Annons:
Etiketteranimemanga
Läst 796 ggr
kotarou
9/12/16, 1:54 AM

vad för anime/manga?

det här kommer vara väldig vagt, men jag letar efter en Anime eller en Manga som jag har sätt. det enda jag kommer ihåg är en scen, där det är en pojke som ler mot en tjej och tjejen börjar blöda näsblod. minns jag inte helt fel är denna pojke utklädd till tjej och ska försöka dölja att han är en pojke. tjejen blir förstås fundersam/oförstående under seriens gång varför hon är så attraherad av henne (honom).

är det någon som vet vad det skulle kunna vara eller kanske kan gissa fram vad det kan vara?

Annons:
Shirokaze
9/12/16, 2:12 AM
#1

Väldigt svårt att säga med så vag beskrivning. :/ Näsblod är ju normalt i Anime, lol.
Nu har jag inte själv sett serien men min första tanke var Ouran High School Host Club. Förutom att i den så är ju huvudkaraktären egentligen tjej men klär ut sig till kille, om jag minns rätt…

Cosplay-blogg ♥  https://valkoinensamurai.blogspot.com/

kotarou
9/12/16, 9:20 AM
#2

Jo. Precis, därför lite vagt. Dock är det mer vanligt med killar som blöder näsblod….som jag upplever det. Och är relativt säker på att det är en kille som är utklädd till tjej. Om jag skulle komma på något vore det kanon. Men har inget….dock ett ännu vagare. Att när han ler så befinner han sig vid en pool och ler sen till tjejen som befinner sig på en våningarna i sjukhuset. Men om det var en pool….är jag inte så säker på. Men ska kolla upp ouran high. Får se om det är den, fler förslag är välkomna.

kotarou
9/12/16, 6:16 PM
#3

var inte ouran high school host club. är något annat

Upp till toppen
Annons: