Annons:
Etikettövrigt
Läst 5108 ggr
Nordqvist
10/20/10, 2:34 PM

Hur ser du ut?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag är lite såndär som gillar att leka mycket med både smink och hår! Så när jag har tråkigt (och borde göra annat som att städa och tvätta m.m.) så ställer jag mig framför spegeln med sminkborsten i högsta hugg! Skrattande Idag vart det här resultatet!! Skrattande jag önskar SÅ att jag hade haft färgade linser! Isblå! Flört

Det syns väl inte så bra på den här bilden men jag har fluffiga toffsar! hihi!

Hur ser du ut?

Annons:
Nordqvist
10/20/10, 2:35 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Oki ni kan få en i färg oxå som syns bättre! ^^

(Skratta inte!!)

Azmaria
10/20/10, 4:51 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

jag gillar oxo att experimentera och fixa, x) jättekul är det ju. :)

 och du har jättesnygg hårfärg det säger jag ;D

Här är jag då, bilden är fotad i september då jag hade kort hår. Nu har jag lite längre hår än det som är på bilden..annors är allt det samma. Bara att jag imorgon kommer att färga mitt hår mörktbrunt med röd pannlugg ^^

när jag har gjort det kan jag ju lägga upp den bilden här, som "updatering av mig själv" sen. x)

Make Pasta not War, Vee~

[VictoriaR]
10/20/10, 9:21 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

tror vi har haft en sån här tråd förut, men jag antar att människor har ändrats +  att det kommit nya medlemmar så det kan vara en bra idé att starta en ny Glad

#1,#2 Vad söta ni är :3

gillar också att fixa, brukar spraya och göra ngt när jag inte är för lat haha + platta varje dag Obestämd

Den här togs i slutet på augusti så mitt hår är lite längre nu..(uush, man känner sig så liiten i kort hår, måste få håret att växa så att jag faktist ser ut som en 17 åring xD)

Nordqvist
10/21/10, 12:35 AM
#4

#3 DU är söt!! Skrattande om det finns en tråd redan ber jag om ursäkt har inte orkat leta! ^^ Spännande att se alla ju! hehe!

Nordqvist
10/21/10, 12:37 AM
#5

#2 Du är ju såklart oxå snygg! Flört och min hårfärg ska ändras till mörkbrun! hehe!

Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
[Deleted Account]
10/21/10, 3:02 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Oh! Hittade en bild på mobilen :'x den är lite grå.. ehum

#1 Är det svårt att sminka sådär? O.O Ser massa snyggt ut och jag skulle också vilja. Jag sminkar mig inte runt ögonen x.x jag brukar använda sån där brunkräm sak under ögonen när jag sovit dåligt o fått mörka ringar och hudfärgspuder-sak på näsan när det är varmt och den börjar blänka xD hehu

Sen så plattar jag inte o_o eller lockar, jag har inte riktigt vågat. Varmt ju @.@ Mitt hår hänger hela tiden, men kan sättas upp i toffs och om det är riktigt kort fluffar jag till med hårgele.

Nordqvist
10/21/10, 10:08 AM
#8

#7 Nej jag kollar på en bild och så kör jag bara på och duttar med ögonskugga! Man får öva! ^^ E<tt tips är att inte öva med foundation och sånt för det blir så dyrt! haha!

Jag skulle våga ha kort hår, men eftersom jag köper löshår så vill jag nog inte egentligen ha kosrt hår! Men man kan göra så mycket roliga frisyrer med kort hår!

[Ai-chan]
10/21/10, 2:10 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

#8 så söt bild!
Och alla andra med!

Här är bild på mig! rätt så gammal bild (några år på nacken^^) och inget speciellt. xD kan lägga upp nyare och bättre bild någon annan dag. ^^ Men just nu hittade jag inget. orkar inte leta heller :P

Annars har jag massa bilder på
Facebook: Annie Gunnarsson Hedbrant
Och på
Bilddagboken: Nao-chan

Så får ni gå dit o kolla istället :)

Tyvärr så har man pappas gener mest känns det som. Eftersom jag är mest lik han. Inte roligt. Lång, bred, osso är man överviktig då med nu pga man har haft det jobbigt dom senaste åren och har haft lite problem och sjukdomar mm.  Men man har gått ner en massa nu den senaste tiden. =)

Denna kommentar har tagits bort.
Nordqvist
10/21/10, 2:58 PM
#11

#9 Wow! Jag älskar dina ögon! ^^

[Ai-chan]
10/21/10, 3:06 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#12

tnx :D men bilden är lite fixad i ps för en massa år sen.

Här är lite nyare bild, dock har jag färgat håret på den bilden och kortare hår än vad jag har nu :P

Nordqvist
10/21/10, 3:08 PM
#13

Na du har fortfarande fina ögon! ^^

Annons:
[Ai-chan]
10/21/10, 3:09 PM
#14

aa ok =) tack =)

Nordqvist
10/21/10, 3:16 PM
#15

^^Kyss

Liss
10/22/10, 2:54 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#16

Nyaste bilden.

Ä…ä…älskar att fixa med håret. Så kul att jag stammar ;) Så mitt hår är olika från vecka till vecka. Försöker just nu hitta en röd färg jag gillar. Har nog haft åtta olika röda nyanser på en månad. Dessutom blir dem annorlunda så fort jag duschar, då dem bleks.
Gillar att klippa olika, roliga frisyrer också. Just nu är det sidecut, vilket inte syns på bilden.- Är väldigt, väldigt kort på sidan som inte syns.

Men i alla fall. Hej det här är jag. Närbild. *vink vink*

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Ai-chan]
10/22/10, 3:51 PM
#17

#16 Snyggt hår! Jätte roligt med att färga och så. Men blir inte ditt hår väldigt slitigt när du färgar det så mkt och sånt? =)
Var något år som jag färgade super mkt, tillsist började jag tappa en hel del hår. Så nu är jag så väldigt försiktigt. Inte roligt med kala fläckar på huvudet!

Nordqvist
10/22/10, 4:00 PM
#18

#17 Minst 3-4 mån mellan varje färgning ska det vara! MINST!!

[Ai-chan]
10/22/10, 4:01 PM
#19

Hadde det. Någon gång var det kanske 2 månader. Kanske var det då ^^

Liss
10/22/10, 5:17 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#20

#17 Tack :)
Jag har otroligt slittåligt hår, så det har inte varit någon fara alls.

Tills för en vecka sen, då jag blekte det igen för 11gången på ett halvår. Det ville inte mitt hår veta av mer, så luggen gick av.
Men det gick inte av så farligt… Som sagt är den där bilden den sista jag tagit --^
Innan var håret som på denna bild. Om det nu syns.Min lugg var mycket längre och mer följsam då. Men så växer mitt hår väldigt fort också.

Fast själva färgen sliter ingenting, eftersom det är direction extremtoning jag använder. Det är blekningen som sliter otroligt mycket.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Annons:
[VictoriaR]
10/22/10, 7:36 PM
#21

#6 #7 ojj,trodde inte det var samma person, men söt var du i alla fall! och alla som har rakt hår ska vara GLADA för det!

#12 shiit, sånt där hår vill jag ha! Skrikandes supersnyggt!

#20 vad söt du är! men är det inte jobbigt med rosa hår? Min kompis skaffade det och nu är det typ brunt/grått ingeting Obestämd Men det passade din stil jättebra, supersnyggt!

Nordqvist
10/23/10, 12:12 AM
#22

#20 me nkan du inte färga/tona över det gamla röda? Måste du böeka mella varje gång?

#21 det var därför plattången uppfanns! Ett tips är Gliss Asia straight! Funkar tom på mitt äckligt vågiga självfall! Jag var super skeptisk först, men så provade jag det funkade! fast jag vet ju inte hur ditt hår ser ut riktigt…. Det ser ju ganska rakt ut! haha!

[VictoriaR]
10/23/10, 1:06 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#23

#22 Jag använder GA.MA som är en superplattång, men det hjälper ju inte om det regnar och sånt där..och lockigt hår ändrar sig supermkt beroende på vädret..lägger in en bild på mitt ruffs då så får du se Skrikandes Gråter

Nordqvist
10/23/10, 1:30 AM
#24

Men prova schampot och balsamet! Funkade bra på mig som har tjockt hår och hemskt självfall! S(-__-)S <--- Mitt hår! haha!

bea28
10/23/10, 2:24 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#25

Det här är jag då!

Försökte hitta en relativt nytagen bild på mig som inte var alltför redigerad… Vilket var svårt. Jag brukar alltid ha en massa konstiga inställningar på kameran när jag tar kort, alla egobilder är vääääldigt onaturliga x) Så det blev till att ta en ny bild med camen!

Katten på bilden heter Mimmi, min ständiga följeslagare som spenderar nästan all sin tid på min huvudkudde, hehe.

Egentligen brukar jag inte ha glasögon på mig heller.. Avskyr mina glasögon o.o

Nordqvist
10/23/10, 12:37 PM
#26

#25 varför då? Du passade ju jätte bra med glasögon! Och kissen var söt den med! Skrattande

AnnaMoonshadow
10/23/10, 12:57 PM
#27

#23 och #25 ni är väldigt söta båda två :D själv skulle jag vilja ha lite roligar och lockigare hår. mitt hänger bara helt rakt, och då inte på något trevligt sätt. tunt och lent och livlöst :P

Volymbalsam ftw! <3

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Annons:
[Ai-chan]
10/23/10, 1:20 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#28

#21 Tack ^^ Men håret är inte alls så färgad nu :P plus att det har växt. Hadde tre färger i då min originalfärg bak i, osso svart och rött, svart i luggen på ena sidan och rött i luggen på andra sidan, och bakom den svart luggen la jag rött, och bakom den röda luggen la jag svart. :P Blev faktiskt rätt så snyggt! ^^

Men som sagt. ser inte så ut nu. Tog nya ego bilder igår för en gång skull. Så att så här ser jag ut ungefär…
Inte bästa bilden. Men men. Har flera på Bdb (Nao-chan) och på min fejja. ^^

Dock har jag rätt så lockigt hår. Hadde plattat på morgonen. =)

Lät katten (Pyrrha, DV rex hona) också vara med. Hon klättrade bara annars på mig. ^^

Börjat fundera på om man börjat få rynkor. Har typ liknande på alla bilder. I dont like it!!! Jag är ju bara 24 år. :P

[Deleted Account]
10/23/10, 2:28 PM
#29

#21 Jao, håret har ju växt ut och så jag kisade mer på senste för det var så ljust ute xD förmodligen därför

[VictoriaR]
10/23/10, 5:18 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#30

#24 ok, ska prova!

#25, jag tycker att du passade i glasögon, men förstår vad du menar, använder alltid linser själv Skrikandes

#21 ahaa, hade inte du sånt hår på Abingdon förra året? Har för mig det Förvånad

okej, lägger in en sista bild nu, tagen idag så den är superny :) Brukar ha luggen mer som en snedlugg, men den föll ner i ögonen när jag tog kortet haha

bea28
10/24/10, 12:03 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#31

#26-27 tackar så jättemycket! :D

jag har egentligen superduperlockigt hår. Nu har det blivit alldeles för långt för att lockarna ska bli snygga, så får platta det efter varje dusch :P

Slänger in en bild på mitt hår ofixat c:

Nordqvist
10/24/10, 12:04 AM
#32

#31 JÄTTE FINA LOCKAR JU!!!! Förvånad

bea28
10/24/10, 12:08 AM
#33

#32 Skrattande men som jag sa är mitt hår alldeles för långt och slitet för att lockarna ska bli så snygga som dom blev för några månader sen T_T har skjutit upp det här med att klippa mig på tok för länge, men jag avskyr att gå till frisören… :/

Nordqvist
10/24/10, 12:14 AM
#34

Jag klipper mig själv! haha!

Annons:
bea28
10/24/10, 12:21 AM
#35

#34 jag klippte min lugg en gång, resultatet blev inte bra! XD så undviker nog det i framtiden ;)

Nordqvist
10/24/10, 12:22 AM
#36

haha jag slänger fram huvudet och håret och klipper lite. jag är inte så noga med att det ska vara jämnt och grejjer för jag ser ut som *** i håret jämt ändå så ingen ser någit! ;)

[VictoriaR]
10/24/10, 1:25 AM
#37

#31 lockigt hår kan var sjukt snyggt om man har rätt frisyr (delvis långt hår haha)

#34#35 Jag klippte av håret själv så det blev långt bak och kort ovanför öronen,haha är lite sjukt i huvudet alltså

Nordqvist
10/24/10, 2:31 AM
#38

#37 man måste vara snitsig och man måste tänka efter… ;)

Upp till toppen
Annons: