Annons:
Etiketteranimemanga
Läst 1808 ggr
Onslow
2/27/11, 7:50 PM

Tipsa mig om en anime, någon!

Jag har ett helt sportlov framför mig och jag har ingenting att se på! Snälla någn, jag ber, ge mig en superbra Anime att se på. T____T

Jag har sett Tales of the abyss, Tales of Vesperia - the first strike, Kaichou wa Maid-sama!, Loveless, LoveCom, OHSHC, KuroShitsuji (<3), Junjou Romantica, Tokyo Mew Mew och säkert någon mer som jag glömt. Jag gillar comedy, shounen-ai, school, horror (inte för läskigt bara!), romance osv osv. Inte för långa serier tack, och gärna en Anime som inte släpper en massa nya avsnitt hela tiden. ^^

Pwettie pwiiiiis, helpa me nao? c:

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

Annons:
Azmaria
2/27/11, 11:02 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

oki doki, här kmr mina tips ;3

  • Pandora hearts? :3 den första animen som dök upp i mitt huvud iaf ;D Det var från den serien som jag fann Kuroshitsuji. Pandora hearts märker man att är inspirerad från olika surrealistiska ting, Mycket Alice i underlandet reletat förekommer! ;D  *bild* --->
  • sedan kan jag tipsa om lånfilmen  the girl who leapt through time. Lie mysko, men när alla puzzelbitar faller på plats, ja då känns den bra att se på ;D
  • Ah, just det. Origin Spirits of the past är också sevärd.
  • Jag kan ju oxo tipsa om en Anime jag själv just nu håller på att kolla igenom: Princess Tutu. Här ingår balett på ett mysigt och sagolikt vis. Den är rätt så gullig och fin  :3

Make Pasta not War, Vee~

[Ai-chan]
2/28/11, 1:15 AM
#2

Om du inte har sett Ghost Hunt och Ghost Hound så tipsar jag om dom två. Dom ska man se när det är mörkt ute. Mysigast då!

Även tipsar jag starkt om Tokyo Magnitude 8.0 & Planet Survival. :)

Kan tipsa om flera om du behöver det!

Onslow
2/28/11, 8:37 AM
#3

Tack för tipsen. :)

Jag har påbörjat Princess Tutu eftersom en kompis till mig ville att jag skulle se den, men det var inget jag gillade. Började även Ghost Hound för ett tag sen men heller inget jag gillade.
Såg första avsnittet på Pandora Hearts också, men jag fattade ingenting. Men om ni säger att de är bra så ska jag absolut ge dem en chans till. :)

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

Liss
2/28/11, 4:36 PM
#4

Blood+, Vampire knight, Trinity blood, Highschool of the dead. - Vampyrer, demoner och zombies.

Durarara!!, Baccano!, Darker than black, Bonen no Xamdou, Eden of the east, Shiki. - Action, mystery, drama etc etc…

Bokura ga ita, Toradora, Special A, NANA - Romance, drama, comedy.

Graviditation, Gauken Heaven, Uragiri wa boku no namae o shitteiru. - Shounen Ai.

(Code geass och Death note ;o)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

CHoPSTix
3/1/11, 10:31 PM
#5

K-on:

Väldigt bra! jag tröttnade visserligen då jag börjat kolla på 2:dra säsongen men den är bra ändå! Genre: Comedy,Music m.m

Goodbye Kitty <3

AnnaMoonshadow
3/5/11, 8:07 PM
#6

#4 hade bra serier! Och ghost hunt är jättetrevlig!

Fruits basket & Romeo x juliet är två serier till som är väl värda att se. FB är romance/school/fantasy och RxJ är romance/fantasy typ :D

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Annons:
Upp till toppen
Annons: