45-23.00? För jag vill hinna ner till gratis entre. ;) Vägrar betala in mig!

Eftersom det blir utgång. Så 18+ åringar tack!

Om du kommer så säg gärna till. Så att jag vet hur många vi blir ungefär och man kan förbereda fikan o gottan. Du får gärna bjuda me kompisar. Självklart inga människor som river hela stället och ståhejar så det hörs i hela huset!

Ta med egen dryck. Såklart! ;)

Och present är inte ett måste. Roligaste är om ni kommer med ett leende på läpparna och är på ett gott humör. Och såklart är med hela kvällen. ;) Men om ni absolut vill ha present med. Så funkar presentkort super bra på Lindex, Kappahl och Åhlens! Och min önskelista ifrån julafton funkar ännu! ;) Annars funkar det att bjuda mig på dryck på krogen med. =P

DROGER ÄR SJÄLVKLART FÖRBJUDET !!!!!!!!!!!!!! Du åker ut direkt om jag får reda på att du har det me dig eller tar nå hos mig! Vill inte veta av det. Och jag ringer polisen!

För adress/vägbeskrivning. Så säg till mig!

Kramisar. Annie

Jag har även laggt upp detta som evenemang på facebook min.

Upp till toppen
Annons: