Annons:
Etikettcosplay
Läst 838 ggr
molam
2016-02-28 21:07

~Schoolgirl shoes~

Ska göra en cosplay, men har svårt att finna skorna, länns som jag inte kan sy dom, som jag ska gö med övriga dräkten, MEN är det nån som vet var man får tag på Typiska schoolgirl Skor? De som ser ut som Ballerina skor, fast har ett kardborreband mitt på? Vet inbte hur jag ska förklara x-x När jag förklarade för mamma sa dom att dom en gång Kallades för "Kina skor" o.e

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Annons:
Gladasvampen
2016-02-28 21:11
#1

Var tvungen att googla kinaskor för att se om någon verkligen kallade dem för det och det kom upp en massa alternativ. 

Nu är jag inte så insatt i temat men är det typ sådana skor du söker: http://www.indigoshop.se/kinaskor.html ?

[GråHäxa]
2016-02-28 21:24
#2

Det låter som att är kinaskor  du är ute efter :) 

Dom som #1 länkar till är enligt mig helt klart den snyggaste modellen men sitter ganska dåligt på foten. Skall du bara ha dem vi ett tillfälle kanske det inte spelar så stor roll, men annars skulle jag rekommendera den här varianten.

http://foridas.jetshop.se/pub_images/original/20140409_132023_2523.jpg

molam
2016-02-28 23:38
#3

Ja den där Varianten Fast med något Bredare Rem, Har hittat på diverse ställen, men då är dom Svartvita, dom ska vara helt svarta Och gärna inta kosta 500-700 då jag endast ska använda dom en gång xD

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

VildaVittra
2016-02-28 23:42
#4

#3 Kan du inte färga det vita?

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

molam
2016-02-28 23:57
#5

Frågade min far om det, och han sa att det inte skulle funka Färgen skulle nötas av rätt så snabbt, han är målaremästare, så han borde veta

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

AnnaMoonshadow
2016-03-01 16:48
#6

Det finns nog en del träffar om du söker på school uniform shoes eller liknande. Har du inget emot att beställa från utlandet och vill komma undan billigt så kan sidor som Aliexpress eller lightinthebox vara förslag på ställen att kolla på.  Tänk dock efter så du känner dig säker att handla därifrån innan du beställer, de har lite varierade betyg.

Vea <3 
[Sajtvärd på Japan.iFokus och Nintendo.ifokus och medarbetare på Sydkorea.ifokus]

"Money can't buy happiness, but they can buy marshmallows, which are kinda the same thing" <3 

Annons:
molam
2016-03-01 21:02
#7

ALright! Ska kika där, tack! =D

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Upp till toppen
Annons: