Annons:
Etiketterköpessäljesbytes
Läst 895 ggr
Goagubben94
10/17/17, 8:35 PM

Importera Läskautomat ifrån Japan?

Hej Jag har funderingar på o skaffa mig ett riktigt billigt hus i Kiruna, så då har jag även planer på o skaffa mig en läskautomat från Coca-Cola i Japan, vet någon hur mycket priset skulle ligga på om man importerade en? Den ska innehålla 20 olika läsksorter o en rejäl sådan

Annons:
Tandtrollet
10/18/17, 9:33 AM
#1

Hejsan svejsan!

Coca Cola Company äger sina automater, så de går inte att köpa. Dessutom är de väldigt kinkiga med dem…

Men, det finns ju så många andra företag: Asahi, Kirin och DyDo tex. Det är bara att surfa runt och kolla. De har telefonnummer på sina hemsidor och det finns alltid information på engelska. Sedan behöver du skicka din maskin med en båtcontainer.

Låter som ett riktigt skoj projekt!

/Anders aka Tandtrollet

Min japanska godisaffär har september-REA!
Bästsäljare: Godislera!

Goagubben94
10/18/17, 12:20 PM
#2

Hur mycket kostar en automat?

Goagubben94
10/18/17, 5:23 PM
#3

@Tandtrollet: Hur mycket får man plats len sådan automat o kan man typ välja vilka sorters också? :-D

LillaGideon
10/18/17, 9:16 PM
#4

Häftigt å ha en godisapparat hemma också!

Goagubben94
10/19/17, 7:13 PM
#5

Hur mycket kostar det? Jag vill väldigt gärna se hur mycket priset ligger på så jag kan kolla runt Kan man välja vilka läsksorter också?

Plimme
10/24/17, 11:35 AM
#6

Goagubben: är du en sån där omodern människa som inte vet hur man gör då man googlar fram det man vill veta? ;-) 頑張ってください❗️ …på landsbygden i Japan finns fantastiskt billiga hus. Dessutom slipper du riskera att frysa ihjäl då strömmen går. Du kan läsa ALLT om det via Google!!!

Annons:
Upp till toppen
Annons: