Annons:
Etiketteranimemanga
Läst 1427 ggr
[Angel88]
2010-02-26 01:45

Uzumaki Naruto e bäst!

Hej är det mer än jag som gillar Naruto serien?. Jag älskar den… Är helt fast. Någon som vet vart man kan få tag på serien på dvd och filmerna samt böckerna?? skulle vara tacksam då..

Har även börjat försöka lära mig Japanska!, någon som villl hjälpa mig?

Annons:
Mandi_
2011-07-16 22:00
#1

nah, jag har svårt att gilla Naruto. Alla är lite.. överförtjusta (xD)

Mvh. Mandi__

fd. CHoPSTiX

lisa95
2011-07-16 22:14
#2

Ibörjan ville jag inte se Naruto, bara för att det var Naruto liksom. Bara för att "alla" gillar den.

Tyckte inte om den så jätte mycket i början, mest för att jag tyckte Naruto var ful och jag var sur över att det inte var sasuke som var huvud personen (vilket jag fått för mig) Men rätt snart var jag tvungen att erkänna mig besegrad så nu sitter jag likt tusentals fan girls världen över och skriker lugorna ur mig såfort ett nytt avsnitt kommer ut ;)

Nu tycker jag den är otroligt bra (om inte det framgick) ;)

Jag kan nog inte riktigt svara på hur du skall få tag i mangan eller animen ifall du liksom vill ha den.

Jag antar att det lättaste sättet är internet, ifall du inte har något problem med att det är begagnat eller så så kolla typ blocket och liknande, det är många som kanske en gång samlat men inte vill ha kvar, då kan du kanske komma över många böcker till ett bra pris liksom. Annars finns väl Naruto att köpa i de flesta affärer som säljer Manga (jag brukar handla på siencefiction bokhandel (sf bok) )

Vill du läsa på svenska eller engelska?

Hemsidor som adlibris har nog alla som går att få tag i, men det är ju dyrt med Manga :/

Sen animen på dvd vet jag jag inte alls vart man kan få tag i. Troligtvis internet där med.

Ledsen om jag inte kunde vara till mycket hjälp.

Men Naruto är en grym serie :D

[Angel88]
2011-07-16 22:43
#3

#1-2 hehe som ni kanske såg så är det en mycket gammal tråd :). Jag läser allt på Engelska, men kommer snart gå över till orginal språket Japanska, då jag läser det på högskolan nu. Och jag har hittat massor med bra sidor man kan både se animen och läsa mangan och många många andra.

Jag var fast redan från första avsnittet hehe, helt tokig (min andra serie jag tittade på, den första var Avatar-The Last Airbender. Fast intresset började svalna lite nu i Shippuden (mangan), på dom senare kapittlen då dom skillt sig från Naruto (huvud karaktären då) så mycket. Men nu har den börjat koma igång igen.

#2 Vad tycker du om filmerna?

Har du/ni sett/läst Bleach? Den är oxå väldigt bta, bortsett från att aninen har så mycket Fillers.

lisa95
2011-07-17 12:58
#4

Haha såg inte alls att det var ett gammalt inlägg ;)

Upp till toppen
Annons: