Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (6) Senaste inläggen

Anime & Manga Artiklar, nyheter och skvaller! Cosplay Film och serier Japan - Land och kultur Japanska - Hjälp med översättning Japanska språket Japan.ifokus Japanskt mode Konvent, event och konserter Kpop och Korea Köp/sök/sälj/skänkes/bytes Länkar Mat, dryck och recept Musik Off Topic TV/data-spel Övrigt
Konvent, event och konserter

Vocaloid konsert

2016-02-29 11:10 #0 av: PrincessMelpomene

Hej,

vet inte vart jag ska lägga detta inlägg (vilken grupp). Men på det bibliotek jag jobbar på kommer vi att anordna en vocaloid konsert. Jag kämpar på att den ska vara gratis men vi får se. 

Skulle vara kul och se många av er här :D 

https://www.facebook.com/events/962442863834995/

Följ sidan för mer info om biljettpris, eventuell cosplay tävling, förhandsvisning på de goodiebags man får etc ;)

Anmäl
2016-03-01 16:52 #1 av: AnnaMoonshadow

Jag flyttar inlägget till kategorin Konvent, event och konserter

MVH. admin

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Anmäl
2016-03-04 15:33 #2 av: PrincessMelpomene

såg inte att det fanns en sån kategori :) men tack :D

Anmäl
2016-03-05 13:11 #3 av: PuffBuck

Aha, det var ingen "riktig" konsert. Jag är på PicaCon den 1:a april. Någon gång ska jag åka upp till SkeCon, för de har riktiga Vocaloid-konserter! Menar inte att den du länkar till är dålig på något vis. Jag syftar på utrustningen. Rätta mig om jag har fel! :)

Demonfox on the prowl! (^•v•^)/)

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.