Annons:
Etikettmusik
Läst 1125 ggr
Pu-Chan
2010-09-06 22:47

Masahi officiel medlem i Versailles!!!

Nu har Versailles gått ut med informationen om att Masahi gått från support bassist till officiell medlem i Versailles

"Masashi är nu gått från supportmedlem till officiell medlem i Versailles. Gruppen tillkännagav detta genom ett meddelande på Twitter den 4 september, samt med en video på bandets officiella hemsida.

På videon berättade bandet även att de är på gång med en ny singel, som är planerad att komma ut den 27 oktover. DESTINY-The Lovers- sortira heter den, och släpps i tre versioner. Alla har tre gemensamma låtar. Skillnaden mellan utgåvorna är att två av dem kommer med en varsin bonus-dvd. Begränsad utgåva A innehåller videoklipp från bandets konsert "Versailles World Tour 2010"Method of Inheritance"-JUBILEE-" den 30 april på JCB Hall. Dvd:n på Begränsad utgåva B innehåller i sin tur musikvideon till DESTINY-The Lovers-.

Read more: http://jame-world.com/se/news-list-2010-09.html#67391#ixzz0ymC6FrUD"

hämtat från jame

Vad tycker ni? :)

Annons:
[VictoriaR]
2010-09-06 23:01
#1

SUGER SOM F*N. Jag tycker då Versailles kunde göra som Malice Mizer och inte ta in en ny officiell.  Jasmine You är basist i Versailles, ingen annan SkrikandesGråter 

Versailles fans verkar ju tycka det är okej men jag kan inte göra det. Masashi är grym live och passar såå bra ihop med bandet, men en ny officiell basist nej tack.

Tycker bandet det här är det rätta så ger jag dem mitt fulla stöd, men för mig finns det ingen annan basist  än Jasmine.

[VictoriaR]
2010-09-06 23:07
#2

http://www.versailles-wfc.com/

det känns grymt konstigt att se det här…

Azmaria
2010-09-06 23:27
#3

Hmm, på ett sätt tycker jag det är helt bra att de har fått en helt ny bassist men på samma gång känns det mjaa, de kanske inte blir desamma versailles band som man är van vid. skum förklaring jag vet.

Plus så är det bättre att de tar just Masahi som bassist och inte någon helt random ny. För nu när han har varit stöd bassist på konserter och så, har man blivit van vid att ha honom vid bandet. :)

jaa, så enligt mig då så säger jag "go for it". :P 

kul att de skall släppa ut en ny låt, då har man någonting att vänta på iallafall under denna långvariga höstperiod :D

Make Pasta not War, Vee~

[VictoriaR]
2010-09-06 23:33
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

pressbilden till nya singeln -The Lovers-

[VictoriaR]
2010-09-06 23:40
#5

#3 jo jag litar helt på att Versailles har gjort det rätta, men det känns ändå fel att ha en ny basist. Kommer nog komma över det och acceptera honom, men just nu känns det bara helt fel.

Inget ont mot Masashi, gillar honom jättemycket men nu känns det som att Jasmine har blivit utbytt…( vet att han igentligen inte har det men ändå Obestämd)  Han har i alla fall mitt fulla stöd i bandet, och det har han haft sen han började som support, men jag antar att det blev en liten chock när han bara kom med sådär..jag antog aldrig att han skulle bli officiell, fast möjligheten var ganska stor..

Upp till toppen
Annons: