Annons:
Etikettövrigt
Läst 2665 ggr
Onslow
2010-11-26 17:55

Dina current fandoms?

Som rubriken, vilka är dina current fandoms? Det kan vara riktiga personer (sångare, skådespelare, osv osv) eller kanske en karaktär eller ett par från ett spel/en anime/en manga/whatever. Håll er Japan-relaterade såklart. :)

Personligen har jag en känsidcrush på Ninomiya Kazunari. Han är typ sötaste ever! QwQ
Heh, han är en av medlemmarna i bandet Arashi. Bara så ni vet. Kan ju tillägga att han hhar en grym sångröst! ;p Bild
Asian Boys Ftw <3 En av hans låtar

Lägg gärna upp en bild eller en länk!

Visste inte vart jag skulle lägga inlägget. :P

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

Annons:
Onslow
2010-11-26 18:01
#1

Haha, apropå videon som jag länkade till i #1 så var jag bara tvungen att berätta en sak som min kompis sa. ^^

Hon älskar verkligen Arashi och speciellt Nino. Och på videon som är live så har han glasögon eftersom han spelar piano, och när han tar av sig dem på slutet så skriker min kompis (vi tittade på den)

Hon: ÅÅÅÅH han är så sööööööt utan glasögon eftersom glasögon är fult!!

Jag: … (Jag har glasögon)

Hon: … :$ JAG MENADE DET INTEEEE!

Haha, låter säkert inte kul, men det var det. xD

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

[Tan-chan]
2010-11-26 18:14
#2

Åh, jag är helt störtkär i röstskådisar! Jag är snarare besatt i dem och stalkar dem Anime efter Anime. xD

Akira Ishida Hikaru Midorikawa Jun Fukuyama Takahiro Sakurai Miki Shinichiro

Jag squeelar som en fangirl varje gång jag hör Akira Ishida eller Hikaru Midorikawa i en Anime eller drama CD. Haha!

Hm… Det finns fler, men just nu ekar det tomt i skallen när jag försöker leta upp namnen. Haha!

Och så är jag självklart besatt i Rin från Togainu no Chi (Spel/manga/anime/drama CD). samt Wolfram från Kyo Kara Maoh!.

Och Tohya från vistlip.

Det var nog alla vad jag kan komma på. (^0^)

Azmaria
2010-11-27 00:07
#3

precis just nu är det Hiver från Sound Horizon som sjungs/spelas av Revo. Jag på riktigt avgudar snart hans sångröst, smexighet etc. Revo spelar/sjunger också Elef från Moira albumet. Me love it!

från deras konsert: han i röda kläder med ljust hår som slåss är Elef

[

](http://www.youtube.com/watch?v=P6vVE79nCMg&feature=related) href="http://www.youtube.com/watch?v=R2cJAHE8Gms&feature=related" rel="noopener noreferrer" target="_blank">Från deras konsert  Roman: han som sjunger hela sånger är Hiver 

och sen från Hetalia:

 Ivan Russia! Vodka och gullighet och skrämma ihjäl personer, bästa kombinationen med en karaktär.

Gilbert Prussia, seriöst för awsome, har har knyckt mina vitala delar vid varje avsnitt han har dykt upp. x3 + så har han en hel kycklings arme.

S.Korea: en sån energi pojk, asiens frankrike och är så grymt söt. Fan vad jag är arg att han inte får komma med i animen! >.<

Arthur  England! en av de bästa tsundere med det hetaste ögonbrynen jag har sett. Oh just det: den enda personen som tar enhörningar, älvor och fantasidjur seriöst. I like it. xD

jaa, och annors inom musik och stuff? Maya från LM.C. Jag vet inte hur jag skall förklara men snygg är han som tusan, sjunger jätte kiva och har sina random fail och pop out humor.

Det var typ en del just nu.

okej då, jag älskar också Frankrike från Hetalia… <3 hohohoo.

Make Pasta not War, Vee~

Liss
2010-11-27 00:59
#4

Jag är en periodare, då jag blir helt sjukligt besatt. Jag har haft mina perioder med Anime överlag. Då ska jag veta allt om allting. Men jag får väl tacka mina besattheter, då jag lär mig en hel del.

Så vissa perioder är det Anime besatthet. Andra perioder är det Manga besatthet. Sen blir det drama besatthet då och då också. Ett tag ville jag se allting med Jang Geun Suk …
Så får mina små besattheter i vissa dramaskådisar då och då.

Har även haft en tid då jag skulle veta allting om NewS och resterande Johnnys.

Älskar Jun Fukuyama också.Han är ju liksom Lelouch!

Så ibland lugnar det ner sig för att börja igen, senare.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

AnnaMoonshadow
2010-11-27 01:32
#5

Jang Geun Suk är också någon som jag är riktigt intresserad av just nu <3

sen är och förblir jag alltid lite småkär i Matsumoto Jun.

Annars brukar inte jag ha någon direkt besatthet, även om jag också är periodare. Ibland är jag helt insnöad på något specifikt.

Vissa saker hänger dock kvar som jag alltid kommer älska. Dramorna Hana Yori Dango och One Litre of Tears till exempel (finns fler). Mangakan Shinjo Mayu. mangan Fruits Basket. Hayao Miyazaki och hans filmer…

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Liss
2010-11-27 01:47
#6

Åh. Hayao Miyazaki inte att förglömma. Han är anledningen till att jag ens började älska Anime.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Annons:
AnnaMoonshadow
2010-11-27 02:19
#7

Nej han måste nämnas! Om folk frågar varför man egentligen gillar Anime och sånt där konstigt så är det bara att visa dem magin i en Miyazaki-film. Vem kan inte låta bli att älska det?

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Liss
2010-11-27 03:14
#8

Det finns lustigt nog folk som inte förstår sig på magin, ens i dem filmerna.

Kul att dem börjat komma mer och mer till Sverige nu också.

Ser verkligen fram mot Ghiblis nya - The Borrower Arrietty. :)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Onslow
2010-11-27 08:54
#9

#5 Ååh, MatsuJun! Han är så duktig. <3 Fast Nino är bäst. Sådeså. Tungan ute

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

AnnaMoonshadow
2010-11-27 20:54
#10

#8 jo jag längtar jättemycket efter den ^__^ vill dessutom spela Ni no kuni <3<3

#9 haha det är kanske bra att vi gillar olika xD

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Onslow
2010-11-27 20:55
#11

#10 Haha, mer Nino till mig. ;)

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

Upp till toppen
Annons: