Annons:
Etikettresor
Läst 530 ggr
Expat-Tokyo
10/17/17, 10:28 AM

Stlm-Tokyo t.o.r 5034 kr med SAS

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Perfekt för den som är leds på att göra julshoppingen i London och Paris!

/Stefan S.
Vill du hjälpa till att göra JAPAN iFokus till en riktigt bra plats?

Annons:
Plimme
10/17/17, 12:33 PM
#1

Vilket FYND!

…sedan så har ju SAS de sämsta long-haul-planen från Tokyo, trots allt deras skryt om hur de uppgraderat inredningen… *tomt prat*

Deras marknadskommunikatörer envisas med att kalla alla försämringar som SAS gjort och gör för förbättringar. Ett slags modernt trumpspråk. Den typ av ihåligt språk som britterna kallar: "Taking the piss". 🤮

Så, av dessa anledningar så flyger jag alrig mer med SAS. Inte heller med ryska, kinesiska eller arabiska flygbolag. Vill fn heller inte mellanlanda i Turkiet. Betalar hellre lite mer med andra, BÄTTRE flygbolag.

Tandtrollet
10/18/17, 9:41 AM
#2

Nog kan jag hålla med om att SAS är rätt långt från det bästa/skönaste att flyga long-haul med.

Man får EN dryck till maten.. Vill man ha mer, så måste man betala deras on-flight-ocker-priser. Men, tja… Med DETTA biljettpris så funderar jag också på om man inte borde fira lite jul i Sverige i år 🥶

/Anders aka Tandtrollet

Min japanska godisaffär har september-REA!
Bästsäljare: Godislera!

Plimme
10/27/17, 7:18 PM
#3

Fick precis tag i en julbiljett till kalla Norden med KLM för 8644 kr. Då ingår 2 väskor á 23 kg i Economy. Detta, eftersom jag flyger Japan - Europa - Japan. Flyger man Europa - Japan - Europa så får man bara ta en väska.

Ombord på KLM i Economy får jag också dricka fyra glas vin - om jag så behagar. Eller fem!

MUMS!

Upp till toppen
Annons: