Annons:
Etikettermatdryck
Läst 1096 ggr
kigon
4/24/16, 11:48 PM

Aonori?

Någon online affär som säljer Aonori, som Shippar till/inom sverige med inte för hemsk kostnad? (typ under 100kr)

Jag har sökt och sökt och sökt men kan inte hitta det någonstans 😢 (gillar inte sesam så kan inte byta ut det mot furikake) Sista utvägen blir väl att smula upp Nori ark, men det blir ju inte samma sak…

/ Kigon, medarbetare på djurpyssel ifokus.

Annons:
AnnaMoonshadow
4/25/16, 8:46 AM
#1

Tyvärr har jag inga konkreta förslag. Har du kollat typ ebay eller amazon?

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

kigon
4/25/16, 12:02 PM
#2

#2 På ebay finns det! Helt otroligt, har kollat på alla internationella auktionssidor förutom den… Hur kunde jag glömma ebay 🤪 Tack!

Hutlöst dyrt dock, men tror inte det går att skaffa mycket billigare här… Får ta och köpa där som "nödläge" o sen köpa med typ ett kilo när jag beställer från Japan nästa gång…

/ Kigon, medarbetare på djurpyssel ifokus.

AnnaMoonshadow
4/25/16, 12:07 PM
#3

#2 men vad bra! Jo, det låter som en lösning. Vad låg priset på? 

Och du vet, vi på sajten är alltid intresserade av vad du tyckte om det så du får mer en gärna posta nån bild när du fått hem det och berätta vad du tyckte om både märket och säljaren 😉

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

kigon
4/25/16, 12:12 PM
#4

#2 52.68 kr för 18g 🤦‍♂️ I Japan är det ca 171 kr för ett kilo… Men det tillkommer intern frakt och handlingskostnad så jag vill inte köpa bara det så det får vänta tills jag handlar mycket från Japan igen…

/ Kigon, medarbetare på djurpyssel ifokus.

Expat-Tokyo
4/3/17, 12:09 PM
#5

Jag kan alltid hjälpa till.

/Stefan S.
Vill du hjälpa till att göra JAPAN iFokus till en riktigt bra plats?

Tandtrollet
4/5/17, 9:21 AM
#6

Jag kan också hjälpa till!!!

/Anders aka Tandtrollet

Min japanska godisaffär har september-REA!
Bästsäljare: Godislera!

Annons:
Upp till toppen
Annons: