Annons:
Etikettövrigt
Läst 887 ggr
AnnaMoonshadow
5/12/16, 8:19 AM

Youtube-tips

Här listar jag inlägg som görs på sajten kring olika Youtube-kanaler som för medlemmarna kan vara intressanta.

Rachel & Jun

Sharla in Japan

Simon & Martina - Eat Your Kimchi

 Har ni egna förslag, posta ett eget inlägg om den kanal du gillar där du förklarar vad det är och vem som driver den, så lägger jag till den här i listan.

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Annons:
sweetgum
7/12/16, 6:01 PM
#1

Trevligt! Gillar de du skrivit upp.

Finns också Texan in Tokyo. Hon och hennes man har varit med i några videos av Rachel & Jun. Likt R & J är de också ett gift par där hon är amerikanska och han Japan. De är ganska trevliga och Grace gör även en webcomic om deras liv.

Medarbetare på Sydkorea iFokus

AnnaMoonshadow
7/13/16, 8:22 AM
#2

Oh, det låter nice! måste jag ju kolla upp!

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

[EllenAlicia]
7/18/16, 11:10 AM
#3

kimdao, abroadinjapan, okanotv, davetrippin, askjapanese, unrested, find your love in Japan, taylor r, mimei (land),  venus angelic, amadofu, life where im from,  strawberry Mochi, that jaoanese man yuta, charly Japan,

de finns oxå theanimeman, på hans andra kanal handlar det mer om Japan. på hans första kanal är de om Anime och Manga.

kawaii pateen och cathy cat är om japans fashion

Upp till toppen
Annons: