Annons:
Etiketteranimemanga
Läst 2426 ggr
[Ai-chan]
2010-10-01 12:23

Tips tack! GN(?)

Jag vill ha tips på bra GN som jag tror det heter.
Inte Manga, men typ böcker. Men bara text mest. =)
Som går att köpa på Adlibris helst.

Shoujo, romance (som utgår ifrån tjejen), shounen-ai. eller något.

Jag har funderat lite på Alice the 101st, är den bra tro? Men den verkar inte finnas att köpa på adli som GN.
 
Eller måste man åka 30 mil ca till Sthlm för att gå på SF och köpa tro…:P

Vad är GN för förkortning på?

Annons:
[Ai-chan]
2010-10-06 00:08
#1

på skolan på svenska lektionen så ska man läsa bok på höst (även vår). Jag frågade om man fick läsa bok på engelska (självklart me baktankar). Och det fick man. Så då borde man väll få läsa Manga GN eller Yaoi novel eller något då? =) Hon sa inte exakt vad man ska läsa. Utav att man ska typ läsa novel/roman. Och pga det så måste jag ju köpa mig en bok att läsa till skolan på svenska lektionerna. Vilken otur! =)

Vill gärna ha tips på novel! Yaoi helst eftersom det kittlas mest. Men även shoujo/romance funkar nog! =)

AnnaMoonshadow
2010-10-28 15:16
#2

du vet att sf har en hemsida va? www.sfbok.se

Vet dock inte några bra förslag eller om de ens har något. Inget jag varit ute efter :P

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[Ai-chan]
2010-10-28 15:28
#3

Japp, det vet jag. =) Men brukar aldrig handla där typ. =)
Men har nu några GN hemma. Och en som jag ska läsa heter Immoral Darkness. Och läraren vet inte vad det är för bok. haha. Hoppas hon inte blir grinig. :P Ska bli intressant att skriva referat om den sedan hahaha. "Han blir våldtagen o dom gör det och det, hemma hos han gör dom det och det, läraren tar på honom på dom ställena" hahaha

AnnaMoonshadow
2010-10-28 15:38
#4

haha xD det kan ju bli en väldigt rolig reaktion :P

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[Ai-chan]
2010-10-28 15:40
#5

hehe typ :P

[Ai-chan]
2011-02-01 16:58
#6

Nu är det vår och dax att läsa ännu en bok till Svenska lektionen. Så nu så vill jag ha tips ännu en gång om bra yaoi noveler. Måste välja ut en att läsa innan torsdag. Så lite panik att komma på något. =)

gärna tips med teacher + student storys… ^^

Annons:
Upp till toppen
Annons: