Annons:
Etikettmusik
Läst 1661 ggr
[Tan-chan]
2010-12-02 13:40

LM.C i Julkalendern

Jag var bara tvungen att nämna detta på forumet. Bandet LM.C nämns i årets julkalender i avsnitt 1. xD

SVT Play - Julkalendern avsnitt 1

Det kommer runt 04:50 in på avsnittet för er LM.C-nördar som vill kolla på det. (^_~)

Ha! Jag har varit "där" båda gångerna! Wohooo!

Synd bara att de är småflickor som ska på LM.C, som om det bara är småbarn som lyssnar på dem. Och här sitter jag på 22 år - 10 år äldre - och ugglar loss som bara tusan till deras musik. (=_=)

Fast det var ju rätt så många småbarn på deras första konsert. Andra konserten var det liiite äldre folk. Haha!

Annons:
[Tan-chan]
2010-12-02 13:47
#1

De verkar ha lite för lite folk på finlandsbåten. Ge mig arbete så fixar jag alla problemen på bildäck och annat. Jag är ju en sjöman nu! xD

AnnaMoonshadow
2010-12-02 20:20
#2

haha jag såg det om L.MC, trodde först att jag missuppfattat xD tyckte det var sjukt roligt :D så sällan man hör något alls om japanska band eller dyl. på tv. Enda man faktiskt kan höra är korta inslag om typ "den nya japantrenden" eller något liknande XD

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Azmaria
2010-12-02 21:09
#3

haha, finländare + lm.c + Decora flickor. lol vilken fin julkalender ni svenska har fixat iår ;D

"voi herra jumala sentä" haha, jag tror jag skall följa er julkalender iår ^^

Make Pasta not War, Vee~

[Tan-chan]
2010-12-02 23:51
#4

#2: Haha, ja eller hur! Riktigt kul att det får lite uppmärksamhet.

#3: Rättelse: "Voi herran jumala sentään!" (^_~) Och visst är det sjukt kul blandning, men problemet är ju att lillbruden är ju typ 10 år… Det ger änna en skev bild av oss andra. xD

Azmaria
2010-12-03 00:43
#5

#4 haha, lol xD tack för rättelsen, händer lätt att ä:n o andra bokstäver trillar bort när man skriver snabbt xD (försöker bortförklara fast  jag suger egentligen på finska, lol) .

jaa, lite äldre får hon gärna vara,för man får ju en uppfattning om att det endast e småtjejer som diggar Japan o sånt stuff. ;P

Make Pasta not War, Vee~

AnnaMoonshadow
2010-12-03 01:17
#6

det håller jag helt med om! själv är man ju 20 och de flesta jag känner som är intresserad är också kring det…

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Annons:
[Tan-chan]
2010-12-03 09:00
#7

#6: Precis, samma här - även om jag känner massa småtjejer också som gör det som är totala "wapaneser" på ett negativt sätt. De liksom skryter om att de har pillat en Japan. (O_o)

[VictoriaR]
2010-12-10 21:27
#8

haha, tjejens kläder var ju totalt fail (bohem eller något lol)

och att LM.C spelar på Globen kommer aldrig att hända…xD

Är ju i alla fall bra att den japanska musiken får lite reklam, försäljningen med biljetter går ju så dåligt nu! Obestämd

Det är ju så att många yngre ungdomar är intresserade av japansk musik, finns ju äldre också men ni 20+ får ta och leva med det, bättre unga fans än inga alls Tungan uteFlört

Upp till toppen
Annons: