Annons:
Etiketterköpessäljesbytes
Läst 702 ggr
Goagubben94
2017-05-26 15:22

Bra sida och importera

Jag undrar ifall det finns en bra sida man kan importera japanskläsk ifrån? Jag vill hitta en billig sida där man hittar bland 1000 olika sorters läsk från Japan

Annons:
Expat-Tokyo
2017-05-28 22:23
#1

Intressant frågeställning. Är osäker på om det finns 1000 olika sorters läsk i Japan, men det skulle inte förvåna mig :-) Om du vet vad du vill ha, så kan @Tandtrollet (finns här på forumet) säkerligen hjälpa dig. Även om han är expert på japanskt godis, så är ju läsk inte särskilt långt därifrån… Vet du vad du letar efter? Eller är det främst sortimentet du är ute efter?

/Stefan S.
Vill du hjälpa till att göra JAPAN iFokus till en riktigt bra plats?

Goagubben94
2017-05-29 07:30
#2

Jag är ute efter all möjlig läsk egentligen :) Främst sortimentet då jag vill testa nya sorter och främst samlarobjektiv

Tandtrollet
2017-05-29 20:00
#3

Hej Goagubben!

Jag kan hjälpa dig med allt sött från Japan. Båtfrakt är ju såklart det bästa fraktalternativet, och blir fantastiskt överkomligt om du köper del i någon annans container och skeppar till Gbg eller Stlm.

Om du vill ha en-läsk-av-varje-som-går-att-hitta-i-Tokyo-en-lördag, så åtar jag mig gärna det uppdraget.

Är du intresserad så fortsätter vi via epost: tandtrollet@mail.com (Notera att det INTE är gmail!)

/Anders aka Tandtrollet

Min japanska godisaffär har september-REA!
Bästsäljare: Godislera!

LillaGideon
2017-05-30 10:33
#4

Ja brukar köpa Pokemongodis av Tandtrollet.

Det är gott och snyggt!

Pyttelite
2022-09-13 20:56
#5

Japansk läsk


Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.


  • Redigerat 2022-09-13 20:57 av Pyttelite
Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
Upp till toppen
Annons: