Annons:
Etikettövrigt
Läst 1182 ggr
RADiOACTiV
6/10/10, 9:50 PM

mina japan-prylar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

här är allt jag fick med mig hem från Japan i figur/leksakväg.. : D det blev en del. (och då ska vi inte prata om alla kläder jag köpte..)

minus tavlan då den har jag gjort själv lol

Annons:
[VictoriaR]
6/10/10, 10:21 PM
#1

ooh, gloomy bear <3

Jag vill se en bild på kläderna ;)

RADiOACTiV
6/10/10, 10:29 PM
#2

jaa, hittade den vita i en såndär "skräp"butik med saker japanerna tröttnat på och inte vill köpa.. xP ca 40sek : D <3

RADiOACTiV
6/10/10, 10:32 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

lite kläder.. :P

RADiOACTiV
6/10/10, 10:32 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

RADiOACTiV
6/10/10, 10:33 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

byxor från zenmall, som var näst coolaste killbutiken efter buffalo bobs.

RADiOACTiV
6/10/10, 10:34 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

skor från body line. haha jag började garva när jag provade dem där och hon jobbade där och hjälpte mig stod bredvid mig och jag var ca 1 meter längre än henne XD tur att hon också började skratta

Annons:
RADiOACTiV
6/10/10, 10:35 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

kläder till min hund^^ (chihuahua då..XD)

fanns såna butiker överallt :P tom på gatan där vi bodde i hatagaya XD

RADiOACTiV
6/10/10, 10:36 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

japansk rea = inte helt fel.

RADiOACTiV
6/10/10, 10:37 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

hela gänget +två japanska vänner på restaurang för att fira att min pojke+kollega lyckades bra på sitt första japanska businessmöte^^

[VictoriaR]
6/11/10, 12:26 AM
#10

Men shiiiit vilka häftiga kläder du köpte! Såg du några awesome jrock/metal band också?

RADiOACTiV
6/11/10, 1:02 PM
#11

tack! hade velat köpa mer dock haha :'D såg så mycket snyggt, inte minst på brudarna man såg på gatorna i harajuku

var inne i en suupercool butik i shibya 109 också..typ tututua eller något hette den^^ awesome! lite dyrare dock

nää dem andra var som sagt där på businesstrip, jag bara hängde på på ett hörn så jag hade inte så mycket att säga till om.. XD hade  såå gärna velat! men då hade jag fått dra själv och fått åka TUNNELBANAN själv och då hade jag aldrig kommit fram kan jag säga..xD men det blir nog vid nästa resa : 3 pojkvännen är ju besatt av japans rock så~

Upp till toppen
Annons: