Annons:
Etikettlänkar
Läst 1406 ggr
AnnaMoonshadow
10/17/10, 11:34 PM

MyAnimeList.net

Tänkte bara rekomendera en sida för alla manga/anime-nördar som sitter här på sidan. Den heter MyAnimeList.net

Jag vet att om man kollar/läser mycket är det svårt att ha koll på vad man avverkat. På den här sidan hittar man så gott som alla serier och man kan spara dem i sin egen animelista eller mangalista. Vid varje inlägg i listan kan man också lägga till betyg och hur många kapitel/ep som man avverkat m.m.

Det går även att läsa/skriva "reviews" och hitta tips om liknande serier. Samtidigt som det är ett toppenbra sätt att hitta nya vänner världen över.

Själv går jag under namnet AnnaMoonshadow även där och nu är varmt välkomna att adda mig ^_^

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Annons:
[Ai-chan]
10/18/10, 10:21 AM
#1

Den känner jag till redan, tyvärr fick jag reda på den alldelse förrsent då efter man redan har kollat igenom några 100 st serier. Så jag orkar inte lägga in allt nu. Är runt 400 just nu tror jag o jag minns inte filmer, oav o allt som är relaterad till vissa serier, vilka man har kollat o sånt. Fast man har sett det mesta. Drygt!
Hadde annars velat ha haft den dära med. Men just nu ligger min lista som en dokument i min dator. :D Jag skulle gjort den listan mera petig som jag egentligen gjorde ifrån början då man skrev upp serier, oav o allt som tillhörde. Men sen så skrev man bara upp huvudserien typ och inte allt relaterad eftersom den listan blev så lång. Men jag önskar nu efterhand att jag hadde gjort det. =)

AnnaMoonshadow
10/19/10, 10:44 PM
#2

Haha jag förstår vad du menar. jag hade inte alls koll heller när jag blev medlem i mars förra året. Jag har ju läst Manga och kollat Anime sedan… jag vet inte, måste vara en fem-sex år. Så jag har fortfarande inte lagt till allt xD Men det trillar dit lite här och lite där. För tillfället ligger min mangalista på 370 och animen på 80. även om det inte är allt så är det roligt ändå ^_^ Jag tycker du ska starta en ja, även om du inte orkar lägga in allt du redan sett/läst.

… okej, jag erkänner, tror jag vill ha lite fler vänner på sidan att diskutera med xD

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Upp till toppen
Annons: