Annons:
Etiketterfilmtv-serier
Läst 1226 ggr
[Ai-chan]
2011-02-25 12:16

Boy meets boy (kort BL film)

Boy meets boy
En kort BL film utan dialog.

Nå flera som har sett den? Vad tycker ni om den?
Jag tycker att den är jätte fin och små gullig! Önskar bara att den var längre och att den hade någon dialog. Ja, helt enkelt att den var en riktig film. Men tycker även att den var fin som den var. :) Kanske just att filmen var som den var, kanske därför den var fin som den var. Och man hängde med väldigt bra utan dialog. =)

Annons:
somace
2011-02-25 23:53
#1

Aaawh, vad ska jag säga? *blush* ^_______^

Kan väl börja med att säga att jag redan är ett STORT fan av koreansk film och att få sen en koreansk kortfilm med BL-tema är liksom…the best of two worlds :)

Nämen, Boy meets boy var jättefin tycker jag. Väldigt söt kortfilm, men jag hade gärna sett att man tog bort den där förbannande älvan eller vad det nu var som plötsligt började sjunga :P

[Ai-chan]
2011-02-25 23:57
#2

hahaha,, ja, älvan förstörde hela skiten och pga den så blev det lite fånigt. älskade den filmen annars. men den där älvan. uscha fy! :P

somace
2011-02-26 00:14
#3

Exakt det gjorde plötsligt hela filmen så fånig. Men jag har liksom förträngt det och varje gång jag tittar på den igen så ser jag till att snabbt stoppa klippet strax innan älvan dyker upp och spola fram, haha ^____^

Upp till toppen
Annons: