Annons:
Etiketteranimemanga
Läst 1020 ggr
hund_katt
4/4/16, 3:01 PM

Någon som känner igen animen?

Jag kollade några avsnitt på en serie för ett tag sedan. Sen tog jag en paus från den och nu kommer jag inte ihåg namnet xD Vad jag kommer ihåg så var det en kille, 20 år typ tror jag.. Ljus hårig. Han skickades till en "övergiven" stad för att döda några typ monster eller något om jag minns rätt… Huvudpersonens kompis hade följt efter honom till staden kommer jag ihåg också. I staden bodde andra också, det var en liten kille, blond, jag vet inte om han var en tjej eller kille. Han sa att han va en kille, men han lät och såg ut som en liten flicka. Typ 14 år eller nåt. Huvudpersonen och hans vän verkade misstänka att han var en tjej också. I alla fall, huvudpersonen får hjälp av den lilla killen att komma till typ ett "slott". Inte slott så, men en stor byggnad där dom som typ styrde staden var. Det är inte någon känd Anime.. Men om någon kanske har någon aning om vad det är för serie får ni gärna skriva!

Black Veil Brides ~ Slipknot ~ Three Days Grace ~ Falling in Reverse

Annons:
AnnaMoonshadow
4/25/16, 4:26 PM
#1

hmm… Jag har gått och klurat på ditt inlägg en längre tid men jag kan faktiskt inte komma på något. Vet du om det är en gammal eller ny serie?

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

hund_katt
4/26/16, 7:21 AM
#2

Oj, jag skulle sagt tidigare haha! Men jag har hittat den :D Togainu no Chi heter den

Black Veil Brides ~ Slipknot ~ Three Days Grace ~ Falling in Reverse

AnnaMoonshadow
4/26/16, 8:51 AM
#3

Oh vad bra :D Grattis!

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Upp till toppen
Annons: