Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1698 ggr
[Tan-chan]
2/14/11, 3:50 PM

Happy Valentine's Day!

Även om jag inte firar denna dag så vill jag ändå passa på att önska er alla älskade medlemmar en fantastisk Valentine's Day!

Och ni som firar denna dag tillsammans med er hjärtevän: Jag hoppas ni får så mycket choklad och blommor att ni inte vet vad ni ska göra av allt! (^_~)

Så än en gång: HAPPY VALENTINE'S DAY! ??

Annons:
AnnaMoonshadow
2/14/11, 10:14 PM
#1

Glad alla hjärtans dag på er alla måste jag säga med! hur har ni firat dagen? själv kunna jag ju inte fira med min kille, så spenderade en eftermiddag med min vän och hade riktigt trevlig fast hon var sjuk <3

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Azmaria
2/14/11, 10:46 PM
#2

Detsamma säger jag oxo, ;D Har haft en skitkall men snygg Dag! Och amerikanska plättar har jag oxo ätit. yummy. ;D

Make Pasta not War, Vee~

Nordqvist
2/14/11, 11:19 PM
#3

Jag har varit på arbetsintervju och tittat på när min dotter gråter sig igenom ett gympapass och köpt chpklad till mig själv! En vanlig dag helt enkelt… ;)

Men god nytt valentin på er!

Liss
2/15/11, 12:24 AM
#4

Happy happy valentines…

Jag var på stan och fixade nödvändigt ont, skaffade en ny underbar mobil, fikade med min far, fick skjuts hem, gick till OKQ8 och frös rumpan av mig och sedan… sitter jag nu här och håller på att somna.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Upp till toppen
Annons: