Annons:
Etiketteraktuelltnyheter
Läst 1834 ggr
Expat-Tokyo
2017-08-13 17:45

Vad gör du om du får vara man för en dag?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I Japan har man precis genomfört en undersökning om vad kvinnor skulle göra om de fick vara man för en dag. Kanske inte de svar man hade väntat sig om undersökningen var gjord i Sverige…

Läs mer om undersökningen här!

Vad skulle DU göra om du fick byta kön för en dag?

/Stefan S.
Vill du hjälpa till att göra JAPAN iFokus till en riktigt bra plats?

Annons:
Aleya
2017-08-13 18:07
#1

Jag skulle ragga upp en brud och ge henne en drömdejt. 😊 låter kanske knäppt men fatta att göra någon glad av en dejt. Kanske muntrar upp någon. Sen skulle jag få veta varför vissa män tycker det är så intressant att ta sig i skrevet konstant. Ja sen skulle jag köra drag för en kväll. 😊 Sen är jag nog nöjd.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Tjeja
2017-08-13 18:52
#2

Vet inte vad jag skulle göra.. 

Om jag var ute på en långpromenad i skogen skulle jag i alla fall njuta av att inte behöva hålla mig utan dricka så mycket vatten jag ville och sedan pissa ståendes ute i skogen när helst det behövdes! ha ha..

Men, other than that?I dont know. 😃

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

tlover
2017-08-13 18:58
#3

Jag vet inte om det är så mycket jag är avis killar på egentligen som man kan göra på en dag. Kanske träna på gym för att känna skillnaden med att ha större muskler/lättare bygga muskler men det beror ju mycket på form också.

Det killar (statistiskt sett) har en fördel på tex lön, jobb osv är ju inte något man kan uppleva på en dag precis

l'm back

Tjeja
2017-08-13 22:08
#4

#3 ja just det lönen! Man kanske skulle passa på att löneförhandla den dagen då och visa upp vad man har mellan benen så man får något påslag att tala om!? 😂

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

tlover
2017-08-13 22:32
#5

#4 Smart 😃

l'm back

Plimme
2017-08-15 14:07
#6

Fantastiskt rolig läsning!

Ingen svensk tjej som drömmer om att få göra en KABE-DON?

Annons:
Expat-Tokyo
2017-08-18 17:35
#7

Tror att KABE-DON är så japanskt så att. Jag hade iaf ingen aning om vad det var innan jag kom hit.

/Stefan S.
Vill du hjälpa till att göra JAPAN iFokus till en riktigt bra plats?

Tandtrollet
2017-08-21 20:00
#8

Ha-ha-ha  🤪

/Anders aka Tandtrollet

Min japanska godisaffär har september-REA!
Bästsäljare: Godislera!

Upp till toppen
Annons: