Annons:
Etikettmusik
Läst 1536 ggr
[Tan-chan]
2010-02-12 21:02

Sångaren i bandet "forbidden days rhapsody"

Någon som hört talas om dem?

Dem som inte har gjort det: Bandet är ett projekt av Rentrer en Sois trummis.

Jag är sjukt intresserad i vem sångaren är. Gillar rösten något så fruktansvärt. Någon som kan hjälpa mig?

Annons:
Azmaria
2010-02-12 21:22
#1

för det 1:sta : läste tillförst: grillar rösten något så fruktansvärt. ;P lol

för det 2:dra:  han låter som en fransman o_O eller som en Japan som har bott i frankrike ett tag xD

och sist, har ingen aning, men han låter som jag sku ha hört han förut eller att jag sku ha hört den här låten förut fast jag aldrig har hört talas om den. Så nu är jag  också nyfiken på om de andra vet sångaren :P

Make Pasta not War, Vee~

[Tan-chan]
2010-02-12 21:38
#2

#1: Hahaha! Grillad röst? Hur går det till? (^0^)

Hans sång är ju så ljuvlig i speciellt denna låt! Har fått reda på att han heter Rui, men mer än så vet jag inte. (O_o)

Någon som kan hjälpa mig och Azmaria?

Azmaria
2010-02-18 22:10
#3

#2 haha, jaa de får man undra. c(:

joo de har han. Jag tror faktiskt att min syster har spelat upp den här låten nångång… för jag känner såå igen den. Borde fråga henne.. Obestämd okej, en bra början på namnet. Hoppas nån här vet resten av sångarens namn ^^

Make Pasta not War, Vee~

somace
2010-02-19 16:58
#4

Wow, jag är helt såld på denna låt! <3

[Tan-chan]
2010-02-19 18:23
#5

Har kollat runt på nätet som en dåre och hittar absolut ingen information om denna sångare. Tydligen är det en hemlig sångare. (O_o)

Han är säkert sångaren i något nytt band som ska komma snart, och har fått detta som tillfälle till att reklamföra sin röst.

Alla blir typ: "WOW! Who IS he?!?!"

Sedan när hans band kommer ut med sin första singel så kommer det stå på alla reklamblad: "Han som var sångaren i "HANDCUFF" av forbidden days rhapsody.

Och då blir alla som tidigare tänkte "WOW! Who IS he?!?!" helt "UWAAAH!" och kutar för att köpa singeln, och bandet säljer som smör!

Hahaha! Jag borde bli marknadsförare. (^_~)

somace
2010-02-19 18:43
#6

Haha, ja jag tror verkligen du såg igenom deras lilla försäljningsidé där :) Lättpåverkad och naiv som jag är lär det nog funka på mig. Jag gillade verkligen hans röst.

Annons:
[Tan-chan]
2010-02-19 18:45
#7

#6: Haha, ja. Det skulle nog fungera på mig med. LOL!

Upp till toppen
Annons: