Annons:
Etikettmusik
Läst 1410 ggr
Sashhi
3/16/10, 7:53 PM

Japanska favoritartister

Ja, vilka är era favoritartister på det japanska området? :)

Not your mom, not your milk.

Annons:
Sashhi
3/16/10, 7:59 PM
#1

Oj, det är väldigt många men framförallt dessa: An Café, Dali/Dari, Nega, Danger Gang, Dir En Grey, Blood Stain Child, Vistlip, Eimy, ClearVeil, Versailles, Yiruma, Miyavi, Alice Nine., Ayabie, Ichigo69 Har säkert glömt någon också bara för att.

Men mitt absoluta favoritband är nog ändå Maximum the Hormone. Som yngre var jag mycket mer aktiv på An Café-fronten, men känner att jag börjar växa ifrån det lite med tiden.

Sedan tycker jag att man ständigt upptäcker nya, bra japanska artister! Så det kommer hela tiden poppa upp nya för mig.

Not your mom, not your milk.

Azmaria
3/16/10, 9:21 PM
#2

svårt att välja en när man tycker om flera ,så här kommer mina favoriter inom rock:

Vistlip, Kagrra, SuG, LM.C , Aicle(haha, tro det eller ej xD), Born, SID, och Unsraw.

och bland jpop musiken är det Ai Otsuka. Gillar grymt hennes låtar ^^

Make Pasta not War, Vee~

Thea-Cazzy
5/22/10, 5:08 PM
#3

NewS, Arashi, KAT-TUN, Tackey & Tsubasa, Hey! Say! JUMP, lite SMAP….. haha Johnny's entertainment freak, I know x'DD haha! :)

[VictoriaR]
5/23/10, 11:50 AM
#4

Versailles, Moi dix Mois, Malice Mizer, -OZ-, lynch., UnsraW, MUCC, Plastic Tree, Hizaki Grace Project, IIV sense, Megaromania, Sadie, Deathgaze, Juka, Kaya, Klaha, Lareine, Sex Machineguns, Radwimps, X Japan, Phantasmagoria, Exist Trace, Bergerac, SMILE, Daizy Stripper, Schwarz Stein, Matenrou Opera, Girugamesh,Schwardix Marvally

 Sen så lyssnar jag på andra band också, fast inte lika mycket haha

[Strawberi]
5/25/10, 4:18 PM
#5

Versailles, Danger Gang, Dali, Dir en grey, Gazette, LM.C, SuG, An café och Mix Speaker's,Inc.
Dom just nu som jag kommer på *s*

Upp till toppen
Annons: