Annons:
Etiketteraktuelltnyheter
Läst 642 ggr
Tandtrollet
5/4/17, 7:31 AM

Ska du på största whiskey EXPO?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tokyo International Bar Show and Whisky Expo Japan 2017 May. 13 - May. 14 Tokyo The Tokyo International Bar Show and Whisky Expo Japan 2017 will be held from 11 a.m. to 6:30 p.m. on Saturday, May 13 and Sunday, May 14 once again filling Prism Hall at Tokyo Dome City with punters eager to explore the specialized world of mixology and spirits. The theme for this year's event is the "Bar Summit" and it will feature professionals and brand representatives from across the spectrum of cocktails, whisky, spirits, tools and glassware used in the business. This event gathers hundreds of insiders together to pass on their knowledge and expertise on bars, alcohol, cocktails, whisky and … (Bold från Japan Today) Läs hela artikeln här: https://japantoday.com/category/features/events/tokyo-international-barshow-and-whisky-expo-japan-2017

/Anders aka Tandtrollet

Min japanska godisaffär har september-REA!
Bästsäljare: Godislera!

Annons:
Plimme
5/5/17, 5:13 PM
#1

ÅHH! ! !

Var på Tequila-mässan tidigare i år och saké-veckan i Roppongi för några veckor sedan. Tequilan blev fort stark…

Har bokat in nästa helg för äventyr!

Här skall provas rejält! 😂

Tandtrollet
5/5/17, 7:32 PM
#2

Vi ses där, Plimme!  👍

/Anders aka Tandtrollet

Min japanska godisaffär har september-REA!
Bästsäljare: Godislera!

Plimme
5/7/17, 9:06 AM
#3

Jag peppar!!!

Tandtrollet
5/7/17, 1:40 PM
#4

Jag börjar ana att det kan gå illa 🤤

/Anders aka Tandtrollet

Min japanska godisaffär har september-REA!
Bästsäljare: Godislera!

Plimme
5/13/17, 6:00 PM
#5

Zatan så mycket gott vi pillat i oss! …och jag kan ju avslöja att det var fullt med folk.

Expat-Tokyo
5/15/17, 12:43 AM
#6

Har ni inte några snygga bilder och berättelser att dela? Måste ha varit bra!!!

/Stefan S.
Vill du hjälpa till att göra JAPAN iFokus till en riktigt bra plats?

Annons:
Plimme
5/17/17, 6:36 PM
#7

Ähum… kanske något suddigt bara. Det blev inte så mjuk söndag… Skyller på Tandtrollet!!!

Tandtrollet
5/19/17, 9:21 AM
#8

Det blev ingen bra söndag. Nästan ingen söndag över huvud taget. Tillbringade den i sängen och tyckte synd om mig 🤮

Oavsett så var det DITT fel Plimme!

Jag vägrar gå ut och dricka med dig fler gånger. Du har dåligt inflytande på mig 😈

/Anders aka Tandtrollet

Min japanska godisaffär har september-REA!
Bästsäljare: Godislera!

Plimme
5/19/17, 9:46 PM
#9

Du skyller alltid på mig.

Vem var det som föreslog att vi skulle gå på eftersläckning efter whiskeymässan? Ja, inte var det jag i alla fall 😇

Denna kommentar har tagits bort.
Expat-Tokyo
5/21/17, 3:01 PM
#11

Uppenbarligen gick jag miste om någonting fantastiskt. Hade nog varit hur roligt som helst!

Min ärligt objektiva ståndpunkt är att ni båda två utgör dåligt inflytande på allt och alla ;-)

/Stefan S.
Vill du hjälpa till att göra JAPAN iFokus till en riktigt bra plats?

Plimme
5/26/17, 12:05 PM
#12

Äh, du är bara avundsjuk  😴

Upp till toppen
Annons: