Annons:
Etikettövrigt
Läst 3863 ggr
[Ai-chan]
2010-10-13 17:30

Okaeri.se

Någon som har handlat hos http://www.okaeri.se ? Är det ett bra ställe?

Annons:
Nordqvist
2010-10-14 12:07
#1

Nä men har kikat in där för ett tag sedan! Fanns inte mycket jag gillade, men jag vart förälskad i den lilla "vovven i lådan" sparbössan! haha! Tvingade pojkvännen att han ska köpa den till mig i julklapp! Skrattande

Nordqvist
2010-10-14 12:08
#2

http://www.asiajam.com/ har en del snygga kläder! lite dyra tycker jag men såå snyggt!

dreamstone
2010-10-14 21:38
#3

När jag kollade runt där, så märkte jag att alla de där "tillbehören?" verkade vara för någon "hobby?" de kallar "Deco?"

Vad sjutton är detta för nytt jag har stött på!?Förvånad

Nordqvist
2010-10-15 00:44
#4

Man kan väl göra typ halsband, armband och acesoarer och sånt tror jag! Pyssel!

acinom2
2010-11-05 17:41
#5

Absolut, kan verkligen rekommendera dem. Bra service och man kan vara säker på att de är äkta varor de säljer. :D JÄTTE NÖJD!

AnnaMoonshadow
2010-11-05 18:25
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

#3 kan det inte ha med Decora att göra? det förkortas deco ibland. Och jag vet att många "decoras" gör sina smycken och tillbehör själv eller köper handarbeten från andra för att få vad de vill ha. Som exempel finns det många sådana hobby-bilddagböcker och bloggar.

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Annons:
[Deleted Account]
2010-11-05 22:34
#7

:O jag tror Deco står för det simpla Decorations, eftersom det är små fejkbakelser man gör som inte nödvändigtvis används som smycken utan nånting som bara kan stå på en plats och se bra ut. Har sett många Sweet lolitas göra Deco-smycken, tror inte Decoras har så mycket shiny-shiny saker utan mer färglada "barnsliga" smycken :)

AnnaMoonshadow
2010-11-06 01:30
#8

hmm… Det kanske är sant xD låter faktiskt mer rimligt  ^___^

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Liss
2010-11-06 01:45
#9

Deco - decorations - man dekorerar sina egna saker/smycken etc.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

dreamstone
2010-11-21 20:06
#10

Jaa! Det låter ju kul! Ska kolla lite mer

Zawty
2010-11-22 14:26
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#11

De säljer främst material för så kallad decoden, som ni kan se t.ex. mycket sweet lolitas hålla på med. Smycka ut t.ex. mobiltelefoner med grädde, söta kakor, Hello Kitty, pärlor och mycket annat fint.

Det är lätt och göra och mycket roligt, kan även säga att okaeri har helt ok priser! Värt att testa för alla :)

Upp till toppen
Annons: